dan heb je hetquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef Tyron het volgende:
alleen iedereen blijft zeggen dat mijn poppetje genaamd Tyronianer ziek uitziet stelletje teri gleijers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waarschijnlijk
Ja dusquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
dark elf neem ik aan
want dark elf
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dark Elf. Female. Ik speel altijd vrouwelijke chars.
Ja toevalligquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:55 schreef Tyron het volgende:
je kan zien dat we allemaal 1 familie zijn
we kiezen allemaal dark elf
ja ik wel beetje heb me eerste draak al verslagen al was dat meer dankzij andere mensen die me hielpen maar okequote:Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja toevalligIk heb nog niet heel veel gespeeld, vanmorgen/middag was ik even de stad in daarna even gedaan.
Ik ben alleen nog maar in de keep geweest dat je moet ontsnappen samen met die andere vent. Mede dus doordat het begin zo ontzettend lang duurde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik wel beetje heb me eerste draak al verslagen al was dat meer dankzij andere mensen die me hielpen maar oke
Teveel keus he?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog niet, nee. Volgende week maar even in alle rust naar kijken.
heb je gekozen om met de guard mee te gaan of met de prisonerquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog maar in de keep geweest dat je moet ontsnappen samen met die andere vent. Mede dus doordat het begin zo ontzettend lang duurde.
Met de guard.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb je gekozen om met de guard mee te gaan of met de prisoner
Was bezig met gear oppakken in zo een kamertje. Moet nog even opzoeken hoe je stamina kunt 'innemen'.quote:
Betfairquote:
Denk eerder andersom, maar ja...quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verder denkt unibet dat Heracles makkelijk van Utreg wint. Heb 2 euro ingezet en kan 7,40 winnen, een vermogen.
Ik kies altijd Wood elf.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:55 schreef Tyron het volgende:
je kan zien dat we allemaal 1 familie zijn
we kiezen allemaal dark elf
jij bent van de verkeerde kantquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Betfair
[..]
Denk eerder andersom, maar ja...
[..]
Ik kies altijd Wood elf.
jij bent dikquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben tegen jou, dat is wat anders.
Ik na het eten van een zak patatquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:07 schreef Tyron het volgende:
ik voel me na het eten van een toetje ook altijd dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |