Het is dan ook verslavendquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:31 schreef strbo het volgende:
Totaal van $7000 in cryptocurrencies behaald, bijna $4500 totaalwinst nu. Ik had met mezelf afgesproken in ieder geval 2000 euro uit te cashen als de $5000 winst was bereikt. Maarja, ik wil meer
Ik ook helaas.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas veel te vroeg verkocht.
Ik heb er nog 1quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas veel te vroeg verkocht.
Arme jij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:35 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1
Die had ik ingekocht op 730 en toen crashte die
Autorefresh en blijven opletten. Ik blijf er voorlopig nog in, zit nu op 3 dollar winst per ppc.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zit ook in PPC nu, hoelang nog denken jullie?
Zeker nog tot de 0.008 denkquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zit ook in PPC nu, hoelang nog denken jullie?
Bij mij stond het er na 5 minuten op nadat ik 3 confirmaties had.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:35 schreef doo. het volgende:
Als ik al 120 confirmations heb, waarom duurt het dan zo godsachterlijk lang voordat het op btc-e staat
Bij mij de vorige keer ook, maa rnu laat het op zich wachten. anyways, 't zal wel goed komen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Bij mij stond het er na 5 minuten op nadat ik 3 confirmaties had.
Heb ppc sell order staan op 9. Dan vind ik het mooi geweest en wachten tot die weer 5 is en weer inkopen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:39 schreef Toto69 het volgende:
PPC klapt straks zo weer naar 5 of zo.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik haat deze pumps. Je moet écht net op tijd zijn.
Heeft erg lang stabiel gestaan rond de $7. PPC to the moon! >$50 per stuk!quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:39 schreef Toto69 het volgende:
PPC klapt straks zo weer naar 5 of zo.
Of gewoon mee doen, later instappen. Winst maak je toch wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik haat deze pumps. Je moet écht net op tijd zijn.
Wat zouden bots moeten doen dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom bannen ze die bots niet, alle jezus.
nuquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:43 schreef QuadrupleU het volgende:
PPC verkocht op 0,00784
Wanneer weer in te kopen?
Denk dat het in jouw geval bij btc-e ligt. Ik weet niet hoe goed hun support is, maar ik zou even een supportticket aanmaken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:38 schreef doo. het volgende:
[..]
Bij mij de vorige keer ook, maa rnu laat het op zich wachten. anyways, 't zal wel goed komen.
In m'n wallet staat al een confirmed-vinkje
Ik ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:44 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Check
Hoe meer ik hierop zit hoe meer ik patronen zie en op goede momenten verkoop en koop
noob trapquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:46 schreef doo. het volgende:
Kut, waarom heb ik net gepanic-selld. Helaas. Ach toch 40% profit.
Nee, ik heb geen nmc ik begrijp die munt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:25 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Dus jij bent er zeker van dat NMC gaat stijgen?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net verkocht. Ik kan hier niet tegen.
Ik ook, weer even zakken met die PPC en weer inkopen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net verkocht. Ik kan hier niet tegen.
Zekerquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:52 schreef doo. het volgende:
Fok! is goed in panic sellen zo te merken.
Misschien zijn die bots van big whales die bijvoorbeeld zeggen "HOLD PCC". Als je zo'n 300 bots hebt dan kun je veel invloed uitoefenen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:44 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Wat zouden bots moeten doen dan?
Daarom hangt d'r ook een smogwolk van verdampte euro's boven dit topicquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:52 schreef doo. het volgende:
Die van mij was geen panicsell, ik had gister veel te hoog ingekocht op 7.7quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:52 schreef doo. het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:53 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Daarom hangt d'r ook een smogwolk van verdampte euro's boven dit topic
BTC zolang die omhoog blijft gaan, anders worden je USDs minder waard t.o.v. BTC, zou zonde zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:56 schreef doo. het volgende:
Hebben jullie het trouwens verkocht naar USD of naar BTC? Wat is het slimste om te doen eigenlijk?
Nu denk bitcoinquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:56 schreef doo. het volgende:
Hebben jullie het trouwens verkocht naar USD of naar BTC? Wat is het slimste om te doen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:53 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Daarom hangt d'r ook een smogwolk van verdampte euro's boven dit topic
USD, maar dat komt doordat ik gisteren LTC/USD had verkocht. Het liefst wil ik BTC, maar ik begrijp niet hoe ik het simpel kan omrekenen zodat ik laat maar zeggen LTC/BTC op 39.5$ verkoop.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:56 schreef doo. het volgende:
Dat mis ik ook ja op BTC-e zou echt ideaal wezen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
USD, maar dat komt doordat ik gisteren LTC/USD had verkocht. Het liefst wil ik BTC, maar ik begrijp niet hoe ik het simpel kan omrekenen zodat ik laat maar zeggen LTC/BTC op 39.5$ verkoop.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:00 schreef doo. het volgende:
Ik zit nu wel lichtelijk te huilen om m'n ppc sell.
Gewoon naar de USD blijven kijken als je dat prettig vindt. Als LTC/BTC omhoog gaat is het nog beter maar dat zou je dan ook wel terug moeten zien in USDquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
USD, maar dat komt doordat ik gisteren LTC/USD had verkocht. Het liefst wil ik BTC, maar ik begrijp niet hoe ik het simpel kan omrekenen zodat ik laat maar zeggen LTC/BTC op 39.5$ verkoop.
Yeah. Ik wacht nu op een BTC dipje (20 minuten terug) en dan zet ik mijn USD weer om in BTC.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:02 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Gewoon naar de USD blijven kijken als je dat prettig vindt. Als LTC/BTC omhoog gaat is het nog beter maar dat zou je dan ook wel terug moeten zien in USD
Ik zou wachten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:07 schreef StephanL het volgende:
Nu toch maar een sell order er op gegooid. Anders zie ik mijn winst weer verdampen.
quote:
quote:bitcoinlitecoins: Indeed. Thats why they should restrict this chat a little bit. I want crypto in general to suceed and become the currency. It makes us all look bad with this type of chat
Hij mag nog wel ff verder zakkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Te bizar gewoon hoe hard dat ging.
PPC komt wel weer terug.
quote:If Jesus were born today, the 3 wise men would bring him BTC, LTC and Quark.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
LTC doet exact hetzelfde als gisteren. Dan zou je dus straks leuk kunnen inkopen tussen 0.025 en 0.028 BTC per LTC
Je hebt het niet in een of andere buy order zitten?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:58 schreef doo. het volgende:
M'n cash is weg?
M'n portemonnee (multibit) is opeens helemaal leeg terwijl er 100+ dollar in zou moeten zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |