Zekerquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:52 schreef doo. het volgende:
Fok! is goed in panic sellen zo te merken.
Misschien zijn die bots van big whales die bijvoorbeeld zeggen "HOLD PCC". Als je zo'n 300 bots hebt dan kun je veel invloed uitoefenen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:44 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Wat zouden bots moeten doen dan?
Daarom hangt d'r ook een smogwolk van verdampte euro's boven dit topicquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:52 schreef doo. het volgende:
Die van mij was geen panicsell, ik had gister veel te hoog ingekocht op 7.7quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:52 schreef doo. het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:53 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Daarom hangt d'r ook een smogwolk van verdampte euro's boven dit topic
BTC zolang die omhoog blijft gaan, anders worden je USDs minder waard t.o.v. BTC, zou zonde zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:56 schreef doo. het volgende:
Hebben jullie het trouwens verkocht naar USD of naar BTC? Wat is het slimste om te doen eigenlijk?
Nu denk bitcoinquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:56 schreef doo. het volgende:
Hebben jullie het trouwens verkocht naar USD of naar BTC? Wat is het slimste om te doen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:53 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Daarom hangt d'r ook een smogwolk van verdampte euro's boven dit topic
USD, maar dat komt doordat ik gisteren LTC/USD had verkocht. Het liefst wil ik BTC, maar ik begrijp niet hoe ik het simpel kan omrekenen zodat ik laat maar zeggen LTC/BTC op 39.5$ verkoop.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:56 schreef doo. het volgende:
Dat mis ik ook ja op BTC-e zou echt ideaal wezen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
USD, maar dat komt doordat ik gisteren LTC/USD had verkocht. Het liefst wil ik BTC, maar ik begrijp niet hoe ik het simpel kan omrekenen zodat ik laat maar zeggen LTC/BTC op 39.5$ verkoop.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:00 schreef doo. het volgende:
Ik zit nu wel lichtelijk te huilen om m'n ppc sell.
Gewoon naar de USD blijven kijken als je dat prettig vindt. Als LTC/BTC omhoog gaat is het nog beter maar dat zou je dan ook wel terug moeten zien in USDquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
USD, maar dat komt doordat ik gisteren LTC/USD had verkocht. Het liefst wil ik BTC, maar ik begrijp niet hoe ik het simpel kan omrekenen zodat ik laat maar zeggen LTC/BTC op 39.5$ verkoop.
Yeah. Ik wacht nu op een BTC dipje (20 minuten terug) en dan zet ik mijn USD weer om in BTC.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:02 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Gewoon naar de USD blijven kijken als je dat prettig vindt. Als LTC/BTC omhoog gaat is het nog beter maar dat zou je dan ook wel terug moeten zien in USD
Ik zou wachten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:07 schreef StephanL het volgende:
Nu toch maar een sell order er op gegooid. Anders zie ik mijn winst weer verdampen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |