Weet hij alquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hier is geen seks te halen, kerel
Damn...quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hier is geen seks te halen, kerel
NEEquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:07 schreef sp3c het volgende:
anyways waar waren we?
[ afbeelding ]
fight bitches
ding is verrassend zwaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:08 schreef Specularium het volgende:
Ik zou met het doel gaan gooien.
Ice Hockey is verrassend irritantquote:
Ik zou waarschijnlijk struikelen over mijn eigen hockeystick. Of die van iemand anders.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:08 schreef Specularium het volgende:
Ik zou met het doel gaan gooien.
#menproblemsquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk struikelen over mijn eigen hockeystick. Of die van iemand anders.
gek genoeg deert het me nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ice Hockey is verrassend irritant
Hier kun je gewoon weer 20 opmerkingen over gaan maken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk struikelen over mijn eigen hockeystick. Of die van iemand anders.
Kan jij schaatsen Whisken?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ice Hockey is verrassend irritant
ik kon eerder schaatsen dan ik kon lopenquote:
Ja alleen moet ik om alle 20 waarschijnlijk keihard lachen en dan is de lol er snel af.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier kun je gewoon weer 20 opmerkingen over gaan maken.
ik zat te twijfelen omdat het zoooo simpel isquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier kun je gewoon weer 20 opmerkingen over gaan maken.
Nee, ik had mijn mond gehouden, ik maak geen grappen over Liesjequote:Op zaterdag 30 november 2013 02:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen omdat het zoooo simpel is
Jian had niet getwijfeld
Da's meer schuivenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:15 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
gooien met doeltjes kan wel natuurlijk
Nah wat een onzin. Ik vind het wel grappig hoe je altijd leven in de brouwerij brengt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gellukkig ben ik een rotwijf en mag niemand me![]()
Lekker rustig
Kan jij schaatsen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah wat een onzin. Ik vind het wel grappig hoe je altijd leven in de brouwerij brengt.
Liefquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah wat een onzin. Ik vind het wel grappig hoe je altijd leven in de brouwerij brengt.
die dingen zijn zwaar vriend!quote:
Ja, daar was ze naar op zoek en het is weer een andere Sheila die er in stapt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat geld welquote:
Actie: Jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daar was ze naar op zoek en het is weer een andere Sheila die er in stapt.
Ik heb geen eens een idee wat hij bedoelt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:19 schreef sp3c het volgende:
das geen geaccepteerde term in NWS volgens mij
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:20 schreef Specularium het volgende:
Sheila klinkt wel als iets dat ik eventueel zou downloaden als ik de recensies heb gelezen.
Ah nja, als ze dat even nodig heeft om te horen wil ik het best wel even zeggen als ik dat vind.quote:
Nee, ik denk niet dat je een rotwijf bent.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gellukkig ben ik een rotwijf en mag niemand me![]()
Lekker rustig
Je basht voor de lol??quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:22 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat je een rotwijf bent.
Mag, ik zie nu dat Montagui er ook intrapt, da's liefquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah nja, als ze dat even nodig heeft om te horen wil ik het best wel even zeggen als ik dat vind.
Sheila Dikshit (geen grap)quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ingrid is zo bars, zo onvrouwelijk, sheila is warm, blond, gewillig
Niet als jij er bent ....quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
En ik moet haar nageven, het is best moedig om in deze SC om bevestiging te vragen.
Allemaal barbaren hier.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
En ik moet haar nageven, het is best moedig om in deze SC om bevestiging te vragen.
Sheila lijkt me wel iemand met donker haar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ingrid is zo bars, zo onvrouwelijk, sheila is warm, blond, gewillig
doe toch niet zo dwarsquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Sheila Dikshit (geen grap)
[ afbeelding ]
Als ik het doe ben ik een blond wijf en Montagui is lief? .... Ok...quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Mag, ik zie nu dat Montagui er ook intrapt, da's lief
Mwoah, als ik het niet gemeend had, had ik niets gezegd. En dat had ze niet kunnen weten natuurlijk.quote:
A lovely sheila mate (aussie slang)quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sheila lijkt me wel iemand met donker haar.
Ingrid heeft een tuinbroek.
gewoon ingridquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:29 schreef Jian het volgende:
[..]
A lovely sheila mate (aussie slang)
En Balou noemde je altijd ouwe. En dan gaf je hem een boks.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:28 schreef sp3c het volgende:
mijn hondje heette duffie
toen hij klein was was dat nog grappig
damn right, Duffie noemde ik Dawg of generaal want hij had een pet van een echte generaal, ik heb het een keer gestolenquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En Balou noemde je altijd ouwe. En dan gaf je hem een boks.
Neequote:Op zaterdag 30 november 2013 02:31 schreef Jian het volgende:
Zitten Montagui en Whiskers elkaar nu lieve woordjes toe te fluisteren via DM?
Neequote:Op zaterdag 30 november 2013 02:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou geeft toe, het had gekund, er hing iets in de lucht .....iets moois
Ik zag het ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou geeft toe, het had gekund, er hing iets in de lucht .....iets moois
We need a montage!@quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:34 schreef sp3c het volgende:
was ook een south park referentie mensen
Ik kwam nog een foto van jullie tegen van het opblaasbad in de tuin. Ging hij steeds in onze nekken zitten. Volgens mij gemaakt met wegwerpcamera's zelfs maar dat weet ik niet zeker. Mja over naar de schijtlol maar weer.quote:
Nooit weggooien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:33 schreef sp3c het volgende:
ik moet die pet nog hebben ergens
was van een Duitser ooit
Liefie. Ik WIL NIETquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Je vangt gewoon de juiste vibes niet op, je moet eens wat losser worden, je leest te veel.
quote:
Ze noemt je liefje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je geen zorgen...quote:
Oh, voor Lies en Sp3cquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:40 schreef Jian het volgende:
Lady, Morning's just a moment away
And I'm without you once again
You laughed at me
You said you didn't needed me
I wonder if you need me now
Owh..quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:40 schreef sp3c het volgende:
ik moet er meer bij mezelf zetten zodat ik en Jian op 1 lijn zitten, dan komt het helemaal goed denk ik
Ow, die had ik gemist, ik was toen op zoek naar een geschikt nummer voor jullie zoete memoriesquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:43 schreef sp3c het volgende:
liesje suggereerde van niet in de spoiler!
Lies en sp3cquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat? Nu moet ik dat linkje klikken en het leek me zo matig. Waarom voor ons?
Wat niet is kan nog komen natuurlijk. Al zou mijn hart wel soort van breken van jaloersheid...quote:
Ja, die ken ik, vaak gehoord, even zo vaak het verzet met zachte hand..., gebroken.quote:
Mbt WIE????quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen natuurlijk. Al zou mijn hart wel soort van breken van jaloersheid...
Jij snapt 'mquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die ken ik, vaak gehoord, even zo vaak het verzet met zachte hand..., verbroken.
Gewoon NEEquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die ken ik, vaak gehoord, even zo vaak het verzet met zachte hand..., verbroken.
Maar in dit geval had ik je nog niet eens een oneerbaar voorstel gedaan, dus hoezo NEE?
"those memories, times i am sure we'll never forget, etc. etc." Je moet hier ook alles uitleggen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat? Nu moet ik dat linkje klikken en het leek me zo matig. Waarom voor ons?
Jian de romanticus kende ik nog nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, die had ik gemist, ik was toen op zoek naar een geschikt nummer voor jullie zoete memories
Don Jianquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jian de romanticus kende ik nog niet
ow die blijft gewoon!!!quote:
ff gemodquote:
Top, alleen die reclame van Whiskers eronder vond ik minder.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jian de romanticus kende ik nog niet
heel de NWS SC:
Die is niet in beeldquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het was niet in mijn hoofd opgekomen. Die arme Montagui
ik krijg constant reclame voor NHL gamecenterquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Top, alleen die reclame van Whiskers eronder vond ik minder.
rock was vroeger wel beter jaquote:
Ik wil GEEN relatiequote:Op zaterdag 30 november 2013 02:57 schreef Jian het volgende:
For Whiskey,![]()
While music pumps from passing cars
A couple watched me from a bar
A band just played the wedding march
and the cornerstore mends broken hearts
A man asked me for a dance
Oh, It's free of charge just one more chance
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:57 schreef Jian het volgende:
For Whiskey,![]()
While music pumps from passing cars
A couple watched me from a bar
A band just played the wedding march
and the cornerstore mends broken hearts
A man asked me for a dance
Oh, It's free of charge just one more chance
um ik heb had nog 2 accounts, maar die heetten (ongeveer) hetzelfdequote:Op zaterdag 30 november 2013 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ben je een kloon of wat?
Ik jou ook, reken maarquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is een gevoel toch
Jou kan ik op voorhand al een positieve recensie geven
Montagui, m'n lief, ik zei net dat Whiskey de vibes miste en dat doet ze ook, zonde, love is in the airquote:
Is er nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:01 schreef sp3c het volgende:
de liefde in dit topic doet pijn in mijn ogen
En toch wijzen we elkaar al geruime tijd op spel- en taalfoutenquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:02 schreef sp3c het volgende:
wel gek jian en hugecooll zijn fan van elkaar en ze hebben elkaar nog niet eens ontmoet
Ik laat me niet beneukenquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Montagui, m'n lief, ik zei net dat Whiskey de vibes miste en dat doet ze ook, zonde, love is in the air
Wat, mogen we alleen fan van elkaar zijn als we gezoend hebben ofzo?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:02 schreef sp3c het volgende:
wel gek jian en hugecooll zijn fan van elkaar en ze hebben elkaar nog niet eens ontmoet
Ik snap nooit waarom je zou klonen. Maar dat ligt vast aan mij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:00 schreef sp3c het volgende:
ik haat klonen maar als je ze (ongeveer) dezelfde naam geeft vind ik het een topshow
Misschien ben ik wel een sluipmoordenaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom je zou klonen. Maar dat ligt vast aan mij.
Het was eigenlijk meer omdat hij (dacht ik) vanavond zei dat hij een bozige liesje had gezien en dat ik anders niet zo ben. Voor mijn gevoel ken ik hem niet eens dus ik dacht whut?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En toch wijzen we elkaar al geruime tijd op spel- en taalfouten
Leuk spelletje wel
Jij begon ...quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En toch wijzen we elkaar al geruime tijd op spel- en taalfouten
Leuk spelletje wel
iksnap heel deze tekst nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom je zou klonen. Maar dat ligt vast aan mij.
Het was eigenlijk meer omdat hij (dacht ik) vanavond zei dat hij een bozige liesje had gezien en dat ik anders niet zo ben. Voor mijn gevoel ken ik hem niet eens dus ik dacht whut?
Ah, zulke dingen gaan altijd compleet langs mij heen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Montagui, m'n lief, ik zei net dat Whiskey de vibes miste en dat doet ze ook, zonde, love is in the air
En toch moet je dan net doen alsof je het wel snapt, geloof me dat is gewoon beter, "ik snap je schatje"quote:
Ze wil morgen nog wat kunnen doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:09 schreef Latert het volgende:
Ja waarom slaapt Knorrie nu al eigenlijk?
Voor de 11e keer schoonmaken en wijn kopen zeker.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze wil morgen nog wat kunnen doen
voorloper durf ik niet meer hoor die bied me altijd en biertje aan maar ik krijg het nooitquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet tegen mij, gekkie, tegen Liesje of tegen Voorslag
Dan moet je maar meegaan naar zijn eigen kleine, gezellige huisbarretje ....quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
voorloper durf ik niet meer hoor die bied me altijd en biertje aan maar ik krijg het nooit
Hoe zit het eigenlijk met je snor?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:13 schreef sp3c het volgende:
stringetje aan, baard gemilimeterd, dit, dat, alles zeker
uhuh,quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:13 schreef sp3c het volgende:
stringetje aan, baard gemilimeterd, dit, dat, alles zeker
rawrquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
Mafkezen.
Sp3c hoeft helemaal niets tegen mij. En ja we hebben mooie herinneringen ook.
Ik denk dat voorbind ook geen probleem maakt van een paar biertjes hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:16 schreef sp3c het volgende:
wel een paar denk ik, van 1 bier ga ik nog geen dingen doen die voorplecht leuk vind
Waarom ken jij mij eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
Voorschrift heeft best een leuke smaak. Alleen een beetje jong. Of gaat het niet over hem?
ik scroll er altijd overheenquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
Voorschrift heeft best een leuke smaak. Alleen een beetje jong. Of gaat het niet over hem?
ooehquote:
die moeten niet zo zeurenquote:Op zaterdag 30 november 2013 03:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige mannen willen ook wel over jou heen.
Ik kan het me herinneren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:27 schreef sp3c het volgende:
hoe heette dat nou ook weer
good fight, good night!
Mwwah.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:32 schreef hugecooll het volgende:
Liesje is niet erg happerig voor een koekje
Ah, ik vond m wel aardig, maar verwacht geen hoogstandjequote:Op zaterdag 30 november 2013 12:01 schreef sp3c het volgende:
zou Riddick eigenlijk net zo slecht zijn als de vorige twee delen?
Tough bitch ..quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:02 schreef sp3c het volgende:
Starbuck speelt er ook in
http://en.wikipedia.org/wiki/Katee_Sackhoff
Ken je de Britse serie Strike Back?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:05 schreef sp3c het volgende:
ik #yolo het gewoon tussen mijn downloads
ooit wel eens aan begonnen, volgens mij vond ik het wel aardig maar ik weet niet waarom ik ben gestoptquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ken je de Britse serie Strike Back?
Ik ook niet, want goeie serie!quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ooit wel eens aan begonnen, volgens mij vond ik het wel aardig maar ik weet niet waarom ik ben gestopt
Zijn ondertussen wel een paar seizoenen van, dit was de laatste en nog één in 2014 als het goed is.quote:
Ik heb de halve nacht "gewerkt", kon ik niet meer mee stoppen tot ik echt te moe was.quote:
Er komt nog een seizoen 9.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:26 schreef sp3c het volgende:
en het laatste seizoen van 24 (8 denk ik?), is dat wat?
Bassie en Adriaan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb de halve nacht "gewerkt", kon ik niet meer mee stoppen tot ik echt te moe was.
Met op de achtergrond Bassie & Adriaan en de geheimzinnige opdrachten op de TV
Ja, ik heb zo'n heel zenderpakket met veel te veel TV zenders en 1 daarvan is 24 uur per dag Telekids... Die zenden gewoon van 0000u tot 0500u Bassie en Adriaan uitquote:
Bidibidibidibidi.quote:
Ik heb in de zomervakantie ook vaak snachts rtl telekids opgezetquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n heel zenderpakket met veel te veel TV zenders en 1 daarvan is 24 uur per dag Telekids... Die zenden gewoon van 0000u tot 0500u Bassie en Adriaan uit![]()
Maar ik was meer op internet bezig dan met TV kijken hoor.
Hahah die heb ik dus ook gewoon 4x gezien ofzo van de zomerquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bidibidibidibidi.
Wel lachen hoor om terug te zien, ook al is het als je nu kijkt een stuk slechter dan als klein kind![]()
Eergister was er Bassie & Adriaan en de geheimzinnige schatkaart, dat was ook een mooie.. Politie Volvo 360 en alles. Adriaantje die als een echte macguyver vuurwerk gebruikte om de boeven uit een huis te jagen, die dachten dat ze beschoten werden. Prachtig!
Ik wil die afleveringen terugzien met die professor met dat griengas.
Dat ben ik nog niet tegengekomen. Zo vaak kijk ik niet naar die zender, maar ik zal er eens op letten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:22 schreef Specularium het volgende:
Is dat wel met Carlo en Irene en de Megablubberpowerrace?
Ow dat is erg...quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n heel zenderpakket met veel te veel TV zenders en 1 daarvan is 24 uur per dag Telekids... Die zenden gewoon van 0000u tot 0500u Bassie en Adriaan uit![]()
Maar ik was meer op internet bezig dan met TV kijken hoor.
Heheheh, ik heb er ook gewoon echt naar zitten kijkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Hahah die heb ik dus ook gewoon 4x gezien ofzo van de zomer
Die van de professor wordt alleen niet uitgezonden daar, anders had ik hem wel een keer langs zien komen.
Tja, ik was als kind een groot fan... ben ook een paar keer naar hun circus geweest.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ow dat is erg...
Maar je hield het wel vol
Adriaan speelde de baron echt als een seniele gekquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heheheh, ik heb er ook gewoon echt naar zitten kijkenOndanks dat ik vrij snel zoiets had van "jezus wat slecht gespeeld" maar vond het gewoon leuk om weer eens terug te zien. De baron werd toen nog gespeeld door Adriaan zelf.
Sound di Alarmquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:29 schreef Specularium het volgende:
Nee mag niet, ik hoop dat ze je komen oppakken terwijl je schreeuwt 'doe eens lief'.
Ja, de meest geniale boef van het land.. hahahahaha!quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Adriaan speelde de baron echt als een seniele gek
=doodverwensing.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:14 schreef Peunage het volgende:
2 burgers. Ik heb ze Henk en Ingrid genoemd. En in de oven gedaan.
Waarom doe jij burgers in de oven gek?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:14 schreef Peunage het volgende:
2 burgers. Ik heb ze Henk en Ingrid genoemd. En in de oven gedaan.
Kan niet BBQ nu toch.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom doe jij burgers in de oven gek?
Ziet er wel mooi uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee helaas, komt van de Feestboek.
Was een test ofzo voor als de TdF hier is.
Was ie een beetje heet?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Over facebook, ik kwam net bij de AH volgens mij een fokker tegen die ik op facebook heb omdat we nog een keer samen foto's zouden gaan maken. Maar ik durfde niets te zeggen.
"hey ben jij soms die en die van Fok! ?"quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit.
Over facebook, ik kwam net bij de AH volgens mij een fokker tegen die ik op facebook heb omdat we nog een keer samen foto's zouden gaan maken. Maar ik durfde niets te zeggen.
Hehe. Tip: ik draag die alleen binnen, dus ik ben het nooitquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:51 schreef YokiKater het volgende:
Elke keer als ik een vrouw in een panterjas zie dan roep ik; Hey! Corrie! .. worden ze boos
Ah, dan ga ik niet meer roepen ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe. Tip: ik draag die alleen binnen, dus ik ben het nooit
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik niet meer roepen ook
Bij de panterjas van Corrie zit er nog zo'n ding omquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:51 schreef YokiKater het volgende:
Elke keer als ik een vrouw in een panterjas zie dan roep ik; Hey! Corrie! .. worden ze boos
Fijn dat in de url staat wat het isquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bij de panterjas van Corrie zit er nog zo'n ding om
[ afbeelding ]
Nee man die hebben ze niet eens bij de Zeemanquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bij de panterjas van Corrie zit er nog zo'n ding om
[ afbeelding ]
Daar zag ik het dus ook aan, kon er geen chocolade van bakkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Fijn dat in de url staat wat het is
ik gaf het op na 10 seconden
Kledingstuk beveiliging.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zag ik het dus ook aan, kon er geen chocolade van bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |