Ohja, ofcourse. Sorryquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
De laatste 11 dagen van dit jaar ben ik in NL en dan begin ik als ik terugkom
Ik ook maar ik zou het zo kunnen noemenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, ofcourse. Sorry.
Dacht dat dat gewoon een voornemen is maar dat vind ik zelf alitjd maar raar
Denk niet dat ik er snel vrienden mee zou worden. Maar heb wel een brede vrienden groep denk ik zo.quote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat blauwe kleurtje.
en dan nog een eigen voetbalclub?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
Willem II was homo omg omg dat wist ik niet.
Als je binnen de maatschappelijke gedragsnormen valt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van normaal dan?
Ik ben inspiratieloos maar wellicht blijk jij creatiever dan ikquote:
Het was eigenlijk sarcasme, ik bedoel dat wist iedereen toch al lang.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan nog een eigen voetbalclub?
Ik heb ook niet zoveel met schapenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Muto het volgende:
Ik heb liever iemand die een beetje raar (eigenzinnig) is, dan iemand die met de menigte meegaat.
Eens.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Muto het volgende:
Ik heb liever iemand die een beetje raar (eigenzinnig) is, dan iemand die met de menigte meegaat.
Nee, dit is om praktische redenen dat is wat andersquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook maar ik zou het zo kunnen noemen
Zeker.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Muto het volgende:
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Muto het volgende:
ik verdiep me nooit zo in de royaltiesquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het was eigenlijk sarcasme, ik bedoel dat wist iedereen toch al lang.
Dat is waarquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dit is om praktische redenen dat is wat anders.
Dan vraag ik mij af hoe raar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:41 schreef Muto het volgende:
Same!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg![]()
Haat aan die uitspraak
Geen idioot als in; een gekkie zoals een zwerver, junk, mongooltje, compleet verstrooid.. maar gewoon. Nog wel menselijk maar raar mag.quote:
Maf ze ik ga ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
Lieve mensjes ik ga lekker slapen![]()
Fijn weekend iedereen!![]()
![]()
![]()
Sweet dreams en fijn weekendquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Ja, ik vind jou ook wel raar maar op een positieve manier. Je bent anders dan andere en dat is dus al raar maar dat vind ik juist leukquote:
Pownewsquote:
Welterusten broquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Maf ze ik ga ook
Ja ze zijn gewoon gekquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Niet bijzonder raar. Maar het is maar net wat je raar noemt. Je hoeft echt niet wekelijks de meest gekke dingen doen, maar jezelf zijn en een eigen mening hebben. Maar iedereen heeft een eigen definitie voor raar.quote:
Slaaplekkerquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Kijk dat filmpje dan maarquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die eckte volwassenen gothics wel wat andesr dan pubers die zich als een gothic kleden eigenlijk.
De laatste tijd vind ik het ook niet veel meer aan nee.quote:
Weet niet. Ben nu ook al 19 uur wakker.quote:
90k kan nogquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:47 schreef Koen66 het volgende:
ik heb niet genoeg doorgepost dit jaar, had minimala verwacht de 90k te halen, aan het begin dacht ik nog de 100k te halen
nr plsquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:46 schreef supersof het volgende:
Ik heb een vriendin die gothic is en ze is echt tof
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind jou ook wel raar maar op een positieve manier. Je bent anders dan andere en dat is dus al raar maar dat vind ik juist leuk.
nah neequote:
Ik heb dit jaar al 95k gehaaldquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:47 schreef Koen66 het volgende:
ik heb niet genoeg doorgepost dit jaar, had minimala verwacht de 90k te halen, aan het begin dacht ik nog de 100k te halen
Onder welke subgroep vind je jezelf vallen dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:47 schreef xcachet het volgende:
Ik moet natuurlijk ook niet iedereen over een kam scheren.
Ik heb een nummer van een geile Fok!ster. Wil je hebben?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ingewikkeld:
Mijn lichaam/geest wilt seks hebben, maar:
- Nu geen vriendin
- Geen hoer
- Niet met me zelf
Opties overwogen:
- Trek er een van straat
- Hosselen.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een nummer van een geile Fok!ster. Wil je hebben?
Wel moeilijk uit te leggen ja. Maar meestal komt het erop neer dat je positief uniek bent. Ofzoquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idioot als in; een gekkie zoals een zwerver, junk, mongooltje, compleet verstrooid.. maar gewoon. Nog wel menselijk maar raar mag.
Geen grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Procentueel gezien ook vrij veel criminelen thoughquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:48 schreef richolio het volgende:
Van die marokkanen die zich helemaal in paniek gaan verbergen als ze gefilmd worden alsof ze gezocht worden.Stelletje downies.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen grapjeapp mij naakt viddy'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
[..]
Geen grapjeIk denk dat ik dat nummer ook hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Uhm, weet ik niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onder welke subgroep vind je jezelf vallen dan?
Denk het niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat nummer ook heb
[..]
Geen grapjewtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
oh dacht dat je dearest bedoelde.quote:
[..]
Geen grapjeJij ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Waarom heb JIJ haar nummer?!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dacht dat je dearest bedoelde.
omdat we eerst samen in een groepswa zaten lolquote:
Lola Ferrariquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
Die vrouw met die grote borsten. Omg, hoe kun je dat jezelf aandoen
Aandachtshoerquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:52 schreef xcachet het volgende:
Ik heb het niet over Dearest. Haar nummer heb ik niet eens.
Jaja, lekker WhatsAppen tot in de nacht met haar zekers.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat we eerst samen in een groepswa zaten lol
Weggos. Iedereen stapte er uit dusquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waar is dat groeps whatsapp gesprek heen eigenlijk?
Gewoon een handje vol kan je als man gezien genoeg mee. Tevens billen > borstenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
Die vrouw met die grote borsten. Omg, hoe kun je dat jezelf aandoen
Wat is er cachie?quote:
Nou nee niet echt. volgens mij toen zij erbij kwam ging ik eruitquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jaja, lekker WhatsAppen tot in de nacht met haar zekers.
Ahh thanks moet hier nog kaarten voor kopen.quote:
die komt nooit terug. En haar andere accounts ook nietquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Donnie heeft een ban. Dan durf je wel he
Dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Donnie heeft een ban. Dan durf je wel he
En ik wil daten met Jennifer Lawrencequote:
Go for itquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik wil daten met Jennifer Lawrence
Ik wil het bed delen met Kaya Scodelario.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil gewoon daten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij vindt mij op donnie lijken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Dat wist ik niet eens![]()
Nee wij liggen elkaar niet, en hij maakt alleen maar puberale opmerkingen, echt elkeDus ja, leuk dat je oversekst bent, maar dat vind ik niet echt leuk om mee te praten zeg maar
gebanned?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die komt nooit terug. En haar andere accounts ook niet
Heb haar al getwitterd maar ze speelt hard2getquote:
quote:
Zij is dood toch?quote:
Joa, dat hoor ik mannen eigenlijk bijna altijd zeggen.. dat billen > borstenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon een handje vol kan je als man gezien genoeg mee. Tevens billen > borsten
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ahh thanks moet hier nog kaarten voor kopen.
Welterustenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
Ik ga slapen. whatsapp me als er iets leukes gebeurt of tc ofzo.
doei
Heb geen 1 nummer meerquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
doei
Gewoon beetje trollen met die gast.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Dat wist ik niet eens![]()
Nee wij liggen elkaar niet, en hij maakt alleen maar puberale opmerkingen, echt elkeDus ja, leuk dat je oversekst bent, maar dat vind ik niet echt leuk om mee te praten zeg maar
trustequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
doei
Ook dat is voor mij hoog gegrepenquote:
Haar borsten zijn toch letterlijk en figuurlijk ontploft?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij is dood toch?
[..]
Joa, dat hoor ik mannen eigenlijk bijna altijd zeggen.. dat billen > borsten!
[..]
Alsjeblieft.
Trustenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
doei
Niet die van jou, die ken ik niet eens. Het is een verwijzing naar een niet bestaand persoonquote:
10/10quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef JanCees het volgende:
Hoe groot is de kans dat donnie nu meeleest?
Echt hoor. Ik ga er heen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij is dood toch?
[..]
[..]
Alsjeblieft.
Hoe groot is de kans dat de amerikanen nu meelezen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef JanCees het volgende:
Hoe groot is de kans dat donnie nu meeleest?
Ze zeggen dat slimmere mannen eerder voor billen kiezen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij is dood toch?
[..]
[..]
Alsjeblieft.
Hij was lullig, ja.quote:
Borsten boeien me ook niet zo, billen daarentegenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
Ik snap niet wat er zo leuk is aan billen. Of borsten.
ohquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet die van jou, die ken ik niet eens. Het is een verwijzing naar een niet bestaand persoon
Dan snap ik nog steeds niet waarom?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Borsten boeien me ook niet zo, billen daarentegen
Nee, die ken ik niet. Het enige leuke aan haar vond ik haar regenpakquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh
niet treinmeisje dus
Als ze er niet zijn word je ook niet vrolijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Borsten boeien me ook niet zo, billen daarentegen
Wij hebben iets moois waar mannen gewoon hartstikke jaloers op zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
Maar misschien wil ik het antwoord niet eens weten.
Pf, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haar borsten zijn toch letterlijk en figuurlijk ontploft?
De kans is groot dat dit niet rullevant is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat de amerikanen nu meelezen?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet. Het enige leuke aan haar vond ik haar regenpak
is dat mbo niveau.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef xcachet het volgende:
Vandaag ook "Welke trein reis je zo?" "Ja die blauw gele"![]()
kookkunsten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Er is iets belangrijkers dan bil en borst.
Ik wil er ook wel eens heen.. maar aan de andere kant, wat heb ik daar te zoekenquote:
Ik snap dat mooie ogen nooitquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zeggen dat slimmere mannen eerder voor billen kiezen.
Maar nu kan ik heel zoetsappig zeggen dat een mooi paar ogen veel meer kan doen, maarja
Aandachtstrekkerij. Ja toch.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tevens kwam ik er vandaag achter dat treinmeisje bi is.
Ja dat kan je niet uitleggenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan snap ik nog steeds niet waarom?
Mensen uitlachen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eens heen.. maar aan de andere kant, wat heb ik daar te zoeken![]()
[..]
Ik snap dat mooie ogen nooit..
Misschien ben ik een hopeloze romanticus. Maar een blik kan je zo vatten dat je ineens een leeg hoofd hebt. Heel raar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eens heen.. maar aan de andere kant, wat heb ik daar te zoeken![]()
[..]
Ik snap dat mooie ogen nooit..
Zeg dat welquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Muto het volgende:
Dat slimste mens laat je wel dom voelen.
Ja als je tegen mij speelt wel jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Muto het volgende:
oh.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien ben ik een hopeloze romanticus. Maar een blik kan je zo vatten dat je ineens een leeg hoofd hebt. Heel raar.
Mij te slim. Ik denk soms te moeilijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Muto het volgende:
dat sowieso. Maar het billen-borsten is een eeuwenlang debat dat nooit stoptquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap dat één lichaamsdeel nooit. Is toch het hele plaatje? Of ben ik nou gek?
Wat, hoe kan je dat mooi vinden?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
Sommige mannen vinden sleutelbeenderen ook mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Als het TE duidelijk is, vind ik ze misschien iets te dun. Maar verschilt ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
magere vrouwenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het TE duidelijk is, vind ik ze misschien iets te dun. Maar verschilt ook.
Ja, maar dat heeft toch met die persoon te maken en geen kut met die ogen?! Als der andere ogen in zaten van iemand die je lelijk vond dan gebeurde 't zelfdequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien ben ik een hopeloze romanticus. Maar een blik kan je zo vatten dat je ineens een leeg hoofd hebt. Heel raar.
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
Kan mooi zijn. Maar niet graatmager. Gewoon dunquote:
Weetje, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft toch met die persoon te maken en geen kut met die ogen?! Als der andere ogen in zaten van iemand die je lelijk vond dan gebeurde 't zelfde. Nee, snap dat niet
[..]
Ja
*slankquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan mooi zijn. Maar niet graatmager. Gewoon dun
ik ben meer van de vrouwlijke vormenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weetje, je hebt gelijk
Komt in orde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
Kan er een plaatje van beckham of zyzz komen?
Dat vind ik zo`n onzinquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben meer van de vrouwlijke vormen
gewoon gezond dunquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me veel leuker dan de huidige periode waarin we levenquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik zo`n onzin![]()
Vrouwen die niet veel heup hebben worden ook al van gezegd dat ze geen vrouwelijke vormen heeft, slaat nergens op
nauwelijks bosten en billen vind ik gewoon lelijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik zo`n onzin![]()
Vrouwen die niet veel heup hebben worden ook al van gezegd dat ze geen vrouwelijke vormen heeft, slaat nergens op
Maakt me niet minder zoetsappig, maar achquote:
alleen de middelbare school hoef ik dan weer niet zo nodig over te doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me veel leuker dan de huidige periode waarin we leven
Wat vind jij nauwelijks borsten dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
nauwelijks bosten en billen vind ik gewoon lelijk
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Beckham tijdens een basketbalwedstrijd.
Dat ventje links moet naar de wc.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou ik best over willen doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen de middelbare school hoef ik dan weer niet zo nodig over te doen
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mannen die zeggen "weinig borsten" lelijk te vinden en daarbij een cup-maat noemen echt geen idee hebben wat ze zeggen![]()
.
Hahhahahahahahahah ja, je moet sporten op het mbo hoorde ik vandaag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:07 schreef xcachet het volgende:
oh, ik moet ook weer basketbal clinics volgen op school komende maanden
Dit klopt, ik vind cup-maten ook een waardeloos ingewikkeld systeem.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mannen die zeggen "weinig borsten" lelijk te vinden en daarbij een cup-maat noemen echt geen idee hebben wat ze zeggen![]()
.
Jep. Best leuk bij mij op schoolquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahhahahahahahahah ja, je moet sporten op het mbo hoorde ik vandaag.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind jij nauwelijks borsten dan?
Een cupmaat kan best ruim genomen worden volgens mij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
.
Ik snap het niet eens en ik ben een meisje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit klopt, ik vind cup-maten ook een waardeloos ingewikkeld systeem.
Dat is uberhaupt te weinig lichaamquote:
Hm, twijfelgevalletjequote:
ik zou m'n hond er nog aftrappenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, twijfelgevalletjeWel lelijk uitstekende jukbeenderen.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gvd wat een baas ik moet even fappen
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gvd wat een baas ik moet even fappen
Die 2 jongens gaan naar Wetherbyquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Echt raar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jep. Best leuk bij mij op school
Kan je ook echt blijven zitten op sport dan?quote:
Duidelijk anorexiaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, twijfelgevalletjeWel lelijk uitstekende jukbeenderen.
Maar nu in maten: Wat vindt jij amper borsten?quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Sommige mannen vinden cup B al geen borsten
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit klopt, ik vind cup-maten ook een waardeloos ingewikkeld systeem.
Dat vind ik raar, Ezell. Van Inso snap ik 't nog wel ergensquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap het niet eens en ik ben een meisje.
ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je ook echt blijven zitten op sport dan?
brooklyn beckham was laatst op trial bij fulham jeugdquote:
Dat is echt lelijkquote:
een A cup kan je toch moeilijk iets vinden? Dat is vrijwel niksquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nu in maten: Wat vindt jij amper borsten?
Vind je een A-cup ook niks bijvoorbeeld?
Ook op rekenen, ook op Nederlands etc. Maar als je aanwezig bent en voldoendes haalt (op dit lage niveau kan elke clown dat) dan is er niks aan het handje.quote:
zat meiden die er aan kapot gaan omdat ze er op willen lijkenquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een A cup kan je toch moeilijk iets vinden? Dat is vrijwel niks
Ik ben meer van de C en D's
Kloptquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat meiden die er aan kapot gaan omdat ze er op willen lijken
Ja? Ik snap dat de letter de grootte van de borsten aangeeft en de cijfers de omtrek van het lichaam. Maar ik heb dus begrepen dat je als 'ie iets te strak zit, niet per se een hoger cijfer moet kiezen. Maar hoe dan??!?!?!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik raar, Ezell. Van Inso snap ik 't nog wel ergens
A is zeker in NL volgens mij erg ondergemiddeld tegenwoordigquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Is gewoon normaal hoor. dat je AA nou niks vindt, inderdaad. dat grens tegen het platte aan.
Maar een A-cup bij een vrouw die al klein van stuk is is gewoon normaal hoor
Ja het zal mij ook niet om het niveau gaan denk ik, meer om de motivatie om na de middelbare school alsnog om 9 uur sochtends te moeten trefballenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ook op rekenen, ook op Nederlands etc. Maar als je aanwezig bent en voldoendes haalt (op dit lage niveau kan elke clown dat) dan is er niks aan het handje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |