Kan mooi zijn. Maar niet graatmager. Gewoon dunquote:
Weetje, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft toch met die persoon te maken en geen kut met die ogen?! Als der andere ogen in zaten van iemand die je lelijk vond dan gebeurde 't zelfde. Nee, snap dat niet
[..]
Ja
*slankquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan mooi zijn. Maar niet graatmager. Gewoon dun
ik ben meer van de vrouwlijke vormenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weetje, je hebt gelijk
Komt in orde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
Kan er een plaatje van beckham of zyzz komen?
Dat vind ik zo`n onzinquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben meer van de vrouwlijke vormen
gewoon gezond dunquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me veel leuker dan de huidige periode waarin we levenquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik zo`n onzin![]()
Vrouwen die niet veel heup hebben worden ook al van gezegd dat ze geen vrouwelijke vormen heeft, slaat nergens op
nauwelijks bosten en billen vind ik gewoon lelijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik zo`n onzin![]()
Vrouwen die niet veel heup hebben worden ook al van gezegd dat ze geen vrouwelijke vormen heeft, slaat nergens op
Maakt me niet minder zoetsappig, maar achquote:
alleen de middelbare school hoef ik dan weer niet zo nodig over te doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me veel leuker dan de huidige periode waarin we leven
Wat vind jij nauwelijks borsten dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
nauwelijks bosten en billen vind ik gewoon lelijk
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Beckham tijdens een basketbalwedstrijd.
Dat ventje links moet naar de wc.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Beckham tijdens een basketbalwedstrijd.
Dat zou ik best over willen doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen de middelbare school hoef ik dan weer niet zo nodig over te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |