quote:
Zij is dood toch?quote:
Joa, dat hoor ik mannen eigenlijk bijna altijd zeggen.. dat billen > borstenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon een handje vol kan je als man gezien genoeg mee. Tevens billen > borsten
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ahh thanks moet hier nog kaarten voor kopen.
Welterustenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
Ik ga slapen. whatsapp me als er iets leukes gebeurt of tc ofzo.
doei
Heb geen 1 nummer meerquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
doei
Gewoon beetje trollen met die gast.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Dat wist ik niet eens![]()
Nee wij liggen elkaar niet, en hij maakt alleen maar puberale opmerkingen, echt elkeDus ja, leuk dat je oversekst bent, maar dat vind ik niet echt leuk om mee te praten zeg maar
trustequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
doei
Ook dat is voor mij hoog gegrepenquote:
Haar borsten zijn toch letterlijk en figuurlijk ontploft?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij is dood toch?
[..]
Joa, dat hoor ik mannen eigenlijk bijna altijd zeggen.. dat billen > borsten!
[..]
Alsjeblieft.
Trustenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef supersof het volgende:
doei
Niet die van jou, die ken ik niet eens. Het is een verwijzing naar een niet bestaand persoonquote:
10/10quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef JanCees het volgende:
Hoe groot is de kans dat donnie nu meeleest?
Echt hoor. Ik ga er heen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij is dood toch?
[..]
[..]
Alsjeblieft.
Hoe groot is de kans dat de amerikanen nu meelezen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef JanCees het volgende:
Hoe groot is de kans dat donnie nu meeleest?
Ze zeggen dat slimmere mannen eerder voor billen kiezen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij is dood toch?
[..]
[..]
Alsjeblieft.
Hij was lullig, ja.quote:
Borsten boeien me ook niet zo, billen daarentegenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
Ik snap niet wat er zo leuk is aan billen. Of borsten.
ohquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet die van jou, die ken ik niet eens. Het is een verwijzing naar een niet bestaand persoon
Dan snap ik nog steeds niet waarom?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Borsten boeien me ook niet zo, billen daarentegen
Nee, die ken ik niet. Het enige leuke aan haar vond ik haar regenpakquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh
niet treinmeisje dus
Als ze er niet zijn word je ook niet vrolijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Borsten boeien me ook niet zo, billen daarentegen
Wij hebben iets moois waar mannen gewoon hartstikke jaloers op zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
Maar misschien wil ik het antwoord niet eens weten.
Pf, dat weet ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haar borsten zijn toch letterlijk en figuurlijk ontploft?
De kans is groot dat dit niet rullevant is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat de amerikanen nu meelezen?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet. Het enige leuke aan haar vond ik haar regenpak
is dat mbo niveau.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef xcachet het volgende:
Vandaag ook "Welke trein reis je zo?" "Ja die blauw gele"![]()
kookkunsten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Er is iets belangrijkers dan bil en borst.
Ik wil er ook wel eens heen.. maar aan de andere kant, wat heb ik daar te zoekenquote:
Ik snap dat mooie ogen nooitquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zeggen dat slimmere mannen eerder voor billen kiezen.
Maar nu kan ik heel zoetsappig zeggen dat een mooi paar ogen veel meer kan doen, maarja
Aandachtstrekkerij. Ja toch.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tevens kwam ik er vandaag achter dat treinmeisje bi is.
Ja dat kan je niet uitleggenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan snap ik nog steeds niet waarom?
Mensen uitlachen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eens heen.. maar aan de andere kant, wat heb ik daar te zoeken![]()
[..]
Ik snap dat mooie ogen nooit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |