De lamme tegen de blinde.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:52 schreef AFCNiels het volgende:
Wel een leuke wedstrijd, ik denk dat Feyenoord wel gaat winnen. PSV is helemaal uit vorm, al speelt Feyenoord ook niet goed.
[ afbeelding ]
Nah dat is flauw.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zet er gewoon een vraagteken achter
Alsof ik daar mee zit joh. Ik ben niet zo een hatert.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok dan maken we er ´KarinaFeijenoord´ van.
Benzine pomp achter het hek aan de colosseum weg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef jelfrikandel het volgende:
Jongens, aangezien ik een keer met de auto naar feyenoord wil zondag; hoe kan ik dat het beste aanpakken? Waar kan ik het best parkeren?
Das die argos pomp? Mag je daar gratis parkeren dan? Hoe laat moet je er ongeveer wezen daarvoor denk je?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Benzine pomp achter het hek aan de colosseum weg.
Ja gratis parkeren en dan gratis met de tram. waarom zou dat niet werken ? Er is speciaal een P&R aangelegd naast de tramhaltequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:09 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Das die argos pomp? Mag je daar gratis parkeren dan? Hoe laat moet je er ongeveer wezen daarvoor denk je?
Op feyenoord.nl zeggen ze parkeren in beverwaard en dan gratis tram 23. Weet iemand of dat een beetje werkt?
Ik weet het niet, mss is het daar altijd vol en is het ov kut. Kom daar nooitquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja gratis parkeren en dan gratis met de tram. waarom zou dat niet werken ? Er is speciaal een P&R aangelegd naast de tramhalte
Ik parkeer altijd op de Zuiddiepjeskade (onder de Brienoordbrug). Wel een klein stukje lopen maar je zit zonder file op de A16.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:09 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Das die argos pomp? Mag je daar gratis parkeren dan? Hoe laat moet je er ongeveer wezen daarvoor denk je?
Op feyenoord.nl zeggen ze parkeren in beverwaard en dan gratis tram 23. Weet iemand of dat een beetje werkt?
Mooi, is veel beter dan Mulder.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:09 schreef Slobeend het volgende:
Hahn heeft een mondeling akkoord met Feyenoord voor 3 jaar volgens Telegraaf
Kaarten voor Y of H halen via Viagogo en dan de wisseltruc naar J doen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:00 schreef TN-FR het volgende:
Iemand nog 2 kaarten voor j (of h/y zo) of 2 cc-nr's?
pm svp
Komt veel meer uit zijn doel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen idee. Heb hem nooit zien keepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |