Maar je had het dus wel in de gaten nadien. Ik word een beetje flauw van de mensen die erbij zweren dat het condoom niet stuk is gegaan. Een onzichtbaar klein gaatje dus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:21 schreef Disorder het volgende:
Is me ooit overkomen. Had het pas in de gaten toen ik klaar was. Er was drank in het spel. Misschien dat ik het daarom niet merkte. Morning after pil bood uitkomst gelukkig.
edit: Oh wacht. Er wordt een gaatje bedoelt. Geen idee. Nooit van gehoord ook.
Ja ik krijg binnenkort een koperspiraaltje maar heb nu dus seks gehad met condoom in mijn vruchtbare periode. Met een durex topsafe. Gewoon gebruikt zoals het hoort. Geen gaatje oid gemerkt. Maar ja, als het dus niet tijdens of na de seks hoeft te merken wordt ik wel een beetje bang! Heb hem niet achteraf met water gevuld ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:21 schreef Nemeosis het volgende:
Ik zou in ieder geval zo snel mogelijk de anticonceptiepil weer gaan gebruiken, indien dit weer mogelijk is. Ik vertrouw de pil namelijk volledig (Ik gebruik geen condooms) maar ik zou het als man zijnde niet aandurven om het alleen met condoom te doen.
Het was een keurig nieuwe condoom vers uit de verpakking en omgedaan door een zorgvuldige man met korte nagelsquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:30 schreef LittleLady het volgende:
Joh zorg gewoon zelf voor nieuwe condooms, laat ze niet door je tas heen slingeren, en goed uitkijken met nagels
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:31 schreef GroningseGast het volgende:
Dat voel je direct.
Vrouwen gebruiken dat smoesje vaak omdat ze zich schamen voor hun zwangerschap.
Waar maak je je dan zorgen over?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:31 schreef Draakster het volgende:
[..]
Het was een keurig nieuwe condoom vers uit de verpakking en omgedaan door een zorgvuldige man met korte nagels... ik heb er niet aangezeten.
Je moet hem uiteraard wel goed gebruiken. Niet met tanden of nagels er aan zitten en zorgen dat er geen lucht in zit, en na elke 15 a 20 min een nieuwe om doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:33 schreef Draakster het volgende:
[..]ja dat is ook nog een mogelijkheid..
Om die enge verhalen van vrouwen die erbij zweren dat het condoom goed en zorgvuldig is gebruikt en dat ze absoluut geen gaatjes hebben gezien of gemerkt... en tadaaa zwanger....quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:34 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Waar maak je je dan zorgen over?
Je hebt ook vrouwen die zich eerst lekker laten nemen zonder condoom en dan tegen eind condoom omdoen en dan het af maken, die snappen nog steeds niet dat ze zwanger kunnen worden van voorvocht en beweren dan door het condoom heen zwanger zijn gewordenquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:35 schreef Draakster het volgende:
[..]
Om die enge verhalen van vrouwen die erbij zweren dat het condoom goed en zorgvuldig is gebruikt en dat ze absoluut geen gaatjes hebben gezien of gemerkt... en tadaaa zwanger....
Bestaan die nog.... damn...quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:36 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Je hebt ook vrouwen die zich eerst lekker laten nemen zonder condoom en dan tegen eind condoom omdoen en dan het af maken, die snappen nog steeds niet dat ze zwanger kunnen worden van voorvocht en beweren dan door het condoom heen zwanger zijn geworden
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:40 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja hoor, sommigen zien het licht niet al was het een bouwlamp 30 cm voor hun gezicht
1 keer op al die seks beurten? Mag ik daaruit opmaken dat het om 100-den keren gaat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:04 schreef Ronnie1970 het volgende:
Toen wij vroeger nog condooms gebruikte had ik altijd de gewoonte na de seks hem even iets op te blazenBleek ook maar goed ook want 1 keer was hij ook kapot :/ Map gaf uitkomst
en die kan je tegenwoordig zo bij de Da of kuitvat kopen.
Maar is maar 1 keer gebeurd op al die seks beurtenDus wees niet te bezorgd he;)
Klopt en toen deden we het heeel vaak, en zij was niet meer aan de pil. Daarna gelijk weer de pil erin. Daarna deden we het zonder condoom aangezien de pil goed aansloegquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:08 schreef Draakster het volgende:
[..]
1 keer op al die seks beurten? Mag ik daaruit opmaken dat het om 100-den keren gaat?
Het gaat bij mij om 2 x seks dus nou ja... het zal wel meevallen hopelijk. Als er dan toch een gaatje in zit zou ik het prettiger vinden als hij gelijk doorscheurt, is tenminste duidelijk! Voortaan dubble dutch voor mij!
Ik word steeds geruster!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:31 schreef erodome het volgende:
Een kapot kapotje merk je wel, dan gaat dat ding echt aan flarden, is het ook echt stuk, het is niet zo dat er een klein gaatje in zal zitten die je niet opmerkt.
Slecht gebruik, bv doorneuken na het klaarkomen is wel een risico, dan is het condoom niet stuk, maar kan het wel dat door dat doorneuken het sperma er toch uitkomt.
2x van de hoeveel keer? Van de 10 of 100 zeg maar. Merkte je dat hij stuk was omdat hij aan flarden lag of was t zo'n klein rotgaatje die je opmerkte na watercheck?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef ManianMan het volgende:
Het is bij mij 2x voorgekomen. Nu is het al een tijd goed gegaan. Je moet maar net de verkeerde in handen krijgen. Morning after pil is wel goed om te gebruiken als je een kapotte aantreft na de sex.
Je voelt het als man zijnde al knappen en als vrouwzijnden voel je de warmte en de vreemde vocht. Na pak en beet 50x.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:30 schreef Draakster het volgende:
[..]
2x van de hoeveel keer? Van de 10 of 100 zeg maar. Merkte je dat hij stuk was omdat hij aan flarden lag of was t zo'n klein rotgaatje die je opmerkte na watercheck?
Je moet ergens aan dood gaan hè. Heb liever een goede diepe relatie met sex dan zonder hé.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef Draakster het volgende:
Die kleine gaatjes... Echt zo freaky! "Gelukkig" scheuren ze meestal flink door. (Ik houd van duidelijkheid)
Ik heb zoveel horrorverhalen gehoord dat ik ze voor geen meter meer vertrouw. Voor zwangerschap heb je nog de MAP mits je het gaatje opgemerkt hebt. Maar dan de soa's nog. Ik weet t niet met die condooms!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:58 schreef marc0871 het volgende:
ik heb gehoord dat belgen er expres een gaatje in prikken.Zullen ook vast genoeg Nederlanders zijn die dat geintje uithalen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zal het condoom denk wel uitscheuren door meerdere gaatjes. Vervolgens liegen over de MAP en 9 mnd later luiers aanschaffen.
deze belgenmop niet kennenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:25 schreef Draakster het volgende:
[..]
Zullen ook vast genoeg Nederlanders zijn die dat geintje uithalen!
Dan zal het condoom denk wel uitscheuren door meerdere gaatjes. Vervolgens liegen over de MAP en 9 mnd later luiers aanschaffen.
Misschien als je een grote lamp aandoet en lekker romantisch het condoom gaat inspecteren en vullen met water.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:20 schreef Draakster het volgende:
Merk je het ook niet als de penis is teruggetrokken, dat je ziet dat hij lekt? Of is het gaatje dan zo klein dat je er nooit achter komt als je hem niet checkt met water oid? Nou at vind ik best heftig...
Als je een klein scheurtje niet merkt zit er niets anders op dan het condoom romantisch te checken. Ti's dat of risico op soa/ zwangerschap. Lijkt me ook niet zo romantisch!quote:]
[..]
Misschien als je een grote lamp aandoet en lekker romantisch het condoom gaat inspecteren en vullen met water.
Nee, een klein scheurtje merk je niet.
Condoom kan echt niet scheuren of klappen ofzo.....quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:09 schreef Draakster het volgende:
Hallo,
Ik hoor steeds meer verhalen van vrouwen die "door het condoom heen" zwanger zijn geworden waarbij ze erbij zweren dat hij goed gebruikt is.
Dit maakt me wel een beetje bang. Wegens omstandigheden zit ik even niet aan andere anticonceptie maar gebruik dus alleen een condoom.
Graag jullie ervaring/ mening.
Merk je het meestal wel als het condoom een lek heeft/ stuk is of gaat dit helemaal ongemerkt? Dan zou je dus altijd een MAP moeten slikken of dus altijd bang moeten zijn voor het oplopen van een SOA.
Durex bevat al jaren geen zaaddodend middel meer. Irriteerde de penis van de man geloof ik.quote:Op zondag 15 december 2013 09:26 schreef Aanstootgevend het volgende:
Terzijde: niet-budget condooms bevatten een zaaddodend middel. Toch ietsje veiliger, met of zonder gaatje.
Ben jij iemand die het condoomquote:Op zondag 15 december 2013 08:27 schreef Toekito het volgende:
Die ene keer hier merkte zowel ik als de vrouw in kwestie het. Zij voelde mijn sperma in zich en toen ik hem af wou doen was het duidelijk dat er een gaatje zat.
Doe/ deed je het vaak met condoom dat je dit met zoveel zekerheid kan zeggen?quote:Op zondag 15 december 2013 09:16 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
Condoom kan echt niet scheuren of klappen ofzo.....
dat zeggen de mensen gewoon omdat ze te beschaamd zijn toe te geven dat ze ff zonder hebben geneukt.............
ja als je gewoon netjes je handen wast condoom omdat en dan in haar kut steekt is er 0.000% kans dat een tijdje niet meer ongesteld wordt.quote:Op zondag 15 december 2013 10:45 schreef Draakster het volgende:
[..]
Doe/ deed je het vaak met condoom dat je dit met zoveel zekerheid kan zeggen?
en ja, ik heb een lange relatie gehad met een dame die aan de pil was en een lange relatie gehad met een dame die te lui was om aan de pil te gaan.quote:Op zondag 15 december 2013 10:45 schreef Draakster het volgende:
[..]
Doe/ deed je het vaak met condoom dat je dit met zoveel zekerheid kan zeggen?
gelijk bij afdoen voelde ik nattigheid en omdat mw zei te twijfelen heb ik extra opgelet.quote:Op zondag 15 december 2013 10:21 schreef Draakster het volgende:
[..]
Ben jij iemand die het condoom
nadien controleerd of vertrouw je erop dat hij zijn werk goed heeft gedaan als je geen klapper hebt gevoeld?
Ja als dat mogelijk is lijkt me dat ook het veiligst. Maar helaas is dat niet altijd een optie.quote:Op maandag 16 december 2013 01:23 schreef Nemeosis het volgende:
Gelukkig maar dat mijn dame de pil slikt.
Dat dacht, en hoop, ik dus ook. Maar de verhalen zijn nogal wisselend.quote:Op maandag 16 december 2013 08:43 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb nog nooit gemerkt dat een comdoom lek was. Je zou het toch moeten merken als je hem eruit haalt, als er dan niets doorheen lekt is ie niet lek lijkt mij zo?
Als ie namelijk al stuk gaat neem ik aan dat het best een behoorlijk gat wordt en je het gemakkelijk ziet. (gezien het feit dat zo een ding intens gebruikt wordt).
Haha. Ook al heb je alleen seks met je levenspartner, mocht andere anticonceptie om 1 of andere reden niet mogelijk zijn dan heeft niemand zin in stiekeme gaatjes.quote:Op maandag 16 december 2013 08:50 schreef speknek het volgende:
Heb meermaals gehad dat ie stuk ging. Merk je (als man iig) gelijk. Je hoort hem scheuren en voelt de druk veranderen.
Wat ik vroeger na afloop deed was het condoom dicht knopen (sowieso wel fris) en dan erin knijpen om te testen voor gaatjes. Nog nooit gehad dat het eruitkwam. Als je kwaliteitcondooms koopt zal dat niet gebeuren denk ik.
Maar waar hebben we het over. Je mag pas seks hebben als je met je levenspartner bent missy.
Natuurlijk kan dat welquote:Op zondag 15 december 2013 09:16 schreef bammetjekwak het volgende:
Condoom kan echt niet scheuren of klappen ofzo.....
dat zeggen de mensen gewoon omdat ze te beschaamd zijn toe te geven dat ze ff zonder hebben geneukt.............
hij zal sneller afglijden wanneer zij te droog is, maar dat ding klopt echt niet ofzo. Tenzij zij een faking bos schaamhaar heeft waardoor er teveel wrijving ontstaat of hij al maanden niet klaargekomen is zodat hij die ballon helemaal opblaast met zn spermaquote:
Jij hebt duidelijk nog nooit seks gehad.quote:Op maandag 16 december 2013 21:33 schreef bammetjekwak het volgende:
hij zal sneller afglijden wanneer zij te droog is, maar dat ding klopt echt niet ofzo. Tenzij zij een faking bos schaamhaar heeft waardoor er teveel wrijving ontstaat of hij al maanden niet klaargekomen is zodat hij die ballon helemaal opblaast met zn sperma
nog meer dan je vreemdgaande partnerquote:Op maandag 16 december 2013 21:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit seks gehad.
Er zijn toch echt genoeg mensen met duidelijke klappers. Misschien heb je t getroffen dat je t nog nooit hebt meegemaakt.quote:Op maandag 16 december 2013 21:33 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
hij zal sneller afglijden wanneer zij te droog is, maar dat ding klopt echt niet ofzo. Tenzij zij een faking bos schaamhaar heeft waardoor er teveel wrijving ontstaat of hij al maanden niet klaargekomen is zodat hij die ballon helemaal opblaast met zn sperma
twee is wel meer dan één, maar nog steeds niet veelquote:Op maandag 16 december 2013 21:35 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
nog meer dan je vreemdgaande partner
merkwaardig. Ik doe de gekste dingen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:48 schreef Draakster het volgende:
[..]
Er zijn toch echt genoeg mensen met duidelijke klappers. Misschien heb je t getroffen dat je t nog nooit hebt meegemaakt.
dat hoortquote:Op zondag 15 december 2013 18:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
gelijk bij afdoen voelde ik nattigheid en omdat mw zei te twijfelen heb ik extra opgelet.
Tja, wees blij dat t nooit gebeurd is. Ti's natuurlijk ook niet de bedoeling dat ze stuk gaan of zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 21:49 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
merkwaardig. Ik doe de gekste dingen.
heb jij wel eens seks zonder?quote:Op maandag 16 december 2013 21:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Indeed glijmiddel/vaginale vocht
dus als je iets nattig voelt, weet jij dat er iets mis is?quote:Op maandag 16 december 2013 23:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Een condoom bevat veel al glijmiddel om het veiliger te houden.
Als het veeeel natter is dan anders zouden bij mij ook alarmbellen gaan rinkelen!quote:Op maandag 16 december 2013 23:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus als je iets nattig voelt, weet jij dat er iets mis is?
Is dat niet altijd anders? Hoeveelheid en "dikte"?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:43 schreef Ronnie1970 het volgende:
Je weet van jezelf ook hoeveel sperma je spuit, dus als er minder sperma in het condoom zit is het al een teken dat er iets niet goed is.
Gelukkig hoeven wij die condooms noooit meer te gebruikenEn ook geen Pil meer
ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:59 schreef Draakster het volgende:
[..]
Is dat niet altijd anders? Hoeveelheid en "dikte"?
je wilt het niet snappen. Prima maar dan is discussie zinloos.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je denk toch niet dat jouw voorvocht de hoeveelheid vocht in een kut kan beinvloeden?
nee, als je zegt dat je voelt of je condoom stuk is door de natigheid aan je condoom, ben je gewoon achterlijk, links of rechtsomquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
je wilt het niet snappen. Prima maar dan is discussie zinloos.
Dank je! Ik ben zo dom geweest om iemand heeeeel snel te pijpen. 3x in en uit. Geen condoom gewisseld en toen een vluggertje en offcourse het condoom niet gecheckt. Weet wet zeker dat hij niet aan flarden lag. Dus nu ben ik paranoia.quote:Op maandag 23 december 2013 11:13 schreef Joke-Prive het volgende:
Als een condoom stuk is dan zal die uit elkaar klappen tijden penetratie. Dit merk je door dat een knal kan geven, net als een ballon die je laat knappen.
Om er voor te zorgen moet je hier op letten:
1. Niet over de tht laten gaan
2. Op een koele plek bewaren
3. Geen babyolie gebruiken, olie tast latex aan
4. Gebruik glijmiddel op siliconenbasis ( eros ) als de vrouw droog aanvoelt, door schuren in droogte kan een condoom ook kapot gaan
5. Hou de condoom aan de rand vast als de man zich terug trekt
6. Penis slap laten worden in de vagina kan lekkage veroorzaken
7. Een condoom geeft geen 100% veiligheid op soa's, wel op HIV
Nummer 9 lijkt me wel fris jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:18 schreef Joke-Prive het volgende:
Ik ben er nog 2 vergeten..
8. Niet langer dan 15 minuten dezelfde condoom gebruiken
9. Verwisselen van condoom als je van anaal naar vaginaal gaat
HAH! Jij denkt serieus dat ze alle condooms testen op gaatjes? Dat gaat gewoon steekproefsgewijs hoor ..quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Als het goed is worden condooms 100% op lekdichtheid getest bij productie. Een "klein gaatje" is dus zo goed als onmogelijk. Als je 'm met iets scherps kapot maakt is het over het algemeen behoorlijk destructief, dan zie je dus dat het hele ding aan flarden is (nog nooit meegemaakt overigens).
Wat doe je panisch zeg, misschien kun je beter geen seks hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 23:41 schreef Draakster het volgende:
[..]
Nummer 9 lijkt me wel fris ja
Gaat hij van heeeel kort en voorzichtig pijpen snel stuk denk je? Geen geknabbel zeg maar. Gewoon ff voor de nattigheid.
quote:Op maandag 23 december 2013 11:13 schreef Joke-Prive het volgende:
Als een condoom stuk is dan zal die uit elkaar klappen tijden penetratie. Nee hoor, hoeft niet Dit merk je door dat een knal kan geven, net als een ballon die je laat knappen.
Om er voor te zorgen moet je hier op letten:
1. Niet over de tht laten gaan
2. Op een koele plek bewaren
3. Geen babyolie gebruiken, olie tast latex aan
4. Gebruik glijmiddel op siliconenbasis ( eros ) als de vrouw droog aanvoelt, door schuren in droogte kan een condoom ook kapot gaan
5. Hou de condoom aan de rand vast als de man zich terug trekt
6. Penis slap laten worden in de vagina kan lekkage veroorzaken
7. Een condoom geeft geen 100% veiligheid op soa's, wel op HIV Huh? HIV is opeens geen SOA meer?
8. Niet langer dan 15 minuten dezelfde condoom gebruiken![]()
![]()
Als ik het goed onthouden heb uit How it's made, dan wordt er wel degelijk een (uiteraard geautomatiseerde) 100% controle op lekdichtheid uitgevoerd ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef probeer het volgende:
[..]
HAH! Jij denkt serieus dat ze alle condooms testen op gaatjes? Dat gaat gewoon steekproefsgewijs hoor ..
Misschien beter ja. Opgelost.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:01 schreef probeer het volgende:
En TS, je klinkt enorm paranoïde. Beter doe je gewoon niet aan seks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |