Maar je had het dus wel in de gaten nadien. Ik word een beetje flauw van de mensen die erbij zweren dat het condoom niet stuk is gegaan. Een onzichtbaar klein gaatje dus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:21 schreef Disorder het volgende:
Is me ooit overkomen. Had het pas in de gaten toen ik klaar was. Er was drank in het spel. Misschien dat ik het daarom niet merkte. Morning after pil bood uitkomst gelukkig.
edit: Oh wacht. Er wordt een gaatje bedoelt. Geen idee. Nooit van gehoord ook.
Ja ik krijg binnenkort een koperspiraaltje maar heb nu dus seks gehad met condoom in mijn vruchtbare periode. Met een durex topsafe. Gewoon gebruikt zoals het hoort. Geen gaatje oid gemerkt. Maar ja, als het dus niet tijdens of na de seks hoeft te merken wordt ik wel een beetje bang! Heb hem niet achteraf met water gevuld ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:21 schreef Nemeosis het volgende:
Ik zou in ieder geval zo snel mogelijk de anticonceptiepil weer gaan gebruiken, indien dit weer mogelijk is. Ik vertrouw de pil namelijk volledig (Ik gebruik geen condooms) maar ik zou het als man zijnde niet aandurven om het alleen met condoom te doen.
Het was een keurig nieuwe condoom vers uit de verpakking en omgedaan door een zorgvuldige man met korte nagelsquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:30 schreef LittleLady het volgende:
Joh zorg gewoon zelf voor nieuwe condooms, laat ze niet door je tas heen slingeren, en goed uitkijken met nagels
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:31 schreef GroningseGast het volgende:
Dat voel je direct.
Vrouwen gebruiken dat smoesje vaak omdat ze zich schamen voor hun zwangerschap.
Waar maak je je dan zorgen over?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:31 schreef Draakster het volgende:
[..]
Het was een keurig nieuwe condoom vers uit de verpakking en omgedaan door een zorgvuldige man met korte nagels... ik heb er niet aangezeten.
Je moet hem uiteraard wel goed gebruiken. Niet met tanden of nagels er aan zitten en zorgen dat er geen lucht in zit, en na elke 15 a 20 min een nieuwe om doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:33 schreef Draakster het volgende:
[..]ja dat is ook nog een mogelijkheid..
Om die enge verhalen van vrouwen die erbij zweren dat het condoom goed en zorgvuldig is gebruikt en dat ze absoluut geen gaatjes hebben gezien of gemerkt... en tadaaa zwanger....quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:34 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Waar maak je je dan zorgen over?
Je hebt ook vrouwen die zich eerst lekker laten nemen zonder condoom en dan tegen eind condoom omdoen en dan het af maken, die snappen nog steeds niet dat ze zwanger kunnen worden van voorvocht en beweren dan door het condoom heen zwanger zijn gewordenquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:35 schreef Draakster het volgende:
[..]
Om die enge verhalen van vrouwen die erbij zweren dat het condoom goed en zorgvuldig is gebruikt en dat ze absoluut geen gaatjes hebben gezien of gemerkt... en tadaaa zwanger....
Bestaan die nog.... damn...quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:36 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Je hebt ook vrouwen die zich eerst lekker laten nemen zonder condoom en dan tegen eind condoom omdoen en dan het af maken, die snappen nog steeds niet dat ze zwanger kunnen worden van voorvocht en beweren dan door het condoom heen zwanger zijn geworden
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:40 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja hoor, sommigen zien het licht niet al was het een bouwlamp 30 cm voor hun gezicht
1 keer op al die seks beurten? Mag ik daaruit opmaken dat het om 100-den keren gaat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:04 schreef Ronnie1970 het volgende:
Toen wij vroeger nog condooms gebruikte had ik altijd de gewoonte na de seks hem even iets op te blazenBleek ook maar goed ook want 1 keer was hij ook kapot :/ Map gaf uitkomst
en die kan je tegenwoordig zo bij de Da of kuitvat kopen.
Maar is maar 1 keer gebeurd op al die seks beurtenDus wees niet te bezorgd he;)
Klopt en toen deden we het heeel vaak, en zij was niet meer aan de pil. Daarna gelijk weer de pil erin. Daarna deden we het zonder condoom aangezien de pil goed aansloegquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:08 schreef Draakster het volgende:
[..]
1 keer op al die seks beurten? Mag ik daaruit opmaken dat het om 100-den keren gaat?
Het gaat bij mij om 2 x seks dus nou ja... het zal wel meevallen hopelijk. Als er dan toch een gaatje in zit zou ik het prettiger vinden als hij gelijk doorscheurt, is tenminste duidelijk! Voortaan dubble dutch voor mij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |