gelijk bij afdoen voelde ik nattigheid en omdat mw zei te twijfelen heb ik extra opgelet.quote:Op zondag 15 december 2013 10:21 schreef Draakster het volgende:
[..]
Ben jij iemand die het condoom
nadien controleerd of vertrouw je erop dat hij zijn werk goed heeft gedaan als je geen klapper hebt gevoeld?
Ja als dat mogelijk is lijkt me dat ook het veiligst. Maar helaas is dat niet altijd een optie.quote:Op maandag 16 december 2013 01:23 schreef Nemeosis het volgende:
Gelukkig maar dat mijn dame de pil slikt.
Dat dacht, en hoop, ik dus ook. Maar de verhalen zijn nogal wisselend.quote:Op maandag 16 december 2013 08:43 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb nog nooit gemerkt dat een comdoom lek was. Je zou het toch moeten merken als je hem eruit haalt, als er dan niets doorheen lekt is ie niet lek lijkt mij zo?
Als ie namelijk al stuk gaat neem ik aan dat het best een behoorlijk gat wordt en je het gemakkelijk ziet. (gezien het feit dat zo een ding intens gebruikt wordt).
Haha. Ook al heb je alleen seks met je levenspartner, mocht andere anticonceptie om 1 of andere reden niet mogelijk zijn dan heeft niemand zin in stiekeme gaatjes.quote:Op maandag 16 december 2013 08:50 schreef speknek het volgende:
Heb meermaals gehad dat ie stuk ging. Merk je (als man iig) gelijk. Je hoort hem scheuren en voelt de druk veranderen.
Wat ik vroeger na afloop deed was het condoom dicht knopen (sowieso wel fris) en dan erin knijpen om te testen voor gaatjes. Nog nooit gehad dat het eruitkwam. Als je kwaliteitcondooms koopt zal dat niet gebeuren denk ik.
Maar waar hebben we het over. Je mag pas seks hebben als je met je levenspartner bent missy.
Natuurlijk kan dat welquote:Op zondag 15 december 2013 09:16 schreef bammetjekwak het volgende:
Condoom kan echt niet scheuren of klappen ofzo.....
dat zeggen de mensen gewoon omdat ze te beschaamd zijn toe te geven dat ze ff zonder hebben geneukt.............
hij zal sneller afglijden wanneer zij te droog is, maar dat ding klopt echt niet ofzo. Tenzij zij een faking bos schaamhaar heeft waardoor er teveel wrijving ontstaat of hij al maanden niet klaargekomen is zodat hij die ballon helemaal opblaast met zn spermaquote:
Jij hebt duidelijk nog nooit seks gehad.quote:Op maandag 16 december 2013 21:33 schreef bammetjekwak het volgende:
hij zal sneller afglijden wanneer zij te droog is, maar dat ding klopt echt niet ofzo. Tenzij zij een faking bos schaamhaar heeft waardoor er teveel wrijving ontstaat of hij al maanden niet klaargekomen is zodat hij die ballon helemaal opblaast met zn sperma
nog meer dan je vreemdgaande partnerquote:Op maandag 16 december 2013 21:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit seks gehad.
Er zijn toch echt genoeg mensen met duidelijke klappers. Misschien heb je t getroffen dat je t nog nooit hebt meegemaakt.quote:Op maandag 16 december 2013 21:33 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
hij zal sneller afglijden wanneer zij te droog is, maar dat ding klopt echt niet ofzo. Tenzij zij een faking bos schaamhaar heeft waardoor er teveel wrijving ontstaat of hij al maanden niet klaargekomen is zodat hij die ballon helemaal opblaast met zn sperma
twee is wel meer dan één, maar nog steeds niet veelquote:Op maandag 16 december 2013 21:35 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
nog meer dan je vreemdgaande partner
merkwaardig. Ik doe de gekste dingen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:48 schreef Draakster het volgende:
[..]
Er zijn toch echt genoeg mensen met duidelijke klappers. Misschien heb je t getroffen dat je t nog nooit hebt meegemaakt.
dat hoortquote:Op zondag 15 december 2013 18:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
gelijk bij afdoen voelde ik nattigheid en omdat mw zei te twijfelen heb ik extra opgelet.
Tja, wees blij dat t nooit gebeurd is. Ti's natuurlijk ook niet de bedoeling dat ze stuk gaan of zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 21:49 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
merkwaardig. Ik doe de gekste dingen.
heb jij wel eens seks zonder?quote:Op maandag 16 december 2013 21:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Indeed glijmiddel/vaginale vocht
dus als je iets nattig voelt, weet jij dat er iets mis is?quote:Op maandag 16 december 2013 23:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Een condoom bevat veel al glijmiddel om het veiliger te houden.
Als het veeeel natter is dan anders zouden bij mij ook alarmbellen gaan rinkelen!quote:Op maandag 16 december 2013 23:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus als je iets nattig voelt, weet jij dat er iets mis is?
Is dat niet altijd anders? Hoeveelheid en "dikte"?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:43 schreef Ronnie1970 het volgende:
Je weet van jezelf ook hoeveel sperma je spuit, dus als er minder sperma in het condoom zit is het al een teken dat er iets niet goed is.
Gelukkig hoeven wij die condooms noooit meer te gebruikenEn ook geen Pil meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |