ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:59 schreef Draakster het volgende:
[..]
Is dat niet altijd anders? Hoeveelheid en "dikte"?
je wilt het niet snappen. Prima maar dan is discussie zinloos.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je denk toch niet dat jouw voorvocht de hoeveelheid vocht in een kut kan beinvloeden?
nee, als je zegt dat je voelt of je condoom stuk is door de natigheid aan je condoom, ben je gewoon achterlijk, links of rechtsomquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
je wilt het niet snappen. Prima maar dan is discussie zinloos.
Dank je! Ik ben zo dom geweest om iemand heeeeel snel te pijpen. 3x in en uit. Geen condoom gewisseld en toen een vluggertje en offcourse het condoom niet gecheckt. Weet wet zeker dat hij niet aan flarden lag. Dus nu ben ik paranoia.quote:Op maandag 23 december 2013 11:13 schreef Joke-Prive het volgende:
Als een condoom stuk is dan zal die uit elkaar klappen tijden penetratie. Dit merk je door dat een knal kan geven, net als een ballon die je laat knappen.
Om er voor te zorgen moet je hier op letten:
1. Niet over de tht laten gaan
2. Op een koele plek bewaren
3. Geen babyolie gebruiken, olie tast latex aan
4. Gebruik glijmiddel op siliconenbasis ( eros ) als de vrouw droog aanvoelt, door schuren in droogte kan een condoom ook kapot gaan
5. Hou de condoom aan de rand vast als de man zich terug trekt
6. Penis slap laten worden in de vagina kan lekkage veroorzaken
7. Een condoom geeft geen 100% veiligheid op soa's, wel op HIV
Nummer 9 lijkt me wel fris jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:18 schreef Joke-Prive het volgende:
Ik ben er nog 2 vergeten..
8. Niet langer dan 15 minuten dezelfde condoom gebruiken
9. Verwisselen van condoom als je van anaal naar vaginaal gaat
HAH! Jij denkt serieus dat ze alle condooms testen op gaatjes? Dat gaat gewoon steekproefsgewijs hoor ..quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Als het goed is worden condooms 100% op lekdichtheid getest bij productie. Een "klein gaatje" is dus zo goed als onmogelijk. Als je 'm met iets scherps kapot maakt is het over het algemeen behoorlijk destructief, dan zie je dus dat het hele ding aan flarden is (nog nooit meegemaakt overigens).
Wat doe je panisch zeg, misschien kun je beter geen seks hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 23:41 schreef Draakster het volgende:
[..]
Nummer 9 lijkt me wel fris ja
Gaat hij van heeeel kort en voorzichtig pijpen snel stuk denk je? Geen geknabbel zeg maar. Gewoon ff voor de nattigheid.
quote:Op maandag 23 december 2013 11:13 schreef Joke-Prive het volgende:
Als een condoom stuk is dan zal die uit elkaar klappen tijden penetratie. Nee hoor, hoeft niet Dit merk je door dat een knal kan geven, net als een ballon die je laat knappen.
Om er voor te zorgen moet je hier op letten:
1. Niet over de tht laten gaan
2. Op een koele plek bewaren
3. Geen babyolie gebruiken, olie tast latex aan
4. Gebruik glijmiddel op siliconenbasis ( eros ) als de vrouw droog aanvoelt, door schuren in droogte kan een condoom ook kapot gaan
5. Hou de condoom aan de rand vast als de man zich terug trekt
6. Penis slap laten worden in de vagina kan lekkage veroorzaken
7. Een condoom geeft geen 100% veiligheid op soa's, wel op HIV Huh? HIV is opeens geen SOA meer?
8. Niet langer dan 15 minuten dezelfde condoom gebruiken![]()
![]()
Als ik het goed onthouden heb uit How it's made, dan wordt er wel degelijk een (uiteraard geautomatiseerde) 100% controle op lekdichtheid uitgevoerd ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef probeer het volgende:
[..]
HAH! Jij denkt serieus dat ze alle condooms testen op gaatjes? Dat gaat gewoon steekproefsgewijs hoor ..
Misschien beter ja. Opgelost.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:01 schreef probeer het volgende:
En TS, je klinkt enorm paranoïde. Beter doe je gewoon niet aan seks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |