Verschil is zelfs al groter geweest. Probleem is dat je niet snel genoeg veel geld op btc-e kan krijgen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:48 schreef Maxter8 het volgende:
als je nu op btc-e voor +/- 788,- een btc koopt en die weer naar je wallet haalt kan je hem voor 840 bij bitonic verkopen.
Alleen geen idee hoe lan geen withdraw duurt vanaf btc-e
precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
die neem ik niet serieus met zo'n naam!
Dat is niet van mij. Is een oude screenshot van de LTC prijs.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Waarom heb jij een blauwe streep en ik van die verticale blokken?
Oh ik dacht alquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is niet van mij. Is een oude screenshot van de LTC prijs.
Bt-er, cryptsy. Maar de spread bij die dingen is vaak enorm groot. Vandaar die grote uitslagenquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Franko +208%. Waar koop je die überhaupt?
Ah. Zit jij ook bij BT-er?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bt-er, cryptsy. Maar de spread bij die dingen is vaak enorm groot. Vandaar die grote uitslagen
ik wacht liever tot ze 1 dollar zijn dan is het hek van de dam.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:10 schreef Mender het volgende:
Kan geen Megacoins kopen op Cryptsy![]()
Iemand hier die me er wat wil verkopen?
Nee, kijk bijvoorbeeld deze http://bter.com/trade/pts_btcquote:
waarom geen megacoin, veel meer groeipotentieelquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, ik twijfel of ik voor ¤ 450,- LTC zal kopen. Hij hangt nu erg lang rond de 37 en zal wel omhoog moeten. Ik bedoel, het is niet alsof die gaat uitsterven.
Ik heb er ook nog steeds een goed gevoel over, helaas wel duur gekocht 66@43.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, ik twijfel of ik voor ¤ 450,- LTC zal kopen. Hij hangt nu erg lang rond de 37 en zal wel omhoog moeten. Ik bedoel, het is niet alsof die gaat uitsterven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |