Ik twijfel door al dat gespeculeerquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Maandag iedereen janken die zn ltc verkocht heeft...
En dan dik verliezenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef strbo het volgende:
[..]
Omdat mensen verwachten dat vanavond wordt aangekondigd dat TRC toch wel op BTC-e blijft,
Ik denk dat er meer interesse is in worldcoin of quark dan trc eigenlijk..quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:43 schreef strbo het volgende:
[..]
Juist. Of winnen. Niemand weet het.
Mee eens, beiden een grotere marketcap in ieder geval. Maarja, voor BTC-e is het nou eenmaal makkelijker om TRC te houden dan andere coins toe te voegen. We zullen zien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:43 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer interesse is in worldcoin of quark dan trc eigenlijk..
Oh wacht las t verkeerd, ik wilde zeggen dat ik niemand ken irl die bezig is met btcquote:
trc niet doen als ik jou was...quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:46 schreef Mender het volgende:
Terracoin, Feathercoin, Megacoin.... Damn ik wordt gek, teveel keuze!Heb ze alle drie nog niet. Mischien maar ik alle drie een beetje geld stoppen
Wat ga je doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:48 schreef Lollertrolle het volgende:
En nu tijd voor wat risk of rain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |