http://trollboxarchive.co(...)ype=all&search=adminquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:33 schreef SosuaCafe het volgende:
waar stond dat nieuws van een nieuwe munt
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga eens met ¤ 450,- traden zo. Full pump vanavond.
gewoon op bter.comquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:33 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als ze nog niet op btc-e staan
Worldcoin zit alleen op kut sites.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dan ben je al te laat. beter nu inkopen
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Worldcoin zit alleen op kut sites.
Ik op 117quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:34 schreef Lollertrolle het volgende:
Ff mijn feathercoins verkocht voor 114, hij blijft erg lang hangen op dit punt, hopen op een daling
idd gister problemen mee. gelukkig heb ik mn 2k wdc binnen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Scamsite met hun withdrawal problemen.
LTC lekker houden, die gaat echt wel weer terug naar de prijzen van gisteren en eergisterenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:35 schreef Toto69 het volgende:
Advies mensen? Ga zo meteen een paar uur weg en kan niks checken. Zit nog met alles in LTC en wil vanavond meteen in een nieuwe coin kunnen stappen maar wel met winst. LTC gekocht op 36.4 USD. Nu uitstappen en kleine winst of niet?
Uitstappen LTC is dood.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:35 schreef Toto69 het volgende:
Advies mensen? Ga zo meteen een paar uur weg en kan niks checken. Zit nog met alles in LTC en wil vanavond meteen in een nieuwe coin kunnen stappen maar wel met winst. LTC gekocht op 36.4 USD. Nu uitstappen en kleine winst of niet?
Kusjequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:36 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Fak jou rotkind, waarom loop jij altijd op mij voor
Dat is leuk voor ze. Wat hebben wij aan die gedachte?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:39 schreef tralalala het volgende:
Maar de mensen achter BTC-e gaan toch keihard mee profiteren van de nieuwe munt op de exchange lijkt mij?
Die gasten hebben zelf waarschijnlijk al het één en ander ingekocht.
Ik twijfel door al dat gespeculeerquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Maandag iedereen janken die zn ltc verkocht heeft...
En dan dik verliezenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef strbo het volgende:
[..]
Omdat mensen verwachten dat vanavond wordt aangekondigd dat TRC toch wel op BTC-e blijft,
Ik denk dat er meer interesse is in worldcoin of quark dan trc eigenlijk..quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:43 schreef strbo het volgende:
[..]
Juist. Of winnen. Niemand weet het.
Mee eens, beiden een grotere marketcap in ieder geval. Maarja, voor BTC-e is het nou eenmaal makkelijker om TRC te houden dan andere coins toe te voegen. We zullen zien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:43 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer interesse is in worldcoin of quark dan trc eigenlijk..
Oh wacht las t verkeerd, ik wilde zeggen dat ik niemand ken irl die bezig is met btcquote:
trc niet doen als ik jou was...quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:46 schreef Mender het volgende:
Terracoin, Feathercoin, Megacoin.... Damn ik wordt gek, teveel keuze!Heb ze alle drie nog niet. Mischien maar ik alle drie een beetje geld stoppen
Wat ga je doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:48 schreef Lollertrolle het volgende:
En nu tijd voor wat risk of rain
Verschil is zelfs al groter geweest. Probleem is dat je niet snel genoeg veel geld op btc-e kan krijgen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:48 schreef Maxter8 het volgende:
als je nu op btc-e voor +/- 788,- een btc koopt en die weer naar je wallet haalt kan je hem voor 840 bij bitonic verkopen.
Alleen geen idee hoe lan geen withdraw duurt vanaf btc-e
precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
die neem ik niet serieus met zo'n naam!
Dat is niet van mij. Is een oude screenshot van de LTC prijs.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Waarom heb jij een blauwe streep en ik van die verticale blokken?
Oh ik dacht alquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is niet van mij. Is een oude screenshot van de LTC prijs.
Bt-er, cryptsy. Maar de spread bij die dingen is vaak enorm groot. Vandaar die grote uitslagenquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Franko +208%. Waar koop je die überhaupt?
Ah. Zit jij ook bij BT-er?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bt-er, cryptsy. Maar de spread bij die dingen is vaak enorm groot. Vandaar die grote uitslagen
ik wacht liever tot ze 1 dollar zijn dan is het hek van de dam.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:10 schreef Mender het volgende:
Kan geen Megacoins kopen op Cryptsy![]()
Iemand hier die me er wat wil verkopen?
Nee, kijk bijvoorbeeld deze http://bter.com/trade/pts_btcquote:
waarom geen megacoin, veel meer groeipotentieelquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, ik twijfel of ik voor ¤ 450,- LTC zal kopen. Hij hangt nu erg lang rond de 37 en zal wel omhoog moeten. Ik bedoel, het is niet alsof die gaat uitsterven.
Ik heb er ook nog steeds een goed gevoel over, helaas wel duur gekocht 66@43.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, ik twijfel of ik voor ¤ 450,- LTC zal kopen. Hij hangt nu erg lang rond de 37 en zal wel omhoog moeten. Ik bedoel, het is niet alsof die gaat uitsterven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |