SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Dat zou nog wel geniaal zijn ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hopelijk bedenken de schrijvers ook weer even een lijn waarbij ze Stefano weer de zoon maken van Ludo in plaats van zijn halfbroer. Bijvoorbeeld dat Maximiliaan de dagboeken van Sophia (waarin het onthuld werd) heeft vervalst om iedereen op het verkeerde spoor te zetten.
"Hij denkt dat ik op zijn hand ben"quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
Nina
Wat stond er nou in die sms die Ludo kreeg?
Nou ja, áls ze dan zo nodig Anton weer vreemd moeten laten gaan, laat het dan niet hetzelfde zijn als bij Maxime een jaar geleden. De scènes tussen hem en Julia afgelopen dagen waren zo ong. één op één met de scènes van hem en Maxime. En Julia is ook veel te toegevend. Daarom had ik liever gezien dat Anton haar op z'n minst had geprobeerd aan te randen (ja, dat klinkt hard). Nu is het gewoon exact hetzelfde als vorig jaar, terwijl zo'n verkrachting of poging tot verkrachting op heel veel verschillende manieren nieuwe verhaallijnen met zich mee kan brengen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:11 schreef vencodark het volgende:
Je hebt het over 'het zingen van dezelfde liedjes' en komt vervolgens met de suggestie van een verhaallijn over de zoveelste verkrachting.
Anton moet niemand verkrachten, zijn personage is al genoeg verkracht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou ja, áls ze dan zo nodig Anton weer vreemd moeten laten gaan, laat het dan niet hetzelfde zijn als bij Maxime een jaar geleden. De scènes tussen hem en Julia afgelopen dagen waren zo ong. één op één met de scènes van hem en Maxime. En Julia is ook veel te toegevend. Daarom had ik liever gezien dat Anton haar op z'n minst had geprobeerd aan te randen (ja, dat klinkt hard). Nu is het gewoon exact hetzelfde als vorig jaar, terwijl zo'n verkrachting of poging tot verkrachting op heel veel verschillende manieren nieuwe verhaallijnen met zich mee kan brengen.
Maar inderdaad, verkrachtingen zijn er ook al zo veel. Het liefst had ik gewoon helemaal geen Anton/Julia gezien.
Het liefst zie ik hem zich gewoon bezig houden met het AZM, dat stond hem nog best goed. Maar hij moet weer zo nodig vreemdgaan en dat vind ik zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Anton moet niemand verkrachten, zijn personage is al genoeg verkracht.
Laat Lucas nou maar iemand verkrachten. Kijk, dat is nou iets nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:13 schreef Frey het volgende:
Shortie:By god, we komen nog eens ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw: Stefano
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
De Rozenboom is van Nola nu en aangezien die te klein is om het hotel te leiden, is er een bewindvoerder aangesteld die Laura weer als manager heeft aangesteld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Miss_paraplu het volgende:
Maar een vraagje... de Rozenboom zou anders nu van Mike zijn, maar hij is dood... Waarom kan Lorena het nu niet weer krijgen of Laura voor mijn part? Want de Rozenboom zit nu zonder hoge baas?
haha oooh okequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Rozenboom is van Nola nu en aangezien die te klein is om het hotel te leiden, is er een bewindvoerder aangesteld die Laura weer als manager heeft aangesteld.
Over 3 jaar is Nola in GTST dan weer oud genoeg om het hotel al 15 jaar geleid te hebben en ontslaat ze Laura of zo.
Haha, je neemt geen halve maatregelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het liefst zie ik hem zich gewoon bezig houden met het AZM, dat stond hem nog best goed. Maar hij moet weer zo nodig vreemdgaan en dat vind ik zo![]()
![]()
en vooral
![]()
En Lucas, die mag van mij wel verliefd worden op Tim. En wanneer Tim dan niet uit de kast durft te komen, dat Lucas dan verandert in een soort Femke, Tanya of - leuker nog - Marco (je weet wel, die ex die het toen op Noud gemunt had) en Tim ombrengt. En dat hij zelf uiteindelijk dood geschoten wordt door Rikki, die de bak in draait waardoor Sjoerd weer de voogdij over Bram krijgt. Eind goed, al goed.
scherp!quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:55 schreef Dienstverlener het volgende:
Heeeee maar hoezo moet Nina voor de Rozeboom betalen, helemaal moeilijk dit en dat, als haar dochter eigenaar is?
Zijn "ze" vast alweer vergeten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:55 schreef Dienstverlener het volgende:
Heeeee maar hoezo moet Nina voor de Rozeboom betalen, helemaal moeilijk dit en dat, als haar dochter eigenaar is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:47 schreef Woelli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
stond op nu.nl hij komt terugquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:23 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom wordt er gedacht dat Stefano weer terug komt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 2 december 2013 14:35 schreef Frey het volgende:
Dat van vandaag doet wel heel erg denken aan't Deed me ook daaraan denken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat irriteert Tim niet?Zelfs een surprise? Omdat hij het gedicht erbij zeker niet kan lezen.
Zeikerd...
quote:Op maandag 2 december 2013 17:44 schreef suzebol75 het volgende:
misschien wel omdat ze dat ook zijn ?? :-)
quote:Op maandag 2 december 2013 17:44 schreef suzebol75 het volgende:
misschien wel omdat ze dat ook zijn ?? :-)
quote:Op maandag 2 december 2013 16:14 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, die spoiler van donderdag 5 december
Misschien ziet hij rikki en sjoerd zoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat irriteert Tim niet?Zelfs een surprise? Omdat hij het gedicht erbij zeker niet kan lezen.
Zeikerd...
Niets ze heeft een tijd in Argentine of spanje gewoondquote:Op maandag 2 december 2013 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is er eigenlijk spaans aan Lorena GONZALES ?
Speedyquote:Op maandag 2 december 2013 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
lees eens een paar posts terug hahahhaquote:Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef majahoi het volgende:
Ligt het aan mijn of doet deze aflevering me hier aan denken:
Niks. Volgens mij was Rosa met een Spanjaard getrouwd en had Rosa haar altijd wijsgemaakt dat hij haar vader was.quote:Op maandag 2 december 2013 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
hahahaquote:Op maandag 2 december 2013 20:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
lees eens een paar posts terug hahahha
Beetje erg veel nu ook met die stoelen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef majahoi het volgende:
Ligt het aan mijn of doet deze aflevering me hier aan denken:
Maakt toch niet uit? Illegale circuit kijkt niet zo nauw.quote:Op maandag 2 december 2013 20:20 schreef DjinN het volgende:
Femke kan ook echt zo ff aan een dik wapen komen als ze al bekend is bij de politie
Jack kon ook bij de politie met zijn familiequote:Op maandag 2 december 2013 20:20 schreef DjinN het volgende:
Femke kan ook echt zo ff aan een dik wapen komen als ze al bekend is bij de politie
De schrijvers denken: "Ach, de huidige jonge generatie weet dat toch niet."quote:Op maandag 2 december 2013 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
De scene lijkt er niet alleen op het is nu gewoon een letterlijke kopie.
Ik heb wel eens het idee dat de huidige doelgroep nog lang niet geboren was toen dat werd uitgezonden.quote:Op maandag 2 december 2013 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
De schrijvers denken: "Ach, de huidige jonge generatie weet dat toch niet."
Kijk dat zou de kwaliteit ten goede doen,quote:Op maandag 2 december 2013 20:30 schreef flanken het volgende:
Zou rik nu eigenlijk aan lizette de boer denken
Ook fijn dat jij ff lekker vertelt wat er in de spoilers staatquote:Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef luftersel het volgende:
En ook jammer dat de spoilers verklappen dat er dus helemaal niks gaat gebeuren met Rik en Nuran.![]()
Zie daar het niveau van de schrijvers.quote:Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ook fijn dat jij ff lekker vertelt wat er in de spoilers staat
Dat wapen had ze misschien al? Of het is gewoon nep ....quote:Op maandag 2 december 2013 20:20 schreef DjinN het volgende:
Ieder nadenkend mens kan dat bedenken.quote:Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ook fijn dat jij ff lekker vertelt wat er in de spoilers staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus zo nieuw is dit vast niet...
Leed dat continuiteitsfout heet.quote:Op maandag 2 december 2013 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jaquote:Op maandag 2 december 2013 23:45 schreef maily het volgende:
Speelt Julia ook mee in de nieuwe Mona-reclame? Met dat dode vogeltje ....
Ja, had ik ook al gevraagd, maar daar wordt niet op gereageerd...quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Komt Stefano terug? Reden om weer te kijken. Zo even weeksamenvattingen kijken
Rikki mag ook mee. En Jef moeten ze gewoon weer een echte rol geven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:04 schreef Devil010 het volgende:
Wat mij betreft gaat Sjors meteen eruit (net als Wiet en Tim en eigenlijk ook Jef en Laura).
Wie heeft haar -Sjors dus- gemist en nu nog voegt ze totaal niks toe. Kunnen ze dat geld beter besteden aan andere betere karakters.
Inderdaad! En Lucas, maar da's omdat ie zo vreselijk irri is.quote:
De eeuwige parodie op zichzelf inderdaad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:07 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Inderdaad! En Lucas, maar da's omdat ie zo vreselijk irri is.
Die homo krijgt gewoon teveel aandacht. Laat hem godver een stuk nek aan rik geven. De egoïstquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
De eeuwige parodie op zichzelf inderdaad.
Ik verwacht dat hij alleen even langskomt voor het huwelijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:40 schreef Frey het volgende:
Bas Muijs heeft zijn terugkeer bevestigd.![]()
![]()
Hij blijft wel wat langerquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij alleen even langskomt voor het huwelijk.
Woehoe vet!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:40 schreef Frey het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat moet die nou toe gaan voegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:49 schreef Max23 het volgende:
[..]Ja goed idee!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nina 2.0quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Rikki ook altijd met d'r "HOU OP!!!"
Zij bestellen pizza .... en Rikki krijgt een boterham .....quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:29 schreef luftersel het volgende:
Sjors![]()
'Hoe zou jij het vinden als je vader wordt ontvoerd door een psychopaat?
... O, wil je ook thee?'
![]()
Rik en Nuran zitten al heel lang vastgebonden op twee stoelen .... Nuran heeft ontzettend dorst en vraagt hoelang je zonder drinken kan .....quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:36 schreef Clemanyana het volgende:
Oh, is het alweer afgelopen?
Is er uberhaupt iets gebeurd?
Snap niet waarom ze Tim leuker vond dan Sjoerd. Maar ik snap eigenlijk ook niet wat Sjoerd leuk vind aan Rikki.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:38 schreef flanken het volgende:
Wat een liefde tussen Rikki en Tim. Het spat er gewoon van af niet dus.
Als je 't zo bekijkt zijn Tim en Rikki eigenlijk een perfecte match.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze Tim leuker vond dan Sjoerd. Maar ik snap eigenlijk ook niet wat Sjoerd leuk vind aan Rikki.
Toen Rikki iets kreeg met sjoerd vond ik haar wel oke vooral hoe tegen Charlie te keer ging toen ze vreemd was gegaan. Maar sinds ze met Tim gaat wordt ze alleen maar erger.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als je 't zo bekijkt zijn Tim en Rikki eigenlijk een perfecte match.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:27 schreef majahoi het volgende:
Shortie:voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:40 schreef Frey het volgende:
![]()
Volgens mij hoorde ik handboeien?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:16 schreef Miss_paraplu het volgende:
Yeah Bas komt terug!
Zo Femke die met 1 hand die Ty Rap ( vergeef me als ik het verkeerd schrijf) de boel vast maakt bij Rik..knap hoor..
Oh ik dacht te zien dat ze ty raps had.... maar wie weet heb ik het verkeerd gezienquote:
Die had ze in eerste instantie wel bij hen aangedaan... maar: "volgens mij hoorde ik handboeien"..... maar dat stukje was niet in beeld ....quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:22 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Oh ik dacht te zien dat ze ty raps had.... maar wie weet heb ik het verkeerd gezien
Ti-Wraps, kabelbindbandjes....quote:
Nee, ik dacht het geluid van handboeien te horenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:22 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Hadden ze het in GTST dan over handboeien? Wel een lekkere fout dan...
Tuurlijk wel. Voordat hij dronken werd.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht nog wel een twist mbt de moord op Mike, als Rik die hele nacht kwijt is omdat hij dronken was kan hij nooit die moord hebben gepleegd
Dank jequote:Op woensdag 4 december 2013 00:22 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ti-Wraps, kabelbindbandjes....
Hadden ze het in GTST dan over handboeien? Wel een lekkere fout dan...
Hoewel, je kan met ti-wraps ook iemand armen mee boeien, dus tja
Was dan niet de tang die je hoorde waarmee Rick werd losgemaakt?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:05 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, ik dacht het geluid van handboeien te horen
Nee, dit geluid kwam nadat Rik weigerde om Nuran neer te steken ....quote:Op woensdag 4 december 2013 12:13 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Was dan niet de tang die je hoorde waarmee Rick werd losgemaakt?
No way.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:37 schreef maily het volgende:
Heb het fragment even teruggekeken, en het is inderdaad een tyrap waarmee ze Rik de tweede keer vastbindt.....
Zag hem dit weekend liggen en ik vond het ook niet uitzien.quote:Op zondag 24 november 2013 16:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Heeft iemand die seizoen 21-box gezien? Ik was in de Saturn in Venlo van de week en ging stuk om de vorm van dat schepselAlsof het een box ontworpen door Apple is: geen hoeken, lijkt wel een ruimteschip-uitgave
En hij is al verwijdert.quote:
Hoe kom je aan die beelden?quote:
Ze stonden gewoon op Youtube. Diegene heeft 't opnieuw geüpload.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze stonden gewoon op Youtube. Diegene heeft 't opnieuw geüpload.
ik verwacht ergens dat er gewoon niks gebeurd is tussen rik en femke.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht nog wel een twist mbt de moord op Mike, als Rik die hele nacht kwijt is omdat hij dronken was kan hij nooit die moord hebben gepleegd
Eerst gaan knuffelen voordat je dat mens echt halfdood schopt. Domquote:
Of tikkertje spelenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef vencodark het volgende:
Dat ze niet eerst nog die tosti opeten en een potje gaan kaarten zeg.
Kan aan mij liggen, maar wat is hier zo bijzonder aan?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar je aan denkt op dat momentquote:Op woensdag 4 december 2013 20:39 schreef vencodark het volgende:
Moest Nuran niet gelijk die deken over haar haren doen ofzo ivm de aanwezigheid van die mannen?
Kijk eens naar de datumquote:Op woensdag 4 december 2013 20:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar wat is hier zo bijzonder aan?
Nee, even knuffelen als de vijand net gevloerd is.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar je aan denkt op dat moment
Lijkt me logischer. Je denkt toch dat ze gevloerd is. Wel dom, dat wel. Maar dat zou ik eerder doen dan mijn haar bedekkenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, even knuffelen als de vijand net gevloerd is.
ik word echt gek van die Tim.. net als gisteren. wordt hij boos omdat sjoerd rikie aan raakt, terwijl hij haar aan het versieren was toen zij nog met sjoerd had. klote jongquote:Op woensdag 4 december 2013 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
In dat voorstukje. Tim wederom verontwaardigd.
En hij kreeg een pepernoot in zijn oog. Hij zal daar vast ook superpissig om zijn. Kan 'ie niet studeren.
.. oh wacht! Dat hoeft ie niet meer.
Ik hoop dat Sjoerd die pepernoot gooide.
Dat ook zeker ja!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef Frey het volgende:
Die sfeerloze drums ook weer tijdens de spannende scènes.
Oh, haha. Jezus zeg, alsof ik nog wakker moest worden.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
En hij kreeg een pepernoot in zijn oog. Hij zal daar vast ook superpissig om zijn. Kan 'ie niet studeren.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moet nu al stiekem grinnikenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan niet wachten op die pepernoot tegen Tims hoofd,.
Nou inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 20:09 schreef luftersel het volgende:
TIM![]()
De vader en "stiefmoeder" van je vriendin zijn net dagenlang gekidnapt geweest door een gestoorde psychopaat en komen eindelijk thuis, volledig getraumatiseerd. En Tim vindt het vervelend dat Rikki geen zin heeft om Sinterklaas te gaan vieren met Lucas?![]()
![]()
Misschien wordt het wel de cliff van vandaag!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 december 2013 20:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan niet wachten op die pepernoot tegen Tims hoofd,.
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:11 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel de cliff van vandaag!!!!!!!!
Ja best gemeen .....quote:Op donderdag 5 december 2013 20:22 schreef Clemanyana het volgende:
Ik vind Tim vaak zeuren, maar dat die surprise+kado gevoelig ligt, dat snap ik wel.
Tim moet zich niet zo aanstellen. Lucas wist zo te merken van niksquote:
Dat wist Tim niet....quote:Op donderdag 5 december 2013 20:25 schreef DjinN het volgende:
[..]
Tim moet zich niet zo aanstellen. Lucas wist zo te merken van niks
Lucas ook nietquote:
Maar dan nog. Leren leven met een plotselinge beperking is niet makkelijk en kan vaak wel even duren. Dus opleiding wel of niet... (ik neem aan dat Lucas wel weet van zijn geheugen problemen en de gevolgen daarvan)quote:Op donderdag 5 december 2013 20:25 schreef DjinN het volgende:
[..]
Tim moet zich niet zo aanstellen. Lucas wist zo te merken van niks
Is Sjors niet, ik weet niet hoor, maar zo ongeveer de helft ouder dan Tim?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Tim voelt zich inderdaad vaak patiënt, oftewel slachtoffer.
En inderdaad, wat is er gebeurd met Tim/Wiet? Nu is het ineens Tim/Sjors?
Waren die niet gewoon vrienden? Ja ik weet dat dat onmogelijk is in soapwereld normaal....maar toch.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Tim voelt zich inderdaad vaak patiënt, oftewel slachtoffer.
En inderdaad, wat is er gebeurd met Tim/Wiet? Nu is het ineens Tim/Sjors?
Sjorsquote:Op donderdag 5 december 2013 20:29 schreef luftersel het volgende:
[..]
Is Sjors niet, ik weet niet hoor, maar zo ongeveer de helft ouder dan Tim?
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Sjors. Het vrome christenmeisje die heel Meerdijk heeft afgeneukt
Gelukkig is het dit keer Tim die (wéér) de smeerlap uithangt.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Volgens mij werd door beelden e.d. soms wel de indruk gewekt dat er meer kon komen..quote:Op donderdag 5 december 2013 20:30 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Waren die niet gewoon vrienden? Ja ik weet dat dat onmogelijk is in soapwereld normaal....maar toch.
Inderdaad, de grootste sletquote:Op donderdag 5 december 2013 20:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Of Tim had ineens uit het niets een hele intensieve vriendschap voor een paar weken met de beste vriendin van zijn vriendin.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij werd door beelden e.d. soms wel de indruk gewekt dat er meer kon komen..
Ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:37 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Zou je dat over een man ook zeggen? Hou op zeg.
Tim maakt het uit met Rikki. Rikki is verdrietig en wordt getroost door Sjoerd en gaan ze zoenen. Tim gaat ondertussen naar Sjors toe om de liefde te verklaren maar Sjors is niet verliefd op hem en hij wordt getroost door Wiet en die gaan dan ook zoenen.quote:
Dat had ik ook voorspeld toen Sjoerd terugkwam, alleen dat gedeelte met Sjors ontbrak.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:57 schreef flanken het volgende:
[..]
Tim maakt het uit met Rikki. Rikki is verdrietig en wordt getroost door Sjoerd en gaan ze zoenen. Tim gaat ondertussen naar Sjors toe om de liefde te verklaren maar Sjors is niet verliefd op hem en hij wordt getroost door Wiet en die gaan dan ook zoenen.
Zijn straf voor het jatten van de vriendin van zijn broer.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:26 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Maar dan nog. Leren leven met een plotselinge beperking is niet makkelijk en kan vaak wel even duren. Dus opleiding wel of niet... (ik neem aan dat Lucas wel weet van zijn geheugen problemen en de gevolgen daarvan)
Sorry zeggen tegen Sjoerd had dan weer best gemogen...
Ik kan het me ook niet indenken, idd.quote:
Ik denk eerder dat Tim weer op hangende pootjes terug gaat naar Rikki, ziet dat Sjoerd haar weer ingepikt heeft en wordt dan weer boos en teleurgesteld. En hij was al zo zielig met zijn handicap en dan ook nog een vriendinnetje zonder begrip, vindt ie eindelijk een vrouw die begrip voor hem heeft, wil ze hem niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:57 schreef flanken het volgende:
[..]
Tim maakt het uit met Rikki. Rikki is verdrietig en wordt getroost door Sjoerd en gaan ze zoenen. Tim gaat ondertussen naar Sjors toe om de liefde te verklaren maar Sjors is niet verliefd op hem en hij wordt getroost door Wiet en die gaan dan ook zoenen.
Neef en nicht; dat vrijt allichtquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
En voor wat betreft Nina en Vincent. ZO erg is t toch niet als een neef en nicht een relatie krijgen?
Nou...quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
ZO erg is t toch niet als een neef en nicht een relatie krijgen?
Gadver.... Genoeg leuke kerels op de wereld die géén familie zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
En voor wat betreft Nina en Vincent. ZO erg is t toch niet als een neef en nicht een relatie krijgen?
Hopelijk zo snel mogelijk en hopelijk voor altijd.quote:
En dan ook tegen Sjors sorry zeggen i.p.v. tegen Rikkiquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Heb de aflevering van gisteren bekeken en jezus wat was Tim weer irritant zeg.![]()
![]()
Is toch best logisch dat je even bij je pa wil blijven als ie net gered is van een labiel wijf als Femke.
Trouwens dat stukje in de Koning dat ie tegen Sjors zegt "Ik heb nu wel het feestje verpest". Volgens mij hadden ze amper door dat ie weg was.![]()
samen met Tim Maxime en Vincentquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:59 schreef flanken het volgende:
Vanavond een saaie aflevering met Anton Janine en ludo .
Binnenkort een hele week Rik en Nuran in Kroatie! Jippie....quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:59 schreef flanken het volgende:
Vanavond een saaie aflevering met Anton Janine en ludo .
Ze gaan toch alleen nog maar leuke dingen doen samen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Binnenkort een hele week Rik en Nuran in Kroatie! Jippie....
Kroatie zal best leuk zijn, maar de hele week Rik en Nuran kan ik niet bepaald "leuk" vinden... Wie gaan er nog meer mee naar Kroatie? Bing en Aysen? Nou nog meer jippiequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Ze gaan toch alleen nog maar leuke dingen doen samen?
Dat wordt toch niet een hele week uitgezonden op GTST??quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kroatie zal best leuk zijn, maar de hele week Rik en Nuran kan ik niet bepaald "leuk" vinden... Wie gaan er nog meer mee naar Kroatie? Bing en Aysen? Nou nog meer jippie
Elvira Outquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:47 schreef flanken het volgende:
hier is de aflevering van vanavond
http://www.dailymotion.co(...)6-12-2013_shortfilms
en hier is die van maandag
http://www.dailymotion.co(...)9-12-2013_shortfilms
Nope. Zal vast nog wel even duren,quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:11 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
weet die jongen al dat Maxime zijn moeder is?
Waarom is die dan de hele tijd bij haar? :s vind ik nogal raarquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nope. Zal vast nog wel even duren,.
Maxime speelt zwaan-kleef-aan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:14 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
[..]
Waarom is die dan de hele tijd bij haar? :s vind ik nogal raar
Dat wordt vast de cliffhanger dit jaar: vertelt ze het of nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nope. Zal vast nog wel even duren,.
Dat was vroeger.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:52 schreef flanken het volgende:
terwijl het op vrijdag meestal spannend lijkt te eindigen
Ik ook, maar ze moet dan ook een van Neerlands beste actrices vervangen. Gaat echt enorm wennen worden, zoeken naar de chemie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:47 schreef flanken het volgende:
[..]
Wat vond je van de aflevering van vandaag en maandag
Ik vond haar eigenlijk tegenvallen
Vorige week was nog redelijk met Nuran en Femke . Vandaag was echt waardeloos. Ik ga vanuit dat Bianca gaat scheiden van Anton misschien krijgt zij wel een relatie met Stefano.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 24 november 2013 23:55 schreef LetsGame het volgende:
[..]
10, 11 en 12 staan voor 2014 gepland.![]()
Join the club; nobody knows.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:17 schreef hplaserjet het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ze Tim ook hebben geïntroduceerd, het enige wat hij kan doen is mopperen..
JustBridge gebeld. Heb van een vriend gehoord dat in april 10 komt, augustus 11 en november 12. Hij zegt 't van een betrouwbare bron te hebben.quote:
Ik vindt Tim drie keer niks voegt niks toe. Rikki wordt ook minder leuk door Tim.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:17 schreef hplaserjet het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ze Tim ook hebben geïntroduceerd, het enige wat hij kan doen is mopperen..
Rikki is al niks meer sinds ze moeder is daarvoor was ze veel leuker.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef flanken het volgende:
[..]
Ik vindt Tim drie keer niks voegt niks toe. Rikki wordt ook minder leuk door Tim.
Rikkie en Sjoerd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:19 schreef flanken het volgende:
wie denken jullie dat als eerste een paar gaan vormen
Rikkie en Sjoerd
Sjors en Tim
Aysen en Noud
Lorena en Vincent
Nina en Vincent
of iets anders.
Aysen en Noud.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:19 schreef flanken het volgende:
wie denken jullie dat als eerste een paar gaan vormen
Rikkie en Sjoerd
Sjors en Tim
Aysen en Noud
Lorena en Vincent
Nina en Vincent
of iets anders.
liever nietquote:Op zondag 8 december 2013 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die zoon van Laura Sul die mag wel eens terug komen.
Inderdaadquote:Op zondag 8 december 2013 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die zoon van Laura Sul die mag wel eens terug komen.
Waarom niet was een toffe gadt met gigantische neusgaten.quote:
Ik heb er geen zin en waarschijnlijk vele andere ook niet dat 3 mensen achter rikki aankomt. Dan krijg je weer het verhaal van wie is de vader van Bram.quote:Op zondag 8 december 2013 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom niet was een toffe gadt met gigantische neusgaten.
Zal me niks verbazen als Bram over een paar jaar van Sil blijkt te zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 13:21 schreef flanken het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin en waarschijnlijk vele andere ook niet dat 3 mensen achter rikki aankomt. Dan krijg je weer het verhaal van wie is de vader van Bram.
op edit klikken dan of wijzig post.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef flanken het volgende:
[..]
Het ging helemaal verkeerd hoe kan ik hem aanpassen
Dit inderdaad. En dan de tekst tussen de [ spoiler ] en [/ spoiler] (maar dan zonder spaties). Zoals:quote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
op edit klikken dan of wijzig post.
Bijna goed maar zo als dinges hier boven zegt.quote:
Ik heb Spoiler daarna gelijk de tekst daarna weer spoiler gedaan aan elkaar zonder spatiequote:Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bijna goed maar zo als dinges hier boven zegt.
Daar hebben ze het bij afgekekenquote:Op maandag 9 december 2013 18:58 schreef Devil010 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)lang-ziekenhuis.html
Ludo?
quote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef majahoi het volgende:
Spoilers 16 t/m 20 december:Bedankt mij lukte het niet 3 keer geprobeerd volgende keer beter. Wordt een saaie weken bij GtstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar dat iemand aan die beelden komtquote:Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Omdat het op beide manieren kan/mag.quote:Op maandag 9 december 2013 20:26 schreef LetsGame het volgende:
Waarom spreken Vincent en Sjors compromis altijd met de s uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |