SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Dat zou nog wel geniaal zijn ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hopelijk bedenken de schrijvers ook weer even een lijn waarbij ze Stefano weer de zoon maken van Ludo in plaats van zijn halfbroer. Bijvoorbeeld dat Maximiliaan de dagboeken van Sophia (waarin het onthuld werd) heeft vervalst om iedereen op het verkeerde spoor te zetten.
"Hij denkt dat ik op zijn hand ben"quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
Nina
Wat stond er nou in die sms die Ludo kreeg?
Nou ja, áls ze dan zo nodig Anton weer vreemd moeten laten gaan, laat het dan niet hetzelfde zijn als bij Maxime een jaar geleden. De scènes tussen hem en Julia afgelopen dagen waren zo ong. één op één met de scènes van hem en Maxime. En Julia is ook veel te toegevend. Daarom had ik liever gezien dat Anton haar op z'n minst had geprobeerd aan te randen (ja, dat klinkt hard). Nu is het gewoon exact hetzelfde als vorig jaar, terwijl zo'n verkrachting of poging tot verkrachting op heel veel verschillende manieren nieuwe verhaallijnen met zich mee kan brengen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:11 schreef vencodark het volgende:
Je hebt het over 'het zingen van dezelfde liedjes' en komt vervolgens met de suggestie van een verhaallijn over de zoveelste verkrachting.
Anton moet niemand verkrachten, zijn personage is al genoeg verkracht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou ja, áls ze dan zo nodig Anton weer vreemd moeten laten gaan, laat het dan niet hetzelfde zijn als bij Maxime een jaar geleden. De scènes tussen hem en Julia afgelopen dagen waren zo ong. één op één met de scènes van hem en Maxime. En Julia is ook veel te toegevend. Daarom had ik liever gezien dat Anton haar op z'n minst had geprobeerd aan te randen (ja, dat klinkt hard). Nu is het gewoon exact hetzelfde als vorig jaar, terwijl zo'n verkrachting of poging tot verkrachting op heel veel verschillende manieren nieuwe verhaallijnen met zich mee kan brengen.
Maar inderdaad, verkrachtingen zijn er ook al zo veel. Het liefst had ik gewoon helemaal geen Anton/Julia gezien.
Het liefst zie ik hem zich gewoon bezig houden met het AZM, dat stond hem nog best goed. Maar hij moet weer zo nodig vreemdgaan en dat vind ik zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Anton moet niemand verkrachten, zijn personage is al genoeg verkracht.
Laat Lucas nou maar iemand verkrachten. Kijk, dat is nou iets nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:13 schreef Frey het volgende:
Shortie:By god, we komen nog eens ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw: Stefano
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
De Rozenboom is van Nola nu en aangezien die te klein is om het hotel te leiden, is er een bewindvoerder aangesteld die Laura weer als manager heeft aangesteld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Miss_paraplu het volgende:
Maar een vraagje... de Rozenboom zou anders nu van Mike zijn, maar hij is dood... Waarom kan Lorena het nu niet weer krijgen of Laura voor mijn part? Want de Rozenboom zit nu zonder hoge baas?
haha oooh okequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Rozenboom is van Nola nu en aangezien die te klein is om het hotel te leiden, is er een bewindvoerder aangesteld die Laura weer als manager heeft aangesteld.
Over 3 jaar is Nola in GTST dan weer oud genoeg om het hotel al 15 jaar geleid te hebben en ontslaat ze Laura of zo.
Haha, je neemt geen halve maatregelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het liefst zie ik hem zich gewoon bezig houden met het AZM, dat stond hem nog best goed. Maar hij moet weer zo nodig vreemdgaan en dat vind ik zo![]()
![]()
en vooral
![]()
En Lucas, die mag van mij wel verliefd worden op Tim. En wanneer Tim dan niet uit de kast durft te komen, dat Lucas dan verandert in een soort Femke, Tanya of - leuker nog - Marco (je weet wel, die ex die het toen op Noud gemunt had) en Tim ombrengt. En dat hij zelf uiteindelijk dood geschoten wordt door Rikki, die de bak in draait waardoor Sjoerd weer de voogdij over Bram krijgt. Eind goed, al goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |