abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133741313

Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com

De Topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Topicreeks

- De OP -

Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133741575
Hopelijk bedenken de schrijvers ook weer even een lijn waarbij ze Stefano weer de zoon maken van Ludo in plaats van zijn halfbroer. Bijvoorbeeld dat Maximiliaan de dagboeken van Sophia (waarin het onthuld werd) heeft vervalst om iedereen op het verkeerde spoor te zetten. ^O^
Een heer met stijl
pi_133745360
OMG O+ Voor Bas Muijs zou ik de serie weer gaan kijken _O_ Maar ze zullen er wel weer zo'n doetje van maken.
know'm sayin?
word? word.
pi_133746013
Van Stefano gaan ze gewoon een mak lammetje maken. Net als bij Ludo, Rik en Jef. Vroeger waren dat echte mannen. Nu zijn ze allemaal softies die over zich heen laten lopen :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_133749540
Komt Stefano echt weer terug in GTST?
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_133751013
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hopelijk bedenken de schrijvers ook weer even een lijn waarbij ze Stefano weer de zoon maken van Ludo in plaats van zijn halfbroer. Bijvoorbeeld dat Maximiliaan de dagboeken van Sophia (waarin het onthuld werd) heeft vervalst om iedereen op het verkeerde spoor te zetten. ^O^
Dat zou nog wel geniaal zijn ja. :)
Maar ja, dat zal zeer waarschijnlijk wel niet meer ter zake komen he!

Ik hoop in ieder geval dat hij zich een beetje kritisch tegenover Lucas opstelt. En inderdaad niet een te grote softie wordt.
pi_133753363
Wat een kutscenes zitten er vandaag tussen. :') Alleen Rik boeit mij nu.
Nina. :')
En wat is Anton van plan?
pi_133753424
Oh en heeft die nieuwe vriend van Janine nog een functie?
pi_133753590
Nina :')

Wat stond er nou in die sms die Ludo kreeg?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 20:35:45 #10
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_133753629
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
Nina :')

Wat stond er nou in die sms die Ludo kreeg?
"Hij denkt dat ik op zijn hand ben"
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:43:05 #11
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133753961
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:11 schreef vencodark het volgende:
Je hebt het over 'het zingen van dezelfde liedjes' en komt vervolgens met de suggestie van een verhaallijn over de zoveelste verkrachting. :')
Nou ja, áls ze dan zo nodig Anton weer vreemd moeten laten gaan, laat het dan niet hetzelfde zijn als bij Maxime een jaar geleden. De scènes tussen hem en Julia afgelopen dagen waren zo ong. één op één met de scènes van hem en Maxime. En Julia is ook veel te toegevend. Daarom had ik liever gezien dat Anton haar op z'n minst had geprobeerd aan te randen (ja, dat klinkt hard). Nu is het gewoon exact hetzelfde als vorig jaar, terwijl zo'n verkrachting of poging tot verkrachting op heel veel verschillende manieren nieuwe verhaallijnen met zich mee kan brengen.

Maar inderdaad, verkrachtingen zijn er ook al zo veel. Het liefst had ik gewoon helemaal geen Anton/Julia gezien. :')
pi_133755083
Ik wilde dat die hele AZM verhaallijn nu eens niet iets met "liefdes"relaties te maken had. Heeft het gedoe tussen Anton-Julia-Ludo helemaal niet nodig om potentieel interessant te zijn. Nu gaat het meer daarover als iets anders... en ik vind het vaak vooral kinderachtig ipv zakelijk.
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:06:29 #13
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_133755088
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:43 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nou ja, áls ze dan zo nodig Anton weer vreemd moeten laten gaan, laat het dan niet hetzelfde zijn als bij Maxime een jaar geleden. De scènes tussen hem en Julia afgelopen dagen waren zo ong. één op één met de scènes van hem en Maxime. En Julia is ook veel te toegevend. Daarom had ik liever gezien dat Anton haar op z'n minst had geprobeerd aan te randen (ja, dat klinkt hard). Nu is het gewoon exact hetzelfde als vorig jaar, terwijl zo'n verkrachting of poging tot verkrachting op heel veel verschillende manieren nieuwe verhaallijnen met zich mee kan brengen.

Maar inderdaad, verkrachtingen zijn er ook al zo veel. Het liefst had ik gewoon helemaal geen Anton/Julia gezien. :')
Anton moet niemand verkrachten, zijn personage is al genoeg verkracht.
Laat Lucas nou maar iemand verkrachten. Kijk, dat is nou iets nieuws. ^O^
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_133755269
Lucas die Vincent verkracht, hmmm. ~O>

Maar de Anton/Julia lijn is inderdaad erg kinderlijk.
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:12:23 #15
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133755350
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:06 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Anton moet niemand verkrachten, zijn personage is al genoeg verkracht.
Laat Lucas nou maar iemand verkrachten. Kijk, dat is nou iets nieuws. ^O^
Het liefst zie ik hem zich gewoon bezig houden met het AZM, dat stond hem nog best goed. Maar hij moet weer zo nodig vreemdgaan en dat vind ik zo :O :z :Z en vooral :r
En Lucas, die mag van mij wel verliefd worden op Tim. En wanneer Tim dan niet uit de kast durft te komen, dat Lucas dan verandert in een soort Femke, Tanya of - leuker nog - Marco (je weet wel, die ex die het toen op Noud gemunt had) en Tim ombrengt. En dat hij zelf uiteindelijk dood geschoten wordt door Rikki, die de bak in draait waardoor Sjoerd weer de voogdij over Bram krijgt. Eind goed, al goed.
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:13:13 #16
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_133755385
Shortie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:26:22 #17
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_133756053
Stefano Sanders _O_
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:35:10 #18
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_133756537
Deze foto die in de Spits stond _O- _O- _O- _O- _O-

Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:52:55 #19
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_133757413
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:13 schreef Frey het volgende:
Shortie:

SPOILER
By god, we komen nog eens ergens :o

Btw: Stefano _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_133757857
ohhh als Stefano weer terug komt... oelalala...

Vandaag was het trouwens niet veel boeiends hoor, en Nina met haar kut verwende gedrag...
Laura die af en toe ook even in beeld komt.. maar ook geen verhaallijn meer heeft....al tijden niet...

Maar een vraagje... de Rozenboom zou anders nu van Mike zijn, maar hij is dood... Waarom kan Lorena het nu niet weer krijgen of Laura voor mijn part? Want de Rozenboom zit nu zonder hoge baas?

En wat zeurt Lorena over geld, ja ze heeft een torenhoge schuld, maar ze heeft toch Lorena's nog? Waar ze ook nooit meer komt?
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  Moderator vrijdag 29 november 2013 @ 22:02:43 #21
42184 crew  DaMart
pi_133757990
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Miss_paraplu het volgende:

Maar een vraagje... de Rozenboom zou anders nu van Mike zijn, maar hij is dood... Waarom kan Lorena het nu niet weer krijgen of Laura voor mijn part? Want de Rozenboom zit nu zonder hoge baas?
De Rozenboom is van Nola nu en aangezien die te klein is om het hotel te leiden, is er een bewindvoerder aangesteld die Laura weer als manager heeft aangesteld.

Over 3 jaar is Nola in GTST dan weer oud genoeg om het hotel al 15 jaar geleid te hebben en ontslaat ze Laura of zo :Y.
pi_133758047
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef DaMart het volgende:

[..]

De Rozenboom is van Nola nu en aangezien die te klein is om het hotel te leiden, is er een bewindvoerder aangesteld die Laura weer als manager heeft aangesteld.

Over 3 jaar is Nola in GTST dan weer oud genoeg om het hotel al 15 jaar geleid te hebben en ontslaat ze Laura of zo :Y.
haha oooh oke :') ach natuurlijk ja... ... thanks btw
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  zaterdag 30 november 2013 @ 01:23:31 #23
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_133765999
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:12 schreef luftersel het volgende:

[..]

Het liefst zie ik hem zich gewoon bezig houden met het AZM, dat stond hem nog best goed. Maar hij moet weer zo nodig vreemdgaan en dat vind ik zo :O :z :Z en vooral :r
En Lucas, die mag van mij wel verliefd worden op Tim. En wanneer Tim dan niet uit de kast durft te komen, dat Lucas dan verandert in een soort Femke, Tanya of - leuker nog - Marco (je weet wel, die ex die het toen op Noud gemunt had) en Tim ombrengt. En dat hij zelf uiteindelijk dood geschoten wordt door Rikki, die de bak in draait waardoor Sjoerd weer de voogdij over Bram krijgt. Eind goed, al goed.
Haha, je neemt geen halve maatregelen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 30 november 2013 @ 11:23:37 #24
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_133769977
Waarom wordt er gedacht dat Stefano weer terug komt??
pi_133776896
Heeeee maar hoezo moet Nina voor de Rozeboom betalen, helemaal moeilijk dit en dat, als haar dochter eigenaar is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')