SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, een goeie fotograaf maakt geen oncharmante foto's, vind ikquote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Corniel het volgende:
@SEMTEX: De vaste huisfotograaf van Deloitte. Die eerste is beter dan de tweede.En als je ze maakt, laat je ze achterwege. De eerste is wel een bazenfoto
![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht, die tweede geeft mijn herinnering wel beter weer. Ik was echt helemaal naar de klote. Totaal uitgewoond. En die foto met die asgrijze kop, ja, zo is hardlopen soms ook.
En om op de LDL-discussie aan te haken. Ik weet het niet. Ik merk dat ik gewoon niet in staat ben echt langzaam te lopen. Ik zit toch al snel boven 80-procent van mijn omslag bij dat soort hardlooptrainingen. Anders worden ze saai. Bij fietsen heb ik dat minder, maar dat is denk ik omdat je daar ook nog eens ergens komt. (Je legt dan zomaar meer dan 100 km af).Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
@Motorbloempje: Heel scherp! (en in ieder geval scherper dan ik)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Waarom vind je het minder saai om wat harder te lopen dan?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
"dan duurt het minder lang"quote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom vind je het minder saai om wat harder te lopen dan?Ja doei.![]()
Niet als je X aantal minuten moet lopenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"dan duurt het minder lang"
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niet als je X aantal minuten moet lopenik doe ook altijd maar 9 minuten over de coopertest.
Ja doei.![]()
@La_Tramposa: Idd omdat het minder lang duurt. En omdat je gewoon als de inspanning hoger is, minder denkt.Als mijn hartslag rond omslag is, kan ik niet eens meer uit mijn hoofd uitrekenen hoeveel 13 * 4 is.
En verder plan ik mijn lange rondjes altijd. Zo van: ik ga zo hard, wil zo lang onderweg zijn. Maar dan ga ik sneller, en ben ik er eerder vanaf.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik vind het vaak moeilijker om een tempoloop van 50 minuten vol te houden dan een duurloop van 2 uur. Heerlijk juist als je nergens mee bezig hoeft te zijn!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Denken tijdens een duurloop? Het enige wat dan door mijn hoofd gaat, zijn de gedachten hoe lang ik nog maar mag.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef Corniel het volgende:
Je legt dan wel meer af maar tevens zie je ook minder. Al diverse dingen ontdekt tijdens het lopen war mij anders nooit was opgevallen in de auto of op de fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht, die tweede geeft mijn herinnering wel beter weer. Ik was echt helemaal naar de klote. Totaal uitgewoond. En die foto met die asgrijze kop, ja, zo is hardlopen soms ook.
En om op de LDL-discussie aan te haken. Ik weet het niet. Ik merk dat ik gewoon niet in staat ben echt langzaam te lopen. Ik zit toch al snel boven 80-procent van mijn omslag bij dat soort hardlooptrainingen. Anders worden ze saai. Bij fietsen heb ik dat minder, maar dat is denk ik omdat je daar ook nog eens ergens komt. (Je legt dan zomaar meer dan 100 km af).![]()
exciting !!!quote:BCR/Ultimate Direction Pre Kepler group run- for those that are in Te Anau on Thursday 5th December and are keen for a little easy shake out along the Kepler track from the control gates
We will have a few Ultimate Direction vests for you to try out and for those of you interested we will go over some tips of dealing with/packing your gear and course insight.
There will be a few very experienced runners coming along (Vajin Armstrong and Malcolm Law) who are always willing to share advice, so a great chance for first time Kepler runners. And we might even go to the Moose for a pint afterwards.....
Tips van een van dit moment's homegrown grootheden zelf!
Ik ben eigenlijk behoorlijk zeker van mijzelf en voel me goed tot nu toe maar zo langzamerhand beginnen de pre-race nerves wel een beetje te komen.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-11-2013 02:47:16 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nog maar een weekje!quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
exciting !!!
Ik ben eigenlijk behoorlijk zeker van mijzelf en voel me goed tot nu toe maar zo langzamerhand beginnen de pre-race nerves wel een beetje te komen.Gaaf!
![]()
![]()
spannend manquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo langzamerhand beginnen de pre-race nerves wel een beetje te komen.
Nog vrij genomen van werk om extra te rusten oid?
In het wielrenwereldje is het credo (als ik de boeken moet geloven) "als je staat, ga zitten. Als je zit, ga liggen".
Lijkt me ook wel een goede voorbereiding op een Keplertje oid![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
exciting !!!
Ik ben eigenlijk behoorlijk zeker van mijzelf en voel me goed tot nu toe maar zo langzamerhand beginnen de pre-race nerves wel een beetje te komen.Ik zou nu al niet meer kunnen slapen van de spanning.
Succes iig met de laatste voorbereidingen (het pakken van je gear en rust nemen)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik laat de man met de hamer altijd thuis als ik een LDL ga doen. Dus hoef ik me ook niet druk te maken om afleiding voor als ik m tegenkomF means you're fucked![]()
Goeie tip!quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:04 schreef YUR het volgende:
Ik laat de man met de hamer altijd thuis als ik een LDL ga doen. Dus hoef ik me ook niet druk te maken om afleiding voor als ik m tegenkom![]()
Aan de andere kant neem je de hele familie mee als je een marathon gaat lopen… Da's wel een aandachtspuntje voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:04 schreef YUR het volgende:
Ik laat de man met de hamer altijd thuis als ik een LDL ga doen. Dus hoef ik me ook niet druk te maken om afleiding voor als ik m tegenkom
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, dat klopt. Ik denk nog steeds dat ik toen een uitnodiging verkeerd heb geadresseerd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aan de andere kant neem je de hele familie mee als je een marathon gaat lopen… Da's wel een aandachtspuntje voor de volgende keer.F means you're fucked![]()
Pantoffels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude waren op volgens de fysio (en hij had gelijk), dus nieuwe!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Nice Frsh
Ik ga straks naar de Runnersworld om daar een beetje te gaan internetten. Eens kijken of het me gaat lukken om zonder iets thuis te komen
F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:43 schreef Frsh het volgende:
Pantoffels!Glitters!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude waren op volgens de fysio (en hij had gelijk), dus nieuwe!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Hier zitten man en vrouw op de bank respectievelijk aan te hikken tegen interval en duurloop.
Zag trouwens een vacature voor een webmaster bij run2day Yur.![]()
Ik zag m ook ja, maar das niet het soort fulltime baan dat ik graag zou willen. Wat ik nu doe is er ook maar een beetje bij hobbyenquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier zitten man en vrouw op de bank respectievelijk aan te hikken tegen interval en duurloop.
Zag trouwens een vacature voor een webmaster bij run2day Yur.
Met allebei een eigen laptop zo te zien aan de snelheid van postenquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier zitten man en vrouw op de bank respectievelijk aan te hikken tegen interval en duurloop.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Hij was ook wel heel erg gericht op conversie. En Utrecht. Denk ook niet dat ze betalen wat ik nu verdienquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zag m ook ja, maar das niet het soort fulltime baan dat ik graag zou willen. Wat ik nu doe is er ook maar een beetje bij hobbyen![]()
![]()
Ja, alsof ze aan mijn macbook air mag komenquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:46 schreef Frsh het volgende:
[..]
Met allebei een eigen laptop zo te zien aan de snelheid van posten![]()
![]()
Dit is ook zo'n beetje het enige moment in de week dat we EN beide thuis zijn EN er geen kinderen bij zijn. En over 4 weken is de vrije vrijdag er ook niet meer bij.![]()
Ik werk officieel al in Utrecht. En ze gaan nooit betalen wat ik nu verdien...quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij was ook wel heel erg gericht op conversie. En Utrecht. Denk ook niet dat ze betalen wat ik nu verdienF means you're fucked![]()
Mijn vrije vrijdag begint juist over 4 weken....quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit is ook zo'n beetje het enige moment in de week dat we EN beide thuis zijn EN er geen kinderen bij zijn. En over 4 weken is de vrije vrijdag er ook niet meer bij.
Nee, ik denk dat 2.5K wel het max is bij R2D.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik werk officieel al in Utrecht. En ze gaan nooit betalen wat ik nu verdien...![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat 2.5K wel het max is bij R2D.
Ik loop op Nimbus. Maar kom niet van een lichtgewicht schoen. Loop alleen nog maar op Asics klompen tot nu toequote:Op vrijdag 29 november 2013 08:52 schreef nexusje het volgende:
Wie loopt er hier op nimbus? Is het een behoorlijke overgang van een lichtgewicht schoen naar deze?![]()
![]()
Ik las r2d2quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat 2.5K wel het max is bij R2D.
Ja doei.![]()
Ah, haha! Ik altijd op lichtgewicht gelopen maar met visie op de marathon moet ik wel over, ik heb alleen geen idee wat ik kan verwachten en of ik de eerst komende sessies er last van ga krijgenquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik loop op Nimbus. Maar kom niet van een lichtgewicht schoen. Loop alleen nog maar op Asics klompen tot nu toe![]()
Waarom moet je wel over?quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:01 schreef nexusje het volgende:
[..]
Ah, haha! Ik altijd op lichtgewicht gelopen maar met visie op de marathon moet ik wel over, ik heb alleen geen idee wat ik kan verwachten en of ik de eerst komende sessies er last van ga krijgenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb de marathon gewoon op mn Pure Flows gedaan...en dat doe ik volgend jaar weerquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:01 schreef nexusje het volgende:
[..]
Ah, haha! Ik altijd op lichtgewicht gelopen maar met visie op de marathon moet ik wel over, ik heb alleen geen idee wat ik kan verwachten en of ik de eerst komende sessies er last van ga krijgen
"Niet te snel, ietsje terug" "Iets terug" x30quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Denken tijdens een duurloop? Het enige wat dan door mijn hoofd gaat, zijn de gedachten hoe lang ik nog maar mag.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Maand November new personal records:
- 77 km
- 8733 cals
- 9:35 uurIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
LDL's hier zijn meestal een beetje 'waar ben ik? Waar BEN ik? Ik kom vast zo wel weer op die weg/dat pad uit... toch? TOCH? Oh, nee, shit, hier ook niet... nou, doorlopen dan maar.."Ja doei.![]()
Dit ^ ?quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ik heb hier juist vaak: "Oh ben ik al hier. Te snel. Dat is vast nog niet ver genoeg, ik ga nog een afslag verder."quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
LDL's hier zijn meestal een beetje 'waar ben ik? Waar BEN ik? Ik kom vast zo wel weer op die weg/dat pad uit... toch? TOCH? Oh, nee, shit, hier ook niet... nou, doorlopen dan maar.."Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Bij mij is het op de automatische piloot "oh ben ik hier al? Dan heb ik nu x,x km afgelegd"quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
LDL's hier zijn meestal een beetje 'waar ben ik? Waar BEN ik? Ik kom vast zo wel weer op die weg/dat pad uit... toch? TOCH? Oh, nee, shit, hier ook niet... nou, doorlopen dan maar.."
Misschien wordt het tijd voor nieuwe routes
Ik denk alleen heel af en toe "goh, dit ziet er wel leuk uit". En af en toe kijk ik op m'n horloge of ik niet té relaxed aan het hobbelen ben. En morgen denk ik waarschijnlijk "als ik een beetje doorloop en 3 afslagen eerder neem, kan ik weer gamen"
![]()
Links rechts links rechts ideeën over van alles fuck waar ben ik ff navigeren ik loop al 13 km tijd om langzaam de terugweg te vinden.
Zo gaat t bij mij ongeveer :-)![]()
Leuk in het donker met hoofdlampen door de meest blubberige paden gehobbeld gisteravond. Wel apart, maar het was gezellig. We waren met een man of 8 ofzo, maar er moest er al gauw een afhaken met een omgeklapte enkel (geloof ik). Dat was wel jammer. Heb al tijden niet meer zo langzaam gelopen gemiddeld... ruim acht minuten per kilometer.
http://www.endomondo.com/workouts/273080772/10882483
Daarna nog een biertje in de pub gedaan met bijna iedereen. Leuke club!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Beetje gezonde spanning maakt het alleen maar leuker!quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
exciting !!!
Ik ben eigenlijk behoorlijk zeker van mijzelf en voel me goed tot nu toe maar zo langzamerhand beginnen de pre-race nerves wel een beetje te komen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Linkervoet, rechtervoet....
Ben ik de enige die tijdens een lekkere duurloop tegen koeien kletst, zwaait naar schapen en mee probeert te zingen met vogels?![]()
![]()
Ik verveel me echt nooit tijdens het lopen. Als het lekker gaat dwalen mijn gedachten echt alle kanten op. Als het zwaar is concentreer ik met wat meer op het lopen. Muziek heb ik echt nooit op (en dat terwijl ik buiten het lopen echt muziek verslaafd ben...)![]()
Neequote:Op vrijdag 29 november 2013 10:26 schreef GlenHighland het volgende:
Ben ik de enige die tijdens een lekkere duurloop tegen koeien kletst, zwaait naar schapen en mee probeert te zingen met vogels?![]()
![]()
Ik verveel me echt nooit tijdens het lopen. Als het lekker gaat dwalen mijn gedachten echt alle kanten op. Als het zwaar is concentreer ik met wat meer op het lopen. Muziek heb ik echt nooit op (en dat terwijl ik buiten het lopen echt muziek verslaafd ben...)![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vanmorgen ging ik van 'ha, loopt lekker vandaag' via 'tering, wat een wind zo recht tegen' en 'best leuk lopen, zo op de dijk' naar 'pffff.. hoe ver nog?' en 'sjees, die bruggenloop is NOG verder' ... en 'nu ben ik het zat.. ik kan niet meer.. redt ik de 14 nog?? nee, ik klok af op 13,75.. ik vind het best'
Dus, 13,75km in 1.41 ofzo. De laatste km kan ik wandelen als ik wil en ben ik nog op tijd binnenna het weekend nog een kort tempoloopje, en dan moet dat de voorbereiding maar zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Lukt je zatquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:20 schreef E.T. het volgende:
Vanmorgen ging ik van 'ha, loopt lekker vandaag' via 'tering, wat een wind zo recht tegen' en 'best leuk lopen, zo op de dijk' naar 'pffff.. hoe ver nog?' en 'sjees, die bruggenloop is NOG verder' ... en 'nu ben ik het zat.. ik kan niet meer.. redt ik de 14 nog?? nee, ik klok af op 13,75.. ik vind het best'
Dus, 13,75km in 1.41 ofzo. De laatste km kan ik wandelen als ik wil en ben ik nog op tijd binnenna het weekend nog een kort tempoloopje, en dan moet dat de voorbereiding maar zijn
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als je in training 13,75km loopt, dan lukt het je zéker!!! Goed bezigquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:20 schreef E.T. het volgende:
![]()
![]()
Netjes hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:20 schreef E.T. het volgende:
![]()
Die Bruggenloop gaat je prima lukken!![]()
Zo, maar weer eens met m'n pijnlijke opengescheurde blaartjes in een zoutbadjeHeerlijk!
hardlopen
Ja doei.![]()
wa kost da?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz...
Nathan HPL 020
[ afbeelding ]
Of
Camelbak Rogue
[ afbeelding ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
LDL's hier zijn meestal een beetje 'waar ben ik? Waar BEN ik? Ik kom vast zo wel weer op die weg/dat pad uit... toch? TOCH? Oh, nee, shit, hier ook niet... nou, doorlopen dan maar.."Ondanks dat je zó goed de route gepland hebt, en je denkt nog zó goed die omgeving te kennen.. En dan toch elke keer "Oh, dan komt dalijk deze straat.. Oh nee, toch niet! Aaah, daar issie!"
Voor de rest, geen flauw idee waar ik aan denk tijdens het lopen. Dat is denk ik 't mooie van lopen, nergens aan hoeven denken.
Hoewel, toen ik woensdag hier liep, wist ik verdomd goed waar ik aan dacht "Whoaaaa, wat moooooooi!". Echt een heeeerlijke 4 dagen aan het strand/ zwembad gehad, met ruim 30 graden. Prima vertoeven en natuurlijk even de Kinvara's (die zijn lichter, en aangezien ik maar 7kg mee mocht nemen..) aangetrokken voor een rondje richting en over het strandHeerlijk!
Met Endo linkie: http://www.endomondo.com/workouts/273081874/8850231Ik zou het verdomme in m`n broek doen, als ik weet dat ik zo'n afstand in een week moet lopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
exciting !!!
Ik ben eigenlijk behoorlijk zeker van mijzelf en voel me goed tot nu toe maar zo langzamerhand beginnen de pre-race nerves wel een beetje te komen.
Maar, jij hebt kei hard en heel netjes getraind, dus dat gaat he-le-maal goedkomen!![]()
Precies, dacht dat het hele idee van een lange duurloop is dat je in easy tempo veel km's maakt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:04 schreef YUR het volgende:
Ik laat de man met de hamer altijd thuis als ik een LDL ga doen. Dus hoef ik me ook niet druk te maken om afleiding voor als ik m tegenkom
Tempoloopjes en intervaltrainingen echter.....Ik heb op beide gelopen (Kinvara lichtgewicht en Nimbus). De Nimbus heeft vooral heeeeel veel demping en loopt heerlijk op lange duurlopen, je zal er geen last van krijgen denk ik. Er is een duidelijk verschil tussen beide schoenen, qua demping en gewicht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:01 schreef nexusje het volgende:
[..]
Ah, haha! Ik altijd op lichtgewicht gelopen maar met visie op de marathon moet ik wel over, ik heb alleen geen idee wat ik kan verwachten en of ik de eerst komende sessies er last van ga krijgen
Wedstrijden (10k tot marathon) loop ik op mijn allerlichtste schoenen.Feyenoord!!! * Barça![]()
Ja, commentaar op de camelbak is dat die kan stuiteren. Commentaar op de Nathan is dat het slangetje in een klem zit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
Bovenste heeft ook extra heupband.
lastigcamelbak 58,-quote:
nathan 68,-![]()
Die van Decathlon is 25quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, commentaar op de camelbak is dat die kan stuiteren. Commentaar op de Nathan is dat het slangetje in een klem zit.
lastig
[..]
camelbak 58,-
nathan 68,-Zij hebben ook 2 varianten met meer bergruimte als je dat wilt
![]()
Ik heb de Nathan, zeer tevreden van. Stuiteren en geen voorzakjes (echt handig want tijdens het lopen moet mijn rugzak bijna nooit uit) zijn volgens mij grotere minpunten. Geen last van slang in klem alleen bij uit en aandoen soms.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Bij mijn Camelbak (met heupband) zit het slangetje ook in een klem. da's handig, anders dan bungelt dat ding de hele tijd zo. Je krijgt er snel handigheid in om dat ding uit en in het klemmetje te doen tijdens't rennen!Ja doei.![]()
Is de waterzak eenvoudig schoon te maken?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:55 schreef Sjaapje het volgende:
Ik heb de Nathan, zeer tevreden van. Stuiteren en geen voorzakjes (echt handig want tijdens het lopen moet mijn rugzak bijna nooit uit) zijn volgens mij grotere minpunten. Geen last van slang in klem alleen bij uit en aandoen soms.![]()
Ik geef het op met die goedkope meukquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:50 schreef Arquero het volgende:
[..]
Die van Decathlon is 25Zij hebben ook 2 varianten met meer bergruimte als je dat wilt
3 tientjes meer is per kilometer 2 keer niks
![]()
![]()
Ik heb ook een klem. Maar heb de slang van onder naar boven er doorheen. Dan hangt de opening vlak voor mijn schouder en kan ik gewoon drinken zonder iets los te halen ofzo. En voor de rest hangt hij niet in de weg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
Bij mijn Camelbak (met heupband) zit het slangetje ook in een klem. da's handig, anders dan bungelt dat ding de hele tijd zo. Je krijgt er snel handigheid in om dat ding uit en in het klemmetje te doen tijdens't rennen!
Zo dus:
[ Bericht 10% gewijzigd door Jero_nimo op 29-11-2013 13:22:38 ]![]()
Nee hoor, ik zing ook heel vaak tijdens duurlopen! En idd hallo zeggen tegen schapen en zo :pquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:26 schreef GlenHighland het volgende:
![]()
Ik verveel me echt nooit tijdens het lopen. Als het lekker gaat dwalen mijn gedachten echt alle kanten op. Als het zwaar is concentreer ik met wat meer op het lopen. Muziek heb ik echt nooit op (en dat terwijl ik buiten het lopen echt muziek verslaafd ben...)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik moet hardlopen eigenlijk weer oppakken, maar nu ik verhuisd ben kan ik niet meer met m'n vaste hardloopmaatje lopen! Iemand in de buurt van Rosmalen-Den Bosch die 1-2x per week hard wil lopen, afstanden tussen 5 en 15 km?![]()
Super gemakkelijk, je draait hem gewoon binnestebuiten...quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is de waterzak eenvoudig schoon te maken?Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zing ook heel vaak tijdens duurlopen! En idd hallo zeggen tegen schapen en zo :p"Hoi schaap
"
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik had laatst allemaalkonijntjes
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik twijfel nog even verderquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:28 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Super gemakkelijk, je draait hem gewoon binnestebuiten...![]()
![]()
Heb zelf de bovenste. Stuitert alleen rechtomhoog, en niet van links naar rechts. Zit lekker comfortabel (ruim), daar is ie voor ontworpen. Systeem van aantrekken is dan ook anders dan bij meeste rugzakken, juist om het comfort te verhogen en links-rechts hobbelen te voorkomen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz...
Nathan HPL 020
[ afbeelding ]
Of
Camelbak Rogue
[ afbeelding ]
Zakjes aan de voorkant iets te klein naar mijn mening.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ik ben altijd wereldproblemen aan het oplossen tijdens het lopen en het analyseren van mijn looptijden begint altijd al na 1 km, als ik mijn eerste km tijd ziequote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ben er ook over aan het denken, een waterzak, en je argument over goedkope meuk snijdt hout!quote:
Dus ik streep de kalenji af van mijn lijstje.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat recht op en neer gestuiter heb je geen last van?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:33 schreef Frsh het volgende:
[..]
Heb zelf de bovenste. Stuitert alleen rechtomhoog, en niet van links naar rechts. Zit lekker comfortabel (ruim), daar is ie voor ontworpen. Systeem van aantrekken is dan ook anders dan bij meeste rugzakken, juist om het comfort te verhogen en links-rechts hobbelen te voorkomen.
Zakjes aan de voorkant iets te klein naar mijn mening.![]()
Ik heb zo'n goedkoop ding. Precies 2KM gebruikt, toen ging er al een bandje los waardoor ik hem niet (meer) kon dragenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben er ook over aan het denken, een waterzak, en je argument over goedkope meuk snijdt hout!
Dus ik streep de kalenji af van mijn lijstje.Afgegeven aan een vrijwilliger en doorgelopen.
![]()
Ja. Kreeg het ding sowieso al niet comfortabel aan. Daarom tijdens het lopen prutsen, en toen knapte er iets... Bij de waterzak en bij mij.quote:![]()
Ik vind de camelbak hydro 1.5l ook nog wel wat om mee te nemen in de overpeinzing. Ik drink nu ongeveer 300ml tijdens een HM. Dat is wel iets te weinig, maar met 1.5l moet ik het toch wel aardig wat kilometers redden.
Nadeel hierbij is ook weer geen (handige) ruimte voor een gelletje![]()
Nee, ik niet. Maar rennen met 'normale' rugzakken geven mij altijd de neiging om mijn ellebogen bij me te houden, en dat heb ik hier niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat recht op en neer gestuiter heb je geen last van?
Review: http://insidemytrailhead.wordpress.com/2013/05/13/nathan-hpl-020-hydration-vest-review-and-thoughts/Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ik ben meer dan tevreden met mij Salomon zak. Stuitert nauwelijks, zit heerlijk en drinkt prima
Die meneer brengt 'm terug omdat hij er geen water uit kreegquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:13 schreef Frsh het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar rennen met 'normale' rugzakken geven mij altijd de neiging om mijn ellebogen bij me te houden, en dat heb ik hier niet.
Review: http://insidemytrailhead.wordpress.com/2013/05/13/nathan-hpl-020-hydration-vest-review-and-thoughts/![]()
![]()
Half ziekjes en verschrikkelijk pokkeweer hier. Ik blijf lekker binnen vandaag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zuigen kreng!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die meneer brengt 'm terug omdat hij er geen water uit kreeg
-
edit: hier geen last van. Op mudsweattrails.nl staat ook een review van een blije meneer.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Die zijn dan wel weer erg aan de prijs. Meer dan een tientje of 7 wil ik er eigenlijk niet aan uitgevenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:21 schreef YUR het volgende:
Ik ben meer dan tevreden met mij Salomon zak. Stuitert nauwelijks, zit heerlijk en drinkt prima![]()
![]()
Misschien is deze ook wel het overwegen waard:
http://www.bever.nl/ospre(...)30022?id_colour=1438Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik loop wel eens van Den Bosch naar Rosmalen en terugquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:24 schreef vincm het volgende:
Ik moet hardlopen eigenlijk weer oppakken, maar nu ik verhuisd ben kan ik niet meer met m'n vaste hardloopmaatje lopen! Iemand in de buurt van Rosmalen-Den Bosch die 1-2x per week hard wil lopen, afstanden tussen 5 en 15 km?
Mossel woont ook in Den Bosch, wellicht dat die een loopmaatje kan gebruiken, aangezien die er net pas woont..![]()
"Mèèèèèh"quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:50 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
En dan zo'n blik terug van: "waar ben jij nou weer mee bezig...."[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vrije vertaling: "Wat een mafketel, met die fel gekleurde schoenen en kleding"quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik kwam zojuist niet voorbij de RW. Moest ook al tijden een lange tight erbij hebben. Bij gebrek aan lange langetights maar weer voor dezelfde gegaan: Odlo
![]()
Omdat de verkoper (een bekende) allemaal loopanalyses aan het doen was bij mensen, heb ik de mogelijkheid een keer genomen om op mijn gemakje allerlei schoenen uit te proberen: Lunareclipse, Lunarglide, Asics met meer drop. Ik kwam samen met de verkoper uiteindelijk tot de conclusie dat ik toch lekker bij mijn Nimbussen moet blijven.
Ook nog eens een Alpine rugzak gekochtDecency is my middle name. Tijd voor een sigaar en een biertje
![]()
![]()
Tja... ik ben wel een Hooglander, maar geen Schotse...quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:07 schreef Quoi het volgende:
En ja, ik zeg ook geiten, schapen en koeien gedag![]()
edit: en Schotse hooglanders.![]()
![]()
Helaasquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:15 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Tja... ik ben wel een Hooglander, maar geen Schotse...Dan is het maar net hoe mijn pet staat.
![]()
Poos terug in het bos stond ik oog in oog met een bonte koe.
Eerst even rustig benaderd om te zien wat hij zou doen maar hij was wel lief dus ik heb hem even geaaid waarna hij mij koe-achtig aankeek en aan bleef kijken toen ik verder liep.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
In het gebied waar ik loop lopen allemaal kleine Shetlandpony's los (afgeschermd door wildroosters). Soms staan ze op het pad en rennen ze weg als ik er aan kom (ik ben heel eng) en dan lopen ze hele stukken voor me uit, wel gezellig hoor.![]()
Was inderdaad omdat m'n moeder een vrij hoge bloeddruk had en de dokter ook wilde weten hoe het verloop van de hartslag tijdens de dag is. Een lage hartslag blijkt dus niet meteen een betere conditie te betekenen, want ik sport 3 keer per week en m'n moeder nooit. Ze maakte al de grap dat ze de hartslag van een topsporter heeft. Gelukkig dat ze er verder geen last van heeft. Daarom zei ik meer dat ik gelukkig wel een wat hogere hartslag heb.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik gok dat z'n moeder die lage hartslag door medische redenen heeft, aangezien de hrm van de huisarts kwam.![]()
Haagse bizons!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:07 schreef Quoi het volgende:
En ja, ik zeg ook geiten, schapen en koeien gedag![]()
edit: en Schotse hooglanders.
Mijn Haags is wat roestig, moet ik nog wat oppoetsen voor de CPC
Die zeg ik overigens geen gedag. Heb wel iets met die beesten (en er zijn er zo véél!)
Lichtelijk ingestort op de bank hier met dichte keel enzoWil graag lopen maar vrees weer voor een uit de pan rijzende hartslag & uitgeput thuiskomen. Morgenochtend meer puf?
Bloodymary: die pony'sIk zou een lachstuip krijgen!
![]()
Overigens heb ik het wel overleefd: een paar uur in de Runnersworld zonder aankopen
Ik heb nog eventjes de nieuwe Adidas Glide Boost geprobeerd, en die liep stiekem ook wel heeeeeel erg lekker
Best jaloers op de mensen hier die in een mooie natuurrijke omgeving wonen daar dus geregeld lekker in kunnen lopen. Randstad sucks, wat dat betreft.![]()
Nee hoor, ik loop in schitterende gebieden hier in Den Haagquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Best jaloers op de mensen hier die in een mooie natuurrijke omgeving wonen daar dus geregeld lekker in kunnen lopen. Randstad sucks, wat dat betreft.
Den Haag is nog wel ok, maar Nieuwerkerk a/d IJssel zuigt wel een beetje hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik loop in schitterende gebieden hier in Den Haag![]()
Goed zo Yur, heel knap.
Ik heb inmiddels een Brienenoord-date zondag & als ik me morgenochtend beter voel gaan de schoentjes aan![]()
![]()
Eerste dag dat ik mijn lies niet zo erg voel! Niet dat ik al moet gaan hardlopen, maar toch positief!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ga het ontdekken! Ik woon hartje randstad en er zijn prachtige groene gebiedenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Best jaloers op de mensen hier die in een mooie natuurrijke omgeving wonen daar dus geregeld lekker in kunnen lopen. Randstad sucks, wat dat betreft.![]()
![]()
Jawel, maar je moet er naar op zoek. Zou lekker zijn als je de straat uit rent en zo het bos in vliegtquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ga het ontdekken! Ik woon hartje randstad en er zijn prachtige groene gebieden
Daarnaast is het vaak ook erg druk in de groene gebieden.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2013 18:45:36 ]![]()
Vanuit N'kerk door het Hitland de dijk op en dan langs de steenovens.. of via boeren-buitenweggetjes een rondje hitland..
Ook omgeving Nieuwerkerk heeft leuke rondjes
Ik moet ook nog door een woonwijk (1km) en doe dat vaak per fiets. Daarna dan starten met lopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet er naar op zoek. Zou lekker zijn als je de straat uit rent en zo het bos in vliegt
Daarnaast is het vaak ook erg druk in de groene gebieden.
En nu ik dat zo aanprijs gaan mijn benen jeuken![]()
![]()
Tuurlijk wel, maar tochquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:54 schreef E.T. het volgende:
Vanuit N'kerk door het Hitland de dijk op en dan langs de steenovens.. of via boeren-buitenweggetjes een rondje hitland..
Ook omgeving Nieuwerkerk heeft leuke rondjes![]()
Huh? Je bent zo bij de zevenhuizerplas, of in hitland, door de polders richting moordrecht en de dijk terug ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Den Haag is nog wel ok, maar Nieuwerkerk a/d IJssel zuigt wel een beetje hoor.![]()
Denk niet dat jullie snappen wat ik bedoelquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Huh? Je bent zo bij de zevenhuizerplas, of in hitland, door de polders richting moordrecht en de dijk terug ofzo.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2013 19:01:45 ]![]()
Eh jawel, je wil door de natuur lopen. Je hebt heel veel rustige natuur rondom Nieuwerkerk. Nauwelijks typisch 'randstad' te noemen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk niet dat jullie snappen wat ik bedoel
En het is er ook niet druk. Ik loop regelmatig op de bermweg tot nieuwerkerk en dan de 's gravenweg terug. Op zondagochtend kom ik nauwelijks iemand tegen. Ook rond de zevenhuizerplas of rottermeren zie je niemand.
Ja het is poldernatuur. We hebben hier geen bossen zoals op de veluwe natuurlijk.![]()
Kunstmatige polder ja. Niets mis mee hoor, maar goed. Ik wil bos!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh jawel, je wil door de natuur lopen. Je hebt heel veel rustige natuur rondom Nieuwerkerk. Nauwelijks typisch 'randstad' te noemen.![]()
![]()
![]()
De oplossing: Gaan trainen voor een marathonIn een duurloop van 30km kun je vast wel ergens bij een bos komen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Polders zijn per definitie kunstmatigquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kunstmatige polder ja. Niets mis mee hoor, maar goed. Ik wil bos!![]()
Dan moet je zeggen dat je BOS wil, niet dat je rustig in natuur wil lopen. Aan de overkant van de sloot tussen krimpen en ouderkerk heb je het loetbos. Als je aan de overkant van de a20 langs de zevenhuizerplas loop, loop je zo het bergsche bos in. Dan heb je natuurlijk nog het kralingsche bos en het schollebos. De laatste kan je combineren met het hitlandse bos. De laatste twee zijn niet heel wild als bos.![]()
Duh.. ik benadrukte het maar even.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Polders zijn per definitie kunstmatigSchollebos en Hitlandsebosquote:Dan moet je zeggen dat je BOS wil, niet dat je rustig in natuur wil lopen. Aan de overkant van de sloot tussen krimpen en ouderkerk heb je het loetbos. Als je aan de overkant van de a20 langs de zevenhuizerplas loop, loop je zo het bergsche bos in. Dan heb je natuurlijk nog het kralingsche bos en het schollebos. De laatste kan je combineren met het hitlandse bos. De laatste twee zijn niet heel wild als bos.
Kralingsebos is wel aardig ja, maar ik moet er voor de auto in. Zelfde geldt voor Zevenhuizerplas en de paden langs de Rotte. Ok, slechts 10 minuten met de auto, maar toch. Geez, wat wordt er een punt van mijn uitspraak gemaakt zeg.
Maar je hebt natuurlijk gelijk dat de Randstad bol staat van de prachtige natuur.![]()
![]()
Eh ja, inderdaad barst het van de natuur om ons heen. Maar goed, janken dat het ergens anders beter is is natuurlijk veel hipper.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Duh.. ik benadrukte het maar even.
[..]
Schollebos en Hitlandsebos
Kralingsebos is wel aardig ja, maar ik moet er voor de auto in. Zelfde geldt voor Zevenhuizerplas en de paden langs de Rotte. Ok, slechts 10 minuten met de auto, maar toch. Geez, wat wordt er een punt van mijn uitspraak gemaakt zeg.
Maar je hebt natuurlijk gelijk dat de Randstad bol staat van de prachtige natuur.
En je kan natuurlijk ook gewoon naar de zevenhuizerplas lopen. das ongeveer 5KM![]()
Tja niet iedereen kan in het bos wonen. Ik moet er ook een half uur voor rijden, dus dat doe ik alleen int weekend voor loopjes van minimaal een uur![]()
Net een soort uitje ist dan :-)![]()
Janken? Ik zeg alleen dat ik best jaloers ben op de mensen die in een natuurrijke omgeving wonen. Als jij dat janken vindt....quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh ja, inderdaad barst het van de natuur om ons heen. Maar goed, janken dat het ergens anders beter is is natuurlijk veel hipper.Ja, dat kan natuurlijk ook gewoon. Godver zegquote:En je kan natuurlijk ook gewoon naar de zevenhuizerplas lopen. das ongeveer 5KM![]()
![]()
Ja, aangezien Nieuwerkerk ongeveer midden in het groene hart ligt is dat janken ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Janken? Ik zeg alleen dat ik best jaloers ben op de mensen die in een natuurrijke omgeving wonen. Als jij dat janken vindt....Niet dan? Anders fiets je naar de zevenhuizerplas. Vanuit Nieuwerkerk is het 2 keer struikelen. Midden vanuit de zuidplas is het nog geen 4.5KM tot de boulevard bij de plas.quote:Ja, dat kan natuurlijk ook gewoon. Godver zeg
Maar goed, ik ben er wel klaar mee. Zat mooie routes tussen nieuwerkerk, zevenhuizen, capelle, moordrecht en rotterdam te vinden.![]()
Het is goed met jequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, aangezien Nieuwerkerk ongeveer midden in het groene hart ligt is dat janken ja.
[..]
Niet dan? Anders fiets je naar de zevenhuizerplas. Vanuit Nieuwerkerk is het 2 keer struikelen. Midden vanuit de zuidplas is het nog geen 4.5KM tot de boulevard bij de plas.Mooi!quote:Maar goed, ik ben er wel klaar mee. Zat mooie routes tussen nieuwerkerk, zevenhuizen, capelle, moordrecht en rotterdam te vinden.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2013 19:30:31 ]![]()
Het gras is altijd groener... Ikzelf zit binnen een km in een prachtige bosrijke omgeving, maar als je daar 3 x per week loopt verlang je ook wel weer naar iets anders. Morgen dus even een stukje rijden alvorens de training begint, richting een ander stuk bosgebied
Binnenkort maar weer eens richting de LDD
Appartementjes met garages er onder. Oh en de MTB berg @ Bergschenhoek Niets te klagen dus qua bergen in deze omgeving.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2013 19:59:02 ]![]()
Wees blij dat je kunt lopen![]()
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik ben op zoek naar een webshop met veel hartslagmeterhorloges die ze aanbood onder de prijs van bekendere webshops. De site was niet veel soeps maar ze hadden sigma en garmin, dat weet ik nog.
Misschien iemand die me verder kan helpen? Ik krijg het met geen mogelijkheid gevonden
edit: 3 seconden nadat ik dit post gevonden
http://www.hartslagmetershop.nl/
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2013 20:29:52 ]![]()
Dat was m inderdaad
Mooi hardloopweekend voor de boeg
Morgen in het kader van de Meeuwen Makrelenloop een duurtraining op het strand, en zondag de Duinstrandloop
Ik heb gewoon wél gelopen. Een 10 km op 5:55 min/km gemiddeld. Iets korter bij adem, maar eigenlijk blij dat ik ben gegaanEn....geen pijntjes
![]()
Nu pasta maken en Chillen!![]()
Zo,laatste 10+ gedaan vanmorgen, dinsdag nog 5 en dan donderdag een social rondje.
Kwam gister een mooie blog tegen van iemand die 10 keer de kepler heeft gelopen en een keer in de top 10 eindigde.
Boordevol tips helemaal gericht op de kepler van drinkpost naar drinkpost en waar voor rookies de knelpunten liggen.
Bijv. "zorg dat je op punt x je jas ga aantrekken,je zult daar ongeveer om 8 uur 's morgens zijn op 1400 meter hoogte bij 5 graden,geen jash is onnodig energieverlies"
Of "zorg dat je bij punt Y ga drinken en eten,het is nog 7km naar de volgende post via steep terrain,zorg dat de tank hier niet leeg raakt"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je mag wel een spiekbriefje meenemen!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
Zo,laatste 10+ gedaan vanmorgen, dinsdag nog 5 en dan donderdag een social rondje.
Kwam gister een mooie blog tegen van iemand die 10 keer de kepler heeft gelopen en een keer in de top 10 eindigde.
Boordevol tips helemaal gericht op de kepler van drinkpost naar drinkpost en waar voor rookies de knelpunten liggen.
Bijv. "zorg dat je op punt x je jas ga aantrekken,je zult daar ongeveer om 8 uur 's morgens zijn op 1400 meter hoogte bij 5 graden,geen jash is onnodig energieverlies"
Of "zorg dat je bij punt Y ga drinken en eten,het is nog 7km naar de volgende post via steep terrain,zorg dat de tank hier niet leeg raakt"
Cool hoor, ik heb plaatsvervangende zenuwen voor je, maar het wordt vast geweldig!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar heb je heuvels.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Moet zeggen dat ik eigenlijk heel rustig ben,heb het gevoel dat ik qua training alles gedaan heb wat ik moest doen dus daar vertrouw ik op,meer valt er op dit moment niet meer aan te doen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Komt helemaal goed RD!
Je gaat misschien wel 10x kapot maar voldaan ben je straks hoe dan ook. Anders heb je te weinig om je heen gekeken![]()
Nou ik ben begonnen met Les 1 van Langzaam Lopen. Wat een drama man![]()
Het doel was een half uur te lopen in HR-zone 2, en dat lukte prima. Mijn zone loopt ongeveer van 142-157, gemiddeld met 150 gelopen dus dat is wel ok.
Ik heb de discipline ook wel om het juiste tempo te lopen en te houden, maar het doet serieus meer pijn dan een minuut per km sneller lopen.![]()
Mijn looptechniek met langzaam denk ik net wat anders; meer verticaal neerkomen, tov horizontaler op hoger tempo, het voelt een beetje als sjokken. En dat doet pijn, aan de onderkant van mn voeten. Gewrichten, spiertjes, dat werk.
Is dat een kwestie van wennen, en die plekjes en spiertjes ontwikkelen zodat ze gewend raken aan (dit type) belasting? Of moet ik dat anders zien?
Stats:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfft het ging niet gemakkelijk vandaag, hitte, post ziekte en blessure en gewoon mijn dagje niet... Loden benen maar goed. Interval 2*1600m, tempo iets lager dan gepland maar dat mag bij 26 graden denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och en dit is toch wel mijn traagste looprondje ooit denk ik, op reis met vriend toch maar de loopschoenen aangetrokken voor een 'rondje'. Regen + gladde, stijle berg zorgt voor traag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag toertje op de flanken van Table Mountain, rustig op het gemak.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef Stefanovic83 het volgende:
Is dat een kwestie van wennen, en die plekjes en spiertjes ontwikkelen zodat ze gewend raken aan (dit type) belasting? Of moet ik dat anders zien?
Stats:Dat went, bij mij was dat iig wel. Eerste paar keer moeizaam, idee dat ik er meer last als baat van had. Nu gaat het beter. En is het extra leuk als je weer eens een tempo loop kunt doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
kijk das mooi. Kun je eindelijk weer kleding aan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Eerste dag dat ik mijn lies niet zo erg voel! Niet dat ik al moet gaan hardlopen, maar toch positief!
Wanneer naar de fysio?
Wat bracht je eigenlijk naar de VS?![]()
Het vliegtuig........quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
kijk das mooi. Kun je eindelijk weer kleding aan.
Wanneer naar de fysio?
Wat bracht je eigenlijk naar de VS?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Onderzoek voor mijn PhD!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
kijk das mooi. Kun je eindelijk weer kleding aan.
Wanneer naar de fysio?
Wat bracht je eigenlijk naar de VS?
En de fysio, zal een afspraak maken als ik dinsdag terug ben
Beter als alleen maar een viaduct hier en daarquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
YUR veel plezier op de training!
Stream en Sjaapje veel plezier en succes bij jullie loopjes! Zet hem op!
Ik zit er aan te denken om een streep door mijn marathon te zetten en ook gewoon de Asselronde te gaan lopen. Heb nu alweer een week niet gelopen en voel mijn knie nog af en toe wat steken enzo. Wat ook niet meehielp is dat mijn kaak nog wat is gaan ontsteken.
Morgen gelukkig nog wel gezellig naar de trailrunbeurs in Lommel samen met stream.![]()
Jero, jammer van je marathon maar ja, beter om het nu evt. te laten schieten i.p.v. er langdurig wat aan over te houden.
In ieder geval veel plezier op de beurs maar dat gaat volgens mij lukken!
YUR, veel plezier!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo weer een nieuwe rondje ontdekken bij Den Bosch. In de polder tussen Empel, Rosmalen en de Maas. Als ik niet verdwaal een kilometer of 11.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
@RD fijn om te horen dat je training goed is verlopen! En dat je ook rust in je hoofd hebt. Top!Kom je eerst naar mij of zien we elkaar daar?quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:57 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zit er aan te denken om een streep door mijn marathon te zetten en ook gewoon de Asselronde te gaan lopen. Heb nu alweer een week niet gelopen en voel mijn knie nog af en toe wat steken enzo. Wat ook niet meehielp is dat mijn kaak nog wat is gaan ontsteken.
Morgen gelukkig nog wel gezellig naar de trailrunbeurs in Lommel samen met stream.
We kunnen samen rijden maar ik MOET om 1330uur weer vertrekken. Anders zit er bij een restaurant wat boze mensen (familie) die op mij wachten...![]()
![]()
Ik denk dat apart erheen gaan makkelijker is ja. Want ik wou sowieso wel iets langer blijven, anders is het een beetje zonde van de +-2 uur heen en terugreisquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:10 schreef streamnl het volgende:
@RD fijn om te horen dat je training goed is verlopen! En dat je ook rust in je hoofd hebt. Top!
[..]
Kom je eerst naar mij of zien we elkaar daar?
We kunnen samen rijden maar ik MOET om 1330uur weer vertrekken. Anders zit er bij een restaurant wat boze mensen (familie) die op mij wachten....
Mossel ook veel plezier met je training!![]()
![]()
Als je er geen goed gevoel bij hebt moet je 'm zeker niet lopen denk ik. Maar het is nog 12 weken en met jouw basisconditie denk ik niet dat het een verloren zaak is als je nog 1 of 2 weken behoorlijk rust moet pakken. Zelfs met 8 weken voorbereiding lukt het je nog.quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:57 schreef Jero_nimo het volgende:
Morgen gelukkig nog wel gezellig naar de trailrunbeurs in Lommel samen met stream.![]()
Dat was wat ik ook dacht. Maar je kunt 'm ook een jaartje doorschuiven natuurlijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je er geen goed gevoel bij hebt moet je 'm zeker niet lopen denk ik. Maar het is nog 12 weken en met jouw basisconditie denk ik niet dat het een verloren zaak is als je nog 1 of 2 weken behoorlijk rust moet pakken. Zelfs met 8 weken voorbereiding lukt het je nog.
Veel plezier op de beurs Stream en Jero!
En Mossel wat leuk om zo je nieuwe habitat te verkennen!![]()
Vanmiddag even lesje Evy meelopen met 3 vrienden en dan door in een LDL, als mijn kuit er nu wel een keer zin in heeft.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Trailbeurs? Huuu... Veel plezier!
Wij gaan weer shuffelen! 3.5km omhoog, 3.5km omlaag door de blubber! Laatste van het jaar..
Ja doei.![]()
Mja, misschien lukt het ook wel. Maar ik heb toch een bepaalde tijd in gedachten voor mijn eerste marathon. Als het tijdens de marathon niet lukt, is dat niet erg, maar wil wel graag goed voorbereid zijn daarvoor. Zodoendequote:Op zaterdag 30 november 2013 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je er geen goed gevoel bij hebt moet je 'm zeker niet lopen denk ik. Maar het is nog 12 weken en met jouw basisconditie denk ik niet dat het een verloren zaak is als je nog 1 of 2 weken behoorlijk rust moet pakken. Zelfs met 8 weken voorbereiding lukt het je nog..
Moblo en stipstreep, klinkt allebei erg goed!Ook veel plezier morgen!
![]()
Ja! Maar na 7km was de weg afgesloten!quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat was wat ik ook dacht. Maar je kunt 'm ook een jaartje doorschuiven natuurlijk
Veel plezier op de beurs Stream en Jero!
En Mossel wat leuk om zo je nieuwe habitat te verkennen!Dus een deel van de route dubbel gelopen. Da's wel zonde. Heb nu een stuk twee keer gelopen in plaats van de route langs de Maas die ik van plan was. Maar ach. Dat komt een andere keer wel weer. Toch 11km gepakt. Maar het is wel leuk inderdaad om hardlopend de omgeving te leren kennen.
Door alle afsluitingen waren er ook automobilisten die de weg kwijt waren. Nog een de weg proberen wijzen, maar ik leidde hem gewoon weer naar nóg een afsluiting.
Morgen lekker saunaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
15 km met zus gelopen, wat een heerlijk hardloopweer was het vanochtend zeg![]()
Nu even nadenken of ik vandaag of morgen de sinterklaasinkopen ga doen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vanmiddag maar eens de Garmin uitproberen.. is het te doen met een korte broek? Vind het echt totaal niet koud eigenlijk...“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 30 november 2013 08:57 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zit er aan te denken om een streep door mijn marathon te zetten en ook gewoon de Asselronde te gaan lopen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dan ga je toch in kortquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanmiddag maar eens de Garmin uitproberen.. is het te doen met een korte broek? Vind het echt totaal niet koud eigenlijk...wellicht bij een duurloop wel een lange broek.
Als ik het goed heb starten ze tegelijkquote:. Dus voor de gezelligheid maakt het niet uit
.
Maar moet ik nog even nakijken. Anders laat ik de marathon gewoon staan en kijk ik op de dag zelf of ik doorloop na de asselronde.![]()
De zon scheen, het was lekker weer. Kort-kort. Toch was het onprettige loop. Het plan was om 900 meter te vliegen (KOM/CR op strava aan te vallen) en daarna heerlijk uit te lopen.
De aanval mislukte, en het lopen daarna was ook niet plezierig. Ik voelde me een hele oude man, zoekende naar zijn rollator.
Hopelijk hebben jullie wel lekker gelopen vandaag (al ik het zo lees is dat zo). Het is er de dag voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Loopze!quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Het weer is hier TE mooi om zometeen geen rondje te gaan lopen. Lekker in korte broek.
Wanneer gaat voor jou dé training voor Rdam eigenlijk beginnen? (of is die al begonnen en lees ik niet goed)![]()
Succes allemaal! Ik ga zo ook lekker 1,5 uur! Hier (Venetië) wel wat minder weer, maar dat mag de pret niet drukken.
Iemand toevallig nog tips voor lekkere loopmuziek? Ben altijd actief op zoek naar lekkere hits, maar valt toch niet mee..![]()
@Diefke: Als je in de buurt van Venetië loopt zou ik gaan voor mooie Italiaanse opera. Nabucco bijvoorbeeld.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
1,5 uur incl watertaxi zeker?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:38 schreef Diefke het volgende:
Succes allemaal! Ik ga zo ook lekker 1,5 uur! Hier (Venetië) wel wat minder weer, maar dat mag de pret niet drukken.
Iemand toevallig nog tips voor lekkere loopmuziek? Ben altijd actief op zoek naar lekkere hits, maar valt toch niet mee..(Lido?)
Ik zweer voor hardlopen bij Armin. Maar ook soms happy hardcore, The Cure, George Michael.... Smaakgevoelig dus(allemaal guilty pleasures!)
![]()
Of "Volare" (of voor vliegen was het jouw dag niet hé?)quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:55 schreef Corniel het volgende:
@Diefke: Als je in de buurt van Venetië loopt zou ik gaan voor mooie Italiaanse opera. Nabucco bijvoorbeeld.![]()
@Levis: met een reflectiehesje en een led armband. Wees voorbereid op allerlei antwoorden![]()
![]()
Hier ook reflectiehesje en LED-armbanden
Muziek is eigenlijk altijd een mix van de laatste hitzone-albums en oude discoen ook nog wel wat jaren '90 rock er doorheen. Een allegaartje dus
(Armin doet het niet voor mij; ik moet wel mee kunnen zingen
Startnummer voor de bruggenloop is binnen3644 it is!
aaaaaah opera is prachtig, maar niet echt de BPM die passend is bij mijn loopstijl vrees ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:55 schreef Corniel het volgende:
@Diefke: Als je in de buurt van Venetië loopt zou ik gaan voor mooie Italiaanse opera. Nabucco bijvoorbeeld.![]()
@anderen: Armin doet het bij mij ook altijd goed! Als je beetje van zo'n 'sexy vrouwenstem' houdt, moet eens dat nieuw album van Krewella downloaden, staan echt mega lekkere nummers op! En Lido is best een leuk eiland om op te lopen, maar helaas moet ik dan zo lang op de boot terug zitten en dat is overkill aan cooldown haha.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:19 schreef Corniel het volgende:
De zon scheen, het was lekker weer. Kort-kort. Toch was het onprettige loop. Het plan was om 900 meter te vliegen (KOM/CR op strava aan te vallen) en daarna heerlijk uit te lopen.
De aanval mislukte, en het lopen daarna was ook niet plezierig. Ik voelde me een hele oude man, zoekende naar zijn rollator.
Hopelijk hebben jullie wel lekker gelopen vandaag (al ik het zo lees is dat zo). Het is er de dag voor.Grappig joh dat Strava, heb ook maar een account aangemaakt en leuk om te zien wie de snelste Strava runners hier in de buurt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk om te weten dat ik sneller ben, dus misschien af en toe maar eens een paar 'Strava segment' runs gaan doen
Als veredelde interval/ fartlek
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Misschien een change of plan: met de auto naar Berg en Dal, camelback met een beetje water mee en dan de N70 trailroute. En dan lekker vroeg rond 08:00 beginnen. Ik ga vanavond de route er even bijpakken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Morgenochtend: St. Jansberg, misschien een hoekje Reichswald.![]()
Volgende week is mijn eerste week eigenlijk. Maar ik loop nu eigenlijk al min of meer zoals mijn trainingsschema ook zal zijn. Elke week een duurloop en een interval/yasso 800/pyramideloop en 1 kort loopje op een wat hoger tempo. LDL om de week uit bouwen tot 35KM op de andere week niet langer dan 15KM.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Loopze!
Wanneer gaat voor jou dé training voor Rdam eigenlijk beginnen? (of is die al begonnen en lees ik niet goed)
Komende week is de bruggenloop dus m'n LDL, de week erop moet ik 22.5KM lopen![]()
Whoo, lekker gelopen vandaag!
Een parcours die we eerder hebben gedaan, dus dit keer wist ik wat me te wachten stond. Bultop pushen, en er was genoeg bultaf om daarna weer enigszins te herstellen. Resultaat: 2 minuten sneller dan de vorige keer!
De heuvels zorgen wel voor belachelijke verschillen in de kilometertijden, met 2,5 minuten (!) verschil tussen de snelste en de langzaamste.
Het weer was ook heerlijk. Alleen jammer dan Mo door haar enkel ging, maar ze stuurde me verder waardoor ik daar bijna geen tijd verloren was (ze liep toen al ruim een minuut voor me). Goede sfeer en het ging lekker. En volgens Endomondo heb ik zelfs m'n 5km tijd tot onder de 29 minuten weten te drukken. Maar dat is natuurlijk een beetje vertekend als je dat met bulten doen. Desalniettemin staat een bekertje altijd wel leuk.
http://www.endomondo.com/workouts/273453877/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zo.. eerste keer met de Garmin op pad en direct 18,38k afgetikt in 5:21/km. Het lopen zelf ging wat minder omdat ik veel last had van mijn liezen. Lopen met de Garmin was echter een feest; veel nuttige info tijdens mijn loop, goede trilfunctie om me te laten weten of ik op mijn ingestelde pace liep en iedere km zie je je rondetijd, erg handig. Ik vind het ook prettiger kijken dan een smartphone op mijn arm (vanzelfsprekend).“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
PR jacht!
De Shuffle is een offroad race, eerste helft is heuvel op, de tweede helft is heuvel af! Dus doorploegen op een heuvel waar geen einde aan lijkt te komen, en daarna de boel inhalen op weg naar beneden, waar dan op zich wel weer wat vertragende factoren in zitten zoals een stuk of 6 stiles/hekjes om overheen te klimmen...Eerste helft vandaag was zwaar. Benen gingen niet zo heel goed vooruit en heb mezelf echt die heuvel op moeten praten: niet gelopen, gewoon rustig (heel! rustig! doorgeploegd..) Mijn pacer voor deze race had ook z'n dag niet zo, dus moest 't heuvel op nu helemaal zelf doen. Maar, het ging, ondanks dat 't zwaar was, toch wel lekker! De weg op en nog een laatste klimmetje, en dan naar beneden!
![]()
Ging súper lekker!Benen begonnen los te komen, hartslag wel hoog, maar ademhaling zat goed en ik was écht op PR jacht, dus het mocht ook wel
had bewust niet m'n pace in beeld, en wilde gewoon lekker op m'n best rennen, maar ik wíst dat ik op PR-koers zat.
En toen klapte m'n enkel om.
Godver wat een pijn.Eerste ouwe hijger liep nog net niet over me heen (was 'm bijna kwijt.. zo vervelend, zo'n hijger (letterlijk..) in je nek.., maar daarna stopte er even iemand om me te vragen of 't ging. Het leek er niet op, en ze zou de volgende marshall, die net 'om de hoek' zou staan het even laten weten. Ben even naar 'n hekje gestrompeld en gaan zitten. Auw. Na minuutje of anderhalf toch maar even een beetje gaan hobbelen, en het leek wel weer te gaan, dus richting marshall gelopen en gezegd dat ik de race wel zou finishen. het was nog anderhalve km, en het zou wel goed zijn om 'm even rustig uit te hobbelen. Dus dat heb ik gedaan. PR door de pot, maar wel gefinished
waarmee ik aan allevier de races heb meegedaan.
En daarom kreeg ik een t-shirt, en een chocolade sinaasappelbol
![]()
Terug thuis naar de stats gekeken, en toch gezien dat m'n rustig en voorzichtig uithobbelen toch nog met 6.20 /km ging, en eigenlijk daar best nog wel blij mee. Goed gefinished en nog even prijsuitreikingen enzo gezien, waar we, wonder boven wonder, niets hebben gewonnen. Onvoorstelbaar. De 70+VET winnaar bij de dames was wel tof. Ze was laatste, in de race. Maar wel de enige 70+er, dus ze had óók gewonnen, zowel de series als vandaag!Briljant: ze hoeft er dus alleen maar te zijn en 'm uit te lopen
![]()
Voetje is een stuk beter. Was denk ik vooral de eerste 'pijn'uitlopen heeft een hoop gescheeld en heb eigenlijk nu nergens last meer van. Jammer, maar helaas. Maar, 29 maart is de volgende!
T-shirt:
It's a hill, get over it!
Loopje:
http://www.endomondo.com/workouts/273456053/881511Ja doei.![]()
Terry's chocolate Orange gekregen?
Die zijn!
En knap gedaan vandaag en je challenge gehaald!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Maar!Challenge gehaald!
1004km dit jaar![]()
![]()
![]()
![]()
En tof verslag, jammer van je enkel!quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:54 schreef Wolve000 het volgende:
Een parcours die we eerder hebben gedaan, dus dit keer wist ik wat me te wachten stond. Bultop pushen, en er was genoeg bultaf om daarna weer enigszins te herstellen. Resultaat: 2 minuten sneller dan de vorige keer!
[ afbeelding ]
De heuvels zorgen wel voor belachelijke verschillen in de kilometertijden, met 2,5 minuten (!) verschil tussen de snelste en de langzaamste.
[ afbeelding ]
Het weer was ook heerlijk. Alleen jammer dan Mo door haar enkel ging, maar ze stuurde me verder waardoor ik daar bijna geen tijd verloren was (ze liep toen al ruim een minuut voor me). Goede sfeer en het ging lekker. En volgens Endomondo heb ik zelfs m'n 5km tijd tot onder de 29 minuten weten te drukken. Maar dat is natuurlijk een beetje vertekend als je dat met bulten doen. Desalniettemin staat een bekertje altijd wel leuk.
http://www.endomondo.com/workouts/273453877/10882483![]()
![]()
Ook vet goed gedaan! 2 minuten eraf is een mooie verbetering!![]()
Goed te zien die verbeteringquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:54 schreef Wolve000 het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/273453877/10882483Op karakter!quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Loopje:
http://www.endomondo.com/workouts/273456053/881511![]()
Blijven leuke verhalen om te lezen elk weekend
Heb zelf eindelijk weer eens 15+ kilometer gelopen zonder pijntjes, afgelopen maanden nogal wat pijn in de lies en knie gehad beide nu helemaal over. Ging best vandaag, al was het er natuurlijk ook prachtig weer voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer lekker bijgelezen Leuke verhalen weer. Zelf alleen binnen gelopen de afgelopen werkweek. Het reflectiehesje en armbanden heb ik wel eindelijk aangeschaft dus volgende week naar buiten.
Maar ook op de loop band kun je leuke dingen doen. Maandag een interval run. Over de 6 km een gemiddelde van 5:05 per kilometer. Dus idee gevat: kijken of vlak lopen op dat tempo ook goed gaat.
Loop band op 5:00 per km en op naar de 10k. Aan het einde een klein eindsprintje en hoera: PR op de 10k.
Met 49:50 voor het eerst onder de 50 minuten. Komend seizoen moet dat dus ook buiten kunnen.If at first you fail, re-define your objective.![]()
Ja, die!quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:34 schreef Guard het volgende:
Terry's chocolate Orange gekregen?
Die zijn!
En knap gedaan vandaag en je challenge gehaald!![]()
Ik wel, Wolve niet
want die heeft er maar 2 gedaan
Is ook wel eens goed, merken dat je iets op karakter uit kunt lopen en daardoor toch nog tevreden kunt zijn. Begrijp me goed: ik baal van m'n gemiste PR, máár het was lekker weer, verder lekker gerend en het was gezellig: wat wil een mens nog meer?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goed te zien die verbetering
[..]
Op karakter!!
Ja doei.![]()
Met dit mooie weer een LDL gedaan. Gelukkig was het geen zondag, dus niet al te druk. Beetje door het Balijbos strompelen zonder veel mensen tegen te komen, met daarbij het heldere licht van een ondergaande winterzon. Dat was fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie verhalen! Zelf heerlijk 18km gelopen zojuist!Fijn om te horen dat Nederland zo'n mooi weer heeft!
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:31 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik ben bier aan het drinken. Niet lopen = rust = tenslotte ook training b)
Een quatrippel![]()
Proost iig. Gewaagde keuzes hoor.
Goed gebuffeld UK!
Hier ligt startnummer 272 voor de bruggenloop op de matHeb voor het shirt gekozen, dus ben benieuwd
![]()
![]()
Kwam ook niet verder dan 1tje hoor. Ik ben nix waard op vrijdagavond :x
Misschien moet ik eens meer dan 6uur per nacht slapen doordeweeks
Hardloopvraagje: hoe ver adviseren jullie te zijn als beginner met trainen voor je aan een wedstrijdje 5km mee doet? Mn lief heeft nu 10 lesjes Evi gedaan maar wil natuurlijk niet laatste worden![]()
Gedag gezegd bij de hardloopclub/winkel, en er was uitverkoop met 50% dus kon toch een paar dingen niet laten liggen:
Running skirt met onder-broekje
http://www.derailed.com/b(...)codes-processed=true
Brooks winddicht vestje
en hardloopsokken.
En voor mijn hospita als afscheidscadeautje een fuel belt en een lampje en een flesje voor eraan. Ik hoop dat dat haar aanzet om weer te gaan rennen
Ik drink eigenlijk nooit meer Belgisch bier. Van La Trappe vind ik Puur nog wel gaan, de rest vind ik te zoet. Maar ik houd van bitter en hoppig bier. En bo(c)kjes, stouts en porters.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Affligem Trippel trouwens Hats.
Gister Latrappe Quadrippel :p
Ik ben dan ook een van de weinige vrouwen die niet zo van chocola houdt.
Ik ga morgenochtend weer een rondje hobbelen. Niet te snel en niet te ver, want ik voel me nog steeds niet heel fit, maar m'n hoofd heeft wel even een rondje nodig.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:39 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hmm. Ik dacht ff punten scoren bij Hatsie.. Valt tegen!![]()
![]()
Gisteren gewoon pils gedronken![]()
Morgenochtend ga ik nog een temporondje doen denk ik...
alles om die sinterklaasinkopen uit te stellen
http://aeon.co/film/what-deep-thoughts-do-you-have-during-a-run/
Bijzonder filmpje, ze stellen mensen 'diepe levensvragen' tijdens het hardlopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wel grappig, het lijkt of mensen echt eerlijker zijn dan als je ze 'in stilstand' die dingen zou vragen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Straks even kijken als de kinderen op bed liggen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Bijzonder filmpje, ze stellen mensen 'diepe levensvragen' tijdens het hardlopen.![]()
Ik heb ook al 2 dagen veel te veel bier op. En dat zal vandaag ook weer zo gaan. Staat zo een kasteelbier in de planning. Ben benieuwd.
OT: Vanmiddag 14km ldl gedaan en mijn kuit vond het goed
Vanmorgen heerlijk getraindDe beloofde LDL over het strand werd last-minute omgezet naar een pittige fartlek. Altijd leuk
![]()
Niet ideaal voor de Duinstrandloop morgen, maar dan loop ik morgen maar wat rustiger
Ik merk dat ik eindelijk weer iets sterker ga worden en iets makkelijker loop, ook de hoge tempo's. Ben nog lang niet waar ik was, maar dat hoeft ook nog niet
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef Daywalk3r het volgende:
OT: Vanmiddag 14km ldl gedaan en mijn kuit vond het goedLekker!
Mooi, dan kan ik weer samen met je finishen. Op welke tijd ga je weg?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb startnummer 24 voor de bruggenloopIk was maar net op tijd voor de inschrijving.
Ik heb nummer 71, t.o.v. vorig jaar ben ik dus 42 plekken gezakt. Ik zag dat ik het T-shirt toch besteld heb, ondanks dat ik dacht dat niet gedaan te hebben. Nou ja.
Ik maak me overigens wel zorgen over het doorgaan van de BGL. Het is nog 8 dagen weg, maar sommige computerberekeningen komen met veel sneeuw op de dag ervoor een op zondag met temperaturen rond het vriespunt. Ik hoop niet dat dat uitkomt.![]()
Ik hoop dat de doorstuurservice van PostNL haar werk doet en mijn startnummer een beetje vlot doorstuurt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Temperaturen rond het vriespunt en wat sneeuw is toch geen reden dat het niet door kan gaan? Of is het omdat de bruggen dan te glad zijn?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik weer samen met je finishen. Op welke tijd ga je weg?
Ik heb nummer 71, t.o.v. vorig jaar ben ik dus 42 plekken gezakt. Ik zag dat ik het T-shirt toch besteld heb, ondanks dat ik dacht dat niet gedaan te hebben. Nou ja.
Ik maak me overigens wel zorgen over het doorgaan van de BGL. Het is nog 8 dagen weg, maar sommige computerberekeningen komen met veel sneeuw op de dag ervoor een op zondag met temperaturen rond het vriespunt. Ik hoop niet dat dat uitkomt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik weer samen met je finishen. Op welke tijd ga je weg?Ik wil 1h25m lopen. Rustig op 5:40/km
Vorig jaar gleed mijn broer op 7 december van de dijk af met z'n auto, zoveel sneeuw was er gevallen. Op 9 December was alles weg, maar... de bruggenloop is wel 1 of 2 keer geannuleerd door sneeuw in voorgaande editiesquote:Ik heb nummer 71, t.o.v. vorig jaar ben ik dus 42 plekken gezakt. Ik zag dat ik het T-shirt toch besteld heb, ondanks dat ik dacht dat niet gedaan te hebben. Nou ja.
Ik maak me overigens wel zorgen over het doorgaan van de BGL. Het is nog 8 dagen weg, maar sommige computerberekeningen komen met veel sneeuw op de dag ervoor een op zondag met temperaturen rond het vriespunt. Ik hoop niet dat dat uitkomt.![]()
Dank jullie voor de aanmoedigingen voor mijn loopje vandaag maar mijn kuiten, conditie en sinussen hadden er geen zin en ik heb dus niet meegedaan... Nu gewoon zonder te veel wedstrijdjes opbouwen naar halve marathon eind januari.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Mag ik vragen waar je deze HM gaat lopen? Zit te twijfelen om Egmond te doen, maar misschien wil ik ietsje later in januari lopen ..quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:14 schreef Sjaapje het volgende:
Dank jullie voor de aanmoedigingen voor mijn loopje vandaag maar mijn kuiten, conditie en sinussen hadden er geen zin en ik heb dus niet meegedaan... Nu gewoon zonder te veel wedstrijdjes opbouwen naar halve marathon eind januari.![]()
![]()
Zekerquote:
Wowquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Bijzonder filmpje, ze stellen mensen 'diepe levensvragen' tijdens het hardlopen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Grappig, ik ga straks kijken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel grappig, het lijkt of mensen echt eerlijker zijn dan als je ze 'in stilstand' die dingen zou vragen.
Heel toevallig heb ik gisteren ook iemand geinterviewd tijdens de duurloop - voor het clubblaadje. Dat werd echt een leuk interview!![]()
Vandaag een paar x-Socks gekocht. Moest wel lachen; je krijgt er 2 jaar garantie op
Hopelijk lost dat mijn blarenprobleem op.![]()
Ik vrees een beetje te ver...quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:23 schreef Diefke het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je deze HM gaat lopen? Zit te twijfelen om Egmond te doen, maar misschien wil ik ietsje later in januari lopen ..Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Oh, ok. Ik ben iets ambitieuzer, maar ik verwacht dat jij ook sneller zult zijn dan waar je nu op inzet. Dus tot zondag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik wil 1h25m lopen. Rustig op 5:40/km
![]()
Voor mij staat er 6 dagen later 22.5KM op het programma.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik ben iets ambitieuzer, maar ik verwacht dat jij ook sneller zult zijn dan waar je nu op inzet. Dus tot zondag.![]()
Gek hé? Meneer hier heeft ze ook en gaat er dan met teen doorheen en heeft dan weer een nieuw paar. Levenslang sokken garantiequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:34 schreef Arquero het volgende:
Vandaag een paar x-Socks gekocht. Moest wel lachen; je krijgt er 2 jaar garantie op
Hopelijk lost dat mijn blarenprobleem op.![]()
![]()
Ja eh, wat is er nou belangrijker. Je zorgt maar dat je tegelijkertijd finisht, dat is TRADITIE.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor mij staat er 6 dagen later 22.5KM op het programma.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja eh, wat is er nou belangrijker. Je zorgt maar dat je tegelijkertijd finisht, dat is TRADITIE.![]()
![]()
Het is trouwens opmerkelijk hoe groot de voornaam op het startnummer van de BGL geprint is. Ik vind dat wel handig, want ik word tijdens wedstrijden nog al vaak aangezien voor ene "Haile".![]()
Je loopt ook net zo snel als de welbekende Haile?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Het is trouwens opmerkelijk hoe groot de voornaam op het startnummer van de BGL geprint is. Ik vind dat wel handig, want ik word tijdens wedstrijden nog al vaak aangezien voor ene "Haile".![]()
![]()
Ook het eerste wat ik dacht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Het is trouwens opmerkelijk hoe groot de voornaam op het startnummer van de BGL geprint is. Ik vind dat wel handig, want ik word tijdens wedstrijden nog al vaak aangezien voor ene "Haile".
Voor het eerst dat het nummer kleiner is dan m'n naam, lol. Lijkt wel alsof we op CAPSLOCKDAY lopen...
Jack does it in real time...![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Ja doei.![]()
Haile is op z'n retour. Zwabber loopt er al mijlen voor!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:37 schreef Diefke het volgende:
[..]
Je loopt ook net zo snel als de welbekende Haile?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:39 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Haile is op z'n retour. Zwabber loopt er al mijlen voor!Hè verdorie ik was ook een poging tot woordgrap aan het bedenken.. Je bent me voor!quote:![]()
Twee druppels water idd, jij en Hailequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Het is trouwens opmerkelijk hoe groot de voornaam op het startnummer van de BGL geprint is. Ik vind dat wel handig, want ik word tijdens wedstrijden nog al vaak aangezien voor ene "Haile".
Parkeergelegenheid zal wel voldoende en ruim genoeg zijn bij het Feyenoordstadion toch? Ik ben aan het overwegen om met te auto te gaan, maar achter het stuur komt altijd al mijn vrouwelijkheid naar voren.![]()
Psst hats, La Trappe is Nederlands...quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit meer Belgisch bier. Van La Trappe vind ik Puur nog wel gaan, de rest vind ik te zoet. Maar ik houd van bitter en hoppig bier. En bo(c)kjes, stouts en porters.http://nl.wikipedia.org/wiki/La_Trappe_(bier)
Net ook mijn LDL weer gedaan! Begin van de week ziek geweest dus een week niet gelopen, merkte wel dat de pijp sneller leeg was dan gedacht. Vandaag een Strava account gemaakt (na het lezen van de poging tot KOM/CR van Corniel) en eens gekeken welke 'segmenten' ik mijn versnellingen zou doen en dan hopen dat ik snel zou zijn. Het viel niet tegen, ben nu bij een paar dingen de leader![]()
En wat nou iedereen die vandaag in NL liep, liep in mooi weer... ik ben gewoon weer nat geregend hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Psst hats, La Trappe is Nederlands...http://nl.wikipedia.org/wiki/La_Trappe_(bier)
Net ook mijn LDL weer gedaan! Begin van de week ziek geweest dus een week niet gelopen, merkte wel dat de pijp sneller leeg was dan gedacht. Vandaag een Strava account gemaakt (na het lezen van de poging tot KOM/CR van Corniel) en eens gekeken welke 'segmenten' ik mijn versnellingen zou doen en dan hopen dat ik snel zou zijn. Het viel niet tegen, ben nu bij een paar dingen de leader![]()
En wat nou iedereen die vandaag in NL liep, liep in mooi weer... ik ben gewoon weer nat geregend hoor...Stijl is BelgischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(maar ik was stiekem aan het twijfelen over Leffe, maar dan doet La Trappe het toch wel ietsje beter)
![]()
MD wel Belgian style én trappist
Hats ik zou niet met de auto komen. Tenzij je een P+R doet ergens. Heb zelf slechte ervaring met parkeren bij dat mooie stadion.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Stijl is Belgisch(maar ik was stiekem aan het twijfelen over Leffe, maar dan doet La Trappe het toch wel ietsje beter)
Ik dacht tot gister ook dat het Belgisch wasquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:55 schreef Quoi het volgende:
MD wel Belgian style én trappist
Hats ik zou niet met de auto komen. Tenzij je een P+R doet ergens. Heb zelf slechte ervaring met parkeren bij dat mooie stadion.Mijn vrouw had een six-fles-pack met La Trappe Dubbel gekocht en vertelde toen dat het Nederlands trappistenbier was
Maar nu lekker douchen en verder trainen
Vandaag op mijn duurloopje nog de abdij en brouwerij van La Trappe zien liggen.
Hardlopen in Tilburg is mooi
Je zou bij Pathé de kuip kunnen parkeren, maar wat Quoi zegt: het zal nogal druk zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:45 schreef hatsaflats het volgende:
Parkeergelegenheid zal wel voldoende en ruim genoeg zijn bij het Feyenoordstadion toch? Ik ben aan het overwegen om met te auto te gaan, maar achter het stuur komt altijd al mijn vrouwelijkheid naar voren.![]()
Hm, ik had bij een stadion eigenlijk wel genoeg ruimte verwacht. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om met het OV te gaan en dan meteen weer de hele dag weg te zijn, maar met erge drukte parkeren kan ik echt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:02 schreef Arquero het volgende:
[..]
Je zou bij Pathé de kuip kunnen parkeren, maar wat Quoi zegt: het zal nogal druk zijn.![]()
Er zijn dit jaar wel meer parkeerterreinen open dan vorig jaar begreep ik. Wij waren ook aan het plannen om met de auto te gaan deze keer.
Mijn "We kunnen ook op de fiets" werd met een opgetrokken wenkbrauw beantwoord.
Overigens is er ook bij metro Kralingse zoom een grote parkeergarage. Kan je daar op de metro stappen en overstappen op de tram.![]()
Enkel is okay..
Blaar die ik had opgelopen tijdens de 7^^ helaas niet. Compleet ontstoken... was al een béétje aan het utteren, maar de pijn werd vandaag en vooral vanavond met de minuut erger...![]()
Had morgen een 10K moeten mogen rennen, met veel moeite een startnummer kunnen regelen, maar dat gaat nu niet door.. net als wat andere runs deze week... *grmbl*Wolve gaat onder mijn naam lopen nu morgen.. en ik ga maar foto's maken.
Ben het echt zat, die kloteblaren
Ja doei.![]()
Hele stomme vraag misschien, maar heb je wel goed schoeisel en ook professionele hardloopsokken? Heeft bij mij wonderen verricht met pijnlijke plekjes op voet..quote:Op zondag 1 december 2013 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
Enkel is okay..
Blaar die ik had opgelopen tijdens de 7^^ helaas niet. Compleet ontstoken... was al een béétje aan het utteren, maar de pijn werd vandaag en vooral vanavond met de minuut erger...![]()
Had morgen een 10K moeten mogen rennen, met veel moeite een startnummer kunnen regelen, maar dat gaat nu niet door.. net als wat andere runs deze week... *grmbl*Wolve gaat onder mijn naam lopen nu morgen.. en ik ga maar foto's maken.
Ben het echt zat, die kloteblaren![]()
![]()
Heb je de kamfer spiritus nog geprobeerd?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja.quote:Op zondag 1 december 2013 00:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb je de kamfer spiritus nog geprobeerd?Hielp ook maar tijdelijk/een beetje. Bij langere runs hielp het geen zak...
Ja doei.![]()
Pfff stom zeg. Ik had er ook een tijdje veel last van maar met goede sokken en kamfer spiritus ging het over en nu heb ik denk ik meer eelt of zo. Misschien eens naar een dermatoloog of zo?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja.. Zal morgen/maandag eens wat navraag doen voor voetpro's die me wellicht nog wat laatste redmiddelen kunnen bieden..
Nu eerst maar 's planken..
Ja doei.![]()
Dat is wel klote ja.. Je zegt dat je alles hebt geprobeerd, dus ik neem aan dat je ook de plekken waar blaren ontstaan intapet voor je gaat lopen? Dat wilde bij mij nog wel eens helpen.quote:Op zondag 1 december 2013 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
Enkel is okay..
Ben het echt zat, die kloteblaren
Hoewel het bij mij gewoon aan m`n schoenen ligt, i.c.m mijn achterlijke voeten. Met de Kinvara's heb ik er bijv. helemaal geen last van, terwijl ik in m`n Omni's echt heel veel blaren krijg (voornamelijk voorvoetlanding, omdat er teveel ruimte voor in de schoen is)Ja maar dat eelt wordt op een gegeven moment ook zacht als je voeten wat gaan zweten. Zacht eelt scheurt open en er ontstaat alsnog een blaar. En op de één of andere manier helpen sokken met een dubbele laag ook niet tegen blaren/ vocht afdrijven.quote:Op zondag 1 december 2013 00:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfff stom zeg. Ik had er ook een tijdje veel last van maar met goede sokken en kamfer spiritus ging het over en nu heb ik denk ik meer eelt of zo. Misschien eens naar een dermatoloog of zo?
Vandaag ruim 8 kilometer gelopen/ gewandeld.![]()
Twee keer de volledige routine(400m; 200m; 100m) gedaan, dus in totaal 5,6 km hardgelopen, volledig pijnvrij!
Volgende week weer rustig beginnen met het opbouwen van de duurloop. Beginnen met 10 of 20 minuten, opbouwend naar 60 minuten, wat het startpunt is van de voorbereiding op CPC. Heb in ieder geval weer wat vertrouwen en goede moed terug
[ Bericht 5% gewijzigd door Levitas op 01-12-2013 01:53:37 ]![]()
Denk dat je wel kunt parkeren op de Olympiaweg.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:45 schreef hatsaflats het volgende:
Parkeergelegenheid zal wel voldoende en ruim genoeg zijn bij het Feyenoordstadion toch? Ik ben aan het overwegen om met te auto te gaan, maar achter het stuur komt altijd al mijn vrouwelijkheid naar voren.
Vorig jaar parkeerde ik op P+R Meijersplein, vanaf daar metro en tram. Ging prima. Maar weet nog niet of ik dat dit jaar weer ga doen.![]()
YUR, veel plezier op het strand vandaag!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is goed om te horen! Succes met het verder opbouwen! En hou het goede gevoel vast en wil vooral niet te snel (uit eigen ervaring gesprokenquote:Op zondag 1 december 2013 01:36 schreef Levitas het volgende:
Vandaag ruim 8 kilometer gelopen/ gewandeld.![]()
Twee keer de volledige routine(400m; 200m; 100m) gedaan, dus in totaal 5,6 km hardgelopen, volledig pijnvrij!
Volgende week weer rustig beginnen met het opbouwen van de duurloop. Beginnen met 10 of 20 minuten, opbouwend naar 60 minuten, wat het startpunt is van de voorbereiding op CPC. Heb in ieder geval weer wat vertrouwen en goede moed terug)
Tanks voor de tips!
Als ik alsnog met de metro en tram moet denk ik alleen dat de tijdswinst minimaal is, en voor het gemak hoef ik het dan ook niet meer te doen. Dan maar gewoon helemaal met het OV. Of misschien dat ik mn startbewijs maar van de hand doe, maar daar denk ik nog even over na.![]()
ik denk dat MoBlo haar run laat lopenquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 1 december 2013 08:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat MoBlo haar run laat lopen
Het is vroeg....![]()
![]()
Zo lekker! Even een klein tempoloopje gedaan.
Rest van de zondag om nog de Sinterklaasinkopen te doen, en heerlijk op de bank te liggen.
Vanavond: sushi
Ik ben alweer terug5km op de teller en het ging lekker
Ik heb m'n startnummer nog niet. als ik die dinsdag nog niet heb ga ik de BGL bellen.
Wij gaan gewoon een poging doen de auto daar te parkeren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb slechte ervaringen met die services van PostNL...
Sterkte Moblo.
Hier was 2 dagen achter elkaar lopen nog niet zo'n verstandig keuze volgens mijn achillespees hedenmorgen. Vanmorgen dus de hardloopkleren maar gelaten voor wat ze waren en 3 kwartier gefietst.
Even kijken of de achillespees snel weer bijtrekt.![]()
Mooi, waar is dat?quote:Op zondag 1 december 2013 10:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
18.3 km trail achter de rug. Het ging niet helemaal vanzelf.
[ afbeelding ]![]()
Ah well, ik zie het wel!quote:Op zondag 1 december 2013 09:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb slechte ervaringen met die services van PostNL...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Meh, m'n HRM deed weer stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog spierpijn in de hamstrings van de heuveltraining gisteren, toch een rondje van iets meer dan 6km gelopen. http://www.endomondo.com/workouts/273626746/13047551![]()
Ik lig nog in bed, is het weer voor lange of korte kleding vandaag? Ik probeer mezelf er van te overtuigen dat ik op ga staan zo.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
ja, was nogal last minute... Maaarrrrrrr... Hij heeft m wel in 56.46 gelopen, de held!quote:Op zondag 1 december 2013 09:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ipv jou? Want het staat niet in de OP.
In ieder geval...
Wolve, heel veel plezier![]()
Ja doei.![]()
Wow, goeie tijd voor WolveKort/lang lijkt me niet het moeilijkste dilemma vandaagquote:Op zondag 1 december 2013 11:58 schreef LadyOracle het volgende:
Ik lig nog in bed, is het weer voor lange of korte kleding vandaag? Ik probeer mezelf er van te overtuigen dat ik op ga staan zo.![]()
Een mooie route uitgestippeld door de Duifpolder hier. Nog even de wentelteefjes laten zakken...![]()
Ik had lang-lang vanmorgen en dat vond ik wel lekker.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zaterdag een 10k wedstrijdje. de 2e van de 5 van het crosscircuit. Keek even naar de route. Staat er dit ook bij:
Iedere deelnemer krijgt na de loop als aandenken een paar sokken bij inlevering van het startnummer.
Tja dat kan ook als aandenken
Pft sinterklaasinkopen doen, niets gevonden voor anderen, wel voor mezelf
Led armbandje bij de runnersworld, en wou nog een thermoshirt kopen bij de ANWB maar bedacht me net op tijd dat ik nog cadeaubonnen van de ANWB had, dus dat doen we later deze week wel
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: