Als dat gebeurt...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Seam het volgende:
Zul je zien dat deze flapdrollen zondag de kakkerlakjes oprollen
SORRY CAPS LOCK STAAT NOG AANquote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op donderdag 28-11-2013 om 22:56:02PSV FAALT OOK IN BULGARIJE http://t.co/g8lxtGsWDN reageer retweet
twitter:
Ga je schamen, ga je schamen, ga je schamen! waardeloos! waardeloos! waardeloos!quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je schamen, ga je schamen, ga je schamen! waardeloos! waardeloos! waardeloos!
eigenlijk zou ik het ze bijna gunnen ook nogquote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef FrozenPizza het volgende:
Zondag Feyenoord - PSV uitslag 10 - 0
Met 10 Goalen van Pelle
Minoquote:
quote:Hier zie je maar weer hoe oppermachtig Ons Aller Ajax is! Die zogenaamde talentjes van PSV die zogenaamd veel beter waren dan onze Godenzonen bakken er niets meer van. Rekik? Velt man is hem lichtjaren voor. Bruma? Ziet eruit als een dikke slak, wat hij ook is. Geef mij maar Denswil. Die dribbelaar Bakkali? Wat een overhypte dwerg, Fischer is een veel groter talent. Zoet? Nooit meer oproepen voor Oranje. Om nog maar niet te beginnen over die draak van een Toivoinen. De Boer weet hier wel raad mee, die trapt dat soort onruststokers er zonder pardon uit! Cocu laffe zak, blijft maar aanpappen met die Zweedse primadonna. Van spelers als Blind, Schone en Klaassen kunnen ze in Eindhoven alleen maar dromen. Wat een drama!
Rechter rijtje in.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:11 schreef FrozenPizza het volgende:
Ik zeg het je als Zondag Psv verliest stapt Cocu op....
Dit is te pijnlijk.
Moet jij een klap hebben?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef Pascalus het volgende:
Conclusie:
PSV is gewoon een kutclub.
Maar dat wisten wel al.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef Pascalus het volgende:
Conclusie:
PSV is gewoon een kutclub.
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom ben ik fan van deze zieke trieste club?
Was ik maar fan van een provincieclub als Groningen.
Dat dacht ik zes jaar geleden ookquote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom ben ik fan van deze zieke trieste club?
Was ik maar fan van een provincieclub als Groningen.
Johannes vindt dit leuk.
Gelukkig heeft Cambuur afgelopen weekend gewonnen. Enige echt leuke club in Nederland naast PSV.quote:
Als Ajacied?quote:
Arno Pijpers.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Zelden een coach gezien met minder uitstraling dan Cocu.. Fred Rutten komt in de buurt maar verder..
Haha alles is relatief natuurlijk, maar groot respect voor supporters als jij.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat gevoel hebbenJulie hebben nooit laatste gestaan in de gouden gids divisie.
Terecht statement.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geef het op.
Ik ga naar de wedstrijden, maar ga niets meer aanmoedigen totdat ze zelf eens iets laten zien, die 11 dweilen.
Ik hoop het nooit meer mee te makenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha alles is relatief natuurlijk, maar groot respect voor supporters als jij.
Hetzelfde dacht ik zondag na RKC - Feyenoord maar ik wacht komende zondag nog even af.. 11 dweilen tegen 11 dweilen..quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geef het op.
Ik ga naar de wedstrijden, maar ga niets meer aanmoedigen totdat ze zelf eens iets laten zien, die 11 dweilen.
Bedankt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nou weten we het wel, Mexicaantje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |