Ja dat begrijp ik niet, de meeste spelers wandelen, jozefszoon vecht en loopt hard maar hij komt er altijd pas in de 70e minuut is, dat is zondequote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef FrozenPizza het volgende:
Zelfs een G-Team heeft meer inzet dan PSV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:
Bijna.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Pascalus het volgende:
Wat een ongelooflijke flikker is die Tim040_.
Hoi Tim.
twitter:
Jaquote:
Zal wel weer terugkomen bij de kwartfinales ofzo. Geef hem geen ongelijk overigens.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet Gijp echt geen analyses meer?
Vuile kanjer aap...met z'n kop. Is wss nog een ginger ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Pascalus het volgende:
Wat een ongelooflijke flikker is die Tim040_.
Hoi Tim.
twitter:TIM040_ twitterde op donderdag 28-11-2013 om 22:25:27strootgod moet terugkomen JR-Style-93 reageer retweet
Niet bij deze wedstrijden. Portugal - Zweden was hij er wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet Gijp echt geen analyses meer?
Hahah wel beetje hard ditquote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik ga daar verder niets over kwijt doen.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik ga daar verder niets over kwijt doen.
Ik gok dat hij er moe van werd.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in de mening van Kieft over deze wedstrijd straks.
Lassiequote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef LeukeLassie het volgende:
PSV
AZ en AJAX moeten het weer doen voor NL hoor
Als hij uit zijn woorden kan komen, ik heb de indruk dat ie helemaal niet zoveel denkt, vaak begint ie een zin en halverwege beseft ie dat ie nog niet weet wat hij wil zeggenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat hij er moe van is geworden.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:
Mooi is dat inderdaad, heb ik ook geregeld als ik weer teveel gezopen heb.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Als hij uit zijn woorden kan komen, ik heb de indruk dat ie helemaal niet zoveel denkt, vaak begint ie een zin en halverwege beseft ie dat ie nog niet weet wat hij wil zeggen
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
Schande voor het Nederlandse voetbalHopelijk haalt PSV geen Europees voetbal dit jaar.
Jij blij aan het eind van dit seizoen. Wat PSV ook doet, dit komt niet goed.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
Schande voor het Nederlandse voetbalHopelijk haalt PSV geen Europees voetbal dit jaar.
250 euro is lekker meegenomen voor een uurtje slap ouwehoeren.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef FrozenPizza het volgende:
Kieft heeft ook spijt dat die daar zit maar hij doet het voor het geld.
Dat zal ook wel gebeuren als PSV zo blijft spelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk haalt PSV geen Europees voetbal dit jaar.
twitter:televoetbal twitterde op donderdag 28-11-2013 om 22:56:02PSV FAALT OOK IN BULGARIJE http://t.co/g8lxtGsWDN reageer retweet
Ja toch mooi dat hij er nu als een topper zit, terwijl hij tijdens zijn carrière toch vooral een net niet speler was net als gijpquote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mooi is dat inderdaad, heb ik ook geregeld als ik weer teveel gezopen heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |