twitter:TIM040_ twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 00:26:58Zo grappig als zo'n sletje zemma boos wordt reageer retweet
Zo hij doet zijn armen in de luchtquote:Op donderdag 28 november 2013 22:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV heeft iemand nodig die iedereen even ophitst, iemand waarbij het uit zichzelf komt.
[ afbeelding ]
Ja zelfs dat doet meer dan dit PSV.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo hij doet zijn armen in de lucht
twitter:
twitter:TIM040_ twitterde op donderdag 28-11-2013 om 22:25:27genoeg PSV gezien, me moeder gaat nu verder me haar #millimeteren reageer retweet
Als je dat niet kan waarderen ben je echt treurig.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo hij doet zijn armen in de lucht
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 november 2013 22:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zijn er supporters van PSV naar Bulgarije mee? Dat zou echt triest zijn
Uh, oke.quote:
lekker voor je TIM040_quote:
Ja dat begrijp ik niet, de meeste spelers wandelen, jozefszoon vecht en loopt hard maar hij komt er altijd pas in de 70e minuut is, dat is zondequote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef FrozenPizza het volgende:
Zelfs een G-Team heeft meer inzet dan PSV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:
Bijna.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |