Arno Pijpers.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Zelden een coach gezien met minder uitstraling dan Cocu.. Fred Rutten komt in de buurt maar verder..
Haha alles is relatief natuurlijk, maar groot respect voor supporters als jij.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat gevoel hebbenJulie hebben nooit laatste gestaan in de gouden gids divisie.
Terecht statement.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geef het op.
Ik ga naar de wedstrijden, maar ga niets meer aanmoedigen totdat ze zelf eens iets laten zien, die 11 dweilen.
Ik hoop het nooit meer mee te makenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha alles is relatief natuurlijk, maar groot respect voor supporters als jij.
Hetzelfde dacht ik zondag na RKC - Feyenoord maar ik wacht komende zondag nog even af.. 11 dweilen tegen 11 dweilen..quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geef het op.
Ik ga naar de wedstrijden, maar ga niets meer aanmoedigen totdat ze zelf eens iets laten zien, die 11 dweilen.
Bedankt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nou weten we het wel, Mexicaantje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |