Nevermind. Heb net een BR101 met acht wagens geduwd tegen 160 door een bocht zonder verkanting gejaagd en dat ging goed. Ik doe het mooi zonder.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vanaf welke baanvaksnelheid wordt er eigenlijk verkanting toegepast in het Nederlandse spoor? Ik ben nu Groningen-Onnen aan het leggen in TS, maar het is met verkanting en overgangsbogen achterlijk lastig om precies goed uit te komen op het volgende rechte stuk.
Jouw middelvinger staat bij elke Nieuwerkerk-aan-de-IJsseler op zijn voorhoofd getatoeëerdquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nevermind. Heb net een BR101 met acht wagens geduwd tegen 160 door een bocht zonder verkanting gejaagd en dat ging goed. Ik doe het mooi zonder.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw middelvinger staat bij elke Nieuwerkerk-aan-de-IJsseler op zijn voorhoofd getatoeëerd
Ik heb zat te doen. De Connexxion waterbus zal doordeweeks moeten want mijn weekends zijn op dit jaar nu.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef James1988 het volgende:
Onder het motto "Ik heb niks te doen"?
voor Amsterdam - Velsen moet je snel zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zat te doen. De Connexxion waterbus zal doordeweeks moeten want mijn weekends zijn op dit jaar nu.
De 10e? Dan wil en kan ik ook wel, 3e wordt moeilijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja. Dat kan weleens dinsdag worden.
Site van connexxion is vaag, hebben het over 2014. (was afgelopen week toen ik keek).quote:
waarom gebeurt dat hier nou nooit? Ik bedoel, als zelfs die stokbroodvreters dat kunnenquote:Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef greavy het volgende:
Rotterdam ligt volledig plat, uitloop van werkzaamheden. In geen enkele richting treinverkeer.
Die schaf ik (ieder jaar) aan bij de Treinreiswinkel in Amsterdam. Leuke meiden daarquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Gaat iemand dat Thomas Cook ding nog bestelen?
Er staat toch echt 281 km/hquote:Op zaterdag 30 november 2013 08:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Pendolino breekt Pools snelheidsrecord met 291 km/h.
kwart voor 9 werd het weer hervat inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2013 08:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Volgens de planner zouden er kwart voor negen treinen Vlaardingen aandoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |