Nee, ik bin dit jaar zelf in het overgangsweekend op het Nederlandse Territorium, dus ik haal m zelf dit keerquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoorJe hebt er toch geen flikker aan natuurlijk
Wil hem eigenlijk ook wel.. Is toch een soort HAFAS die na het seizoen toch nog wel nuttig kan zijn in de open haard of heb ik het mis?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:03 schreef greavy het volgende:
Dat Thomas Cook-ding is wel interessant, ga hem wel eens bestellen. Heb 'm nog nooit gezien/bekeken enzo.
rokende blaadjesquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)phol-stilgelegd.html
Gebeurt toch wel vrij vaak, blijven blijkbaar vaak dingen liggen op het spoor daar of dergelijke
jaaaren geleden had ik hem eens. Stonden ook "geselecteerde" lijnen in bijv Afrika in geloof ik. Best leukquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:03 schreef greavy het volgende:
Dat Thomas Cook-ding is wel interessant, ga hem wel eens bestellen. Heb 'm nog nooit gezien/bekeken enzo.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
een soort HAFAS die na het seizoen toch nog wel nuttig kan zijn in de open haard of heb ik het mis?
Ghiiiiihihiquote:
Iemand probeert van zn Thomas Cook superspoorboek (dat rijmt!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:06 schreef James1988 het volgende:
Ondertussen ligt Schiphol alweer anderhalf uur plat vanwege een brandmelding. Het zou gaan om rokende blaadjes.
Denkend dat het een Cookboek isquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Iemand probeerd van zn Thomas Cook superspoorboek (dat rijmt!) af te komen?
Leuk hoor die Hema op schiphol. Maar zo vers hoeven de rookworsten nu ook weer nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denkend dat het een Cookboek is![]()
Stavoren slaapt nog steedsquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
maar als de Speno gaat slijpen wordt het alarm uit gezet, terwijl er dan toch wel rookwolken zijn
Nevermind. Heb net een BR101 met acht wagens geduwd tegen 160 door een bocht zonder verkanting gejaagd en dat ging goed. Ik doe het mooi zonder.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vanaf welke baanvaksnelheid wordt er eigenlijk verkanting toegepast in het Nederlandse spoor? Ik ben nu Groningen-Onnen aan het leggen in TS, maar het is met verkanting en overgangsbogen achterlijk lastig om precies goed uit te komen op het volgende rechte stuk.
Jouw middelvinger staat bij elke Nieuwerkerk-aan-de-IJsseler op zijn voorhoofd getatoeëerdquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nevermind. Heb net een BR101 met acht wagens geduwd tegen 160 door een bocht zonder verkanting gejaagd en dat ging goed. Ik doe het mooi zonder.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw middelvinger staat bij elke Nieuwerkerk-aan-de-IJsseler op zijn voorhoofd getatoeëerd
Ik heb zat te doen. De Connexxion waterbus zal doordeweeks moeten want mijn weekends zijn op dit jaar nu.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef James1988 het volgende:
Onder het motto "Ik heb niks te doen"?
voor Amsterdam - Velsen moet je snel zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zat te doen. De Connexxion waterbus zal doordeweeks moeten want mijn weekends zijn op dit jaar nu.
De 10e? Dan wil en kan ik ook wel, 3e wordt moeilijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja. Dat kan weleens dinsdag worden.
Site van connexxion is vaag, hebben het over 2014. (was afgelopen week toen ik keek).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |