Ze zijn wakker geworden:quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
NS word eens wakker zeg. Bij reisdetails van de Pimpel staat "Reisdetails: Reserveren buitenland aanbevolen , Bar/Buffet , Rolstoelplaatsen , Geen fietsen tot 15 maart 2013"
| 1 2 3 4 | D 09:00 Hengelo platform 3b [+] Intercity NS Hispeed direction Berlin Hbf Reserveren buitenl. aanbevolen, Bar/Buffet, Rolstoelplaatsen, Geen fietsen tot 14 maart 2014 A 10:06 Osnabrück Hbf |
Mooi. Regelen we dat zo dan? De 10e dus.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef bork het volgende:
[..]
De 10e? Dan wil en kan ik ook wel, 3e wordt moeilijk.
Tof. Weet je toevallig waar die trein heen reed met Kazachstaanse rijtuigen? (die lichtblauwe). Want ik wist niet eens dat die tot in Novosibirsk kwamen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:07 schreef Basp1 het volgende:
[ afbeelding ]
Het station in Novosibirsk
[ afbeelding ]
Wat treinen op dit station.
quote:
wat wordt er weer lekker gefaaldquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Wel treurig dat twee websites die uit dezelfde informatiebron zouden moeten putten toch andere informatie tonen...
Zo kennen we NS weerquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Wel treurig dat twee websites die uit dezelfde informatiebron zouden moeten putten toch andere informatie tonen...
...en door naar Stavorenquote:Op zondag 1 december 2013 00:12 schreef dennistd het volgende:
wat Speno-wagons door Woerden richting Harmelen aansluiting
Gaan jullie (ook) naar Geerdijk? Oh nee, een 'kruisstation' toch? Ben wellicht eerst even slagje Emmen.quote:Op zondag 1 december 2013 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme wat is het vroeg. Maar ik kom er aan hoor Dennis
ik ben over 5 minuten in Marienberg, dan ff naar de splitsing. Daarna mogelijk Vroomshoop en/of Vriezenveen en zeker Geerdijkquote:Op zondag 1 december 2013 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme wat is het vroeg. Maar ik kom er aan hoor Dennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |