Ach lieverdquote:Op zondag 1 december 2013 02:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hem net maar op het balkon begraven bij Piet...
Nee, daar kan ik dus ook niet bijquote:Op zondag 1 december 2013 02:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt waarom laat je zo'n beestje los als je komt om op de honden te passen? Ik snap het niet hoor
quote:Op zondag 1 december 2013 02:40 schreef oh-oh het volgende:
Wel fijn dat jullie nog allemaal wakker zijn trouwens
Het zou mijn grootste angst zijn als oppas. De oma van D is ooit een babykat verloren doordat er iemand op ging zitten. Ik check check dubbelcheck altijd of er hier geen katten liggen. Om zo'n beestje dan doelbewust los te laten terwijl je kennelijk niet 37 keer checktquote:
Ik wilde niet dat ze daar ook naar hoefde te kijken. Os klierde de honden graag als die lagen te slapen. Ik hoefde zijn naam maar te zeggen en hij hield er mee op, dat soort dingen. Kijk als ik hem nou zelf los had gelaten dan was ik nog mede schuld mss. Ondanks dat ze echt wist waar zijn plek was en dat ik het nog smste ook. Echt, waaromquote:Op zondag 1 december 2013 02:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja dat smsje maakt het extra cru ook nog 'es![]()
Kijk, ik snap heel goed dat iemand die komt om op honden te passen minder goed is met vogels. MAAR ZE ZITTEN IN DE KOOI! LAAT ZE DAAR DAN! Grrrrrr
Maar is het ook echt gebeurd na dat smsje?quote:Op zondag 1 december 2013 02:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde niet dat ze daar ook naar hoefde te kijken. Os klierde de honden graag als die lagen te slapen. Ik hoefde zijn naam maar te zeggen en hij hield er mee op, dat soort dingen. Kijk als ik hem nou zelf los had gelaten dan was ik nog mede schuld mss. Ondanks dat ze echt wist waar zijn plek was en dat ik het nog smste ook. Echt, waarom
Ik begrijp het helemaal, jaren geleden heeft één van onze katten een dodelijk ongeluk gehad, wij waren toe voor het eerst in jaren één nacht weg, met oppas voor de honden en katten. Als gekken teruggereden na een nacht concert en doorhalen in A'dam, zodat hij ons nog kon zien voor hij moest gaan. Hij zat onder de pijnstillers, ik ben nog steeds die hoopvolle blik van hem niet vergeten. Zo daar is mijn vrouwtje, ik ga naar huis. Het heeft jaren geduurd voor we weer eens een nacht weg zijn geweest. Het is echt een traumaquote:Op zondag 1 december 2013 02:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja nee precies, en ik dacht ook zet ze lekker vast, dan hoeft ze daar al niet naar te kijken.
Dus echt, waarom in hemelsnaam... En dan ook nog gewoon daar gaan pitten terwijl ze het goed wist en ik notabene nog gesmst heb dat ie onder zijn kussen zit. Ik snap er gewoon NIKS van hoe dat dan kan gebeuren. Jezus echt. Ik ga gewoon maar nooit meer weg of zo...
Waarom maakt ze dan een naar haar idee lege kooi open?quote:Op zondag 1 december 2013 02:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja mss lag ze dr toen al bovenop, weet ik niet he![]()
Maar serieus, ze wist het echt van zijn plekje, heel erg goed...
Iedereen die hier komt weet dat. Ze komt hier vaak.
Ze zei dat ze dacht dat ie bij de rest zat.
Tot 4 tellen is moeilijk schijnbaar...
Ja, 't komt zelfs mij niet helemaal onbekend voor, dus zij had het zeker moeten weten, even los van je sms. Goddomme zegquote:Op zondag 1 december 2013 02:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja mss lag ze dr toen al bovenop, weet ik niet he![]()
Maar serieus, ze wist het echt van zijn plekje, heel erg goed...
Iedereen die hier komt weet dat. Ze komt hier vaak.
Ze zei dat ze dacht dat ie bij de rest zat.
Tot 4 tellen is moeilijk schijnbaar...
Ja, ik ga ook.quote:Op zondag 1 december 2013 03:01 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik ga mijn bed maar in...
Morgen niks niet genieten van mijn vrije zondag met Oscar
Ik denk echt dat dit het einde van een fijne vriendschap is hoor, pfffff...quote:Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef Greys het volgende:
Jezus.......![]()
![]()
Wat erg! En de manier waarop ook, dat het helemaal niet had gehoeven![]()
Dat maakt het extra moeilijk te verkroppen.
Hele dikke kus.
(Knap van je dat je op FB niets zegt over het hoe... ik zou het niet kunnen geloof ik)
Ja, die hoort met zijn bakkes nu aan je kaas te hangen...quote:Op zondag 1 december 2013 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Bedankt allemaal.
Ik zit gewoon weer te janken. Voel me echt zo onwijs kut. Bij alles wat ik doe mis ik Oscar zo onwijs.
Ik probeer al een uur een broodje door mijn strot te douwen maar Os hoort op mijn pc te zitten en hij hoort mijn eten te kapen...
Ze zal het absoluut niet expres gedaan hebben, maar van iemand die vaak bij jou komt (toch?quote:Op zondag 1 december 2013 13:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dit het einde van een fijne vriendschap is hoor, pfffff...
Kan ik me voorstellen ja...quote:Op zondag 1 december 2013 13:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dit het einde van een fijne vriendschap is hoor, pfffff...
lag die arme Os daar. helemaal platgedruktquote:Op zondag 1 december 2013 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik vroeg waar Os was en ik riep hem. Zei ze hij zit toch bij de rest? ( boven de kooi bij het raam op dat rolgordijn ). Dus ik zei nee die zit daar nooit die ligt onder zijn kussen...
Toen zei ze nee nee dat kan niet daar heb ik de hele avond op geslapen.
Nou toen werd ik al boos hoor...ik wist meteen hoe laat het was...
Tilde ze dat kussen op, werd ze echt helemaal hysterisch
doe toch normaal, my fucking god zeg.quote:
ok, ik zal normaal doen. de post is aangepast.quote:Op zondag 1 december 2013 13:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
doe toch normaal, my fucking god zeg.
oh-oh vind het zo erg voor je![]()
![]()
![]()
kan me helemaal voorstellen dat je klaar bent met jullie vriendschap.
Dat is niet verwonderlijk. Werkelijk....quote:Op zondag 1 december 2013 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat ik er maar een kwart xanax in ga gooien, zo over de zeik ben ik...
Nou dat dus helemaal.quote:Op zondag 1 december 2013 13:35 schreef Greys het volgende:
Waarom de fuck ga je trouwens de hele avond liggen slapen als je op de beestjes zou letten?
Als je die vogels zelf los doet, dan let je er toch op of er niet eentje achter een verwarming duvelt ofzo?
Ja, die ouwe, lieve Keizer voelt alles van je aan.quote:Op zondag 1 december 2013 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Chico wil al de hele dag niet eten ook, die heb ik moeten dwangvoeden net, met heel veel strijd een spuitje reaktiv naar binnen gewurmd. Fijne dag is dit
quote:Op zondag 1 december 2013 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Chico wil al de hele dag niet eten ook, die heb ik moeten dwangvoeden net, met heel veel strijd een spuitje reaktiv naar binnen gewurmd. Fijne dag is dit
quote:Op maandag 2 december 2013 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Precies, ik word er echt alleen maar bozer over, zo stom.
En dan besef ik ook telkens weer dat ik m kwijt ben. Ik deed echt alles met die vogel samen thuis, alles, meer dan met de honden
Gewoon niks terug sturen, valt toch niks te zeggen en je voelt je al shit genoeg...quote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh ze heeft gisteren laat in de middag wel nog een sms gestuurd trouwens, dat ze het zo erg vindt en zo, maar ik kan het niet opbrengen om te antwoorden. Ik weet gewoon niks te zeggen
Hé gelukkig.quote:
Laat maat even betijen, denk ik.quote:Op maandag 2 december 2013 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Ze smste net weer, dat ze snapt dat ik boos ben en haar niet wil spreken maar of ze crematiekosten kan vergoeden of zo.
Nou nee, nergens voor nodig ook
Ja, laten zien dat je verdriet maakt van jou geen zeikssno(l)rquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Blugh, ik hoop dat ik snel weer wat vrolijker word want ik haat zeiksnorren
Ja, Duuusje. Hebben jullie het ook allemaal zo koud vandaag?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil niet weten wat je allemaal voelt. Zullen we proberen de fun er hier weer een beetje in te krijgen?
Ik heb Twarres in mijn Top 2000 stemlijst opgenomen, net als Anita Meyer.
wer bistoquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil niet weten wat je allemaal voelt. Zullen we proberen de fun er hier weer een beetje in te krijgen?
Dan moet je niet tegen de wind in pissen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gewoon totaal geen zin in mijn eigen gezeik.
Miniem.....ik herkende je eerst niet!quote:
stregaquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Miniem.....ik herkende je eerst niet!
hieroquote:
Oh leuk Duz, ff kieken laterquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |