Nee, ik heb het helemaal niet zelf gedaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah dus je hebt het al eens gedaan
Die van mij mogen zelf oploskoffie meenemen als ze langskomen
Behalve de nummers die ze zelf hebben geschrevenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
Nu is alles gewoon een guilty pleasure.
Patat met sambal? Jakkesquote:
Ik vind haar die hoed juist heel erg goed staan.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:12 schreef Marcoss het volgende:
Zonder dat rare hoedje ziet ze er een stuk beter uit
Ohja, dat is waar. En ook totaal niet succesvol.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
eriksd is toch lelijker en dikker?
Daar valt hoe dan ook geen plezier aan te beleven.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Behalve de nummers die ze zelf hebben geschreven
Ik vind hem wel leuk.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Die Franse homo begint helemaal te glimmen.
Die van de Delta Lloyd reclame?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Wordt tijd dat de enige echte Guilty Pleasure is voorbij komt, Modern Talking.
Kaas met macaroni is NOG erger.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in amerika doen ze kaas over de friet
Met zijn bloempotkapsel.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Die Franse homo begint helemaal te glimmen.
Dan vind ik Shirley Bassey ook wel een guilty pleasurequote:Op donderdag 28 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van de Delta Lloyd reclame?
Mooi snoetje ookquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van de Delta Lloyd reclame?
Die snorremans maakt het iet beterquote:Op donderdag 28 november 2013 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Wagner is wel fout door dat nazigedoe
De David Hasselhoff uitvoering van DUquote:
Die zocht ik eigenlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
De David Hasselhoff uitvoering van DU![]()
Pas op, eerst nog een halve GTST!quote:
Niet zappen...nog zeker 15 min GTSTquote:
Komt mooi uit, ik moet nog even wat doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Pas op, eerst nog een halve GTST!
Ik heb geleerd van gisterenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Pas op, eerst nog een halve GTST!
En de Toppers maar claimen dat die shine pakken op ESF vernieuwend warenquote:
Je komt er toch niet openlijk voor uit dat je naar zo'n foute man luistertquote:Op donderdag 28 november 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe kan Wagner nou weer een guilty pleasure zijn
Omdat het een Nazi was waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe kan Wagner nou weer een guilty pleasure zijn
Ik geef toe, ik ben een Ring des Nibelungen hooligan.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je komt er toch niet openlijk voor uit dat je naar zo'n foute man luistert
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 november 2013 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Tanita Tikaram - Twist in my sobriety
Ride of the Valkyries, lekker bombastisch, niks mis mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik ben een Ring des Nibelungen hooligan.
Geweldig stukquote:Op donderdag 28 november 2013 20:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ride of the Valkyries, lekker bombastisch, niks mis mee.
Doet me teveel aan die loempia verkopers uit de bossen denken, word ik bang van.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ride of the Valkyries, lekker bombastisch, niks mis mee.
Wat gebeurde er?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik de enige die niet snapt waarom Jan de Hoop zijn ongemakkelijke moment van vanmorgen niet in de TV draait door zat?
Want het was echt een moment van plaatsvervangende schaamte...
Heb je het getipt? Misschien win je dan wel zo'n uitstekelbaarse camera ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Laatste dag van die blonde weervrouw en ome Jan die daar ineens bij in de studio staat met een verhaaltje van "had je niet verwacht he?"
En dan beetje awkward een rood doosje geeft, al wil uitpakken, helpt uitpakken, er een onbekende titel boek uit trekt en een mok met zijn eigen kop erop "zodat je me niet snel vergeet".
Om daarna drie zoenen te geven, opzij te stappen (maar wel duidelijk in beeld willen blijven ivp even een stap terug te doen) en aan te geven dat ze het weer nu in maar liefst 20 seconden mag doen.
Arme meske kijkt een beetje raar en ratelt het weer af, loopt die lul weer naar het midden naar haar toe om nog een keer afscheid te nemen en begint ie dr onhandig te omarmen
Awkward...
quote:December nadert, de laatste vrijdag van november is een feit en dus is het is weer tijd voor de media-uitzending! Met onze gasten nemen we door wat november ons te bieden had op het gebied van televisie. Steevast de eerste vraag: wat vonden zij het meest opvallende fragment van de afgelopen maand?
En verder:
- Hebben we het over de televisieactie voor de Filipijnen met Herman van der Zandt.
- Maken we met Eva Jinek de balans op van de afgelopen maanden: is haar talkshow op de zondagmiddag wat ze er van verwacht had?
Dit alles onder begeleiding van onze huisband Tangarine en tafelheer Marc-Marie Huijbregts!
Niemand geeft een neuk.quote:Hebben we het over de televisieactie voor de Filipijnen
TV heeft een aan/uit-knop.quote:
Die is er al 2 weken.quote:
Ik heb hier helemaal geen zenders en zit in het buitenland dus kan sowieso niet makkelijk Nederlandse tv ontvangen. Het voordeel is wel dat je oninteressante gesprekken op uitzending gemist kan over slaan.quote:
Ik zat ook even in de rats.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Kut ik had die ene post tussendoor niet moeten maken.
Nou ja, dit jaar 2 weken of zo.quote:
quote:
Het zijn eigenlijk verwende miljonairs vermomd als zwervers.quote:
Crocsquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
Mijn crocs hebben een beter charisma dan deze 2 gemergelde ratten
doffer geluidquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Huh waarom ligt er een theedoek over die drum?
Nietus mijn pantertoffels zitten veel beterquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die zitten net zo makkelijk als pantoffels
Wat een geiligheid.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die zitten net zo makkelijk als pantoffels
hipsters dusquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk verwende miljonairs vermomd als zwervers.
Eva is door de jaren heen wel knapper geworden. Maar ik vind het nog steeds niet echt wat...quote:
Nou, ik begrijp Freerk welquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eva is door de jaren heen wel knapper geworden. Maar ik vind het nog steeds niet echt wat...
Je doet net alsof het jaren geleden was.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef Paxcon het volgende:
Die herinner ik me nog goed ja, problemen bij SV
Zo voelt het welquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je doet net alsof het jaren geleden was.
Mwoa, ze ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eva is door de jaren heen wel knapper geworden. Maar ik vind het nog steeds niet echt wat...
Minder.quote:
Op een gegeven moment viel het helemaal uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
Hele uitzending is gedaan in kaarslicht?
Joop Visser is redelijk geniaal.quote:
Ik kende hem niet. Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Joop Visser is redelijk geniaal.
Cor.....quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kende hem niet. Nooit van gehoord.
Ok, ik kijk deze bagger nooit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Joop Visser is redelijk geniaal.
De kantineheld wordt idd niet altijd even serieus genomen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wordt toch ook altijd gedaan bij VI?
Dit. Heb het nu alsnog niet gezien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kende hem niet. Nooit van gehoord.
Ik ook niet, maar Joop Visser is redelijk geniaal.quote:
Zag nog een voorstukje dus ik denk het wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb geen enkele aflevering van die Kamara's gezien. Of loopt het nog?
Matcht dus goed met het kapsel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:39 schreef marcodej het volgende:
Dat shirt kan al 35 jaar niet meer trouwens.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Joop Visser is redelijk geniaal.
Met welke kwaliteit?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Joop Visser is redelijk geniaal.
Zit die onderhand ook niet bij TellSell?quote:
Besmuikt glimlachje hier. Ja ja, ik weet het.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Ook deze buikspreekster was niet leuk.
Hoi Karina.quote:
Ik vergeef het jequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Besmuikt glimlachje hier. Ja ja, ik weet het.
Ik houd helemaal niet van buiksprekers. WELKE dan ook. Bah.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoi Karina.
Die buikspreekster is best goed hoor
Zek0r. Wereldberoemd in het Land van Ooit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
Zonder gein, dit is van internationale klasse.
Leeft ie nog ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Roeltje dit niet meer wil doen
Roel, Roel, Roel...?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Roeltje dit niet meer wil doen
Oh, nooit gezien. En dat ben ik niet van plan ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die doet toch die show op RTL4?
Freek is morgen gedumpt.quote:
Opladen die handel.quote:
o.quote:
De enige bij de NOS die in de buurt komt van MartGod.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
Opvolger van Mart in De Avondetappe.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
idd wat een figuur...quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Pino112 het volgende:
Paralympiërs zielige mensen vindenKneus.
Maar zeggen dat ze het slecht gedaan hebben mag eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Pino112 het volgende:
Paralympiërs zielige mensen vindenKneus.
Dat is helemaal niet zo'n slecht idee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
En ze gaat in [zwijmelmodus].quote:
quote:
Dat wel, maar heb ik al eerder gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |