Nee, ik heb het helemaal niet zelf gedaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah dus je hebt het al eens gedaan
Die van mij mogen zelf oploskoffie meenemen als ze langskomen
Behalve de nummers die ze zelf hebben geschrevenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
Nu is alles gewoon een guilty pleasure.
Patat met sambal? Jakkesquote:
Ik vind haar die hoed juist heel erg goed staan.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:12 schreef Marcoss het volgende:
Zonder dat rare hoedje ziet ze er een stuk beter uit
Ohja, dat is waar. En ook totaal niet succesvol.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
eriksd is toch lelijker en dikker?
Daar valt hoe dan ook geen plezier aan te beleven.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Behalve de nummers die ze zelf hebben geschreven
Ik vind hem wel leuk.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Die Franse homo begint helemaal te glimmen.
Die van de Delta Lloyd reclame?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Wordt tijd dat de enige echte Guilty Pleasure is voorbij komt, Modern Talking.
Kaas met macaroni is NOG erger.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in amerika doen ze kaas over de friet
Met zijn bloempotkapsel.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Die Franse homo begint helemaal te glimmen.
Dan vind ik Shirley Bassey ook wel een guilty pleasurequote:Op donderdag 28 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van de Delta Lloyd reclame?
Mooi snoetje ookquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van de Delta Lloyd reclame?
Die snorremans maakt het iet beterquote:Op donderdag 28 november 2013 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Wagner is wel fout door dat nazigedoe
De David Hasselhoff uitvoering van DUquote:
Die zocht ik eigenlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
De David Hasselhoff uitvoering van DU![]()
Pas op, eerst nog een halve GTST!quote:
Niet zappen...nog zeker 15 min GTSTquote:
Komt mooi uit, ik moet nog even wat doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Pas op, eerst nog een halve GTST!
Ik heb geleerd van gisterenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Pas op, eerst nog een halve GTST!
En de Toppers maar claimen dat die shine pakken op ESF vernieuwend warenquote:
Je komt er toch niet openlijk voor uit dat je naar zo'n foute man luistertquote:Op donderdag 28 november 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe kan Wagner nou weer een guilty pleasure zijn
Omdat het een Nazi was waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe kan Wagner nou weer een guilty pleasure zijn
Ik geef toe, ik ben een Ring des Nibelungen hooligan.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je komt er toch niet openlijk voor uit dat je naar zo'n foute man luistert
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 november 2013 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Tanita Tikaram - Twist in my sobriety
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |