Ga gtst kijken dan, gayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ga gtst kijken dan, gayIk ga denk maar weer league of legends doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ga denk maar weer league of legends doen
wat??? LUDO DOOD?!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:26 schreef kawa4 het volgende:
ja tis een betje ingekakt hiero,
volgens mij is iedereen de ontwikkelingen van ludo aan het volgen
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef kensei het volgende:
Rumor has it,
We krijgen luchtstreepjes van Lester
Zeker waar mijn bron had ook 9/11 voorspeldquote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Hoe was je tweede date?
Nice.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Zeker waar mijn bron had ook 9/11 voorspeld![]()
Ja heel nice, zaterdag zie ik haar weer
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nice.![]()
Heb je al in haar kont geplast?
Dat komt pas na het daten johquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Dit is toch een hartstikke normale Fok!-vraag?
Je moeder is gay en kijkt GTSTquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eerst samen gtst kijken zeker gay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of als je zeker wil scoren een dvd-tje van Goudkust op zettenquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eerst samen gtst kijken zeker gay
Dit was nog best ontopic:quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sowieso. Geen enkel ontopic bericht
quote:
Moet je Lester bellen zeker om je aan te meldenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:20 schreef b4kl4p het volgende:
WWOOOOOOWW ben geselecteerd voor beta test met missie editor, waaaat werkt dit vet zeg!
Sinds GTA alles verneukte door te vroeg te launchen en iedereen moe werd van alle bugs. Bij mij ligt die tegenwoordig ook in de kliko te verteren tot compost.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:31 schreef PicoMMP het volgende:
Waar zijn de tijden dat we een crew-sessie organiseerden en je moest vechten voor een plekje bij de eerste 16. En dat er nog een reservelijst was voor als iemand niet kwam of vroeg vertrok.
Baas ga ik ook doenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:04 schreef PicoMMP het volgende:
Dit heb ik met mijn GTA V disc gedaan. Superhandig voor mijn Nokia
GTA3?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:28 schreef kawa4 het volgende:
maar wat is er dan saaier aan als GTA4,?
hahah nicequote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:18 schreef fotostarter het volgende:
scooooterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr brothers
n00bquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Kwam deze bak trouwens tegen laatst:
[ afbeelding ]
Meteen online gekoopt voor 200k omdat ie zo lekker reed.
wtf maakt het nu nog uit dat spel is toch d00dquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Elegy is veel beter in de sport classe
m0rsd000dquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wtf maakt het nu nog uit dat spel is toch d00d
Hoe de shit cars dude, ik speel toch niet competief dus wat maakt het uit wat zogenaamd 'beter' is..quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Elegy is veel beter in de sport classe
n00b dusquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe de shit cars dude, ik speel toch niet competief dus wat maakt het uit wat zogenaamd 'beter' is..
Die auto voelt gewoon lekker.
Gta natuurlijk, man iedereen hier te zeiken dat het spel dood is maar het moet voor mijn gevoel nog beginnen. Maar ja ik ga dan ook alle dlc's kopen en spelen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
welke game(s) spelen jullie nu eigenlijk? nog mensen bezig met bf4?
Mijn topic reeks, mijn crew, liefde voor mijn gta buddiesquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:06 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog dan? Ga WoW spelen ofzo nerd.
Uiteraard ben je per ongeluk vergeten te melden dat ik nog steeds de onofficiële crewbaas benquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Mijn topic reeks, mijn crew, liefde voor mijn gta buddies
Daarom ben ik hier
sorry maar volgens vele ex leden is het toch echt de crew van kenseiquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Uiteraard ben je per ongeluk vergeten te melden dat ik nog steeds de onofficiële crewbaas ben
Wat lul jij nou?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
sorry maar volgens vele ex leden is het toch echt de crew van kensei
wat waren dat mooie tijden![]()
al dat gezeik over 16 jarige *grote K* kleuters en nazi leiders
ach mannetje tochquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat lul jij nou?
Wat weet jij nou wat Wiwa altijd door de mic roept...
Jij bent nooit langer dan 2 minuten online
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:07 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ach mannetje toch
wiwa is verkozen tot crew leider en jij kiest jezelf
en wat weet jij nou van dit topic en de crew? je kwam hier weken niet omdat iedereen volgens jou altijd tegen je was en richtte je eigen elite (![]()
) crew op
wiwa is de leider en voor de haters :
haten = verlaten
ik ben weer homeland kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is leuk, wanneer er van die kleuters samen spelen met headset en dan gaan treiteren. Heerlijk om die gasten op te naaien met hun vervelende britse accentquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:51 schreef kensei het volgende:
GTAO is best leuk hoor trouwens, als de content editor er is ga ik weer levenloos 24/7 knallen
Gezellig tochquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:03 schreef Divje het volgende:
En als er dan een keer leven in de brouwerij is dan zijn het van die discussies die al 10x geweest zijn
Of gezeik omdat het een kutspel is.
Nog niet maar het gaat wel de goede kant opquote:Op zondag 1 december 2013 10:54 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik leef weer een beetje![]()
Was ziek en had school.
En, heb je je tinderchick al bezwangerd?
Je kan nog steeds maar 9k per keer doorsturen toch? Veel te veel moeite iigquote:Op zondag 1 december 2013 12:21 schreef -CRASH- het volgende:
PLOP!!!!
en in 1 keer was ik vannacht meer dan 83.000.000 GT$ rijker.
Moet ik daar nu blij mee zijn ...
De slechte goedheiligman was ook GTAO aan het spelen.
Als je ooit iemand met de naam sam_carreras (level 537) in de sessie ziet.
Dan zou het kunnen dat je opeens wat geld krijgt.
Is leuk voor ff.. maar ik ga een gedeelte weer wegdoen... Iemand wat nodig???
Zou het niet weten...quote:Op zondag 1 december 2013 12:39 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan nog steeds maar 9k per keer doorsturen toch? Veel te veel moeite iig
Via je smartphone kun je de bank transacties bekijkenquote:Op zondag 1 december 2013 12:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zou het niet weten...
Maar kan iemand zien hoeveel geld je hebt ? (dacht het niet)
Want voordat ik die miljoenen kreeg had ik maar iets van 13000.
Was eigenlijk leuker spelen, dan nu je (bijna) alles kunt kopen.
I know...quote:Op zondag 1 december 2013 13:21 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Via je smartphone kun je de bank transacties bekijken
Level 537quote:Op zondag 1 december 2013 12:21 schreef -CRASH- het volgende:
PLOP!!!!
en in 1 keer was ik vannacht meer dan 83.000.000 GT$ rijker.
Moet ik daar nu blij mee zijn ...
De slechte goedheiligman was ook GTAO aan het spelen.
Als je ooit iemand met de naam sam_carreras (level 537) in de sessie ziet.
Dan zou het kunnen dat je opeens wat geld krijgt.
Is leuk voor ff.. maar ik ga een gedeelte weer wegdoen... Iemand wat nodig???
Weet je zeker dat hij niet in passive mode zat?quote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef YazooW het volgende:
Gisteren kwam ik een kerel tegen die onschadelijk was... RPGs op zn kut, geen probleem, headshots van 1 meter afstand, geen probleem. Gaan we nu al GTA4-achtige toestanden krijgen waar de cheaters het spel gaan overnemen?
Hij zat me 10 minuten lang te hunten, hij heeft me zwaar geownd omdat ik niks terug kon doen. Kerel deed zo stoer dat die gewoon naast me kwam staan om me vervolgens neer te laten steken met die fles.quote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef budvar het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij niet in passive mode zat?
Das wel kut ja, heb ik nog nooit gezien gelukkig. Maar dan ga je toch naar een andere lobby toe, zou ik iig wel doen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hij zat me 10 minuten lang te hunten, hij heeft me zwaar geownd omdat ik niks terug kon doen. Kerel deed zo stoer dat die gewoon naast me kwam staan om me vervolgens neer te laten steken met die fles.
Ik...quote:
Maar dat je heb 3 keer wraak kunnen nemenquote:Op zondag 1 december 2013 21:08 schreef YazooW het volgende:
Geef mij eens rechten zodat ik mensen de crew uit kan kicken aub
Vind het jammer dat oude PS3 spellen er niet meer op werken. RDR is nog steeds een van m'n favoriete spellen ooit. Nu heb je straks wel die techniek om spellen te streamen maar het is nog afwachten hoe dat werkt.quote:Op maandag 2 december 2013 13:36 schreef PicoMMP het volgende:
Ik dacht dat ik wel even zoet zou zijn met GTAO en dat ik de aankoop van een PS4 nog even uit kon stellen, maar vrees toch dat ik binnenkort een nieuwe console heb.
Sja... shoot first, ask look later.quote:
Races is ook niet zo mijn dingquote:Op maandag 2 december 2013 14:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ben nog steeds level 51. Niet echt zin om te racen enzo, ook al is dat de manier waarop je de meeste RP krijgt.
Heb nog nooit vijf sterren gehad, niet gelukt nog.quote:
in de bank zitten, shit opblazen en gaan met die banaan.quote:Op maandag 2 december 2013 21:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb nog nooit vijf sterren gehad, niet gelukt nog.
Ik zie dat het "pig meat" isquote:Op maandag 2 december 2013 22:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
in de bank zitten, shit opblazen en gaan met die banaan.
En dat zo vroeg op de ochtend!quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:55 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Meestal in de woonkamer toch ?
Vlakbij de bios. Linkerkant.quote:
Volgens mij verzin je dit. Is met tot nu toe nog niet overkomen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:00 schreef -CRASH- het volgende:
Gatverdammese geld strooiers.
Dit haalt echt de zin uit GTAO
Heeft er weer iemand geld gegeven
$ 3846710
Ee de vorige keer waren het geen
80.000.000 maar 800.000.000
is goed... wanneer ben je onlinequote:
verzonnen.....quote:Op woensdag 4 december 2013 13:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij verzin je dit. Is met tot nu toe nog niet overkomen.
Wat heb je gerookt Gquote:
Doe ook de groeten aan hem van mijquote:Op woensdag 4 december 2013 17:14 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Veel liefs aan me oude vriend, die nog steeds verslaafd is aan een spelletje
KUS
Zal ik doen na het neukenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Doe ook de groeten aan hem van mij
Ben die van mij ook al aan het verkopen. Net nog even een flinke dosis GTA in me genomen als afscheidquote:
Vanmiddag weer. Heb hem al 5 dagen niet aan gehadquote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef kawa4 het volgende:
ik zal hem ook maar weer eensch een keertje aan slingeren
Had ik mijn psn al genoemd? FreiI12buquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik heb ook geen geld mensen alsjeblieft geef mij geld!!!![]()
![]()
jullie kennen mijn psn wel
Ga weg.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:12 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Had ik mijn psn al genoemd? FreiI12bu
En anders pak ik jullie
Ik ben een hele rustige jongen in het echtquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:09 schreef Divje het volgende:
Een meet gaat escaleren met al die beef in de crew.
Hehequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ben een hele rustige jongen in het echt
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehekomt durex ook? DUREX, ANTWOORD.
Kom je wel eens in de randstad Gquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I will be there!
Kan ik met je meerijden dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I will be there!
Regelmatig.quote:
Jahoorquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 13:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
fok meeting!?!?!![]()
![]()
wel even opnieuw voorstellen dan want de helft ken ik al niet meer![]()
behalve mijn broerders wiwa en panini natuurlijk![]()
en de vader van ons allen Niels natuurlijkMij vergeten, homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Bro's before ho's hier op dat tijdstip.quote:
Scheißequote:Op zondag 8 december 2013 18:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik heb het helaas te druk met Duits leren voor woensdag
Stiekem kijken alle zolderautisten gewoon Twilight deel 2 zometeen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:35 schreef Painore het volgende:
Zijn er meer dan 3 mensen aanwezig? Zoniet dan ga ik nog niet eens de disc zoeken..
quote:
HAHA KOMENquote:Op maandag 9 december 2013 09:59 schreef SlevinX het volgende:
GTA online is aardig dood al. Jammer. Weet iemand al wanneer de heists komen????
word moeilijk, trevor is bij mij dood, of krijgen we een zombie trevor???quote:big plans for substantial additions in 2014 continuing Michael, Franklin and Trevor's action, mayhem and unexpected adventures in Southern San Andreas.
Lol die heb ik ook overhoop geschotenquote:Op maandag 9 december 2013 19:31 schreef kawa4 het volgende:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/51955/gta-online-update-free-deathmatch-race-creators-this-week-captur.html
dan zal er weer wat meer online gespeeld gaan worden
[..]
word moeilijk, trevor is bij mij dood, of krijgen we een zombie trevor???
quote:Op zondag 8 december 2013 13:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
fok meeting!?!?!![]()
![]()
wel even opnieuw voorstellen dan want de helft ken ik al niet meer![]()
behalve mijn broerders wiwa en panini natuurlijk![]()
en de vader van ons allen Niels natuurlijkIk hou ook van jou ruisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog twee uurtjes wachten.quote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef PicoMMP het volgende:
Wil ik na een kleine twee weken weer eens GTAO spelen, doet PSN het niet
Je maakt me niet wijs dat ik hiervoor op mijn knieën moetquote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef BerryBoterham het volgende:
Doe JayBigfoot eens even accepteren als je wilt
ff een DM naar Kensei sturen, die kan je toevoegenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:37 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat ik hiervoor op mijn knieën moet
Done. Ofzo, iig invite gekliktquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:37 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat ik hiervoor op mijn knieën moet
Yw. Nummer krijg je nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik zag het, thanks!
Doe me eens even het nummer van die tante op je avatar
Baasquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef Painore het volgende:
Godverdomme was is die content creator een hoop werk. Maaarrrrr, race van het strand naar mt. Chilliad is klaar! 16p race met alle voertuigklasses mogelijk, inclusief utility en vans!
Wie doet er mee?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:32 schreef Trollscience het volgende:
sorry als het al eerder gevraagd is, maar ik zie niks in de op staan
als ik op ps3 online wil spelen, krijg ik al de hele week (hem hem vorige week woensdag gekocht) de error "cloud servers unavaible". heb geprobeerd mijn dns te veranderen (dat had bij een aantal mensen geholpen) maar bij mij dus niet.
iemand
Yeah! Dat is het eerste wat ik ga doen over 3 dagenquote:
anders zet je het even in de OP als je het gezeik moe bent, dan kan ik en ieder persoon na mij gewoon even lezen en is het opgelost, zonder dat er 9gag plaatjes aan te pas hoeven te komenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Yeah! Dat is het eerste wat ik ga doen over 3 dagen
Geintje manquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
anders zet je het even in de OP als je het gezeik moe bent, dan kan ik en ieder persoon na mij gewoon even lezen en is het opgelost, zonder dat er 9gag plaatjes aan te pas hoeven te komen
kus op je kringspierquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Geintje manheb gegoegeld maar kwam niks vruchtbaars tegen wat je zou kunnen helpen
Duimpje? Jij bent zeker zo'n flikkertje dat één pakje sigaretten per dag rookt? Hele vuist d'r in, droog.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekkerstop je je duimpje er ook ff in?
Zware Van Nelle schat, even testen waar je van houdtquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Duimpje? Jij bent zeker zo'n flikkertje dat één pakje sigaretten per dag rookt? Hele vuist d'r in, droog.
bittere zware, dat kan mij wel bekoren. john player zware shag hieroquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Zware Van Nelle schat, even testen waar je van houdt
Ah, eens proberen. Kostda?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bittere zware, dat kan mij wel bekoren. john player zware shag hiero
is 7,20, rood pakje, één brok zo ongeveerquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, eens proberen. Kostda?
Goed, wat heb je precies verandert aan je DNS instellingen?
Heb je UPnP uitgeschakeld op je modem/router?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is 7,20, rood pakje, één brok zo ongeveer
ik had gegoogled naar mijn probleem en kwam toen uit bij dit filmpje
had ik dus gedaan, gewoon wachtwoord ingetypt en alleen die dns verandert. alles deed het gewoon prima, maar kreeg nog altijd de cloud server-error
geen idee, hoe zou ik dat moeten doen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je UPnP uitgeschakeld op je modem/router?
Morgen ff zo'n pakje halen, scheelt toch weer als het bevalt
Err. ipadres van je router intypen, inloggen en dat veranderen. Dunno wat voor ding je hebtquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen idee, hoe zou ik dat moeten doen?
zo'n kpn ding, thomson heet datquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Err. ipadres van je router intypen, inloggen en dat veranderen. Dunno wat voor ding je hebt
Je moet wel wat dieper in m'n aars voordat ik dat allemaal uit ga zoekenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo'n kpn ding, thomson heet dat
Wacht maar tot je op deze manier geschillen met je tinder-date oplost. Man-o-man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef kensei het volgende:
Wat een misselijkmakend topic zeg, waar is de tijd gebleven dat alles met Lester bellen en luchtstreepjes kopen kon worden opgelost
die goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef kensei het volgende:
Wat een misselijkmakend topic zeg, waar is de tijd gebleven dat alles met Lester bellen en luchtstreepjes kopen kon worden opgelost
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:20 schreef Leonos het volgende:
Tijden herleven! Ik ben er binnenkort ook weer bij!
Dat kan langerquote:Op woensdag 11 december 2013 18:55 schreef kawa4 het volgende:
ben nou bezig met een reesje te maken
9 mijl lang
vanavond testen????
Haha dan kun je zo weer 14 minuten rijden. Als je iets aanpast, al is het maar 1 paaltje, moet je opnieuw een testrit doen..quote:Op woensdag 11 december 2013 19:19 schreef kawa4 het volgende:
ben er 14 minuten mee bezig geweest om het te testen,
nou nog een beetje aanpassen en hij is klaar
Hoiquote:
klopt ja, nog q keer en dan moet hij maar goed zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 19:40 schreef Painore het volgende:
[..]
Haha dan kun je zo weer 14 minuten rijden. Als je iets aanpast, al is het maar 1 paaltje, moet je opnieuw een testrit doen..
Ja invite isquote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef Painore het volgende:
Wiwa en Niels, bijna klaar met de creator?
9k in de pocket, chiliad race eindbaas hieroquote:Op woensdag 11 december 2013 20:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
time outsalsof ik nooit ben weg geweest
kan ik die race nu eigenlijk alleen doen wanneer jij host of kan ik die race ook zelf kiezen en hosten?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:47 schreef kawa4 het volgende:
mijn race , gisteren ff ( nou ja ff 2 uur mee bezig geweest) gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:54 schreef kawa4 het volgende:
hij is opgeload op de social club,
dus volgens mij zou je hem wel moeten kunnen zoeken en vinden
Ik heb van de parkeerplaats bij het strand naar mt. Chilliadquote:Op donderdag 12 december 2013 12:01 schreef Duuc-nl het volgende:
Iemand al van het vliegveld naar mt chiliad gemaakt?
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:31 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik heb van de parkeerplaats bij het strand naar mt. Chilliad
Via social club bookmarken denk ikquote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe kan je iemand anders zijn race spelen?
op de social club , race zoeken en dan op add to game drukkenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe kan je iemand anders zijn race spelen?
ik start jou reesje nou opquote:Op donderdag 12 december 2013 17:09 schreef PicoMMP het volgende:
Heb ook een race gemaakt: FOK deze
Succes ermee
Met wie heb je geraced?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:32 schreef kawa4 het volgende:
reactie van mede reesers
WAT EEN KUT BAAN![]()
ow da was een random dudequote:
Dusssss, nobody gives a shit?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:52 schreef delano.888 het volgende:
Holy fucking shit hoe epic:
Ghost city 2.0! (GTA3), deze keer kan je er ook nog rijden ook!
Laten we binnenkort met zn allen door North Yankton touren, goed plan?
(Voordat het er uit gepatcht word)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |