Nog twee uurtjes wachten.quote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef PicoMMP het volgende:
Wil ik na een kleine twee weken weer eens GTAO spelen, doet PSN het niet
Je maakt me niet wijs dat ik hiervoor op mijn knieën moetquote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef BerryBoterham het volgende:
Doe JayBigfoot eens even accepteren als je wilt
ff een DM naar Kensei sturen, die kan je toevoegenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:37 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat ik hiervoor op mijn knieën moet
Done. Ofzo, iig invite gekliktquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:37 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat ik hiervoor op mijn knieën moet
Yw. Nummer krijg je nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik zag het, thanks!
Doe me eens even het nummer van die tante op je avatar
Baasquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef Painore het volgende:
Godverdomme was is die content creator een hoop werk. Maaarrrrr, race van het strand naar mt. Chilliad is klaar! 16p race met alle voertuigklasses mogelijk, inclusief utility en vans!
Wie doet er mee?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:32 schreef Trollscience het volgende:
sorry als het al eerder gevraagd is, maar ik zie niks in de op staan
als ik op ps3 online wil spelen, krijg ik al de hele week (hem hem vorige week woensdag gekocht) de error "cloud servers unavaible". heb geprobeerd mijn dns te veranderen (dat had bij een aantal mensen geholpen) maar bij mij dus niet.
iemand
Yeah! Dat is het eerste wat ik ga doen over 3 dagenquote:
anders zet je het even in de OP als je het gezeik moe bent, dan kan ik en ieder persoon na mij gewoon even lezen en is het opgelost, zonder dat er 9gag plaatjes aan te pas hoeven te komenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Yeah! Dat is het eerste wat ik ga doen over 3 dagen
Geintje manquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
anders zet je het even in de OP als je het gezeik moe bent, dan kan ik en ieder persoon na mij gewoon even lezen en is het opgelost, zonder dat er 9gag plaatjes aan te pas hoeven te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |