Ga gtst kijken dan, gayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ga gtst kijken dan, gayIk ga denk maar weer league of legends doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ga denk maar weer league of legends doen
wat??? LUDO DOOD?!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:26 schreef kawa4 het volgende:
ja tis een betje ingekakt hiero,
volgens mij is iedereen de ontwikkelingen van ludo aan het volgen
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef kensei het volgende:
Rumor has it,
We krijgen luchtstreepjes van Lester
Zeker waar mijn bron had ook 9/11 voorspeldquote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Hoe was je tweede date?
Nice.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Zeker waar mijn bron had ook 9/11 voorspeld![]()
Ja heel nice, zaterdag zie ik haar weer
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nice.![]()
Heb je al in haar kont geplast?
Dat komt pas na het daten johquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Dit is toch een hartstikke normale Fok!-vraag?
Je moeder is gay en kijkt GTSTquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eerst samen gtst kijken zeker gay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of als je zeker wil scoren een dvd-tje van Goudkust op zettenquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eerst samen gtst kijken zeker gay
Dit was nog best ontopic:quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sowieso. Geen enkel ontopic bericht
quote:
Moet je Lester bellen zeker om je aan te meldenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:20 schreef b4kl4p het volgende:
WWOOOOOOWW ben geselecteerd voor beta test met missie editor, waaaat werkt dit vet zeg!
Sinds GTA alles verneukte door te vroeg te launchen en iedereen moe werd van alle bugs. Bij mij ligt die tegenwoordig ook in de kliko te verteren tot compost.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:31 schreef PicoMMP het volgende:
Waar zijn de tijden dat we een crew-sessie organiseerden en je moest vechten voor een plekje bij de eerste 16. En dat er nog een reservelijst was voor als iemand niet kwam of vroeg vertrok.
Baas ga ik ook doenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:04 schreef PicoMMP het volgende:
Dit heb ik met mijn GTA V disc gedaan. Superhandig voor mijn Nokia
GTA3?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:28 schreef kawa4 het volgende:
maar wat is er dan saaier aan als GTA4,?
hahah nicequote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:18 schreef fotostarter het volgende:
scooooterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr brothers
n00bquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Kwam deze bak trouwens tegen laatst:
[ afbeelding ]
Meteen online gekoopt voor 200k omdat ie zo lekker reed.
wtf maakt het nu nog uit dat spel is toch d00dquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Elegy is veel beter in de sport classe
m0rsd000dquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wtf maakt het nu nog uit dat spel is toch d00d
Hoe de shit cars dude, ik speel toch niet competief dus wat maakt het uit wat zogenaamd 'beter' is..quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Elegy is veel beter in de sport classe
n00b dusquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe de shit cars dude, ik speel toch niet competief dus wat maakt het uit wat zogenaamd 'beter' is..
Die auto voelt gewoon lekker.
Gta natuurlijk, man iedereen hier te zeiken dat het spel dood is maar het moet voor mijn gevoel nog beginnen. Maar ja ik ga dan ook alle dlc's kopen en spelen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
welke game(s) spelen jullie nu eigenlijk? nog mensen bezig met bf4?
Mijn topic reeks, mijn crew, liefde voor mijn gta buddiesquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:06 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog dan? Ga WoW spelen ofzo nerd.
Uiteraard ben je per ongeluk vergeten te melden dat ik nog steeds de onofficiële crewbaas benquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Mijn topic reeks, mijn crew, liefde voor mijn gta buddies
Daarom ben ik hier
sorry maar volgens vele ex leden is het toch echt de crew van kenseiquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Uiteraard ben je per ongeluk vergeten te melden dat ik nog steeds de onofficiële crewbaas ben
Wat lul jij nou?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
sorry maar volgens vele ex leden is het toch echt de crew van kensei
wat waren dat mooie tijden![]()
al dat gezeik over 16 jarige *grote K* kleuters en nazi leiders
ach mannetje tochquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat lul jij nou?
Wat weet jij nou wat Wiwa altijd door de mic roept...
Jij bent nooit langer dan 2 minuten online
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:07 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ach mannetje toch
wiwa is verkozen tot crew leider en jij kiest jezelf
en wat weet jij nou van dit topic en de crew? je kwam hier weken niet omdat iedereen volgens jou altijd tegen je was en richtte je eigen elite (![]()
) crew op
wiwa is de leider en voor de haters :
haten = verlaten
ik ben weer homeland kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is leuk, wanneer er van die kleuters samen spelen met headset en dan gaan treiteren. Heerlijk om die gasten op te naaien met hun vervelende britse accentquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:51 schreef kensei het volgende:
GTAO is best leuk hoor trouwens, als de content editor er is ga ik weer levenloos 24/7 knallen
Gezellig tochquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:03 schreef Divje het volgende:
En als er dan een keer leven in de brouwerij is dan zijn het van die discussies die al 10x geweest zijn
Of gezeik omdat het een kutspel is.
Nog niet maar het gaat wel de goede kant opquote:Op zondag 1 december 2013 10:54 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik leef weer een beetje![]()
Was ziek en had school.
En, heb je je tinderchick al bezwangerd?
Je kan nog steeds maar 9k per keer doorsturen toch? Veel te veel moeite iigquote:Op zondag 1 december 2013 12:21 schreef -CRASH- het volgende:
PLOP!!!!
en in 1 keer was ik vannacht meer dan 83.000.000 GT$ rijker.
Moet ik daar nu blij mee zijn ...
De slechte goedheiligman was ook GTAO aan het spelen.
Als je ooit iemand met de naam sam_carreras (level 537) in de sessie ziet.
Dan zou het kunnen dat je opeens wat geld krijgt.
Is leuk voor ff.. maar ik ga een gedeelte weer wegdoen... Iemand wat nodig???
Zou het niet weten...quote:Op zondag 1 december 2013 12:39 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan nog steeds maar 9k per keer doorsturen toch? Veel te veel moeite iig
Via je smartphone kun je de bank transacties bekijkenquote:Op zondag 1 december 2013 12:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zou het niet weten...
Maar kan iemand zien hoeveel geld je hebt ? (dacht het niet)
Want voordat ik die miljoenen kreeg had ik maar iets van 13000.
Was eigenlijk leuker spelen, dan nu je (bijna) alles kunt kopen.
I know...quote:Op zondag 1 december 2013 13:21 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Via je smartphone kun je de bank transacties bekijken
Level 537quote:Op zondag 1 december 2013 12:21 schreef -CRASH- het volgende:
PLOP!!!!
en in 1 keer was ik vannacht meer dan 83.000.000 GT$ rijker.
Moet ik daar nu blij mee zijn ...
De slechte goedheiligman was ook GTAO aan het spelen.
Als je ooit iemand met de naam sam_carreras (level 537) in de sessie ziet.
Dan zou het kunnen dat je opeens wat geld krijgt.
Is leuk voor ff.. maar ik ga een gedeelte weer wegdoen... Iemand wat nodig???
Weet je zeker dat hij niet in passive mode zat?quote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef YazooW het volgende:
Gisteren kwam ik een kerel tegen die onschadelijk was... RPGs op zn kut, geen probleem, headshots van 1 meter afstand, geen probleem. Gaan we nu al GTA4-achtige toestanden krijgen waar de cheaters het spel gaan overnemen?
Hij zat me 10 minuten lang te hunten, hij heeft me zwaar geownd omdat ik niks terug kon doen. Kerel deed zo stoer dat die gewoon naast me kwam staan om me vervolgens neer te laten steken met die fles.quote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef budvar het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij niet in passive mode zat?
Das wel kut ja, heb ik nog nooit gezien gelukkig. Maar dan ga je toch naar een andere lobby toe, zou ik iig wel doen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hij zat me 10 minuten lang te hunten, hij heeft me zwaar geownd omdat ik niks terug kon doen. Kerel deed zo stoer dat die gewoon naast me kwam staan om me vervolgens neer te laten steken met die fles.
Ik...quote:
Maar dat je heb 3 keer wraak kunnen nemenquote:Op zondag 1 december 2013 21:08 schreef YazooW het volgende:
Geef mij eens rechten zodat ik mensen de crew uit kan kicken aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |