SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door kanovinnie op 28-11-2013 17:58:35 ]
Heb ik thuis ook..idd ideaal om tijdens het seizoen thuis wat bovenlichaam bij te trainen.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Gisteren een introductie TRX gedaan op de gym. Naast hardlopen, pilates en body balance ga ik dit erbij doen. Is goed voor de core stability en kracht. Vond het leuk om te doen.
Tja, mooiste was geweest om te starten/finishen langs de singel. Maar die is pas in 2019 af.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:20 schreef the_critic het volgende:
Vind alleen wel jammer dat ze starten/finishen bij Jaarbeurs. Niet het meest aantrekkelijke stukje Utrecht.. Maar kijken ga ik zeker ja!Vandaag alle nieuws volgen, dan baal ik een klein beetje dat het pas in 2015 is haha Nu lekker maken en dan nog 1,5 jaar moeten wachten..
Check.quote:
Ik weet Ivo, ik weet alleen niet of er voldoende animaux zal zijn voor alledrie.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor de startpost, ik heb 2 200km ritten dit voorjaar, in februari en op 30 maart, die laatste over de Vennbahn.
Kan ook op de dag zelf, alleen kan het dan dat Ivo je boos aankijkt.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
Een 200 of 300 lijkt me ook wel wat, moet je je daarvoor inschrijven of kan dat ter plekke? Ik weet nu niet of ik dan kan namelijk.
haha en ook zo'n helm van 70 jaar terug? Dat hesje vind ik bestquote:Op donderdag 28 november 2013 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
Koolnel?
Je moet wel een reflecterend hesje aan want dan hoor je er helemaal bij. Ik heb de mijne alvast in een marinade gezet van oud kettingsmeer, scheutje karnemelk en wat oud afwaswater.
Ik ook! Deze moeten we ook grijs draaien:quote:Op donderdag 28 november 2013 18:40 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind die Toer de Frans meet ook wel een kek idee, gaan we dan de hele tijd Frans Bauer draaien? Dan ben ik van de partij.
Staat in de agenda. Regel je oppas?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:58 schreef Gripper het volgende:
Hee maar tof zeg, die tourstart. Zet dat weekend vast in je agenda voor een utrecht meet![]()
Op de zondag rijden ze utrecht uit en dan komen ze vlak langs Nieuwegein / IJsselstein. Kijken dus! We gaan lekker een rondje rijden, ergens Live langs het parcours en daarna voor de tv thuis. Dit wordt de vroegst aangekondigde meet ooit: zondag 5-7-2015
Oh, vanavond ook feest in de stad, op het Domplein om 19 uur een of andere stunt. Ik ga wel ff kijken!
Een mailtje een week van tevoren is wel genoeg. De meesten schrijven zich een paar weken van tevoren in, het is vooral handig voor mij om te weten hoeveel routebeschrijvingen e.d. ik moet kopieren en wat andere praktische dingen organiseren.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
Een 200 of 300 lijkt me ook wel wat, moet je je daarvoor inschrijven of kan dat ter plekke? Ik weet nu niet of ik dan kan namelijk.
Joehoe?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:55 schreef kaasplankje het volgende:
Ligt een beetje aan het weer en aan de rest, als er een groepje zin heeft om te gaan ben ik erbij. MarcoD wilde misschien, Gripper is er vast wel voor te porren.
Zo'n hesje is alleen verplicht in Frankrijk als je in het donker rijdt (en bij een enkele organisator die blind regels kopieert).quote:Op donderdag 28 november 2013 18:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
haha en ook zo'n helm van 70 jaar terug? Dat hesje vind ik bestIs dat hesje wat je in de auto moet hebben voor als je pecht hebt goed? Dan doe ik die wel.
Welke ben jij van plan te rijden? Of licht dat aan de rest?
Schier ding ja!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
Hmm ik wil een vette Selev bril maar hij is 120.-![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 200 over de Citadel is iets van 1000 hoogtemeters, die over de Vennbahn iets van 1700. Routes van dit jaar:quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:16 schreef Oksel het volgende:
Maar wanneer is wat? Zet anders even op een rij wanneer we welke 200-300 kunnen rijden.
Mits goed weer heb ik ook zin.
Verder ga ik 15 mei de 24 uurs race op zandvoort rijden..
zondag 23 februari de Citadelrit (200km)quote:Op donderdag 28 november 2013 20:16 schreef Oksel het volgende:
Maar wanneer is wat? Zet anders even op een rij wanneer we welke 200-300 kunnen rijden.
Mits goed weer heb ik ook zin.
Dat pakje wil ik ook wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
Hmm ik wil een vette Selev bril maar hij is 120.-![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja precies... Dus die tochten stop ik nog even in het mapje 'ooit, misschien'quote:Op donderdag 28 november 2013 20:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De 200 over de Citadel is iets van 1000 hoogtemeters, die over de Vennbahn iets van 1700. Routes van dit jaar:
Citadelrit: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=drtvuplxnwmlemgb
Vennbahn: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=czfcotmwubujnrbd
Met wie?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:16 schreef Oksel het volgende:
Ach, dat dacht ik 2 of 3 jaar geleden ook. En als ik dan zie dat ik "gemakkelijk" afgelopen zaterdag 130 km gefietst heb en daar niet bijzonder stuk van was, dan realiseer ik me dat een 200 ook te doen moet zijn. En een 300 ook als ik daar voor train. En voor jou ook. Misschien niet volgend jaar, maar dat jaar daarna?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja precies... Dus die tochten stop ik nog even in het mapje 'ooit, misschien'
Ja kom ik ook wel kijken, toch bij mij in de achtertuinquote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met wie?
Ik kom dan misschien wel ff kijken als ik tijd heb . En je aanmoedigen.
Het is volgens mij toegestaan om te stayeren, dus dan is die 37 gemiddeld niet zo heel bijzonder. Moet je ook wel redden.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef Oksel het volgende:
Met m'n oom, de andere 2 ken ik niet.
3 x 2 uur knallen.. klinkt niet erg zwaar eerlijk gezegd. Kan ik denk ik alleen wel met 33 gemiddeld, maar er zijn meer fietsers. Geloof dat m'n oom vorig jaar gemiddeld 37 fietste, in extreem slecht weer.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef Oksel het volgende:
Met m'n oom, de andere 2 ken ik niet.
3 x 2 uur knallen.. klinkt niet erg zwaar eerlijk gezegd. Kan ik denk ik alleen wel met 33 gemiddeld, maar er zijn meer fietsers. Geloof dat m'n oom vorig jaar gemiddeld 37 fietste, in extreem slecht weer.
Voor Ivo en Kolonel ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen er nog een kleine FOK!meet van maken. Voor Wombcat, Gripper, Kaas, Marco, Kees, Muzas en mij ligt het op fietsafstand.
46quote:Op donderdag 28 november 2013 21:48 schreef Sautor het volgende:
Amstel Gold is maar 20e toch? Da's nog redelijk te overzien, of heb ik me nu een flinke rekening op de hals gehaald?
200 is leuk en ok. De 300 sla ik in 2014 over, dit jaar wil ik eens niet het enorme paasvuur/orgie/hippiefeest aan de lek missen.quote:
ik vind de maliebaan (waar ronde van midden nederland finished) of Maliesingel bij spoorwegmuseum in de buurt, veel atractiever qua sfeerbeelden... maarja..quote:Op donderdag 28 november 2013 15:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tja, mooiste was geweest om te starten/finishen langs de singel. Maar die is pas in 2019 af.
http://cu2030.nl/page/catharijnesingel.
route van de "proloog" is nu al een strava segment! Benieuwd hoeveel mafketels de komende week nog in volle vaart door de stad knallen, stoplichten missen, bijne ongelukken hebben.... en ergerquote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
200 is leuk en ok. De 300 sla ik in 2014 over, dit jaar wil ik eens niet het enorme paasvuur/orgie/hippiefeest aan de lek missen.
Geinige show net bij de dom. Fietser die op z'n kop aan een kabelbaan uit de domtoren omlaag kwam, grote lichtshow met van die laserprojecties op de toren en Prudhomme en Aleid samen op het podium, en vanmiddag hebben Joop z., Jan j. en Bernard H. de route van de proloog door de stad gefietst. Jan Janssen won met een bandijkte verschil door vlak voor het einde nog ff leep z'n wiel als eerste over de finish te duwen
1000hm is wel te doen. Lijkt mij ook wel wat, ik denk alleen dat ik het tempo van kaas, gripper, oksel en consorten niet bij ga houden. Misschien een idee om een langzamere Fok! groep samen te stellen?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja precies... Dus die tochten stop ik nog even in het mapje 'ooit, misschien'
Langzamere groepjes zul je zeker vinden. 10 uur is een vrij normale bruto tijd voor zo'n rit. Dat betekent wel dat je aan het eind in het donker zit. Verlichting is dan nodig.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef cafca het volgende:
[..]
1000hm is wel te doen. Lijkt mij ook wel wat, ik denk alleen dat ik het tempo van kaas, gripper, oksel en consorten niet bij ga houden. Misschien een idee om een langzamere Fok! groep samen te stellen?
30 gemiddeld of 30 kruissnelheid?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:51 schreef Oksel het volgende:
200km wordt gewoon 30 op de teller hoor, de groep is klein. Komen we alsnog als eerste binnen, maargoed.
Man, die 300 toen. Pff. Gekkenwerk.
Wat is de starttijd en tijdslimiet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 06:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Langzamere groepjes zul je zeker vinden. 10 uur is een vrij normale bruto tijd voor zo'n rit. Dat betekent wel dat je aan het eind in het donker zit. Verlichting is dan nodig.
Goddomme wat een sukkels zijn er toch. Je complete rondje als segment neerzetten, moet dan werkelijk elk stuk weg in de polder 10 overlappende segmenten hebben?quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:10 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/segments/4027151
http://www.strava.com/segments/4083775
http://www.strava.com/segments/2741611
Die zijn voor jou gripper!
Hiero in de buurt zijn er ook zo een paar. Ik wil nog eens iemand vragen om een scriptje te vragen zodat ik alle segmenten met start en finish binnen 40 km om mijn huis heen kan zetten in een lijstje met nog een paar voorwaarden. En dan al die gasten hun KOM afpakkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Goddomme wat een sukkels zijn er toch. Je complete rondje als segment neerzetten, moet dan werkelijk elk stuk weg in de polder 10 overlappende segmenten hebben?
Inderdaad, gewoon voor de grap die precieze route gaan narijden als een heuse tijdrit, en al die gasten naar plaats 2 verwijzen.
Kruissnelheid moet iets boven de 30 liggen. Bij de eerste 300 reden we 28 gemiddeld, die van 2013 reden we iets langzamer met 27 gemiddeld door de slechtere omstandigheden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
30 gemiddeld of 30 kruissnelheid?
En dan nog flink wat heuvels verteren....quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kruissnelheid moet iets boven de 30 liggen. Bij de eerste 300 reden we 28 gemiddeld, die van 2013 reden we iets langzamer met 27 gemiddeld door de slechtere omstandigheden.
Het gaat echt niet superhard, maar je moet wel doorrijden en 12 uur op je zadel kunnen zitten. Dat laatste vooral.
Kruissnelheid net boven de 30 is geen probleem (op het vlakke), 12 uur in het zadel ook niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kruissnelheid moet iets boven de 30 liggen. Bij de eerste 300 reden we 28 gemiddeld, die van 2013 reden we iets langzamer met 27 gemiddeld door de slechtere omstandigheden.
Het gaat echt niet superhard, maar je moet wel doorrijden en 12 uur op je zadel kunnen zitten. Dat laatste vooral.
Nou, 12 uur in het zadel, das bij mij wel een probleem hoor. Ik krijg na een uur of 4/5 vaak last van mijn schouders/armen en rug.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Kruissnelheid net boven de 30 is geen probleem (op het vlakke), 12 uur in het zadel ook niet.
12 uur net boven je kunnen rijden (vooral heuvelop) ben ik banger voor.
12 uur is wel lang, en makkelijk zal het niet zijn, maar moet wel te doen zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, 12 uur in het zadel, das bij mij wel een probleem hoor. Ik krijg na een uur of 4/5 vaak last van mijn schouders/armen en rug.
Wanneer heb je wel 11 uur gereden dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:12 schreef cafca het volgende:
[..]
12 uur is wel lang, en makkelijk zal het niet zijn, maar moet wel te doen zijn.
(ff teruggezocht, ik heb nog nooit langer dan 11 uur op een dag gereden, zie ik. Maar dat uurtje extra moet wel lukken)
Klinkt leukquote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef Gripper het volgende:
het enorme paasvuur/orgie/hippiefeest aan de lek
http://www.strava.com/activities/53622814quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer heb je wel 11 uur gereden dan?
Nou, dan rij je de eerste 4/5 uur gewoon op kunde/conditie/gemakje, en de resterende 7 uur op je tandvlees verdomme.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, 12 uur in het zadel, das bij mij wel een probleem hoor. Ik krijg na een uur of 4/5 vaak last van mijn schouders/armen en rug.
Die 300 is geen kattepis. Zeker niet zo vroeg in 't voorjaar met lage temperatuur. Natuurlijk doet alles zeer op een gegeven moment, maar soms kan het ook zijn dat je na 150km een dip krijgt waar je 50km verder weer uitkomt. Vorig jaar waren de laatste 50km het zwaarst.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Kruissnelheid net boven de 30 is geen probleem (op het vlakke), 12 uur in het zadel ook niet.
12 uur net boven je kunnen rijden (vooral heuvelop) ben ik banger voor.
Tijdens die 79 mile challange is er bij mij ook een grens verlegt. Ik was in Lelystad zo klaar met het fietsen dat ik in de trein wilde stappen. Het was koud, ik was kapot en ik had net 30 km tegenwind over een dijk gereden. Toen bedacht ik me dat ik nog wel 1 stad/dorp verder kon fietsen. Dat volgende station was nog 30 km verder. Ook tegenwind. En dat was op mijn MTB een uur of anderhalf plezier. Gelukkig kreeg ik daarna wind in de rug. Maar wat heb ik toen afgezien zegquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, dan rij je de eerste 4/5 uur gewoon op kunde/conditie/gemakje, en de resterende 7 uur op je tandvlees verdomme.
t hoeft niet altijd een rondje op je gemak door de beemster te zijn.![]()
Als je zo'n tocht voor de eerste keer uitrijdt, zonder vooraf te weten of je het wel aankan, dan stijg je echt boven jezelf uit. En weet je ook meteen dat je veel meer aankan dan je tot dan toe voor mogelijk hield. Dat is echt waardevol voor hoe het in je kop zit tijdens lange zware ritten.
Als je dan eindelijk Maastricht weer binnenrolt in de schemer is het zowat een emotionele ervaring.
Eigenlijk bizar. je stelt je in op 90, en als het dan toch nog 10 km verder blijkt te zijn, stort een mens ineens in.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
Andere keer toen ik er doorheen zat was na 100 km mtb'en. We waren een stukkie verkeerd gereden en ik dacht dat we er waren bij de 90ste kilometer. Daarna zat ik er helemaal doorheen![]()
Gelukkig had ik een halve liter monster in de auto liggen, anders hadden we een overnachting kunnen boekenHet naar huis rijden was achteraf niet echt verantwoordelijk
nou, ik was op 90 gesloopt dus op 100 helemaal.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar. je stelt je in op 90, en als het dan toch nog 10 km verder blijkt te zijn, stort een mens ineens in.
Zo trainen ze SAS commando's ook: ze laten ze 72 uur zonder slaap door Schotland bergen op en af rennen, en aan het eind staat er een busje waar je in kan stappen. Maar als je er bijna bent, rijden ze weg, en stoppen een km verderop.
Dat grapje een keer of 5, en als je dan nog niet huilend op de weg bent neergevallen, dan ben je geslaagd en mag je echt instappen en lekker slapen
Wist niet dat er zoveel heuveltjes in de binnenstad van utrecht waren ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:17 schreef Gripper het volgende:
Ja hoor, hier is ie!
http://www.strava.com/activities/97492538
Ik ga echt wel proberen om een keer onder de 20 minuten te komen, op een zondagochtend komend voorjaar om 6 uur
Starttijd is 8 uur 's ochtends. Finish is tussen 14u40 en 21u30. De meesten zullen er zo'n 9 tot 10 uur over doen, een redelijke groep rijdt ook op een schema van iets van 11-12 uur. En dan een kleiner groepje dat gewoon op tijd wil binnenkomen. In de langzamere groepen zul je ook mensen tegenkomen die onderweg gewoon in een restaurantje gaan zitten voor een diner. En daarna rustig verder rijden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat is de starttijd en tijdslimiet?
Welkom! Zit je ook al in de strava FOK! groep?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:35 schreef luc.sken het volgende:
Elke dag hier de berichten lezen, laat ik ook maar wat posten.
Wou deze zomervakantie mij aanmelden bij de wielerclub hier in de buurt. Helaas moeten uitstellen wegens de ziekte van pfeiffer. Midden augustus begonnen met wielrennen van kleine rondjes, want conditie was er niet. Nu ook steeds meer de mountainbike gepakt de laatste tijd en alweer 1000 km gefietst op Strava.
Kan niet wachten op het nieuwe seizoen, mijn eerste en dan ook om grote ritten te maken! Langste ritten tot nu toe is paar keer 60 km. Heb nog veel tijd om te trainen gelukkig..
Oja, nu net gedaan!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welkom! Zit je ook al in de strava FOK! groep?
Lijkt op Wachelderbergquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:20 schreef muzas het volgende:
Ik moet mss naar de opticien, maar welke 'berg' staat er bij nummer 5?
http://www.amstel.nl/evenementen/amstelgoldrace/toer/routes/100km
Kwa locatie zou ik zeggen Eyserbosweg, maar dat herken ik niet in de naam.......quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:20 schreef muzas het volgende:
Ik moet mss naar de opticien, maar welke 'berg' staat er bij nummer 5?
http://www.amstel.nl/evenementen/amstelgoldrace/toer/routes/100km
Kaas bak je ook niet, gekke Haarlemmer!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:50 schreef muzas het volgende:
Ja sowieso is het een bende, want als je de routebeschrijving download valt er ook geen kaas van de bakken
Nou, een gebakken camembert of geitenkaas sla ik niet af, andersquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kaas bak je ook niet, gekke Haarlemmer!
Gripper, is kaas op de BBQ een beetje te doen? Of heb je dat nog nooit geprobeerd? Ik vertrouw kano niet 100% culinair, volgens mij kan hij niet koken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Dat doet Puala altijd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Gripper, is kaas op de BBQ een beetje te doen? Of heb je dat nog nooit geprobeerd? Ik vertrouw kano niet 100% culinair, volgens mij kan hij niet koken.
Zelfs een tosti maken lukt je niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat soort ding wel ja. Ik hou gewoon niet van koken. Vind er niets aan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Zelfs een tosti maken lukt je niet?
Mijn hemel wat een treurigheidquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik ook niet. Dat doet Puala altijd.
Macaroni met smac, dat kan ik nog wel. En opwarmnoodles. Vakantie eten
Dat zegt iedereen nou altijdquote:
Mijn betere helft ook. Ik eet bijna nooit vegetarisch. Ze snapt dat ik vlees gewoon lekker vind en wil dat niet aan mij opdringen. En ze kan heerlijke gehaktballen makenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:52 schreef muzas het volgende:
Mijn betere helft is vegetarisch... Dus ik eet ook vaker vegetarisch dan me lief is.
Het wordt me ook niet opgedrongen... Ze vind het prima dat anderen vlees eten. Ik kook... En idd, met gewoon hollandse pot maak ik er apart vlees naast. Maar met gerechten waar het 'in' zit ga ik niet apart iets maken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mijn betere helft ook. Ik eet bijna nooit vegetarisch. Ze snapt dat ik vlees gewoon lekker vind en wil dat niet aan mij opdringen. En ze kan heerlijke gehaktballen maken
Ik meestal ook. Liever plofkip dan gewone kip. Meer kip voor je centen!quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:24 schreef kaasplankje het volgende:
wij kopen altijd de kiloknaller en dan bakken we zoveel dat je gewoon buikpijn hebt na het eten
Zo gaat het hier over het algemeen ook. Met stamppot enzo doe ik dan de worst apart etc. Soms maak ik ook een enorme lasagne met gehakt en vries ik dan in. Dan warm ik dat op en maak ik iets vegetarisch voor haar. Ik vind vegetarisch eten best prima en best lekker, maar vind het wel lekker om er vlees bij te hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Het wordt me ook niet opgedrongen... Ze vind het prima dat anderen vlees eten. Ik kook... En idd, met gewoon hollandse pot maak ik er apart vlees naast. Maar met gerechten waar het 'in' zit ga ik niet apart iets maken.
Ja aan de toog laatst... Kastelijn zegt wil je een blond of bruin. Dus ik zeg de man dat ik mijn bier het liefst heb zoals mn vrouw...quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:52 schreef kaasplankje het volgende:
ik zeg altijd tege me meissie hoef niet lekker alst maar veel is
42 gemiddeld daar door de stad, succes!, maar daar geloof ik zonder brommer en Joop Zijlaart als piloteur dus echt niet in.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:17 schreef Gripper het volgende:
Ja hoor, hier is ie!
http://www.strava.com/activities/97492538
Ik ga echt wel proberen om een keer onder de 20 minuten te komen, op een zondagochtend komend voorjaar om 6 uur
Succes!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef Oksel het volgende:
Morgen die survivalrace.. eerst 40 minuten proloog, in de 'uiterwaarden' van een lokaal stroompje.. daarna nog 2 stuks parcours / hindernissen.. en dan nog 3 uur zelf navigeren, hardlopen en fietsen. En boomstammen sjouwen, etc. etc.
Gaat gaaf worden, maar maak me enigzins zenuwachtigGa met m'n personal trainer, en die vent is fit. Heel fit.
Survivalrace is gaaf! Afzien, maar wel tofquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef Oksel het volgende:
Morgen die survivalrace.. eerst 40 minuten proloog, in de 'uiterwaarden' van een lokaal stroompje.. daarna nog 2 stuks parcours / hindernissen.. en dan nog 3 uur zelf navigeren, hardlopen en fietsen. En boomstammen sjouwen, etc. etc.
Gaat gaaf worden, maar maak me enigzins zenuwachtigGa met m'n personal trainer, en die vent is fit. Heel fit.
Leuk, misschien gaan ze het binnenkort wel over elektronisch schakelen en vermogensmeters hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:35 schreef MCH het volgende:
Groot stuk over Strava in de Volkskrant.
Heb je misschien een linkje?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:35 schreef MCH het volgende:
Groot stuk over Strava in de Volkskrant.
Dus jij hebt ook geen abbo op die krant voor de naar verzuurde yoghurt smakende vrouwelijke pseudo intelligentsia? Top!quote:
Kun je dit misschien ook onderbouwen met argumenten of blijft het bij zwakzinnig geschreeuw?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:47 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook geen abbo op die krant voor de naar verzuurde yoghurt smakende vrouwelijke pseudo intelligentsia? Top!
Dat kan ik wel, maar het is hier nu niet het juiste podium om die linksche Azijnbode eens lekker onderuit te halen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:54 schreef Yankee het volgende:
[..]
Kun je dit misschien ook onderbouwen met argumenten of blijft het bij zwakzinnig geschreeuw?
Overigens lees ik de VK niet
Jammer, ben ik altijd wel voor inquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:02 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat kan ik wel, maar het is hier nu niet het juiste podium om die linksche Azijnbode eens lekker onderuit te halen.
en nog weer eens aan de muur mag ik hopen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:22 schreef Tommeke het volgende:
Dus nu maar ff naar de Gamma voor een extra slot en een lange kabel waarmee ik alle fietsen aan elkaar zet, tyfuslijers![]()
cool, heb je hem nog trainingsadvies gegeven?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:40 schreef Patroon het volgende:
Kwam vandaag Bauke Mollema tegen. Stukje met hem gefietst. Sympatieke gast!
wow.. mag ik je de volgende Meet even aanraken?!quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:40 schreef Patroon het volgende:
Nee vuige homo!quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:37 schreef the_critic het volgende:
[..]
wow.. mag ik je de volgende Meet even aanraken?!
hier zo doen, en via PM me maar lastig vallen he met je vieze praatjes... toch jammerquote:
kan nu wel hele stoere verhalen vertellen.... Maar, euhmquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Thuis heeft hij geen sex meer want kinderen. Je moet toch wat hé?
Doen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:57 schreef Yankee het volgende:
Ik draag dan ook meerdere laagjes. Wil nog even een keer weer bij Tommeke in de winkel langs want ben ook wel toe aan wat nieuws
Yesquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:05 schreef MCH het volgende:
[..]
en nog weer eens aan de muur mag ik hopen?
Hij woont nu in Leeuwarden he? Toen hij nog in Groningen woonde kwam ik 'm ook wel eens tegen. Echt een toffe gast.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:40 schreef Patroon het volgende:
Netjes Tommeke, hoeveel denk je dat je niet hebt gelogd?quote:Op zondag 1 december 2013 10:33 schreef Tommeke het volgende:
Prima totalen!
Ik zit op zo'n 9.400 volgens Strava, maar ik heb niet alles gelogd.
De 5000 kun je nog altijd halen. 500km in een wintermaand is prima te doen.quote:Op zondag 1 december 2013 10:28 schreef nodisch18 het volgende:
Ik heb er dit jaar inmiddels 4,486.1 km op zitten. Voor mij het meeste wat ik ooit heb gefietst in een jaar.
Het is dat ik mijn elleboog brak in februari, anders had ik denk ik wel de 5000 kunnen halen. Volgend jaar maar een poging wagen!
moet te doen zijn inderdaad, echter vertrek ik 14 december naar Thailandquote:Op zondag 1 december 2013 10:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De 5000 kun je nog altijd halen. 500km in een wintermaand is prima te doen.
Helemaal dood gegaan met GRIT. Wat is dat afzien zeg. Oja veel lekkere vrouwen!quote:Op zondag 1 december 2013 09:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij woont nu in Leeuwarden he? Toen hij nog in Groningen woonde kwam ik 'm ook wel eens tegen. Echt een toffe gast.
Ik kom in de zomer soms Marc de Maar wel eens tegen, dat is ook echt een sympathieke kerel. Hij doet ook wel eens mee op de wielerbaan, net als Hoogerland toen z'n chick hier nog woonde.
Martijn Keizer woont hier ook in de buurt, maar dat is echt een arrogante pik.
Nee want er hangt een hele dikke donkergrijze laag voor.quote:Op zondag 1 december 2013 11:17 schreef Gripper het volgende:
Hebben jullie al gezien wat een weer het is!
quote:Op zondag 1 december 2013 13:28 schreef muzas het volgende:
Oh en ik heb iemand ingehaald op het kopje(Die niet bejaard was) Da's ook een primeur.
Nee had het te druk met hijgen.quote:Op zondag 1 december 2013 13:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heb je er ook een foto van gemaakt?
quote:Op zondag 1 december 2013 13:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heb je er ook een foto van gemaakt?
Lekker! Ik ga in het vroege voorjaar denk ook maar een weekje fietsen op een warm eiland.quote:Op zondag 1 december 2013 13:01 schreef Wombcat het volgende:
Over een week zit ik op FuerteventuraTwee weken, dus daar komen nog wel een km of 1200 bij
Wij hebben net geboekt voor eind maart een week op Mallorca bij Odwin Bink.quote:Op zondag 1 december 2013 14:27 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Lekker! Ik ga in het vroege voorjaar denk ook maar een weekje fietsen op een warm eiland.
Nice! is best zwaar hequote:Op zondag 1 december 2013 15:45 schreef Oksel het volgende:
Patroon, jij doet nu echt dezelfde training als ik doe.
5.000quote:Op zondag 1 december 2013 10:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Netjes Tommeke, hoeveel denk je dat je niet hebt gelogd?
Goed bezig Tommeke!quote:Op zondag 1 december 2013 17:12 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag ff een visje gehaald in Lauwersoog. Lekker rustig aan gedaan. Heerlijk fietsweer. Af en toe een buitje, af en toe zon
17.5K nu.quote:Op zondag 1 december 2013 17:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
5.000
Nee, ik denk in het voorjaar zo'n 400 km ofzo. Misschien ook wel minder.
Hoeveel heb jij d'r op staan dit jaar?
Lekker zeg! En het Lauwersmeer is mooi ook nogquote:Op zondag 1 december 2013 18:54 schreef Tommeke het volgende:
Bijna de halve wereld rond kaas
Nee, kibbelingetje! En heel rustig gefietst. Ik was met een vriend van me die meerdere elitecriteriums en -klassiekers heeft gewonnen. Hij zweert bij rustige duurtrainingen. En er was een meisje mee die niet vaak zo ver fietste. Dus dat kwam allemaal goed uit
Die man weet!quote:Op zondag 1 december 2013 18:54 schreef Tommeke het volgende:
Bijna de halve wereld rond kaas
Nee, kibbelingetje! En heel rustig gefietst. Ik was met een vriend van me die meerdere elitecriteriums en -klassiekers heeft gewonnen. Hij zweert bij rustige duurtrainingen. En er was een meisje mee die niet vaak zo ver fietste. Dus dat kwam allemaal goed uit
Haha, hongerklopje?quote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Lekker zeg! En het Lauwersmeer is mooi ook nog![]()
Had zelf voor een rondje van 3 uur niks te eten en ook geen geld mee. Lekker slim
Nee, dat nog net niet, goed ontbeten vooraf, die zondagochtend-afbakbroodjes waar ik het wel vaker over heb gehadquote:
Geen spatbordjes zeker?quote:Op maandag 2 december 2013 09:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee, dat nog net niet, goed ontbeten vooraf, die zondagochtend-afbakbroodjes waar ik het wel vaker over heb gehad![]()
Maar had het wel koud aan het eind. Toen werd het ook wat vochtiger op de weg, en dan zit je in het bos telkens in de spray.
Dat is balen. Hoezo? Bedrijf failliet, ontslagen, reorganisatie?quote:Op maandag 2 december 2013 09:53 schreef cafca het volgende:
Ik heb vanaf januari zo'n beetje fulltime tijd om te fietsen (naast het solliciteren en de klussenlijst die mijn vrouw al klaar heeft liggen)
Hoop dat het niet te lang gaat duren, maar fietstechnisch is het wel voordelig natuurlijk.....
Reorganisatie, en ik heb een tijdelijk contract. Wordt dus niet verlengd.quote:Op maandag 2 december 2013 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is balen. Hoezo? Bedrijf failliet, ontslagen, reorganisatie?
Jij zat in de ICT toch? Of sla ik de plank nu mis?quote:Op maandag 2 december 2013 10:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Reorganisatie, en ik heb een tijdelijk contract. Wordt dus niet verlengd.
Maar goed, gaat wel goed komen, en ondertussen maar het voordeel in het nadeel zien
Tja, ik ging weg met strakblauwe lucht en een zonnetje. Pas halverwege de rit trok het dicht. Maar de straten waren eigenlijk de hele ochtend wel nat, en vooral de binnenwegen liggen er nu erg smerig bij, na alle oogstwerk van de afgelopen 2 maanden.quote:Op maandag 2 december 2013 09:21 schreef Patroon het volgende:
Ik ben erg blij met die crudz spatborden. Perfect spul en de kleding blijft tenminsten weer schoon en droog.
Trouwens, overal spierpijn vandaag...
Klopt, projectleider.quote:Op maandag 2 december 2013 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij zat in de ICT toch? Of sla ik de plank nu mis?
Ben je straks staatsprof!quote:Op maandag 2 december 2013 10:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Reorganisatie, en ik heb een tijdelijk contract. Wordt dus niet verlengd.
Maar goed, gaat wel goed komen, en ondertussen maar het voordeel in het nadeel zien
Heerlijk, heb ik gister ook gegeten haha.quote:Op maandag 2 december 2013 09:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee, dat nog net niet, goed ontbeten vooraf, die zondagochtend-afbakbroodjes waar ik het wel vaker over heb gehad![]()
Maar had het wel koud aan het eind. Toen werd het ook wat vochtiger op de weg, en dan zit je in het bos telkens in de spray.
Ja, maar zo val ik nooit af. Blijf ik altijd een dikkertje.quote:Op maandag 2 december 2013 15:13 schreef kaasplankje het volgende:
Oh wij krijgen traditiegetrouw ook ieder jaar boterletters van een cliënt, ik schuif ze zo naar binnen, heerlijk opgewarmd uit de oven.
Uiteraard niet meer! Was overigens wel een goed stuk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:47 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook geen abbo op die krant voor de naar verzuurde yoghurt smakende vrouwelijke pseudo intelligentsia? Top!
Och, dat maakt niet zoveel uit, die heb je voorlopig toch niet echt nodig, als je vader wordt....quote:Op maandag 2 december 2013 17:34 schreef Oksel het volgende:
En je krijgt er een zeer klein pikkie van, van dit gebeuren
Ja. Vermoeiend.quote:Op zondag 1 december 2013 16:22 schreef MarcoD het volgende:
@Wombcat
Heb jij de Velomediane weleens gereden? Zo ja, wat vond jij ervan?
Ah, die krijg ik ook als ik in NL ben, maar tegenwoordig is het wel de letter i in plaats van een M of een Q. Helaas.....quote:Op maandag 2 december 2013 15:13 schreef kaasplankje het volgende:
Oh wij krijgen traditiegetrouw ook ieder jaar boterletters van een cliënt, ik schuif ze zo naar binnen, heerlijk opgewarmd uit de oven.
Utrecht is me stadsiequote:Op maandag 2 december 2013 20:04 schreef keesfietst het volgende:
De Tour in Nederland op een locatie die voor iedereen goed te bereiken is en dan nog gaan zeiken op het parcours.Je hoeft hem zelf toch niet te rijden? Gewoon lekker langs de kant staan kijken en klappen, is 't enige wat je hoeft te doen. Als die tweede etappe naar Zeeland gaat maak ik er wel een leuke fietsdriedaagse van denk ik.
Ben toen in Luik ook bij de proloog v/d Tour geweest en in Amsterdam bij de Giro. Kicken man, beetje de grote jongens aan het werk zien. Voordeel van een proloog is dat je de hele middag renners voorbij ziet komen en ondertussen een beetje tussen de tourbussen/opwarmplekken door kunt wandelen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag ook door de 11.000km grens gegaan zag ik net. Eind van de maand gaan de benen twee weken omhoog en blijven de gewichten aan de kant. Lekker eten en m'n lichaam even helemaal op nul zetten.
Je hebt alleen in de zomer last, van 's winters maggie niet naar buiten van zijn meissie.quote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Oh god je komt toch niet hier de lucht verpesten hé?
Ik weet waar je huis woont vriendquote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Oh god je komt toch niet hier de lucht verpesten hé?
Jeetje, ik weet niet of ik deze klap te boven ga komen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:44 schreef Gripper het volgende:
Al die zeikerds die wat over het parcours door de mooiste flatwijken, langs de afwerkplek en de muffe grachten van utrecht te bitchen hebben hoeven niet op de tour de Frans meet te komen! Dus ook geen BBQ en bier!
klootzak.quote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En jeetje, wat een heftige foto's oksel. Knap hoor.
Wat lichaamsbouw toch eigenlijk een grote invloed heeft op je verschijning he?Investeer je zoveel in afvallen zie je er nog steeds uit als een chubby bankhanger. Dat lijkt me best zwaar.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En jeetje, wat een heftige foto's oksel. Knap hoor.
Wat lichaamsbouw toch eigenlijk een grote invloed heeft op je verschijning he?Investeer je zoveel in afvallen zie je er nog steeds uit als een chubby bankhanger. Dat lijkt me best zwaar.
Toch lullig man, die gast werkt hard om wat af te vallen, en dan kom jij met zo'n opmerking. Waarschijnlijk ben je zelf ook moddervet en jaloers op Oksel zijn progressie.quote:
Moddervet ben ik inderdaad. Niet meer gezond.quote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Toch lullig man, die gast werkt hard om wat af te vallen, en dan kom jij met zo'n opmerking. Waarschijnlijk ben je zelf ook moddervet en jaloers op Oksel zijn progressie.
Kijk Patroon, ik zou het eigelijk niet willen zeggen maar Knut heeft natuurlijk wel gelijk. Eerst dik 12 jaar feesten en beesten en dan dat overgewicht er in een paar maanden af willen trainen. Gaat dus echt niet hé. Maar dat wist jij natuurlijk ook wel. Of nie soms?quote:
Maar iemand keihard in de grond stampen is zo verschrikkelijk makkelijk. Het is juist de kunst om iemand positief te motiveren. Wat mij afgelopen seizoen is opgevallen is dat de jongens van hier die regelmatig met elkaar fietsen, elkaar echt beter hebben gemaakt, dat is mooie sport en maakt het leuk om met elkaar te fietsen. Je leert elkaar ook buiten het fietsen kennen, wat het leuk maakt om hier te komen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kijk Patroon, ik zou het eigelijk niet willen zeggen maar Knut heeft natuurlijk wel gelijk. Eerst dik 12 jaar feesten en beesten en dan dat overgewicht er in een paar maanden af willen trainen. Gaat dus echt niet hé. Maar dat wist jij natuurlijk ook wel. Of nie soms?
En dat Knut het wat lullig neer plemt doet verder aan de waarheid niets af hoor.
haha, buzz bijna net zo lang als mij en toch nog dikkerquote:Op maandag 2 december 2013 21:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kijk Patroon, ik zou het eigelijk niet willen zeggen maar Knut heeft natuurlijk wel gelijk. Eerst dik 12 jaar feesten en beesten en dan dat overgewicht er in een paar maanden af willen trainen. Gaat dus echt niet hé. Maar dat wist jij natuurlijk ook wel. Of nie soms?
En dat Knut het wat lullig neer plemt doet verder aan de waarheid niets af hoor.
Oh, en voordat jij er over begint, hier nogsteeds 188 cm en 2 kg aangekomen, nu op 88 kg. Vind ik iets te veel van het goede maar gisteren de 1e 45 kmcan het nieuwe seizoen weggetrapt.
Opzich heb je gelijk, maar daarna kijk je hoe Okkie in het leven staat en wie hem in de grond probeert te trappen, en dan zal je zien dat okkie dit op de bank leest naast zijn vriendin, nog eens naar de Oltre kijkt die naast een knisperende haard staat, nog eens een bemoedigende klop op de buik van zijn vriendin geeft (groei nog maar ff oged door knul!), grinnikt en wer door gaat tot de orde van de dag.quote:Op maandag 2 december 2013 21:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar iemand keihard in de grond stampen is zo verschrikkelijk makkelijk. Het is juist de kunst om iemand positief te motiveren. Wat mij afgelopen seizoen is opgevallen is dat de jongens van hier die regelmatig met elkaar fietsen, elkaar echt beter hebben gemaakt, dat is mooie sport en maakt het leuk om met elkaar te fietsen en elkaar ook te leren kennen, je ziet echt een stuk meer betrokkenheid bij elkaar.
Wacht maar tot je ook bijna 50 bent mien jong. Dan lullen we nog wel eens over gewichten. 10 jaar geleden deed ik het afgetraind nog voor 77 kg schoon aan de haak, maar met dit leven van veel verplicht restaurant voer is dat gewoonweg niet vol te houden. Vanavond 2 glazen sprüdelwasser en een putenbrust, maar ook die zwemt dan weer vrolijk in de saus rond. Helaas.quote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
haha, buzz bijna net zo lang als mij en toch nog dikker
Vertel!quote:Op maandag 2 december 2013 19:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ja ook in de seksindustrie vallen klappen, helaas.
Ik ben 186 en weeg zo'n 74 kilo denk ik en vind nog dat er wat af kanquote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
haha, buzz bijna net zo lang als mij en toch nog dikker
10 jaar terug zat ik daar nog onder.quote:Op maandag 2 december 2013 22:10 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ook bijna 50 bent mien jong. Dan lullen we nog wel eens over gewichten. 10 jaar geleden deed ik het afgetraind nog voor 77 kg schoon aan de haak, maar met dit leven van veel verplicht restaurant voer is dat gewoonweg niet vol te houden. Vanavond 2 glazen sprüdelwasser en een putenbrust, maar ook die zwemt dan weer vrolijk in de saus rond. Helaas.
Ze hebben een kachel, geen open haard, ze krijgen een dochter en volgens mij mep je zo aan het eind van een zwangerschap niet meer op een bolle buik als je geen ros voor je muil wilt krijgen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk, maar daarna kijk je hoe Okkie in het leven staat en wie hem in de grond probeert te trappen, en dan zal je zien dat okkie dit op de bank leest naast zijn vriendin, nog eens naar de Oltre kijkt die naast een knisperende haard staat, nog eens een bemoedigende klop op de buik van zijn vriendin geeft (groei nog maar ff oged door knul!), grinnikt en wer door gaat tot de orde van de dag.
Lekker ja!quote:Op maandag 2 december 2013 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
Alweer een zak pepernoten, chocoladeletters enzo van een leverancier.
NEE! Te dik man! Daarom kom ik ook bekant geen berg over de laatste jaren. En vrije tijd om eens lekker bij te trainen heb ik ook veel te weinig. En zo'n avond als deze had ook liever een uurtje op de Tacx gezeten dan op een Duitse hotelkamer beetje dom met m'n aaipet te zitten spelen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben 186 en weeg zo'n 74 kilo denk ik en vind nog dat er wat af kan
Buzz is dik.
Lijkt me logisch ja, anders had je zo als stand-in voor Billie Turf of Dik Trom kunnen fungeren. Qua face kan het nog steeds.quote:Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
10 jaar terug zat ik daar nog onder.
Je zou ook je best kunnen gaan doen om de kom op de tourproloog van 2015 af te pakken van een of andere Utrechtse fietskoerier. Hij doet het rondje maar met 34 gemiddeld, moet lukken toch!!quote:Op maandag 2 december 2013 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Over 3 weekjes weer lekker op trainingskamp in Palau en palawanPaar obscure kom's pakken die nooit worden verbeterd
Gvd, klap op de vuurpijl.quote:Op maandag 2 december 2013 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk, maar daarna kijk je hoe Okkie in het leven staat en wie hem in de grond probeert te trappen, en dan zal je zien dat okkie dit op de bank leest naast zijn vriendin, nog eens naar de Oltre kijkt die naast een knisperende haard staat, nog eens een bemoedigende klop op de buik van zijn vriendin geeft (groei nog maar ff oged door knul!), grinnikt en wer door gaat tot de orde van de dag.
En de tweede klap op de vuurpijl. En bovendien wordt ik ook nog eens gebackuped door een Frieske held en een BBQ meister.quote:Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef Blik het volgende:
Als er iemand geen ene fuck om geeft dan is het Oksel wel. Kijkt even opzij naar zn chick en glimlacht
Ik wil geen medeweggebruikers in gevaar brengenquote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je zou ook je best kunnen gaan doen om de kom op de tourproloog van 2015 af te pakken van een of andere Utrechtse fietskoerier. Hij doet het rondje maar met 34 gemiddeld, moet lukken toch!!
In die tipi is een band voor het leven gesmeed, dat snappen die andere gasten niet joh. Boks bolle speklel!!quote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
En de tweede klap op de vuurpijl. En bovendien wordt ik ook nog eens gebackuped door een Frieske held en een BBQ meister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |