SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door kanovinnie op 28-11-2013 17:58:35 ]
Heb ik thuis ook..idd ideaal om tijdens het seizoen thuis wat bovenlichaam bij te trainen.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Gisteren een introductie TRX gedaan op de gym. Naast hardlopen, pilates en body balance ga ik dit erbij doen. Is goed voor de core stability en kracht. Vond het leuk om te doen.
Tja, mooiste was geweest om te starten/finishen langs de singel. Maar die is pas in 2019 af.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:20 schreef the_critic het volgende:
Vind alleen wel jammer dat ze starten/finishen bij Jaarbeurs. Niet het meest aantrekkelijke stukje Utrecht.. Maar kijken ga ik zeker ja!Vandaag alle nieuws volgen, dan baal ik een klein beetje dat het pas in 2015 is haha Nu lekker maken en dan nog 1,5 jaar moeten wachten..
Check.quote:
Ik weet Ivo, ik weet alleen niet of er voldoende animaux zal zijn voor alledrie.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor de startpost, ik heb 2 200km ritten dit voorjaar, in februari en op 30 maart, die laatste over de Vennbahn.
Kan ook op de dag zelf, alleen kan het dan dat Ivo je boos aankijkt.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
Een 200 of 300 lijkt me ook wel wat, moet je je daarvoor inschrijven of kan dat ter plekke? Ik weet nu niet of ik dan kan namelijk.
haha en ook zo'n helm van 70 jaar terug? Dat hesje vind ik bestquote:Op donderdag 28 november 2013 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
Koolnel?
Je moet wel een reflecterend hesje aan want dan hoor je er helemaal bij. Ik heb de mijne alvast in een marinade gezet van oud kettingsmeer, scheutje karnemelk en wat oud afwaswater.
Ik ook! Deze moeten we ook grijs draaien:quote:Op donderdag 28 november 2013 18:40 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind die Toer de Frans meet ook wel een kek idee, gaan we dan de hele tijd Frans Bauer draaien? Dan ben ik van de partij.
Staat in de agenda. Regel je oppas?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:58 schreef Gripper het volgende:
Hee maar tof zeg, die tourstart. Zet dat weekend vast in je agenda voor een utrecht meet![]()
Op de zondag rijden ze utrecht uit en dan komen ze vlak langs Nieuwegein / IJsselstein. Kijken dus! We gaan lekker een rondje rijden, ergens Live langs het parcours en daarna voor de tv thuis. Dit wordt de vroegst aangekondigde meet ooit: zondag 5-7-2015
Oh, vanavond ook feest in de stad, op het Domplein om 19 uur een of andere stunt. Ik ga wel ff kijken!
Een mailtje een week van tevoren is wel genoeg. De meesten schrijven zich een paar weken van tevoren in, het is vooral handig voor mij om te weten hoeveel routebeschrijvingen e.d. ik moet kopieren en wat andere praktische dingen organiseren.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
Een 200 of 300 lijkt me ook wel wat, moet je je daarvoor inschrijven of kan dat ter plekke? Ik weet nu niet of ik dan kan namelijk.
Joehoe?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:55 schreef kaasplankje het volgende:
Ligt een beetje aan het weer en aan de rest, als er een groepje zin heeft om te gaan ben ik erbij. MarcoD wilde misschien, Gripper is er vast wel voor te porren.
Zo'n hesje is alleen verplicht in Frankrijk als je in het donker rijdt (en bij een enkele organisator die blind regels kopieert).quote:Op donderdag 28 november 2013 18:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
haha en ook zo'n helm van 70 jaar terug? Dat hesje vind ik bestIs dat hesje wat je in de auto moet hebben voor als je pecht hebt goed? Dan doe ik die wel.
Welke ben jij van plan te rijden? Of licht dat aan de rest?
Schier ding ja!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
Hmm ik wil een vette Selev bril maar hij is 120.-![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 200 over de Citadel is iets van 1000 hoogtemeters, die over de Vennbahn iets van 1700. Routes van dit jaar:quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:16 schreef Oksel het volgende:
Maar wanneer is wat? Zet anders even op een rij wanneer we welke 200-300 kunnen rijden.
Mits goed weer heb ik ook zin.
Verder ga ik 15 mei de 24 uurs race op zandvoort rijden..
zondag 23 februari de Citadelrit (200km)quote:Op donderdag 28 november 2013 20:16 schreef Oksel het volgende:
Maar wanneer is wat? Zet anders even op een rij wanneer we welke 200-300 kunnen rijden.
Mits goed weer heb ik ook zin.
Dat pakje wil ik ook wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
Hmm ik wil een vette Selev bril maar hij is 120.-![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja precies... Dus die tochten stop ik nog even in het mapje 'ooit, misschien'quote:Op donderdag 28 november 2013 20:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De 200 over de Citadel is iets van 1000 hoogtemeters, die over de Vennbahn iets van 1700. Routes van dit jaar:
Citadelrit: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=drtvuplxnwmlemgb
Vennbahn: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=czfcotmwubujnrbd
Met wie?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:16 schreef Oksel het volgende:
Ach, dat dacht ik 2 of 3 jaar geleden ook. En als ik dan zie dat ik "gemakkelijk" afgelopen zaterdag 130 km gefietst heb en daar niet bijzonder stuk van was, dan realiseer ik me dat een 200 ook te doen moet zijn. En een 300 ook als ik daar voor train. En voor jou ook. Misschien niet volgend jaar, maar dat jaar daarna?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja precies... Dus die tochten stop ik nog even in het mapje 'ooit, misschien'
Ja kom ik ook wel kijken, toch bij mij in de achtertuinquote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met wie?
Ik kom dan misschien wel ff kijken als ik tijd heb . En je aanmoedigen.
Het is volgens mij toegestaan om te stayeren, dus dan is die 37 gemiddeld niet zo heel bijzonder. Moet je ook wel redden.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef Oksel het volgende:
Met m'n oom, de andere 2 ken ik niet.
3 x 2 uur knallen.. klinkt niet erg zwaar eerlijk gezegd. Kan ik denk ik alleen wel met 33 gemiddeld, maar er zijn meer fietsers. Geloof dat m'n oom vorig jaar gemiddeld 37 fietste, in extreem slecht weer.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef Oksel het volgende:
Met m'n oom, de andere 2 ken ik niet.
3 x 2 uur knallen.. klinkt niet erg zwaar eerlijk gezegd. Kan ik denk ik alleen wel met 33 gemiddeld, maar er zijn meer fietsers. Geloof dat m'n oom vorig jaar gemiddeld 37 fietste, in extreem slecht weer.
Voor Ivo en Kolonel ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen er nog een kleine FOK!meet van maken. Voor Wombcat, Gripper, Kaas, Marco, Kees, Muzas en mij ligt het op fietsafstand.
46quote:Op donderdag 28 november 2013 21:48 schreef Sautor het volgende:
Amstel Gold is maar 20e toch? Da's nog redelijk te overzien, of heb ik me nu een flinke rekening op de hals gehaald?
200 is leuk en ok. De 300 sla ik in 2014 over, dit jaar wil ik eens niet het enorme paasvuur/orgie/hippiefeest aan de lek missen.quote:
ik vind de maliebaan (waar ronde van midden nederland finished) of Maliesingel bij spoorwegmuseum in de buurt, veel atractiever qua sfeerbeelden... maarja..quote:Op donderdag 28 november 2013 15:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tja, mooiste was geweest om te starten/finishen langs de singel. Maar die is pas in 2019 af.
http://cu2030.nl/page/catharijnesingel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |