Spoilersquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:30 schreef Devano het volgende:
De eerste 10-15 minuten zullen worden gevuld met over-de-top grappen, items en filmpjes over Johan's verjaardag. Vervolgens gaat men het over voetbal hebben.
Ik mis deadliest warrior.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dwergen die worstelen, dat was pas een wekelijkse topshow.
Had je m'n Jurassic Park post gelezen?quote:
In het kader van Dinovember?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je m'n Jurassic Park post gelezen?
nee?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je m'n Jurassic Park post gelezen?
Ohquote:
Ah, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Er zit wat schot in Jurassic World2015. Ik heb er zin in.
Nou ja, dat was het eigenlijk wel, een heel bijzondere post was het nou ook weer niet.
Waarom staat je gif UI steeds stil?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken hoe ze overwinning van Ajax gaan bagatelliseren.
Vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom staat je gif UI steeds stil?
Met een beetje relativeren is op zich niks mis mee. Vorig jaar won Celtic van Barca.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken hoe ze overwinning van Ajax gaan bagatelliseren.
Op een totaal andere manier.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een beetje relativeren is op zich niks mis mee. Vorig jaar won Celtic van Barca.
Haha, jij maakte dezelfde vergissing als ik.quote:
Hebben we daar beelden van?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
J. Alba wordt idd vaak onderschat.
Inderdaad.quote:
het schijnt dat een vaste bezoeker van dit topic daar wel 's een gifje van heeft gepost.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben we daar beelden van?
Bedankt davy.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind dit een goede post van jou
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:30 schreef Devano het volgende:
De eerste 10-15 minuten zullen worden gevuld met over-de-top grappen, items en filmpjes over Johan's verjaardag. Vervolgens gaat men het over voetbal hebben.
Daarna gaat Rene proberen uit te leggen dat Ajax 1 keer per jaar een incidentele uitschieter kan hebben, waarbij iedereen boven zichzelf uitstijgt zoals "vorig jaar tegen City een keertje." Waarop Johan Ajax gaat verdedigen en benadrukt dat het komt door de komst van Cruijff en zijn paladijnen.
Genee: "Een vraag uit het land. Beste Rene, heeft de winst van Ajax op Barcelona aangetoond dat het gat met de Europese top enigszins is gedicht? Groeten van Dirk Bakker uit IJmuide.
Rene: Ik moet heel eerlijk zeggen, Wilfred. Echt werkelijk waar, ik heb genoten. Ik vond Blind goed spelen, Ehh ehh Sereno, hoe heet 'ie? Serero. Ik vond Klaassen goed. Hoesen speelde ook re-de-lijk."
Johan: "Hij is sowieso al 2 klassen beter dan die IJslander!"
Rene: "...Ik vin het echt razendknap wat ze gepresteerd hebben. Maar laten we wel wezen, Wilfred. Die Puyol. *Rene kijkt Boskamp aan* dat kan echt niet meer. Heb je dat gezien? *Lachsalvo* dat kan echt niet meer! Nee, nu blijkt wel dat die selectie van Barcelona een stuk minder is dan we allemaal denken. Als de Messis en de Alvessen van deze wereld niet mee doen, dan blijft er echt heel weinig voetbal over. Zelfs met Iniesta ehh ehh Xavi op het middenveld.
Genee: "Maar doe je Ajax dan niet een beetje te kort? Die hebben toch gewoon fantastisch gespeeld?"
Etc
gisteren?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt davy.Ik ben blij dat we weer door één deur kunnen na onze aanvaring gisteren.
Gisteren.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:36 schreef GGMM het volgende:
Johan: Ik vind wel Rene..
Rene: Nee, helemaal niet!
Haha hij luistert niet eensquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:36 schreef GGMM het volgende:
Johan: Ik vind wel Rene..
Rene: Nee, helemaal niet!
Je moet wat vastigheden hebben in het leven he.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel een aaneenschakeling van clichématig gelul dit programma.
Dat maakt het heerlijk.
Mocht Cocu de kerst niet halen, zou hij wekelijks bij VI aan kunnen schuiven volgend jaar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat maakt het heerlijk.
Het is net een warm bad waar je je lekker in laat zakkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat maakt het heerlijk.
Ja, grappen over Bossie die soms wat veel eet, lachen om Puyol die er geen klote van kan, lachen om PSV, het hoort er bij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je moet wat vastigheden hebben in het leven he.
McClaren zou het ook wel kunnen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mocht Cocu de kerst niet halen, zou hij wekelijks bij VI aan kunnen schuiven volgend jaar.
Heerlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is net een warm bad waar je je lekker in laat zakken
Nee, het kwam van 2 kantenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is dit voor gelul joh.
Ajax was fucking goed. We hebben het alleen maar over Barca Barca Barca.
Niet te missen, idd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Die achter Genee? Dat vierkanterige?
lijkt wel henk westbroekquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
Die man aan de bar valt gelukkig niet op in zijn oranje jack.
Dat Klaassen-moment op het eindequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |