Spoilersquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:30 schreef Devano het volgende:
De eerste 10-15 minuten zullen worden gevuld met over-de-top grappen, items en filmpjes over Johan's verjaardag. Vervolgens gaat men het over voetbal hebben.
Ik mis deadliest warrior.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dwergen die worstelen, dat was pas een wekelijkse topshow.
Had je m'n Jurassic Park post gelezen?quote:
In het kader van Dinovember?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je m'n Jurassic Park post gelezen?
nee?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je m'n Jurassic Park post gelezen?
Ohquote:
Ah, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Er zit wat schot in Jurassic World2015. Ik heb er zin in.
Nou ja, dat was het eigenlijk wel, een heel bijzondere post was het nou ook weer niet.
Waarom staat je gif UI steeds stil?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken hoe ze overwinning van Ajax gaan bagatelliseren.
Vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom staat je gif UI steeds stil?
Met een beetje relativeren is op zich niks mis mee. Vorig jaar won Celtic van Barca.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken hoe ze overwinning van Ajax gaan bagatelliseren.
Op een totaal andere manier.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een beetje relativeren is op zich niks mis mee. Vorig jaar won Celtic van Barca.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |