Eentje die ook in de doelgroep valt die beschreven wordt in de OP.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:58 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb geen idee waarom dit nieuws is, maar als je een beetje weet hoe een normale verdeling werkt (en het IQ is een normale verdeling), dan
[ afbeelding ]
Kun je zien dat 68% van de mensheid tussen 85 en 115 zit, dus 16% aan de onderkant. Of, zie grafiek, 13,6% tussen 70 en 85. En dat is net iets meer dan één op de acht, dus zo slecht doen die Amsterdammers het niet eens.
Echt, welke analfabeet zet dit in godsnaam in de krant.
Ah toch nog een klein kansje op wat dinero.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bloody favoritism, besides Karina kan daar in, die zit <10.000.
Wij ook sinds kortquote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bloody favoritism, besides Karina kan daar in, die zit <10.000.
Zo zo, meertalig ook nogquote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah toch nog een klein kansje op wat dinero.
Mucho dineros, que?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah toch nog een klein kansje op wat dinero.
Wij hebben 1200 ¤ teruggekregen, althans dat krijgen we, want we hebben het nog niet teruggekregen feitelijk.quote:
Ik hoopte op een Hummerquote:Op woensdag 27 november 2013 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wij hebben 1200 ¤ teruggekregen, althans dat krijgen we, want we hebben het nog niet teruggekregen feitelijk.
Doe mij maar een Porsche.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik hoopte op een Hummer![]()
Daar doet D het toch voor?
Merde.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Si no tengo trabajo, no mas dinero.
Joh, je woont zeker in Amsterdam?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:12 schreef Peunage het volgende:
Spaans is best makkelijk eigenlijk. Er van uitgaande dat ik nooit naar Spaanse TV kijk of zo, als ik het zo lees begrijp ik zo'n beetje alles.
Spreken is weer een andere tak van sport.
Dat is Amsterdam-Noord, en daar zijn ze een beetje...quote:
Uh ik heb dus ook in Noord gewoondquote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is Amsterdam-Noord, en daar zijn ze een beetje....
Ik weet het van mijn vrouw, want die is rasecht Amsterdamse.
Jezus zeg, sterkte.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is Amsterdam-Noord, en daar zijn ze een beetje....
Ik weet het van mijn vrouw, want die is rasecht Amsterdamse.
Mijn vrouw riep meteen al Amsterdam-Noord.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik heb dus ook in Noord gewoondNu op stand gelukkig.
Ik gok dat het IQ in Noord trouwens gemiddeld nog veel lager is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |