Ja, dat geldt natuurlijk ook voor mijn commentaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
[..]
Het is DWDD.
Niet nadenken. Gewoon ondergaan.
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat filmpje van die pinguïn die een andere duwt.
Dat hopen we dan maar... edoch ik heb zo mijn twijfels.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zou ook niet weten hoe dat moet hoorniet iedereen drinkt koffie
Ik drink ook noooit koffie, maar koffie zetten snap ik wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik drink nooit koffie maar zetten kan ik het toch wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Senseo apparaat zekerquote:Op donderdag 28 november 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik drink ook noooit koffie, maar koffie zetten snap ik wel.
Wat nou amaiquote:Op donderdag 28 november 2013 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zijn jullie allemaal slim, amai.
Alleen hoeveel schepjes?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik drink ook noooit koffie, maar koffie zetten snap ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Koffieverslaafde ouders...dan moet je wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo fout als dat meiske zou ik het niet doen, maar ik heb ook nooit koffie gezet met zo'n apparaat. Ik drink helemaal geen koffie.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:06 schreef Waaghals het volgende:
ze weet in ieder geval wel hoe ze koffie verkeerd moet zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor een resort op de Dominicaanse Republiek.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:06 schreef alors het volgende:
Zulke muziek is leuk voor een minuut, maar na 5 minuten ben je het wel zat.
Ziet er zo wel beter uit moet ik zeggenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef Pandaplint het volgende:
Ik herkende haar niet zonder hoed
Nee inderdaad, als ik er studie van zou maken zou het me wellicht ook wel lukken. Maar heb in mijn leven nog nooit koffie gezet en mijn ouders hebben ook geen koffiezetapparaatquote:Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo fout als dat meiske zou ik het niet doen, maar ik heb ook nooit koffie gezet met zo'n apparaat. Ik drink helemaal geen koffie.
Een kreet van verbazing.quote:
Wilpatat!quote:Op donderdag 28 november 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Beetje misselijkmakend die Wilfriet.
ze weet in ieder geval wel hoe ze koffie verkeerd moet zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ik heb ergens opgeborgen in mijn kamer wel zo'n koffiezetapparaat trouwens, maar dat is voor als mijn ouders op bezoek komen en ze per se koffie willen. En dan mogen ze het zelf zetten.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, als ik er studie van zou maken zou het me wellicht ook wel lukken. Maar heb in mijn leven nog nooit koffie gezet en mijn ouders hebben ook geen koffiezetapparaat
hij staat al op mn lijstjequote:Op donderdag 28 november 2013 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
Zou de Guilty Pleasure CD nog boor de kerst in de winkel liggen?
ze weet in ieder geval wel hoe ze koffie verkeerd moet zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Dat ik zie het niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit een guilty pleasure?
Zout erover?quote:
Ah dus je hebt het al eens gedaanquote:Op donderdag 28 november 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ergens opgeborgen in mijn kamer wel zo'n koffiezetapparaat trouwens, maar dat is voor als mijn ouders op bezoek komen en ze per se koffie willen. En dan mogen ze het zelf zetten.
Mij bood ze Decaf aanquote:Op donderdag 28 november 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah dus je hebt het al eens gedaan
Die van mij mogen zelf oploskoffie meenemen als ze langskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |