Is dat die met die mega-neusgaten?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alles behalve Ronald Goedemondt is vrij kut.
Dat.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:35 schreef Stickertje het volgende:
Miley Cyrus persoon van het jaar.. rot toch op
Weer eens.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:38 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Vind Wrecking Ball ook geen verkeerd nummer.
Als iemand naakt een hamer wil likken moet dat kunnen.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat vind je van de clip? Kan dat zomaar?
Ze brengt wel mensen samen...de hele wereld vind haar achterlijk.quote:
Ze moet echt eens ophouden met die tong uit te stekenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze brengt wel mensen samen...de hele wereld vind haar achterlijk.
Gaat wel een beetje ver...quote:Op donderdag 28 november 2013 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat vind je van de clip? Kan dat zomaar?
Eensquote:Op donderdag 28 november 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ze moet echt eens ophouden met die tong uit te steken
EENS!quote:
quote:
Homo die in Frankrijk in elkaar is getrimd.quote:
Nice!quote:Op donderdag 28 november 2013 19:41 schreef wdn het volgende:
[..]
EENS!
Ik heb ooit remise gespeeld tegen Jan Timman
Niet hard genoeg wmb.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is in elkaar geslagen omdat ie een homol is.
Hij was ere-lid van onze vereniging en speelde een multi-simultaan tegen 50 manquote:
hahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
De rebus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja wie is dat?quote:
Knap hoor. Ik zou denk ik na 2 zetten van hem mat staanquote:Op donderdag 28 november 2013 19:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij was ere-lid van onze vereniging en speelde een multi-simultaan tegen 50 man
Waren er niet veel die iets scoorden tegen hem.
Je kent George Orwell niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die schrijver waar die vent het nu over heeft.
Na 2 kan niet ;-)quote:Op donderdag 28 november 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Knap hoor. Ik zou denk ik na 2 zetten van hem mat staan
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Ach last ik een persoonlijk statement maken door Orwell te kiezen en lekker op te vallen als krabbelaar.
Nee, nooit van gehoord.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je kent George Orwell niet?
Ik quote mezelf even:quote:Op donderdag 28 november 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Na hoeveel kan narrenmat? Tijd niet meer gedaan
Nee, dan Sylvana. Of Claudia.quote:
Oh wacht. Hmmm.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Na hoeveel kan narrenmat? Tijd niet meer gedaan
Of ditquote:Op donderdag 28 november 2013 19:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Na 2 kan niet ;-)
4 is minimum: http://nl.wikipedia.org/wiki/Herdersmat
(en dat is me ook wel eens gelukt)
Daaromquote:Op donderdag 28 november 2013 19:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh wacht. Hmmm.
Narrenmat is 2 ja maar die is dom
Denk dat al die columnisten nooit meer uitgenodigd worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:47 schreef Pedroso het volgende:
Zal Matthijs boos zijn dat niemand hem heeft genoemd als man van het jaar ?
Ja. Ik zat vanuit wit te denken was helemaal zwart vergeten >:Dquote:Op donderdag 28 november 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Of dit
Het narrenmat (ook wel gekkenmat genoemd) is in een schaakpartij het kortste openingsmat: zwart zet de witte speler al op de tweede zet mat. Het verloop van zo'n partij kan als volgt zijn:
Nee, zolang Halina het maar in zijn oor schreeuwt.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:47 schreef Pedroso het volgende:
Zal Matthijs boos zijn dat niemand hem heeft genoemd als man van het jaar ?
Gaat hij met Halina?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, zolang Halina het maar in zijn oor schreeuwt.
Matthijs loopt de 100 meter wiskunde in 22 seconden.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:50 schreef NoCigar het volgende:
Hij gaat de gouden medaille voor de wiskunde winnen Matthijs.
Ha, hij mag daar niet eens de koffie rondbrengen.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Matthijs wil ook zo graag naar Princeton, al is het maar op de koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet alleen de nieren.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die elkaar weleens geproefd.
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:51 schreef Gramulanion het volgende:
Het grootste genie ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Het grootste genie ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze smelten de kazen!
Het grootste genie ooitHe has the pants on.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve een echte Einsteinquote:Op donderdag 28 november 2013 19:52 schreef wdn het volgende:
Zeg als je vlucht dan neem je toch geen piano mee?
Dat is hip.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Waar sloeg dat zwakzinnige filmpje op?
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef luxerobots het volgende:
Wat een onzinfilmpje, voegt toch niets toe.
Het is DWDD.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Afgekeken van de NOS.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Dat filmpje van die pinguïn die een andere duwt.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Nu even een filmpje van een pinguïn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |