Nee, ze reageert sowieso niet zo op eten. Vorige keer hetzelfde, ze is gewoon erg bang.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:43 schreef Laysa het volgende:
en ze reageert nu ook niet op snoepjes gerammel of met brokjes?
Nee vast niet, heb je vast al geprobeerd
Ze kan niet uit zichzelf terug.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:43 schreef Adnap het volgende:
He bah MB, ik hoop dat ze snel weer terug komt.
Nee weet ik maar ik hoop dat je dr snel kunt vangenquote:Op donderdag 28 november 2013 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ze reageert sowieso niet zo op eten. Vorige keer hetzelfde, ze is gewoon erg bang.
[..]
Ze kan niet uit zichzelf terug.
Toen heeft Re haar uiteindelijk gevangen met veel geduld. Hij had een blikje gourmet in de draagmand gezet en is op een afstandje gaan wachten.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:44 schreef Oognip het volgende:
Hoe hebben jullie haar uiteindelijk de vorige keer gevangen? Is het geen optie om dat nu weer te doen? (Vast niet, anders deed je het wel...)
Oh bluh, ik kan me zo goed voorstellen dat je zooo ongerust bent nu ze zo verzwakt isquote:Op donderdag 28 november 2013 15:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen heeft Re haar uiteindelijk gevangen met veel geduld. Hij had een blikje gourmet in de draagmand gezet en is op een afstandje gaan wachten.
Het is net of ze ons niet herkent als ze buiten is, ze komt echt niet naar je toe.
Toen had ze na 4 dagen wel honger en kwam ze dus naar de mand, maar nu is het zo koud enzo, en ze is al verzwakt natuurlijk
En Re is nog niet thuis en ik weet niet wat ik moet doen.
Ah ja, dat is hemquote:Op donderdag 28 november 2013 14:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
BUG / [CENTRAAL] Bannerproblemen #3
Oh nee niet weerquote:Op donderdag 28 november 2013 15:38 schreef MissBliss het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik even dood?
Kitty is volgens mij WEER naar beneden gevallen
Ze mag tegenwoordig amper nog naar buiten vanwege vorig drama, maar nu glipte ze zo langs me heen, gelijk naar het balkon vd buren. En nu is ze alweer bijna een uur weg. Ik heb 1 mauw gehoord, verder niks. Ik ben al via een benedenbuur in de tuin wezen kijken en niks natuurlijk. Ik zag haar niet op de balkonnen, dus grote kans dat ze beneden is. Nou ja, en de vorige keer bleek al dat het vrijwel onmogelijk is een kat te vinden in die jungle.
En nu is het koud.
En eet ze slecht.
En is het vroeg donker.
Ik haat mezelf echt
Ja, dat is heel veel werk. Ik heb niet eens meer Gourmet, dus ik moet zo eerst maar even naar de winkel. Een schuilplekje kan ze vast wel vinden, want die zijn er zat.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:49 schreef Candaasje het volgende:
Het waren veel tuinen hè? Bij elk adres aanbellen met een doos en een blikje gourmet is zeker wel heeeel veel werk? (Dan heeft ze in elk geval overal een schuilplekje en wat te eten, en heb je kans dat mensen haar zien.)
Nee, want toen ben ik even naar de keuken gegaan omdat ik zo zenuwachtig wordt als ze op de andere balkons is. (Als in: ik kan het niet aanzien). Maar ik keek net naar de balkons en ze kan er eigenlijk maar op 4, daarna is er een barrière, en bij die 4e zit een klimop van de tuin naar het balkon dus ik denk dat ze daar naar beneden is gegaan/gevallen. Dat was de vorige keer ook zo.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee niet weer![]()
Shit shit shit!
Maar toen ze langs jou heen naar het balkon van de buren glipte, zag je toen niet wat er daarna gebeurde, waar ze toen heen ging?
Dat is (door andere redenen) nog niet gedaan, dat gaas. (Conflict met buur waar ik niet veel over wil zeggen verder). De nieuwe tactiek was dus om haar nog maar amper naar buiten te laten, alleen onder toezicht. Dus nu laat ik meestal Spider naar buiten als zij slaapt (wat vrijwel de hele dag is). Maar nu glipte ze dus langs me.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:00 schreef Greys het volgende:
Voor een volgende keer toch maar wat gaas tussen de balkons?![]()
Dan hoef je die zenuwen ook niet meer te hebben dat je het niet kunt aanzien als ze op een van de andere balkons gaat. Want nu is het wel heel zonde dat je niet bent blijven kijken.
Achteraf gelul natuurlijk. Ik snap dat het superkut is en ik ga keihard duimen dat jullie haar heel snel weer hebben! Maar daarna zou ik wel echt rap het balkon gaan afzetten.
Weet je wel heel zeker dat ze helemaal naar beneden is dan? Kan het niet zo zijn dat ze op een van de andere balkons zit?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat is heel veel werk. Ik heb niet eens meer Gourmet, dus ik moet zo eerst maar even naar de winkel. Een schuilplekje kan ze vast wel vinden, want die zijn er zat.
[..]
Nee, want toen ben ik even naar de keuken gegaan omdat ik zo zenuwachtig wordt als ze op de andere balkons is. (Als in: ik kan het niet aanzien). Maar ik keek net naar de balkons en ze kan er eigenlijk maar op 4, daarna is er een barrière, en bij die 4e zit een klimop van de tuin naar het balkon dus ik denk dat ze daar naar beneden is gegaan/gevallen. Dat was de vorige keer ook zo.
Daar ben ik net geweest, maar geen teken van Kitty. Ze is gewoon zo bang dat ze zich niet laat zien.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:02 schreef Candaasje het volgende:
Ik zou nu gelijk beginnen met zoeken bij de mensen met de tuin waar de klimop zit, misschien is Kitty nog wel in de buurt!
Ja, ik heb net op die balkons gekeken en daar zit ze niet. Normaal zou ze ook binnen 5 minuten weer terug zijn namelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Weet je wel heel zeker dat ze helemaal naar beneden is dan? Kan het niet zo zijn dat ze op een van de andere balkons zit?
Nou ja een buur kan moeilijk voorkomen dat jij gaas tussen de spijlen van je EIGEN balkon doet lijkt me, toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is (door andere redenen) nog niet gedaan, dat gaas. (Conflict met buur waar ik niet veel over wil zeggen verder). De nieuwe tactiek was dus om haar nog maar amper naar buiten te laten, alleen onder toezicht. Dus nu laat ik meestal Spider naar buiten als zij slaapt (wat vrijwel de hele dag is). Maar nu glipte ze dus langs me.
Een buur kan voorkomen dat ik op een uitbouw ga staan om de overgang tussen 2 balkons af te zetten.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja een buur kan moeilijk voorkomen dat jij gaas tussen de spijlen van je EIGEN balkon doet lijkt me, toch?![]()
Maar ga snel naar buiten nu het nog licht is! Niet FOK!ken, zoeken.
Maar je kunt toch gaas/net tussen de spijlen van je balkon doen terwijl je gewoon op je eigen balkon blijft? Daar hoef je toch niet voor op een uitbouw te gaan staan?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een buur kan voorkomen dat ik op een uitbouw ga staan om de overgang tussen 2 balkons af te zetten.
Dat kan dus niet, anders had ik het wel gedaan. Tis moeilijk uit te leggen. Maar ja, dat maakt nu toch niet meer uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gaas/net tussen de spijlen van je balkon doen terwijl je gewoon op je eigen balkon blijft? Daar hoef je toch niet voor op een uitbouw te gaan staan?
Maar misschien is jullie balkon heel anders dan standaard balkons en zie ik het verkeerd voor me.
Nee, ze zonderde zich niet af gelukkig. Ze slaapt wel heel veel en eten blijft een moeizaam iets. Maar ze leek niet doodziek iig.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:32 schreef Candaasje het volgende:
Succes MB!![]()
Even een rare vraag misschien, maar, het ging de laatste tijd toch wel weer goed met Kitty?
(Niet dat ze al heel zielig in een hoekje zat en zich steeds meer afzonderde?)
Dat klinkt in elk geval als iets positiefs danquote:Op donderdag 28 november 2013 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ze zonderde zich niet af gelukkig. Ze slaapt wel heel veel en eten blijft een moeizaam iets. Maar ze leek niet doodziek iig.
Op donderdag 28 november 2013 16:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou morgen toch even bellen. Juist omdat hij het heeft toegezegd. Anders ben je een dief van je eigen portomeneequote:Op donderdag 28 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
Hmmm, ik krijg de rekening van de tandarts () en alles klopt, maar 1 ding snap ik niet helemaal...
De wortelkanaalbehandeling is in 2 keer uitgevoerd, daar koos hij zelf voor en toen ik vroeg of dat in kosten nog uitmaakt zei hij 'nee, helemaal niets'.
Maar nu staat er voor allebei de delen 'Gebruik operatiemicroscoop' a 72,89, waar ik nul procent van vergoed krijg. En als ik het in 1x had laten doen had ik die kostenpost maar 1x... en nu staat ie twee keer op de rekening... Dus het maakt wel degelijk uit in de kosten
Nou ja, maakt niet uit, ik ben verder heel blij met ze en ik krijgt van een groot deel alsnog 80% vergoed, maar het viel me op!
Gewoon even bellen. Ik heb ook een keer iets dubbel op de rekening gehad, was een foutje van de facturatiemaatschappijquote:Op donderdag 28 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
Hmmm, ik krijg de rekening van de tandarts () en alles klopt, maar 1 ding snap ik niet helemaal...
De wortelkanaalbehandeling is in 2 keer uitgevoerd, daar koos hij zelf voor en toen ik vroeg of dat in kosten nog uitmaakt zei hij 'nee, helemaal niets'.
Maar nu staat er voor allebei de delen 'Gebruik operatiemicroscoop' a 72,89, waar ik nul procent van vergoed krijg. En als ik het in 1x had laten doen had ik die kostenpost maar 1x... en nu staat ie twee keer op de rekening... Dus het maakt wel degelijk uit in de kosten
Nou ja, maakt niet uit, ik ben verder heel blij met ze en ik krijgt van een groot deel alsnog 80% vergoed, maar het viel me op!
Dat hij zich maar wel warm aankleedt...quote:Op donderdag 28 november 2013 17:49 schreef MissBliss het volgende:
Bedankt voor de reacties
Re gaat vanavond bij de onderbuurman in de tuin zitten, hopelijk krijgt ze trek.
Ja, hij moet van mij zn winterjas aan. Ik loop er al weken in maar hij loopt nog steeds in zn zomerjas.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat hij zich maar wel warm aankleedt...
Voeg pubers en sinterklaas bij elkaar en je hebt ook een géwéldígé combinatiequote:Op donderdag 28 november 2013 18:19 schreef Toekito het volgende:
Hoi! Hoop dat Re kitty vanavond snel te pakken heeft.
Sommige dagen zijn niet kick om mee te maken....maar zal in elk bedrijf wel zo zijn de laatste maand van het jaar.
Thanksquote:Op donderdag 28 november 2013 18:19 schreef Toekito het volgende:
Hoi! Hoop dat Re kitty vanavond snel te pakken heeft.
Sommige dagen zijn niet kick om mee te maken....maar zal in elk bedrijf wel zo zijn de laatste maand van het jaar.
heb gesprek gehad, zelf aangevraagd, en ik ben veilig en snap het allemaal. Maarja er bestaat ook zoiets als de "ik mag ze"-factor.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
Hij is al op weg. Wat zou het heerlijk zijn als ie haar vanavond al heeft
En dan mag ze dus echt niet meer naar buiten, nog beter opletten dus.
Balen van je werk
heb net mijn maillot en ondershirt gekocht. Kortom ik ben klaar voor zaterdagquote:Op donderdag 28 november 2013 18:22 schreef Adnap het volgende:
[..]
Voeg pubers en sinterklaas bij elkaar en je hebt ook een géwéldígé combinatie
Ik loop in de winter ook altijd in zulk soort combinaties rond. En dan kan het ook uren duren voor ik opgewarmd ben. Winterquote:Op donderdag 28 november 2013 17:53 schreef Laysa het volgende:
Ik zat vandaag bij mijn moeder in de auto en ik had een hempje, een t shirt met lange mouwen, een warme hoodie, mijn dikke winterjas en een fleece omslag doek van mijn moeder aan![]()
Pas toen we op de terug weg waren had ik het wat warmer
dat hadden wij rond de pasenquote:Op donderdag 28 november 2013 18:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb gesprek gehad, zelf aangevraagd, en ik ben veilig en snap het allemaal. Maarja er bestaat ook zoiets als de "ik mag ze"-factor.
weet je puur zakelijk gezien vind ik het een wonder dat het er maar stuk of 6 in totaal zijn. Is heel hard, dat weet ik, maar zo simpel liggen de feiten.quote:
maffe is, t gros speelt piet ergens deze dagen maar ze zijn gewoon druk alsof ze nog in sint en piet gelovenquote:Op donderdag 28 november 2013 18:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb net mijn maillot en ondershirt gekocht. Kortom ik ben klaar voor zaterdag
Probeer het nog eens.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
Damn ik quote mezelf ipv te editten. Klootviool dat ik ben
Owjaaaaaa goed idee!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:21 schreef Laysa het volgende:
je moet echt een zak cevchedinges kopen die zijn echt lekker
Jij gaat echt veel geld overhoudenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef Greys het volgende:
Ik doe gewoon nog steeds met mijn voorraad boodschappen![]()
En deze week ben ik niet eens naar de Lidl of andere supermarkt geweest. Het is nog steeds van vórige week dinsdag (omdat S vorige week weg was...).
En morgen en overmorgen en zondag kunnen we er ook nog van eten. Echt briljant, dit.
En ben nu een weekmenu voor volgende week aan het bedenken met dingen die er daarna nog in de kast liggen en aan het kijken wat ik er dan nog bij moet kopen. Het wordt nog leuk
sws met drinken danquote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga binnenkort eens bij de kaufland shoppen, ben benieuwd. Heb nu ook een berging, dus kan best een voorraadje aanleggen met goedkope zooi.
Ik heb ontdekt dat ik de Sinas Zero en Cola Zero van de Lidl nog (veel) lekkerder dan die van het AH merk vind, dus daarvan staat ook elk een sixpack met 2 ltr flessen in de kast. Ik til me 1x een breuk en daarna weken niet meer, zo fijnquote:Op donderdag 28 november 2013 21:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij gaat echt veel geld overhouden
Hahahaha nou zo erg is het nog niet hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je gaat echt zo'n vrouwtje worden van dat extreme couponing.. Gelijk partij kopen als iets in de aanbieding is. De kast vol kattenvoer heb je al
Goh, dus pas toen de druk vanuit meerdere landen kwam durfde hij het toe te geven?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:44 schreef Laysa het volgende:
Ik heb vandaag trouwens eindelijk gehoord dat de fabrikant erkent dat mijn oude pomp te snel liep...Dit omdat er meer ziekenhuizen in verschillende landen erover klagen.
Ik heb aan weinig mensen een hekel/haat, maar die eigenaar van dat bedrijf is er toch wel 1 van
Echt heel netjes!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Maar met de voorraad die ik anderhalve week (!) geleden en de week dáárvoor heb ingeslagen hebben we tot nu toe lekkere dingen gegeten en kan ik nog zover vooruit tot volgende week donderdagHeb ik net uitgekiend:
Vrijdag:
Biefstuk
Oven aardappeltjes rozemarijn
Perencompote
Zaterdag:
Zalm met wasabi/soja
Rösti
Wokgroenten
Zondag
Pastaschotel uit de vriezer Mir (S weg)
Maandag
Rundervinken
Sperziebonen
Pruimencompote
Aardappelpuree
Dinsdag
Drumsticks met perzik en ui
Zoetzure komkommer ------------------> komkommer + rode peper kopen
Aardappeltjes gebakken -------> kopen aardappelschijfjes
Woensdag:
Mosterdsoep
Pizza
Stokbrood kruidenboter
Donderdag
Pasta met tonijn en creme fraiche
Zoetzure augurksticks
Het ENIGE dat ik hiervoor hoef te kopen:
- komkommer
- rode peper
- aardappelschijfjes
De rest ligt nog in de kast en vriezer.![]()
![]()
![]()
Alleen daarna moet ik dus weer opnieuw beginnen met de halve voorraad, dat wel
Ben je dan in de buurt of lust je erg graag kip met perzikquote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik kom dinsdag wel bij je eten.
Mooie fotoquote:Op donderdag 28 november 2013 21:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ivy wil nog mooier worden, moddermaskertje.![]()
[ afbeelding ]
Ik moet me serieus inhouden om het niet elke dag bij het eten te etenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee die zoetzure komkommer wil ik
quote:
daarom heb ik dus ook zo'n hekel aan die man...Terijl ik daar bijna lag dood te gaan bleef hij alles kei hard ontkennenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Goh, dus pas toen de druk vanuit meerdere landen kwam durfde hij het toe te geven?
En, heb je er verder nog iets aan? Kan er nog schade verhaald worden oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awquote:Op donderdag 28 november 2013 21:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de Ascend G615 geloof ik en ik vind het een wereldfoon!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb een Huawei telefoon besteld, ben benieuwdMijn LG gaat opeens random uit/niet meer goed aan
Nu wilde ik een prijs/kwaliteit goede telefoon, liefst dual sim (want nu altijd 2 telefoons bij me ivm werk). Kwam een Huawei Ascend G700 uit, gaat me benieuwen of het bevalt
Goeien tipquote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de Ascend G615 geloof ik en ik vind het een wereldfoon!
S heeft de Ascend Mate, een joekel, die is ook erg tevreden.
Hoop dat jouw dual sim ook goed gaat bevallen!![]()
En let even goed op:
https://www.huawei-smartservice.nl/be/info/3x3-smart-deal
Die hebben wij dus allebei gratis gekregen, 3x3 garantie.
Superdeal. En zo te zien hebben ze nog geen 100.000 gebruikers in BeNeLux dus kan jij hem ook nog krijgen!
Ja echt effe aanmelden daar zodra je hem hebt, de klantenservice is daar keurig, je hebt al heel snel een mailtje terug dat het ontvangen is enzo en dat je aangemeld bent en vanaf dan drie jaar die gratis garantie hebtquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
daarom heb ik dus ook zo'n hekel aan die man...Terijl ik daar bijna lag dood te gaan bleef hij alles kei hard ontkennen
Ja nee toch snap ik het wel, je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is in elk geval 'iets' en voor jou toch retebelangrijk.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |