Een buur kan voorkomen dat ik op een uitbouw ga staan om de overgang tussen 2 balkons af te zetten.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja een buur kan moeilijk voorkomen dat jij gaas tussen de spijlen van je EIGEN balkon doet lijkt me, toch?![]()
Maar ga snel naar buiten nu het nog licht is! Niet FOK!ken, zoeken.
Maar je kunt toch gaas/net tussen de spijlen van je balkon doen terwijl je gewoon op je eigen balkon blijft? Daar hoef je toch niet voor op een uitbouw te gaan staan?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een buur kan voorkomen dat ik op een uitbouw ga staan om de overgang tussen 2 balkons af te zetten.
Dat kan dus niet, anders had ik het wel gedaan. Tis moeilijk uit te leggen. Maar ja, dat maakt nu toch niet meer uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gaas/net tussen de spijlen van je balkon doen terwijl je gewoon op je eigen balkon blijft? Daar hoef je toch niet voor op een uitbouw te gaan staan?
Maar misschien is jullie balkon heel anders dan standaard balkons en zie ik het verkeerd voor me.
Nee, ze zonderde zich niet af gelukkig. Ze slaapt wel heel veel en eten blijft een moeizaam iets. Maar ze leek niet doodziek iig.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:32 schreef Candaasje het volgende:
Succes MB!![]()
Even een rare vraag misschien, maar, het ging de laatste tijd toch wel weer goed met Kitty?
(Niet dat ze al heel zielig in een hoekje zat en zich steeds meer afzonderde?)
Dat klinkt in elk geval als iets positiefs danquote:Op donderdag 28 november 2013 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ze zonderde zich niet af gelukkig. Ze slaapt wel heel veel en eten blijft een moeizaam iets. Maar ze leek niet doodziek iig.
Op donderdag 28 november 2013 16:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou morgen toch even bellen. Juist omdat hij het heeft toegezegd. Anders ben je een dief van je eigen portomeneequote:Op donderdag 28 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
Hmmm, ik krijg de rekening van de tandarts () en alles klopt, maar 1 ding snap ik niet helemaal...
De wortelkanaalbehandeling is in 2 keer uitgevoerd, daar koos hij zelf voor en toen ik vroeg of dat in kosten nog uitmaakt zei hij 'nee, helemaal niets'.
Maar nu staat er voor allebei de delen 'Gebruik operatiemicroscoop' a 72,89, waar ik nul procent van vergoed krijg. En als ik het in 1x had laten doen had ik die kostenpost maar 1x... en nu staat ie twee keer op de rekening... Dus het maakt wel degelijk uit in de kosten
Nou ja, maakt niet uit, ik ben verder heel blij met ze en ik krijgt van een groot deel alsnog 80% vergoed, maar het viel me op!
Gewoon even bellen. Ik heb ook een keer iets dubbel op de rekening gehad, was een foutje van de facturatiemaatschappijquote:Op donderdag 28 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
Hmmm, ik krijg de rekening van de tandarts () en alles klopt, maar 1 ding snap ik niet helemaal...
De wortelkanaalbehandeling is in 2 keer uitgevoerd, daar koos hij zelf voor en toen ik vroeg of dat in kosten nog uitmaakt zei hij 'nee, helemaal niets'.
Maar nu staat er voor allebei de delen 'Gebruik operatiemicroscoop' a 72,89, waar ik nul procent van vergoed krijg. En als ik het in 1x had laten doen had ik die kostenpost maar 1x... en nu staat ie twee keer op de rekening... Dus het maakt wel degelijk uit in de kosten
Nou ja, maakt niet uit, ik ben verder heel blij met ze en ik krijgt van een groot deel alsnog 80% vergoed, maar het viel me op!
Dat hij zich maar wel warm aankleedt...quote:Op donderdag 28 november 2013 17:49 schreef MissBliss het volgende:
Bedankt voor de reacties
Re gaat vanavond bij de onderbuurman in de tuin zitten, hopelijk krijgt ze trek.
Ja, hij moet van mij zn winterjas aan. Ik loop er al weken in maar hij loopt nog steeds in zn zomerjas.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat hij zich maar wel warm aankleedt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |