abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133712675
Oh wat ontzettend kut MB!
Hopelijk is ze niet te ver weg en kunnen jullie haar snel vinden :*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133712792
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou ja een buur kan moeilijk voorkomen dat jij gaas tussen de spijlen van je EIGEN balkon doet lijkt me, toch? :o

Maar ga snel naar buiten nu het nog licht is! Niet FOK!ken, zoeken.
Een buur kan voorkomen dat ik op een uitbouw ga staan om de overgang tussen 2 balkons af te zetten.
Ik heb het gevoel dat jullie vinden dat ik niks doe, maar de situatie is gewoon erg onhandig nu.
Ik kan in die tuin gaan zitten maar ze komt echt niet naar me toe.
Ik kan Gourmet kopen, maar ze heeft een beetje op vlak voordat ze ontsnapte dus heeft ze nu geen trek.
Ik sta steeds op het balkon om haar te spotten, maar net als vorige keer laat ze zich echt niet zien.
Ik ga nu maar even wat blikjes Gourmet kopen, maar ik verwacht echt niet dat we haar vanavond nog terugzien. Het is gewoon moeilijk iot te leggen allemaal.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_133713047
gatver MB. ik duim dat alles goed komt :*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 november 2013 @ 16:21:53 #129
163650 Greys
pi_133713061
quote:
11s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:12 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Een buur kan voorkomen dat ik op een uitbouw ga staan om de overgang tussen 2 balkons af te zetten.
Maar je kunt toch gaas/net tussen de spijlen van je balkon doen terwijl je gewoon op je eigen balkon blijft? Daar hoef je toch niet voor op een uitbouw te gaan staan? :@
Maar misschien is jullie balkon heel anders dan standaard balkons en zie ik het verkeerd voor me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133713286
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar je kunt toch gaas/net tussen de spijlen van je balkon doen terwijl je gewoon op je eigen balkon blijft? Daar hoef je toch niet voor op een uitbouw te gaan staan? :@
Maar misschien is jullie balkon heel anders dan standaard balkons en zie ik het verkeerd voor me.
Dat kan dus niet, anders had ik het wel gedaan. Tis moeilijk uit te leggen. Maar ja, dat maakt nu toch niet meer uit.

Ik heb iig gourmet gekocht en ik zag dat mn andere onderbuurman ook thuis is nu. Daar ga ik even heen nu. Met een open blikje, maar ze heeft net gegeten dus ik verwacht er niet veel van.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_133713339
Succes MB! :*

Even een rare vraag misschien, maar, het ging de laatste tijd toch wel weer goed met Kitty?
(Niet dat ze al heel zielig in een hoekje zat en zich steeds meer afzonderde?)
pi_133713393
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:32 schreef Candaasje het volgende:
Succes MB! :*

Even een rare vraag misschien, maar, het ging de laatste tijd toch wel weer goed met Kitty?
(Niet dat ze al heel zielig in een hoekje zat en zich steeds meer afzonderde?)
Nee, ze zonderde zich niet af gelukkig. Ze slaapt wel heel veel en eten blijft een moeizaam iets. Maar ze leek niet doodziek iig.
Ziggy played guitar
pi_133713414
quote:
11s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:34 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee, ze zonderde zich niet af gelukkig. Ze slaapt wel heel veel en eten blijft een moeizaam iets. Maar ze leek niet doodziek iig.
Dat klinkt in elk geval als iets positiefs dan :Y .
pi_133713524
O MB wat rot voor jou en voor Kitty :o
Ik hoop dat je haar snel terug vindt :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_133713878
Och, MB -O-
Waar het stinkt is het warm.
pi_133714038
[quote]11s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:12 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat jullie vinden dat ik niks doe, maar de situatie is gewoon erg onhandig nu.

[quote]

Dat denkt echt helemaal niemand :*
Waar het stinkt is het warm.
pi_133714040
Hè bah, hopelijk is ze snel terecht MB, ik duim voor je :*
pi_133714046
-O-
pi_133714373
Ik ben weer thuis. De mand + wat brokjes en Gourmet staan beneden, maar er zitten daar zoveel katten dat ik denk dat een andere dat wel op gaat eten. En je moet erbij zitten om haar te vangen, dus dat schiet ook niet op.

Ze is gewoon zo anders als ze daar is. Normaal kan ze geen stap zetten zonder keihard te mauwen, buiten geeft ze geen kik. En normaal is ze als plakband en buiten komt ze gewoon niet naar me toe.

Re is morgen vrij dus dat is fijn.
Ziggy played guitar
pi_133714501
;( Sterkte MB, hopelijk vinden jullie haar snel :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 november 2013 @ 17:23:24 #141
163650 Greys
pi_133714614
Hmmm, ik krijg de rekening van de tandarts ( O+ ) en alles klopt, maar 1 ding snap ik niet helemaal...
De wortelkanaalbehandeling is in 2 keer uitgevoerd, daar koos hij zelf voor en toen ik vroeg of dat in kosten nog uitmaakt zei hij 'nee, helemaal niets'.

Maar nu staat er voor allebei de delen 'Gebruik operatiemicroscoop' a 72,89, waar ik nul procent van vergoed krijg. En als ik het in 1x had laten doen had ik die kostenpost maar 1x... en nu staat ie twee keer op de rekening... Dus het maakt wel degelijk uit in de kosten :D

Nou ja, maakt niet uit, ik ben verder heel blij met ze en ik krijgt van een groot deel alsnog 80% vergoed, maar het viel me op!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 november 2013 @ 17:24:39 #142
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_133714640
MB, wat akelig joh -O- Ik hoop dat jullie haar snel terugvinden!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_133714652
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
Hmmm, ik krijg de rekening van de tandarts ( O+ ) en alles klopt, maar 1 ding snap ik niet helemaal...
De wortelkanaalbehandeling is in 2 keer uitgevoerd, daar koos hij zelf voor en toen ik vroeg of dat in kosten nog uitmaakt zei hij 'nee, helemaal niets'.

Maar nu staat er voor allebei de delen 'Gebruik operatiemicroscoop' a 72,89, waar ik nul procent van vergoed krijg. En als ik het in 1x had laten doen had ik die kostenpost maar 1x... en nu staat ie twee keer op de rekening... Dus het maakt wel degelijk uit in de kosten :D

Nou ja, maakt niet uit, ik ben verder heel blij met ze en ik krijgt van een groot deel alsnog 80% vergoed, maar het viel me op!
Ik zou morgen toch even bellen. Juist omdat hij het heeft toegezegd. Anders ben je een dief van je eigen portomenee :)
pi_133714787
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:

Gewoon even bellen. Ik heb ook een keer iets dubbel op de rekening gehad, was een foutje van de facturatiemaatschappij :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 november 2013 @ 17:45:20 #145
163650 Greys
pi_133715142
Ja maar hij heeft hem wel gewoon twee keer gebruikt natuurlijk, dus op zich klopt het wel...
alleen viel het volgens mij onder één behandeling :)

Ik zal morgen even bellen naar de tandarts idd! Thanks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 november 2013 @ 17:48:41 #146
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_133715220
MB, wat naar :o! Hopelijk is Kitty snel weer terecht :*
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_133715247
Bedankt voor de reacties :*
Re gaat vanavond bij de onderbuurman in de tuin zitten, hopelijk krijgt ze trek.
Ziggy played guitar
pi_133715271
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:49 schreef MissBliss het volgende:
Bedankt voor de reacties :*
Re gaat vanavond bij de onderbuurman in de tuin zitten, hopelijk krijgt ze trek.
Dat hij zich maar wel warm aankleedt...
pi_133715289
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:50 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dat hij zich maar wel warm aankleedt...
Ja, hij moet van mij zn winterjas aan. Ik loop er al weken in maar hij loopt nog steeds in zn zomerjas.
Ziggy played guitar
pi_133715327
Ik zat vandaag bij mijn moeder in de auto en ik had een hempje, een t shirt met lange mouwen, een warme hoodie, mijn dikke winterjas en een fleece omslag doek van mijn moeder aan 8)7
Pas toen we op de terug weg waren had ik het wat warmer _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')