abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133711819
Godver wat een pech miss bliss
pi_133711833
maar nee je mag niet dood hoor }:|
  donderdag 28 november 2013 @ 15:41:14 #103
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133711892
MB :*

31-12 wil ik niet werken.....nemen iets teveel collega's afscheid. Dat ga ik niet droog houden.....en is de sterfdag van mijn opa.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_133711894
Nee, maar ik ben doodsbang dat die kat deze keer wel dood gaat.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_133711922
Godverdomme MB, wat ontzettend kut :{ Zeker nu het niet zo denderend met haar gaat :(
pi_133711934
Och, wat klote MB :{ . Maar jezelf niet teveel verwijten hoor, een ongeluk zit in een klein hoekje!
pi_133711955
Ik vergeef het mezelf echt niet als ze doodgaat nu.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_133711957
en ze reageert nu ook niet op snoepjes gerammel of met brokjes?
Nee vast niet, heb je vast al geprobeerd
  donderdag 28 november 2013 @ 15:43:58 #109
386633 Adnap
I love Life !
pi_133711960
He bah MB, ik hoop dat ze snel weer terug komt.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_133711972
Hoe hebben jullie haar uiteindelijk de vorige keer gevangen? Is het geen optie om dat nu weer te doen? (Vast niet, anders deed je het wel...)
pi_133711979
quote:
15s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:43 schreef Laysa het volgende:
en ze reageert nu ook niet op snoepjes gerammel of met brokjes?
Nee vast niet, heb je vast al geprobeerd
Nee, ze reageert sowieso niet zo op eten. Vorige keer hetzelfde, ze is gewoon erg bang.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:43 schreef Adnap het volgende:
He bah MB, ik hoop dat ze snel weer terug komt.
Ze kan niet uit zichzelf terug.
Ziggy played guitar
  donderdag 28 november 2013 @ 15:45:08 #112
386633 Adnap
I love Life !
pi_133711988
quote:
11s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:44 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee, ze reageert sowieso niet zo op eten. Vorige keer hetzelfde, ze is gewoon erg bang.

[..]

Ze kan niet uit zichzelf terug.
Nee weet ik maar ik hoop dat je dr snel kunt vangen
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_133712017
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:44 schreef Oognip het volgende:
Hoe hebben jullie haar uiteindelijk de vorige keer gevangen? Is het geen optie om dat nu weer te doen? (Vast niet, anders deed je het wel...)
Toen heeft Re haar uiteindelijk gevangen met veel geduld. Hij had een blikje gourmet in de draagmand gezet en is op een afstandje gaan wachten.
Het is net of ze ons niet herkent als ze buiten is, ze komt echt niet naar je toe.
Toen had ze na 4 dagen wel honger en kwam ze dus naar de mand, maar nu is het zo koud enzo, en ze is al verzwakt natuurlijk :'(
En Re is nog niet thuis en ik weet niet wat ik moet doen.
Ziggy played guitar
pi_133712095
Het waren veel tuinen hè? Bij elk adres aanbellen met een doos en een blikje gourmet is zeker wel heeeel veel werk? (Dan heeft ze in elk geval overal een schuilplekje en wat te eten, en heb je kans dat mensen haar zien.)
pi_133712100
quote:
11s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:46 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Toen heeft Re haar uiteindelijk gevangen met veel geduld. Hij had een blikje gourmet in de draagmand gezet en is op een afstandje gaan wachten.
Het is net of ze ons niet herkent als ze buiten is, ze komt echt niet naar je toe.
Toen had ze na 4 dagen wel honger en kwam ze dus naar de mand, maar nu is het zo koud enzo, en ze is al verzwakt natuurlijk :'(
En Re is nog niet thuis en ik weet niet wat ik moet doen.
Oh bluh, ik kan me zo goed voorstellen dat je zooo ongerust bent nu ze zo verzwakt is :'(
Ik heb verder ook geen tips behalve zoeken ( :')).
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 november 2013 @ 15:54:29 #116
163650 Greys
pi_133712223
quote:
Ah ja, dat is hem :D
Wel gek dat er gezegd wordt dat zulke advertenties al jaren op het forum komen.
Ik heb er echt nog nooit eentje gezien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 november 2013 @ 15:56:08 #117
163650 Greys
pi_133712263
quote:
13s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:38 schreef MissBliss het volgende:
:r :r :r :r :r :r :r

Mag ik even dood?
Kitty is volgens mij WEER naar beneden gevallen :'(
Ze mag tegenwoordig amper nog naar buiten vanwege vorig drama, maar nu glipte ze zo langs me heen, gelijk naar het balkon vd buren. En nu is ze alweer bijna een uur weg. Ik heb 1 mauw gehoord, verder niks. Ik ben al via een benedenbuur in de tuin wezen kijken en niks natuurlijk. Ik zag haar niet op de balkonnen, dus grote kans dat ze beneden is. Nou ja, en de vorige keer bleek al dat het vrijwel onmogelijk is een kat te vinden in die jungle.
En nu is het koud.
En eet ze slecht.
En is het vroeg donker.
Ik haat mezelf echt ;(
Oh nee niet weer :o ;( Shit shit shit!

Maar toen ze langs jou heen naar het balkon van de buren glipte, zag je toen niet wat er daarna gebeurde, waar ze toen heen ging? Ben je toen niet blijven kijken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133712339
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:49 schreef Candaasje het volgende:
Het waren veel tuinen hè? Bij elk adres aanbellen met een doos en een blikje gourmet is zeker wel heeeel veel werk? (Dan heeft ze in elk geval overal een schuilplekje en wat te eten, en heb je kans dat mensen haar zien.)
Ja, dat is heel veel werk. Ik heb niet eens meer Gourmet, dus ik moet zo eerst maar even naar de winkel. Een schuilplekje kan ze vast wel vinden, want die zijn er zat.
quote:
11s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh nee niet weer :o ;( Shit shit shit!

Maar toen ze langs jou heen naar het balkon van de buren glipte, zag je toen niet wat er daarna gebeurde, waar ze toen heen ging?
Nee, want toen ben ik even naar de keuken gegaan omdat ik zo zenuwachtig wordt als ze op de andere balkons is. (Als in: ik kan het niet aanzien). Maar ik keek net naar de balkons en ze kan er eigenlijk maar op 4, daarna is er een barrière, en bij die 4e zit een klimop van de tuin naar het balkon dus ik denk dat ze daar naar beneden is gegaan/gevallen. Dat was de vorige keer ook zo.
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 november 2013 @ 16:00:24 #119
163650 Greys
pi_133712391
Voor een volgende keer toch maar wat gaas tussen de balkons? :@
Dan hoef je die zenuwen ook niet meer te hebben dat je het niet kunt aanzien als ze op een van de andere balkons gaat. Want nu is het wel heel zonde dat je niet bent blijven kijken.

Achteraf gelul natuurlijk. Ik snap dat het superkut is en ik ga keihard duimen dat jullie haar heel snel weer hebben! Maar daarna zou ik wel echt rap het balkon gaan afzetten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133712466
Ik zou nu gelijk beginnen met zoeken bij de mensen met de tuin waar de klimop zit, misschien is Kitty nog wel in de buurt! :*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 november 2013 @ 16:04:43 #121
163650 Greys
pi_133712516
Ja nu het nog licht is zou ik daar idd snel beginnen!
Die tuin waar de klimop in uitkomt, als je denkt dat het grote kans is dat ze daar naar beneden ging.
Niet afwachten tot Re thuis is, over een uurtje is het donker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133712517
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:00 schreef Greys het volgende:
Voor een volgende keer toch maar wat gaas tussen de balkons? :@
Dan hoef je die zenuwen ook niet meer te hebben dat je het niet kunt aanzien als ze op een van de andere balkons gaat. Want nu is het wel heel zonde dat je niet bent blijven kijken.

Achteraf gelul natuurlijk. Ik snap dat het superkut is en ik ga keihard duimen dat jullie haar heel snel weer hebben! Maar daarna zou ik wel echt rap het balkon gaan afzetten.
Dat is (door andere redenen) nog niet gedaan, dat gaas. (Conflict met buur waar ik niet veel over wil zeggen verder). De nieuwe tactiek was dus om haar nog maar amper naar buiten te laten, alleen onder toezicht. Dus nu laat ik meestal Spider naar buiten als zij slaapt (wat vrijwel de hele dag is). Maar nu glipte ze dus langs me.
Ziggy played guitar
pi_133712522
quote:
11s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:58 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, dat is heel veel werk. Ik heb niet eens meer Gourmet, dus ik moet zo eerst maar even naar de winkel. Een schuilplekje kan ze vast wel vinden, want die zijn er zat.

[..]

Nee, want toen ben ik even naar de keuken gegaan omdat ik zo zenuwachtig wordt als ze op de andere balkons is. (Als in: ik kan het niet aanzien). Maar ik keek net naar de balkons en ze kan er eigenlijk maar op 4, daarna is er een barrière, en bij die 4e zit een klimop van de tuin naar het balkon dus ik denk dat ze daar naar beneden is gegaan/gevallen. Dat was de vorige keer ook zo.
Weet je wel heel zeker dat ze helemaal naar beneden is dan? Kan het niet zo zijn dat ze op een van de andere balkons zit?
pi_133712571
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:02 schreef Candaasje het volgende:
Ik zou nu gelijk beginnen met zoeken bij de mensen met de tuin waar de klimop zit, misschien is Kitty nog wel in de buurt! :*
Daar ben ik net geweest, maar geen teken van Kitty. Ze is gewoon zo bang dat ze zich niet laat zien.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

Weet je wel heel zeker dat ze helemaal naar beneden is dan? Kan het niet zo zijn dat ze op een van de andere balkons zit?
Ja, ik heb net op die balkons gekeken en daar zit ze niet. Normaal zou ze ook binnen 5 minuten weer terug zijn namelijk.
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 november 2013 @ 16:07:20 #125
163650 Greys
pi_133712601
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dat is (door andere redenen) nog niet gedaan, dat gaas. (Conflict met buur waar ik niet veel over wil zeggen verder). De nieuwe tactiek was dus om haar nog maar amper naar buiten te laten, alleen onder toezicht. Dus nu laat ik meestal Spider naar buiten als zij slaapt (wat vrijwel de hele dag is). Maar nu glipte ze dus langs me.
Nou ja een buur kan moeilijk voorkomen dat jij gaas tussen de spijlen van je EIGEN balkon doet lijkt me, toch? :o

Maar ga snel naar buiten nu het nog licht is! Niet FOK!ken, zoeken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133712675
Oh wat ontzettend kut MB!
Hopelijk is ze niet te ver weg en kunnen jullie haar snel vinden :*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133712792
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou ja een buur kan moeilijk voorkomen dat jij gaas tussen de spijlen van je EIGEN balkon doet lijkt me, toch? :o

Maar ga snel naar buiten nu het nog licht is! Niet FOK!ken, zoeken.
Een buur kan voorkomen dat ik op een uitbouw ga staan om de overgang tussen 2 balkons af te zetten.
Ik heb het gevoel dat jullie vinden dat ik niks doe, maar de situatie is gewoon erg onhandig nu.
Ik kan in die tuin gaan zitten maar ze komt echt niet naar me toe.
Ik kan Gourmet kopen, maar ze heeft een beetje op vlak voordat ze ontsnapte dus heeft ze nu geen trek.
Ik sta steeds op het balkon om haar te spotten, maar net als vorige keer laat ze zich echt niet zien.
Ik ga nu maar even wat blikjes Gourmet kopen, maar ik verwacht echt niet dat we haar vanavond nog terugzien. Het is gewoon moeilijk iot te leggen allemaal.
Ziggy played guitar
pi_133713047
gatver MB. ik duim dat alles goed komt :*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 november 2013 @ 16:21:53 #129
163650 Greys
pi_133713061
quote:
11s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:12 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Een buur kan voorkomen dat ik op een uitbouw ga staan om de overgang tussen 2 balkons af te zetten.
Maar je kunt toch gaas/net tussen de spijlen van je balkon doen terwijl je gewoon op je eigen balkon blijft? Daar hoef je toch niet voor op een uitbouw te gaan staan? :@
Maar misschien is jullie balkon heel anders dan standaard balkons en zie ik het verkeerd voor me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133713286
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar je kunt toch gaas/net tussen de spijlen van je balkon doen terwijl je gewoon op je eigen balkon blijft? Daar hoef je toch niet voor op een uitbouw te gaan staan? :@
Maar misschien is jullie balkon heel anders dan standaard balkons en zie ik het verkeerd voor me.
Dat kan dus niet, anders had ik het wel gedaan. Tis moeilijk uit te leggen. Maar ja, dat maakt nu toch niet meer uit.

Ik heb iig gourmet gekocht en ik zag dat mn andere onderbuurman ook thuis is nu. Daar ga ik even heen nu. Met een open blikje, maar ze heeft net gegeten dus ik verwacht er niet veel van.
Ziggy played guitar
pi_133713339
Succes MB! :*

Even een rare vraag misschien, maar, het ging de laatste tijd toch wel weer goed met Kitty?
(Niet dat ze al heel zielig in een hoekje zat en zich steeds meer afzonderde?)
pi_133713393
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:32 schreef Candaasje het volgende:
Succes MB! :*

Even een rare vraag misschien, maar, het ging de laatste tijd toch wel weer goed met Kitty?
(Niet dat ze al heel zielig in een hoekje zat en zich steeds meer afzonderde?)
Nee, ze zonderde zich niet af gelukkig. Ze slaapt wel heel veel en eten blijft een moeizaam iets. Maar ze leek niet doodziek iig.
Ziggy played guitar
pi_133713414
quote:
11s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:34 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee, ze zonderde zich niet af gelukkig. Ze slaapt wel heel veel en eten blijft een moeizaam iets. Maar ze leek niet doodziek iig.
Dat klinkt in elk geval als iets positiefs dan :Y .
pi_133713524
O MB wat rot voor jou en voor Kitty :o
Ik hoop dat je haar snel terug vindt :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_133713878
Och, MB -O-
Waar het stinkt is het warm.
pi_133714038
[quote]11s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:12 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat jullie vinden dat ik niks doe, maar de situatie is gewoon erg onhandig nu.

[quote]

Dat denkt echt helemaal niemand :*
Waar het stinkt is het warm.
pi_133714040
Hè bah, hopelijk is ze snel terecht MB, ik duim voor je :*
pi_133714046
-O-
pi_133714373
Ik ben weer thuis. De mand + wat brokjes en Gourmet staan beneden, maar er zitten daar zoveel katten dat ik denk dat een andere dat wel op gaat eten. En je moet erbij zitten om haar te vangen, dus dat schiet ook niet op.

Ze is gewoon zo anders als ze daar is. Normaal kan ze geen stap zetten zonder keihard te mauwen, buiten geeft ze geen kik. En normaal is ze als plakband en buiten komt ze gewoon niet naar me toe.

Re is morgen vrij dus dat is fijn.
Ziggy played guitar
pi_133714501
;( Sterkte MB, hopelijk vinden jullie haar snel :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 november 2013 @ 17:23:24 #141
163650 Greys
pi_133714614
Hmmm, ik krijg de rekening van de tandarts ( O+ ) en alles klopt, maar 1 ding snap ik niet helemaal...
De wortelkanaalbehandeling is in 2 keer uitgevoerd, daar koos hij zelf voor en toen ik vroeg of dat in kosten nog uitmaakt zei hij 'nee, helemaal niets'.

Maar nu staat er voor allebei de delen 'Gebruik operatiemicroscoop' a 72,89, waar ik nul procent van vergoed krijg. En als ik het in 1x had laten doen had ik die kostenpost maar 1x... en nu staat ie twee keer op de rekening... Dus het maakt wel degelijk uit in de kosten :D

Nou ja, maakt niet uit, ik ben verder heel blij met ze en ik krijgt van een groot deel alsnog 80% vergoed, maar het viel me op!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 november 2013 @ 17:24:39 #142
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_133714640
MB, wat akelig joh -O- Ik hoop dat jullie haar snel terugvinden!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_133714652
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
Hmmm, ik krijg de rekening van de tandarts ( O+ ) en alles klopt, maar 1 ding snap ik niet helemaal...
De wortelkanaalbehandeling is in 2 keer uitgevoerd, daar koos hij zelf voor en toen ik vroeg of dat in kosten nog uitmaakt zei hij 'nee, helemaal niets'.

Maar nu staat er voor allebei de delen 'Gebruik operatiemicroscoop' a 72,89, waar ik nul procent van vergoed krijg. En als ik het in 1x had laten doen had ik die kostenpost maar 1x... en nu staat ie twee keer op de rekening... Dus het maakt wel degelijk uit in de kosten :D

Nou ja, maakt niet uit, ik ben verder heel blij met ze en ik krijgt van een groot deel alsnog 80% vergoed, maar het viel me op!
Ik zou morgen toch even bellen. Juist omdat hij het heeft toegezegd. Anders ben je een dief van je eigen portomenee :)
pi_133714787
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:

Gewoon even bellen. Ik heb ook een keer iets dubbel op de rekening gehad, was een foutje van de facturatiemaatschappij :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 november 2013 @ 17:45:20 #145
163650 Greys
pi_133715142
Ja maar hij heeft hem wel gewoon twee keer gebruikt natuurlijk, dus op zich klopt het wel...
alleen viel het volgens mij onder één behandeling :)

Ik zal morgen even bellen naar de tandarts idd! Thanks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 november 2013 @ 17:48:41 #146
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_133715220
MB, wat naar :o! Hopelijk is Kitty snel weer terecht :*
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_133715247
Bedankt voor de reacties :*
Re gaat vanavond bij de onderbuurman in de tuin zitten, hopelijk krijgt ze trek.
Ziggy played guitar
pi_133715271
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:49 schreef MissBliss het volgende:
Bedankt voor de reacties :*
Re gaat vanavond bij de onderbuurman in de tuin zitten, hopelijk krijgt ze trek.
Dat hij zich maar wel warm aankleedt...
pi_133715289
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:50 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dat hij zich maar wel warm aankleedt...
Ja, hij moet van mij zn winterjas aan. Ik loop er al weken in maar hij loopt nog steeds in zn zomerjas.
Ziggy played guitar
pi_133715327
Ik zat vandaag bij mijn moeder in de auto en ik had een hempje, een t shirt met lange mouwen, een warme hoodie, mijn dikke winterjas en een fleece omslag doek van mijn moeder aan 8)7
Pas toen we op de terug weg waren had ik het wat warmer _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')