Voeg pubers en sinterklaas bij elkaar en je hebt ook een géwéldígé combinatiequote:Op donderdag 28 november 2013 18:19 schreef Toekito het volgende:
Hoi! Hoop dat Re kitty vanavond snel te pakken heeft.
Sommige dagen zijn niet kick om mee te maken....maar zal in elk bedrijf wel zo zijn de laatste maand van het jaar.
Thanksquote:Op donderdag 28 november 2013 18:19 schreef Toekito het volgende:
Hoi! Hoop dat Re kitty vanavond snel te pakken heeft.
Sommige dagen zijn niet kick om mee te maken....maar zal in elk bedrijf wel zo zijn de laatste maand van het jaar.
heb gesprek gehad, zelf aangevraagd, en ik ben veilig en snap het allemaal. Maarja er bestaat ook zoiets als de "ik mag ze"-factor.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
Hij is al op weg. Wat zou het heerlijk zijn als ie haar vanavond al heeft
En dan mag ze dus echt niet meer naar buiten, nog beter opletten dus.
Balen van je werk
heb net mijn maillot en ondershirt gekocht. Kortom ik ben klaar voor zaterdagquote:Op donderdag 28 november 2013 18:22 schreef Adnap het volgende:
[..]
Voeg pubers en sinterklaas bij elkaar en je hebt ook een géwéldígé combinatie
Ik loop in de winter ook altijd in zulk soort combinaties rond. En dan kan het ook uren duren voor ik opgewarmd ben. Winterquote:Op donderdag 28 november 2013 17:53 schreef Laysa het volgende:
Ik zat vandaag bij mijn moeder in de auto en ik had een hempje, een t shirt met lange mouwen, een warme hoodie, mijn dikke winterjas en een fleece omslag doek van mijn moeder aan![]()
Pas toen we op de terug weg waren had ik het wat warmer
dat hadden wij rond de pasenquote:Op donderdag 28 november 2013 18:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb gesprek gehad, zelf aangevraagd, en ik ben veilig en snap het allemaal. Maarja er bestaat ook zoiets als de "ik mag ze"-factor.
weet je puur zakelijk gezien vind ik het een wonder dat het er maar stuk of 6 in totaal zijn. Is heel hard, dat weet ik, maar zo simpel liggen de feiten.quote:
maffe is, t gros speelt piet ergens deze dagen maar ze zijn gewoon druk alsof ze nog in sint en piet gelovenquote:Op donderdag 28 november 2013 18:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb net mijn maillot en ondershirt gekocht. Kortom ik ben klaar voor zaterdag
Probeer het nog eens.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
Damn ik quote mezelf ipv te editten. Klootviool dat ik ben
Owjaaaaaa goed idee!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:21 schreef Laysa het volgende:
je moet echt een zak cevchedinges kopen die zijn echt lekker
Jij gaat echt veel geld overhoudenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef Greys het volgende:
Ik doe gewoon nog steeds met mijn voorraad boodschappen![]()
En deze week ben ik niet eens naar de Lidl of andere supermarkt geweest. Het is nog steeds van vórige week dinsdag (omdat S vorige week weg was...).
En morgen en overmorgen en zondag kunnen we er ook nog van eten. Echt briljant, dit.
En ben nu een weekmenu voor volgende week aan het bedenken met dingen die er daarna nog in de kast liggen en aan het kijken wat ik er dan nog bij moet kopen. Het wordt nog leuk
sws met drinken danquote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga binnenkort eens bij de kaufland shoppen, ben benieuwd. Heb nu ook een berging, dus kan best een voorraadje aanleggen met goedkope zooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |