Ik werk voor fiatquote:Op woensdag 27 november 2013 16:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omdat jij de jouwe hebt verkocht vanmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:06 schreef .PRISM het volgende:
Welke Fokker heeft er net 5000ltc gekocht?
Nee, denk dat de lucht er nog niet uit is m.b.t. litecoins.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:02 schreef Sosa het volgende:
[..]
en dan? ruil je al je ltc in tegen btc?
Wachten tot vanavondquote:Op woensdag 27 november 2013 17:08 schreef Toto69 het volgende:
Sigh, wil ook weer instappen in iets maar momenteel is alles veel te hoog genoteerd.
moeilijk te zeggen inderdaad. zit zelf te twijfelen, mss bij 0.04quote:Op woensdag 27 november 2013 17:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, denk dat de lucht er nog niet uit is m.b.t. litecoins.
Wachten doe ik zeker, ga niet zo hoog instappenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wachten tot vanavondDan zullen er wel weer fikse schommelingen aankomen.
Ik denk dat hij zo de wall vanquote:Op woensdag 27 november 2013 17:10 schreef Scorpie het volgende:
lol LTC straks door de 30$ heen en op naar de 40$.
Verkocht op 0.031quote:Op woensdag 27 november 2013 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo de wall van
28.5 (5097.) en dan 29(7425.) hard gaat hitten, en dan zal afbrokkelen.
Yep. Heb wat in PPC enzo zitten maar heb nu 13.08 BTC.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Baas
En nu op BTC parkeren of niet?
nice. hoeveel in ppc als ik vragen mag?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep. Heb wat in PPC enzo zitten maar heb nu 13.08 BTC.
hoeveel euro ingelegd?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep. Heb wat in PPC enzo zitten maar heb nu 13.08 BTC.
Een halve BTCquote:Op woensdag 27 november 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice. hoeveel in ppc als ik vragen mag?
Dat is nooit verkeerd. Gaat nog wel eens naar de 50quote:Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef dreamerbulk het volgende:
ik ga de hele rit uitzitten met litecoins lol
in het verleden beetjes verloren met buyen/sellen, ga nu gewoon stabiel zitten iddquote:Op woensdag 27 november 2013 17:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat is nooit verkeerd. Gaat nog wel eens naar de 50
*uche* en weer stijgend.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
En weer zakken dus.
Net optijd verkocht met 28.5
Zul je zien dat ik net 0,1 tekort kom om mijn order te vullenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
En weer zakken dus.
stijgt zo weerquote:Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
En weer zakken dus.
kan via verschillende wegenquote:
Nog 10 minuten voor de 29.99 en dan een uurtje om over de 30 te klimmen.quote:
Wat zullen ze hiermee bedoelen? Ondernemers lagen bovenop het bitcoin-protocol zullen ontwikkelen..quote:De huidige marktkapitalisatie van Litecoin is zo’n $200 miljoen, versus $8000 miljoen voor Bitcoin. Dat maakt de waarde van alle litecoins samen zo’n 2,5% van alle bitcoins. Als litecoin er de komende jaren in slaagt om een uniek voordeel boven Bitcoin te ontwikkelen, denk ik dat het veroveren van een niche van 5 tot 10% niet ondenkbaar is. Het andere scenario is dat ondernemers lagen bovenop het Bitcoin-protocol zullen ontwikkelen die op zich voldoende zijn om aan alle noden van de gemeenschap te voldoen. In dat geval zal Litecoin in de vergetelheid wegzinken.
Bron: debitcoin.org
Waar in hemelsnaam?quote:
Ik zei niet hoe maar ik denk echt op een of ander manier gaat ltc btc inhalen en word ltc veel meer waard. Ik voel het gewoonquote:Op woensdag 27 november 2013 17:50 schreef Nairua het volgende:
Enige wat er tegen kan houden is een verbod.
Dat zat ik net ook te denken. Of op ze minst een kwart van de waarde van een Bitcoin.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zei niet hoe maar ik denk echt op een of ander manier gaat ltc btc inhalen en word ltc veel meer waard. Ik voel het gewoon
Dit dacht ik eigenlijk ook al heel lang. LTC is voor de 'gewone mens' gangbaarder dan BTC heb ik zo'n idee.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zei niet hoe maar ik denk echt op een of ander manier gaat ltc btc inhalen en word ltc veel meer waard. Ik voel het gewoon
En dat zegt je glazen bol?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef anti-loper het volgende:
LTC heeft meer groei potentie. Het is zeer onwaarschijnlijk dat BTC naar de 2000 ofzo gaat , maar LTC kan best wel naar de 500-1000 gaan.
jaquote:
Blijkbaar denken de sellers daar anders over, of ze willen gewoon winst veilig stellenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:01 schreef roislecxe het volgende:
Waarom zijn er zoveel sell orders voor LTC op het moment? Het is toch overduidelijk dat die voorlopig niet gaat inzakken
Ik zie weinig verschil. BTC wordt nu meer en meer en masse, LTC niet. Publiek/Consument gaat geen twee currencies willen als eentje voldoet.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef anti-loper het volgende:
LTC heeft meer groei potentie. Het is zeer onwaarschijnlijk dat BTC naar de 2000 ofzo gaat , maar LTC kan best wel naar de 500-1000 gaan.
Pak een A4tje en trek een willekeurige streep.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:08 schreef nickname89 het volgende:
Wie heeft er de grafiek van de mogelijke waarde bitcoin in de toekomsst ?
Die is er niet. Maar als je wilt, pak de huidige koers en teken er een verticale lijn aan vast.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:08 schreef nickname89 het volgende:
Wie heeft er de grafiek van de mogelijke waarde bitcoin in de toekomsst ?
Diepquote:Op woensdag 27 november 2013 18:09 schreef Nairua het volgende:
[..]
Pak een A4tje en trek een willekeurige streep.
Doe je goed ... ! Ikzelf zit op $25 momenteel maar ben ook té schijterig om significante bedragen in de turbulente markt van cryptocurrencies te investerenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:11 schreef strbo het volgende:
Ik ben net de grens van $2000 winst gepasseerd
Niks fijner dan wakker worden en met trillende handen de koersen bekijkenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga vanavond weg. en ik ga voor het eerst mn coins een avond zonder toezicht laten lopen. Elke keer als ik thuiskom/wakker word heb ik weer 10 stijgingen gemist
En ik ben idioot genoeg om er constant geld in te blijven pompenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:13 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Doe je goed ... ! Ikzelf zit op $25 momenteel maar ben ook té schijterig om significante bedragen in de turbulente markt van cryptocurrencies te investeren
Precies, zit nu bijna 60 uur bijna non-stop naar mn laptop te staren. Vandaag per ongeluk 12 uur geslapen, maar gister maar 2, dus dat zal t verklarenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:13 schreef strbo het volgende:
[..]
Niks fijner dan wakker worden en met trillende handen de koersen bekijken
jij wilt uitrekenen wanneer je een villa kan kopen?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:19 schreef nickname89 het volgende:
er is zo een grafiek met dat x100 en x1000 ... de historische waarde doorgetrokken naar de toekomst.. hij is al eerder in een bepaalde reekse van de bitcoinreeks voorbijgekomen
Nee is tegenwoordig standaard zo als er veel gebruikers online zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 18:23 schreef Ranjit het volgende:
Ben ik de enige waarbij de trollbox niet meer automatisch refreshed?
Ah okequote:Op woensdag 27 november 2013 18:24 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Nee is tegenwoordig standaard zo als er veel gebruikers online zijn
Dat is een verstandig idee.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:26 schreef anti-loper het volgende:
Ik ga gewoon niet meer kijken tot ik morgen wakker word en zie dat ltc 35-40 is.
Precies mijn gedachte, maar ik blijf nieuwsgierigquote:Op woensdag 27 november 2013 18:26 schreef anti-loper het volgende:
Ik ga gewoon niet meer kijken tot ik morgen wakker word en zie dat ltc 35-40 is.
ik ook, sluit de boel af en kijk morgen wat voor verassing ik zie lolquote:Op woensdag 27 november 2013 18:26 schreef anti-loper het volgende:
welke site trade je?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
mn quarkcoins doen het toch het beste van alle coins die ik heb. gister +250%. nu +466% en counting.
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
https://bter.com/trade/qrk_btc
staat nu al op nr. 9 marketcap. vorige week iets van plaats 23.
2K SEPA naar BTC-Equote:Op woensdag 27 november 2013 18:34 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Iemand een beter idee om meer geld te investeren ipv Bitonic? Nogal duur.
Wie of wat heeft die coin zo gepompt vandaag? (nieuws, geruchten ?)quote:Op woensdag 27 november 2013 18:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
mn quarkcoins doen het toch het beste van alle coins die ik heb. gister +250%. nu +466% en counting.
mogen van mij op btc-e komenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:42 schreef Muridae het volgende:
[..]
Wie of wat heeft die coin zo gepompt vandaag? (nieuws, geruchten ?)
Volume is in een paar uur tijd ongelooflijk hard gegroeid...
Er is wel wat media aandacht geweest, verder lijkt het een prima coin welke erg veel beveiliging ingebouwd heeft. Heb er zelf ook 20k van aangeschaftquote:Op woensdag 27 november 2013 18:42 schreef Muridae het volgende:
[..]
Als ze nou es op BTC-e komen...quote:Op woensdag 27 november 2013 18:44 schreef Scorpie het volgende:
Quarkcoins dus. Oké, gaan we eens naar kijken vanavond.
gaat al 3 dagen tekeer met 100den procenten per dag omhoog. waarom weet niemand volgens mij.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:42 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik zit te wachten.. heb $222 om in een munt te stoppen maar nog geen munt waarvan ik zeg: ja, die staat laag genoeg om weer omhoog te gaan en winst op te leveren.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:45 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dan gaat het héél hardHeb ze nu op cryptsy maar wat een bagger site is dat..
idd hij logt steeds uit. en withdrawlen lukt niet want krijg een heel klein venster.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:45 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dan gaat het héél hardHeb ze nu op cryptsy maar wat een bagger site is dat..
hahaha +1quote:Op woensdag 27 november 2013 18:09 schreef Nairua het volgende:
[..]
Pak een A4tje en trek een willekeurige streep.
Ik hou het gewoon nog vast, heb me al genoeg bang laten maken door kleine dalingen die over 20 min weer ongedaan zijn gemaaktquote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En ik stapte net in op 27.4, top man -.-
Hij krabbelt wel weer op hopelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tering, stap ik eindelijk in gaat ie naar de klote
http://uk.finance.yahoo.c(...)bbish-133041090.htmlquote:The £4m treasure hunt for computer hard drive thrown away full of bitcoins
A man in Wales who ‘mined’ bitcoins with a value of £4million has accidentally thrown away the hard drive on which they were stored, sparking a treasure hunt to find the missing goldmine
Waar zien jullie de sell orders van litecoin staanquote:Op woensdag 27 november 2013 19:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja zie stuk hierboven of andere pagina. Iemand die ze heeft.
Waar ?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
jep voor 0,2 cent p/s gekocht. gaat hard omhoog
https://bitcointalk.org/index.php?topic=349072.0quote:I was robbed from my alt coins wallets - Extremely important - Be Cautious
Nee, gewoon de gebruikelijke megakoersstijging.quote:
Nee valt mee weer terugquote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef Waterdrinker het volgende:
Bitcoin schiet als een malle naar beneden atm.
LTC ook, had net moeten springen naar USD beterquote:Op woensdag 27 november 2013 19:29 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Mwah, zakt nog steeds, onder de $960 nu. Op gox dan.
Net op 27.4 8.04, dus ik moet er snel af ja maar niet met verliesquote:Op woensdag 27 november 2013 19:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb je ze nog? Jij had ook aardig duur ingekocht net he?
Doet niks goeds met de koersen though als je net instaptquote:Op woensdag 27 november 2013 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen in paniek verkopen omdat BTC-e crasht
lol jij stapte net in, nu al ben je bang hwhahahahahaquote:Op woensdag 27 november 2013 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die zakt nog verder om vervolgens weer te stijgen morgen. Trust me. LTC ben ik banger voor.
Ik kocht op 27.9. Maar ik hou ze denk ik toch nog wel even. Anders stap ik nu uit, en bij 26 weer in straks als het weer stijgt zeker...quote:Op woensdag 27 november 2013 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Net op 27.4 8.04, dus ik moet er snel af ja maar niet met verlies
Ja ik stapte in in de hoop dat ie snel weer naar 29.5 steeg en dan weer uitstappen, beetje daytradenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol jij stapte net in, nu al ben je bang hwhahahahaha
gewoon vasthouden tot ie 50 is man
is de stress niet waard met tientjes winstquote:Op woensdag 27 november 2013 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik stapte in in de hoop dat ie snel weer naar 29.5 steeg en dan weer uitstappen, beetje daytraden
Ik kan niet eens verkopen omdat die pleuriswebsite plat ligt.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen in paniek verkopen omdat BTC-e crasht
Hoop dat het op btc-e komt.quote:Worldcoin has also been added to another exchange, Vircurex. There are also talks of a potential addition to btc-e.com, however this has not been confirmed as of yet.
vicurex?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:38 schreef Mender het volgende:
Zo, even 6K worldcoins gekocht
[..]
Hoop dat het op btc-e komt.
Gokje
Ik heb quark gekocht, precies om zelfde reden: hij stijgt flink dus word opgemerkt en hopelijk komt hij op btc-equote:Op woensdag 27 november 2013 19:38 schreef Mender het volgende:
Zo, even 6K worldcoins gekocht
[..]
Hoop dat het op btc-e komt.
Gokje
Via wat heb je quarks gekocht? Thanksquote:Op woensdag 27 november 2013 19:40 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Ik heb quark gekocht, precies om zelfde reden: hij stijgt flink dus word opgemerkt en hopelijk komt hij op btc-e
Heb BTC-E op bter.com gezet, nu ga ik quark halen daarquote:Op woensdag 27 november 2013 19:41 schreef doo. het volgende:
[..]
Via wat heb je quarks gekocht? Thanks
waar heb je gelezen dat world op btc-e komt?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:45 schreef QuadrupleU het volgende:
Iemand die ervaring heeft?
Quark (die hard stijgt) of World (stijgt redelijk en komt misschien op btc-e)
Breda heeft nu eenmaal een forcefield.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kom der helemaal niet meer op
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Breda heeft nu eenmaal een forcefield.
Haha. Grappig om te zien dat hij nu bijgedraait is.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Legendarische Bill Still koopt Quarkcoins:
was hij zo anti dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Haha. Grappig om te zien dat hij nu bijgedraait is.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:01 schreef Scorpie het volgende:
Je krijgt ook geen BTC meer weg bij BTC-E nu.
Maar wat is nu eigenlijk het voordeel van Quarkcoin? Dat heb ik nog niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Legendarische Bill Still koopt Quarkcoins:
Ik heb het gemerkt ja. Toch nog mooi wat profit kunnen makenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
BTC-e is down, of heel langzaam mocht je het nog niet zijn opgevallen
Je moet pas inkopen bij 24.5 door de wallquote:Op woensdag 27 november 2013 20:10 schreef Toto69 het volgende:
Man wat een schijtzooi, please LTC tik 27.68 aan zodat ik eruit ben
het is meer gedecentraliseerd dan bitcoin. hoe ze dat doen heb ik ook nog niet begrepen. bitcoins kunnen in handen komen van een kleine groep mensen, quarks niet blijkbaar. je kan hem mailen als je vragen hebt: k.evans.cryptocurrency@gmail. comquote:Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Maar wat is nu eigenlijk het voordeel van Quarkcoin? Dat heb ik nog niet helemaal begrepen.
Dat kan ook echt als ik de LTC's nog heb en moet verkopenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:11 schreef Yonder het volgende:
[..]
Je moet pas inkopen bij 24.5 door de wall
Ik ben der al uitgegaan. Had een deel gekocht op 27.9 en een deel op 25.7 vanmiddag al.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:10 schreef Toto69 het volgende:
Man wat een schijtzooi, please LTC tik 27.68 aan zodat ik eruit ben
ja ik kan op 27.68 voor 30 cent winst uitstappen, net zat ie op 27.68 maar lukt nietquote:Op woensdag 27 november 2013 20:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben der al uitgegaan. Had een deel gekocht op 27.9 en een deel op 25.7 vanmiddag al.
Al met al toch net in de + eruit gerend uit bangigheid
Af en toe is er een kleine voorraad; goed opletten, je Bitcoinadres onder je control + V houden, en op tijd klikken.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef doo. het volgende:
Bitonic blijft maar leegik wil instappen
Nu LTC Nogquote:Op woensdag 27 november 2013 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
NMC draait nu al break even bij mij
True, had net 0,4 geklikt maar lukte helaas niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Af en toe is er een kleine voorraad; goed opletten, je Bitcoinadres onder je control + V houden, en op tijd klikken.
Probeer BTCNext / BTCDirectquote:Op woensdag 27 november 2013 20:27 schreef doo. het volgende:
[..]
True, had net 0,4 geklikt maar lukte helaas niet.
Happycoins wilt m'n account maar niet verifieren, jammer dit.
Google op Moving Average.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef lf2 het volgende:
http://bitcoinwisdom.com/markets/okcoin/ltccny
kan iemand aub die blauwe en bruine lijn nou uitleggen, waar staan ze voor
Joehoe! Iemand?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:00 schreef ramosfanforlife het volgende:
Iemand ervaring met Bter? En werkt dat hetzelfde als btc-e? Ik wil namelijk worldcoins kopen.
Zit er nu op, heb 1 betaling gedaan. Ging allemaal goed. Kan er nog verder niet zoveel over zeggen.quote:
http://quark.freeforums.n(...)entralization-supplyquote:How Quark achieved more decentralization is though the factors i will outline -
1.
Information environment
QRK/ - when QRK was developed the field of crypto currencies was well developed so that is to say at no time previously in the information awareness had more people been active in Crypto currency .
BTC/ - when BTC was developed cypto currency was virtually unknown , it was something that was used to be passed around the back of the Internet by very few people VERY few .
Analysis Summary :
As a result 100's and 1000's of people were likely mining QRK and trading in it back and forth - so this massive distribution was going on as Prime had just been released (another CPU currency) in contrast 10 or 20 people probably mined Bitocin right up to when it really started to get some press -
QRK with 1000's
BTC with 10's < because of the information vector -
2.
Quantity
QRK/ - 247 Million
BTC/ - 21 Million
Analysis Summary :
it almost seems self given, as QRK has just over 10x the quantity of BTC , for BTC decentralization this means bad news - as the 10's of people only have to corner the market between themselves and then try to hold onto it as there is less of BTC - QRK distributed 247 Million in a flood of distribution that was mined by CPU' in a healthy information environment - (as healthy as it could be) ( but we are glad you are here now) : D
3.
Specialization
QRK / - issued off a PC with a CPU - or many PC's with CPU's with 1000's of participants probably 100 of thousands of cpu's .
BTC/ - Issued with a PC when 10's where mining - moved to "specialized GPU miners" When 100's were interested - then onto very specialized ASIC equipment that no one could obtain. (see BFL if you want a laugh)
so
QRK/ > CPU > distribution > 100 of thousands of processors probably involved - ?? ( give me feedback tech guys) (certainly thousands)
BTC/ > CPU > with 10's > Specialized GPU with 100's > back to Specialized ASICS with 10's of people ( because common people could not obtain them) ( now ASICS with 100's)
Let me know als je meer info hebt!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zit er nu op, heb 1 betaling gedaan. Ging allemaal goed. Kan er nog verder niet zoveel over zeggen.
Voor wat ik zo zie is het wel legit. Je krijgt er vrij gemakkelijk BTC heen en dan kan je alles kopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef ramosfanforlife het volgende:
[..]
Let me know als je meer info hebt!
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef Scorpie het volgende:
Weten jullie wat jullie moeten doen trouwens? Jullie spaargeld aanspreken en alles erin pompen.
Prima idee!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef Scorpie het volgende:
Weten jullie wat jullie moeten doen trouwens? Jullie spaargeld aanspreken en alles erin pompen.
Ga ik meteen doen, want jij bent BTC Godquote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef Scorpie het volgende:
No money G, alles zit in NMC.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Scorpie. Pomp die ppc eens. 10.000 euro ofzo.
Das top. Misschien maar een gaan doen dan. Wil worldcoins of quarkcoins kopen. Die zijn nog goedkoop, en dus kan je er veel van kopen. Als ze dan eenmaal po btc-e komen (die geruchten zijn er), dan ben je een groot deel van de meute al voor en kan je dus dikke winst maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor wat ik zo zie is het wel legit. Je krijgt er vrij gemakkelijk BTC heen en dan kan je alles kopen.
Geruchten over kwark op btc-e? waar?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:45 schreef ramosfanforlife het volgende:
[..]
Das top. Misschien maar een gaan doen dan. Wil worldcoins of quarkcoins kopen. Die zijn nog goedkoop, en dus kan je er veel van kopen. Als ze dan eenmaal po btc-e komen (die geruchten zijn er), dan ben je een groot deel van de meute al voor en kan je dus dikke winst maken.
waar heb je die geruchten vandaan dat ze op btc-e komen?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:45 schreef ramosfanforlife het volgende:
[..]
Das top. Misschien maar een gaan doen dan. Wil worldcoins of quarkcoins kopen. Die zijn nog goedkoop, en dus kan je er veel van kopen. Als ze dan eenmaal po btc-e komen (die geruchten zijn er), dan ben je een groot deel van de meute al voor en kan je dus dikke winst maken.
Tja heb zelf ook nu Quarkcoin gekocht. Geen idee wat het doet maar we gaan het wel zien.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:45 schreef ramosfanforlife het volgende:
[..]
30 min al in transitiequote:Op woensdag 27 november 2013 20:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja heb zelf ook nu Quarkcoin gekocht. Geen idee wat het doet maar we gaan het wel zien.
En verschillende exchange sitesquote:Op woensdag 27 november 2013 20:47 schreef robin007bond het volgende:
Zit je daar met allerlei verschillende clients voor allerlei verschillende coins.
Lekker hoor. Als deze slechts 1$ per stuk wordt...quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef tralalala het volgende:
2 BTC's aan Quarkcoins gekocht.
44724 stuks die ik niet aan ga raken voorlopig.
dan moet er eerst 245 miljoen dollar in gepompt worden. geef het een paar maanden.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef ramosfanforlife het volgende:
[..]
Lekker hoor. Als deze slechts 1$ per stuk wordt...
Of ooit de 1000$ aantikt, zoals BTC.
Totaal? Of per ltc.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef Toto69 het volgende:
Echt uit schrik verkocht, wel 18$ winst maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |