Een halve BTCquote:Op woensdag 27 november 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice. hoeveel in ppc als ik vragen mag?
Dat is nooit verkeerd. Gaat nog wel eens naar de 50quote:Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef dreamerbulk het volgende:
ik ga de hele rit uitzitten met litecoins lol
in het verleden beetjes verloren met buyen/sellen, ga nu gewoon stabiel zitten iddquote:Op woensdag 27 november 2013 17:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat is nooit verkeerd. Gaat nog wel eens naar de 50
*uche* en weer stijgend.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
En weer zakken dus.
Net optijd verkocht met 28.5
Zul je zien dat ik net 0,1 tekort kom om mijn order te vullenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
En weer zakken dus.
stijgt zo weerquote:Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
En weer zakken dus.
kan via verschillende wegenquote:
Nog 10 minuten voor de 29.99 en dan een uurtje om over de 30 te klimmen.quote:
Wat zullen ze hiermee bedoelen? Ondernemers lagen bovenop het bitcoin-protocol zullen ontwikkelen..quote:De huidige marktkapitalisatie van Litecoin is zo’n $200 miljoen, versus $8000 miljoen voor Bitcoin. Dat maakt de waarde van alle litecoins samen zo’n 2,5% van alle bitcoins. Als litecoin er de komende jaren in slaagt om een uniek voordeel boven Bitcoin te ontwikkelen, denk ik dat het veroveren van een niche van 5 tot 10% niet ondenkbaar is. Het andere scenario is dat ondernemers lagen bovenop het Bitcoin-protocol zullen ontwikkelen die op zich voldoende zijn om aan alle noden van de gemeenschap te voldoen. In dat geval zal Litecoin in de vergetelheid wegzinken.
Bron: debitcoin.org
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |