Ik zei niet hoe maar ik denk echt op een of ander manier gaat ltc btc inhalen en word ltc veel meer waard. Ik voel het gewoonquote:Op woensdag 27 november 2013 17:50 schreef Nairua het volgende:
Enige wat er tegen kan houden is een verbod.
Dat zat ik net ook te denken. Of op ze minst een kwart van de waarde van een Bitcoin.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zei niet hoe maar ik denk echt op een of ander manier gaat ltc btc inhalen en word ltc veel meer waard. Ik voel het gewoon
Dit dacht ik eigenlijk ook al heel lang. LTC is voor de 'gewone mens' gangbaarder dan BTC heb ik zo'n idee.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zei niet hoe maar ik denk echt op een of ander manier gaat ltc btc inhalen en word ltc veel meer waard. Ik voel het gewoon
En dat zegt je glazen bol?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef anti-loper het volgende:
LTC heeft meer groei potentie. Het is zeer onwaarschijnlijk dat BTC naar de 2000 ofzo gaat , maar LTC kan best wel naar de 500-1000 gaan.
jaquote:
Blijkbaar denken de sellers daar anders over, of ze willen gewoon winst veilig stellenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:01 schreef roislecxe het volgende:
Waarom zijn er zoveel sell orders voor LTC op het moment? Het is toch overduidelijk dat die voorlopig niet gaat inzakken
Ik zie weinig verschil. BTC wordt nu meer en meer en masse, LTC niet. Publiek/Consument gaat geen twee currencies willen als eentje voldoet.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef anti-loper het volgende:
LTC heeft meer groei potentie. Het is zeer onwaarschijnlijk dat BTC naar de 2000 ofzo gaat , maar LTC kan best wel naar de 500-1000 gaan.
Pak een A4tje en trek een willekeurige streep.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:08 schreef nickname89 het volgende:
Wie heeft er de grafiek van de mogelijke waarde bitcoin in de toekomsst ?
Die is er niet. Maar als je wilt, pak de huidige koers en teken er een verticale lijn aan vast.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:08 schreef nickname89 het volgende:
Wie heeft er de grafiek van de mogelijke waarde bitcoin in de toekomsst ?
Diepquote:Op woensdag 27 november 2013 18:09 schreef Nairua het volgende:
[..]
Pak een A4tje en trek een willekeurige streep.
Doe je goed ... ! Ikzelf zit op $25 momenteel maar ben ook té schijterig om significante bedragen in de turbulente markt van cryptocurrencies te investerenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:11 schreef strbo het volgende:
Ik ben net de grens van $2000 winst gepasseerd
Niks fijner dan wakker worden en met trillende handen de koersen bekijkenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga vanavond weg. en ik ga voor het eerst mn coins een avond zonder toezicht laten lopen. Elke keer als ik thuiskom/wakker word heb ik weer 10 stijgingen gemist
En ik ben idioot genoeg om er constant geld in te blijven pompenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:13 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Doe je goed ... ! Ikzelf zit op $25 momenteel maar ben ook té schijterig om significante bedragen in de turbulente markt van cryptocurrencies te investeren
Precies, zit nu bijna 60 uur bijna non-stop naar mn laptop te staren. Vandaag per ongeluk 12 uur geslapen, maar gister maar 2, dus dat zal t verklarenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:13 schreef strbo het volgende:
[..]
Niks fijner dan wakker worden en met trillende handen de koersen bekijken
jij wilt uitrekenen wanneer je een villa kan kopen?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:19 schreef nickname89 het volgende:
er is zo een grafiek met dat x100 en x1000 ... de historische waarde doorgetrokken naar de toekomst.. hij is al eerder in een bepaalde reekse van de bitcoinreeks voorbijgekomen
Nee is tegenwoordig standaard zo als er veel gebruikers online zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 18:23 schreef Ranjit het volgende:
Ben ik de enige waarbij de trollbox niet meer automatisch refreshed?
Ah okequote:Op woensdag 27 november 2013 18:24 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Nee is tegenwoordig standaard zo als er veel gebruikers online zijn
Dat is een verstandig idee.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:26 schreef anti-loper het volgende:
Ik ga gewoon niet meer kijken tot ik morgen wakker word en zie dat ltc 35-40 is.
Precies mijn gedachte, maar ik blijf nieuwsgierigquote:Op woensdag 27 november 2013 18:26 schreef anti-loper het volgende:
Ik ga gewoon niet meer kijken tot ik morgen wakker word en zie dat ltc 35-40 is.
ik ook, sluit de boel af en kijk morgen wat voor verassing ik zie lolquote:Op woensdag 27 november 2013 18:26 schreef anti-loper het volgende:
welke site trade je?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
mn quarkcoins doen het toch het beste van alle coins die ik heb. gister +250%. nu +466% en counting.
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
https://bter.com/trade/qrk_btc
staat nu al op nr. 9 marketcap. vorige week iets van plaats 23.
2K SEPA naar BTC-Equote:Op woensdag 27 november 2013 18:34 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Iemand een beter idee om meer geld te investeren ipv Bitonic? Nogal duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |