Wie of wat heeft die coin zo gepompt vandaag? (nieuws, geruchten ?)quote:Op woensdag 27 november 2013 18:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
mn quarkcoins doen het toch het beste van alle coins die ik heb. gister +250%. nu +466% en counting.
mogen van mij op btc-e komenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:42 schreef Muridae het volgende:
[..]
Wie of wat heeft die coin zo gepompt vandaag? (nieuws, geruchten ?)
Volume is in een paar uur tijd ongelooflijk hard gegroeid...
Er is wel wat media aandacht geweest, verder lijkt het een prima coin welke erg veel beveiliging ingebouwd heeft. Heb er zelf ook 20k van aangeschaftquote:Op woensdag 27 november 2013 18:42 schreef Muridae het volgende:
[..]
Als ze nou es op BTC-e komen...quote:Op woensdag 27 november 2013 18:44 schreef Scorpie het volgende:
Quarkcoins dus. Oké, gaan we eens naar kijken vanavond.
gaat al 3 dagen tekeer met 100den procenten per dag omhoog. waarom weet niemand volgens mij.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:42 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik zit te wachten.. heb $222 om in een munt te stoppen maar nog geen munt waarvan ik zeg: ja, die staat laag genoeg om weer omhoog te gaan en winst op te leveren.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:45 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dan gaat het héél hardHeb ze nu op cryptsy maar wat een bagger site is dat..
idd hij logt steeds uit. en withdrawlen lukt niet want krijg een heel klein venster.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:45 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dan gaat het héél hardHeb ze nu op cryptsy maar wat een bagger site is dat..
hahaha +1quote:Op woensdag 27 november 2013 18:09 schreef Nairua het volgende:
[..]
Pak een A4tje en trek een willekeurige streep.
Ik hou het gewoon nog vast, heb me al genoeg bang laten maken door kleine dalingen die over 20 min weer ongedaan zijn gemaaktquote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En ik stapte net in op 27.4, top man -.-
Hij krabbelt wel weer op hopelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tering, stap ik eindelijk in gaat ie naar de klote
http://uk.finance.yahoo.c(...)bbish-133041090.htmlquote:The £4m treasure hunt for computer hard drive thrown away full of bitcoins
A man in Wales who ‘mined’ bitcoins with a value of £4million has accidentally thrown away the hard drive on which they were stored, sparking a treasure hunt to find the missing goldmine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |