Geefde?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:36 schreef henk3412 het volgende:
[..]
tegen mij zij de beste man aan de tel, dat de tijd verstreken is wat betreft bij douane liggen, en dat ik allang een brief moest krijgen. hij geefde me als advies dat ik maar bij de afzender(mistertao) moest gaan navragen....
Gaat om een tablet die van RMA komt, dus in principe zou je die ''gratis'' naar binnen moeten kunnen halen (alleen dan moet je een expediteur in de hand nemen die dat kan afhandelen want die moet een ontheffing aanvragen en dat kan PostNL nietquote:29-11-2013:
Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd
Nou. Ik ben dus echt belachelijk onhandig met dat soort dingen. Ik wil er eentje die lekker goedkoop is, mooi geluid heeft en niet na 30 minuten leeg is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:12 schreef shiznuts het volgende:
Kenne ge nie beter dan uhn Earson ER-151 halen, jongûh?
Oehhh ik heb het gelezen. Maar moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit met Taomall enzo heb gewerkt. Ik heb nu wel het een en ander gelezen, maar is het rendabel om dit daar te komen? Op Alieexpress vind ik ze voor ongeveer een $35. Scheelt natuurlijk behoorlijk wat aangezien hij $22 is op jou link.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, ik heb er redelijk recent eens wat in huis gehaald...
Kun je nalezen als je daar zin in hebt: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .
Geeft je misschien wat om over na te denken. De S11 heb je ook nog: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .
Bij die 22 dollar komen nog wat andere kosten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oehhh ik heb het gelezen. Maar moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit met Taomall enzo heb gewerkt. Ik heb nu wel het een en ander gelezen, maar is het rendabel om dit daar te komen? Op Alieexpress vind ik ze voor ongeveer een $35. Scheelt natuurlijk behoorlijk wat aangezien hij $22 is op jou link.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Kosten van speaker: $22.00 Shipping binnen China: $01.65 Gewicht 570 gram Shipping naar NL $09.91 Commisie: $02.28 _________+ Totaal: $35.84 |
Bedankt, ik had die topic nog niet gezien!quote:Op zondag 1 december 2013 00:09 schreef shiznuts het volgende:
We hebben hier al een 5% coupon ( b185f7 ), not bad.Banggood staat bij ons al goed bekend.
Een speciaal topic voor tablets waar ook ruimschoots al de PiPO M9 aan bod is gekomen vind je hier:
› DIG / Android tablet discussie topic #41: Waar we ongeduldig wachten...
Haha, dat zal dan ook wel de reden zijn geweest dat mijn piepschuimen doos helemaal dicht getaped zat, ik zag geen stukje bloot piepschuim, dus dat is dan al een verbeteringquote:Op zondag 1 december 2013 00:13 schreef shiznuts het volgende:
Er is trouwens een groot nadeel aan dat gebruik van piepschuim. Als de trolleys buiten wachten en niet goed toegedekt zijn tijdens een regenbui, slurpt dat piepschuim al het vocht op en behoudt dat gedurende transport. Zo had ik alsnog een vrij interessante situatie met mijn tablet. Gelukkig niks ernstigs. Maar bijvoorbeeld de cameralens was vanwege het vochtigheidsgehalte beslagen met douwdruppels. Na een paar dagen was het weg (verdampt). Persoonlijk vind ik het jammer dat ze deze maatregel nemen, al is het dan meer 'stoot'-proof, dan heeft het dus weer andere nadelen. Sowieso heb ik liever de originele verpakking.
Natuurlijk haal je Sinterklaas en waarschijnlijk kerst niet meer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:55 schreef Miniem het volgende:
• Awei ES800M $7 of Vsonic VSD1 of Brainwavz R1
• Fietslampjes $7
• Syma s107G $20
• Zaklampen $10
• Aanstekers (Honest) $5 Double Fire aansteker
• Keramisch (koks)mes $25
• Keramisch zakmes $5
• Bluetooth speakers (Earson ER151) $26
• Bluetooth speakers
• Paraplu voor lamers
• Horloges
• USB oplaadbaar lampje Twee stuks voor $3.47
• Hot Shoe waterpas (nu nog $0.58)
• Hot Shoe waterpas 2-axis (voor als je ook portrait schiet)
• Fietcomputertje
• 1080P Mobius Actioncam + accessoires
• Arduino starterskit (vast nog wel betere te vinden)
• Android TV Stick
• NFC tags (bij aanvulling even betere toevoegen)
• Telefoondock (2e halve prijs)
• XM-L2 U3 Flashlight $18.20 ($16,99 met coupon: 0ab3f9eca2)
• Baofeng portofoon (voor de skivakantie) (Grotendeels niet legaal in NL; en kun je beter uit NL halen.)
• Lofree MT200 $10.40
Toevoeging gemacht.
Ieder moet wat toevoegen
Oe! Altijd. Tnx 4 zhe mention.quote:Op zondag 1 december 2013 17:14 schreef Iemand91 het volgende:
Over Cyber Monday gesproken; morgen (vanaf 23:00 uur vanavond onze tijd) bij HobbyKing ook. Kan interessant zijn.
Als de tuinstruiken weer een snoeibeurt nodig hebbenquote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oe! Altijd. Tnx 4 zhe mention.Hopelijk doen ze een paar RTR/RTF dingen in de mix.
Servo's, lijm, stekkertjes en zulk soort losse prut kan me niet echt interesseren.
Wanneer ga je weer werk maken van je hexa (signature)? In de lente?
quote:1. TangsFire C8 8W XM-L2 U3 1300LM Aluminum Alloy Flashlight Black
http://www.tmart.com/Tang(...)t-Black_p208291.html
Coupon code: ' e398f042a3 ' | $19.30 -> $14.99
Geldigheid als het goed is: 2013.12.02 09:00 - 2013.12.04 09:00.quote:2. 2-in-1 5mW 650nm Red Laser Pointer Keychain with LED Flashlight
http://www.tmart.com/2-in(...)ashlight_p91201.html
Coupon code: ' 2abb2d411c ' | $2.08 -> $0.88
quote:Xiaomi Redrice: - 190 dollar
- Selecteer WCDMA versie
- Klik op Buy now en ga verder tot dat je een bericht in kan voeren (bericht naar verkoper)
- Vul daar het volgende in:Idem voor de volgende Deals (Russische site), maar prima uit te komen met Google translate:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Betaal het product nog NIET
- Wacht tot je een e-mail krijgt dat de prijs is aangepast
- Betaal het productSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op: Niet iedere seller uit deze lijst verzend naar Nederland;
- Acties kunnen niet gelden voor ons (maar heb al 3x iets met korting besteld en ging elke keer goed).
Lijst is nog niet compleet; als ik later vandaag nog een uurtje vind voeg ik de andere linkjes ook wel even toe
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ik gebruik ook altijd een Prepaid neteller, dus waarom nietquote:Op maandag 2 december 2013 09:40 schreef rene90 het volgende:
Kan je voor mister tao ook een 3v creditcard gebruiken? Sowieso kan je nu geen geld toevoegen maar moet je direct bij je order met CC betalen.
Alleen wel klote dat je nu niet de 10% korting kan meepakken als je geld stort.quote:Op maandag 2 december 2013 09:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik gebruik ook altijd een Prepaid neteller, dus waarom niet
Moest nog inloggen.quote:Op maandag 2 december 2013 09:48 schreef SanAnt het volgende:
KliK
5.99$ voor een tablet zijn er maar 6 dus supersnel zijn
Bij checkout was die sleutelhangerlasert na couponaftrek trouwens nog maar '¤0.06'.quote:Op maandag 2 december 2013 00:57 schreef shiznuts het volgende:
Hier twee Cyber Monday deals waarvan ik dacht dat die weleens zouden kunnen interesseren.
[..]
[..]
Geldigheid als het goed is: 2013.12.02 09:00 - 2013.12.04 09:00.
Bij shipping and payment options staat nog 0,88quote:Op maandag 2 december 2013 10:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bij checkout was die sleutelhangerlasert na couponaftrek trouwens nog maar '¤0.06'.
Eh.quote:Zahlung ¤0,06 EUR
Der Betrag wird auf Ihrer Kreditkartenabrechnung als “PAYPAL *TMART"
Ik type bij checkout die coupon in:quote:Op maandag 2 december 2013 10:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eh.![]()
Tweede keer proberen kan niet (1x p/p). De XM-L2 C8 wordt wel normaal afgetrokken.
En...GRRRR. FedEx.
Dacht, ik probeer maar weer eens een express service.Nou, dat heb ik weer geweten.
Eerst moeilijk doen en altijd nog de tijd nemen door in Parijs een beetje touristje te spelen ofzo.
En nu een rekening voor 12,20 EUR.Dacht je eens goedkoper uit te zijn...
quote:Order Summary
Sub-Total: $2.08
Worldwide Free Shipping: $0.00
Discount Coupon: 2abb2d411c: -$1.20
Order Total: $0.88
quote:Op maandag 2 december 2013 10:33 schreef shiznuts het volgende:
Hum interessant.En maakte niet uit of je het als USD of EUR deed?
Had het gelijk na 9 uur geprobeerd. Misschien foutje of eerste 10 die de coupon gebruiken. Je ne comprend pas.
Maakt ook niet uitquote:Order Summary
Sub-Total: ¤1.58
Worldwide Free Shipping: ¤0.00
Discount Coupon: 2abb2d411c: -¤0.91
Order Total: ¤0.67
Bam zonne grotuh vuurbal!111quote:Op maandag 2 december 2013 11:51 schreef bbfakir het volgende:
Worden 18650 batterijen nog verstuurd? En zo niet waar kom ik er dan aan voor een redelijke prijs?
quote:Op maandag 2 december 2013 12:01 schreef Miniem het volgende:
Er was laatst dacht ik een BIC coupon code.
Heb hem niet meer in mail staan, dacht dat hij hier gepost was, en ik heb al via retailmenot en Tsjoos gezocht ed. iemand?
Heb ik ook.quote:Op maandag 2 december 2013 12:26 schreef flankert het volgende:
Een paar weken terug heb ik bij DX een paar setjes besteld (Soshine, 2800mah, 2pack, $17.13).
Twaalf dagen na bestellen kwam de postbode ze afleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |