abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133676719
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_133677273
Nog een verlate hoeraaaaaaa voor Luuk *O* O+
Verder heb ik vluchtig bijgelezen

Mijn werkweek zit er weer op :7
pi_133677297
Meiden ik moet morgen pas naar het ziekenhuis hoor.

Ik vond het doorkomen uiteindelijk wel meevallen spirit. Rosalie heeft nu 1 bovenrand. De tweede is onderweg.
Samen met nog een aantal als ik de bobbels in haar mond mag geloven :o

Oh jongens en ik ben zo verliefd op mijn keuteltje O+ met de eeuwige frons en stralende lach als de frons je heeft goedgekeurd! En hoe ze vanaf je arm helemaal in je klimt en dan de gezicht in je nek begraaft en verder klimt om half over je schouder hangend aan een muur te pakken.
Met die zachte handjes die samen jouw hand pakt en dan over haar gezichtje legt.....zucht O+
pi_133677319
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ahh Isa ;(

Rustig aan doen kent ze niet echt he?? :o
Nope! Hoewel ze nog niet kruipt, dus ieder zijn ding he. Ik vind het wel jammer, zo'n tandeloos babybekkie is zo ontzettend schattig O+

Olf, zo noem ik de rest van haar tanden nu al :D
Sarcasme. Herken het.
pi_133677380
Danic O+ je keuteltje :D
pi_133677405
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nope! Hoewel ze nog niet kruipt, dus ieder zijn ding he. Ik vind het wel jammer, zo'n tandeloos babybekkie is zo ontzettend schattig O+

Hier van beide nog niks :7

Baby's ftw! :')
pi_133677408
Hebben jullie trouwens na de geboorte nog wel eens naar je kind gekeken en de naam voor het andere geslacht van je kind erbij gedacht? En wat vond je er toen van?

Rosalie lag van de week 's avonds de fles te drinken en toen dacht ik ineens aan de jongensnaam die we voor haar hadden. En ik vond hem perfect passen O+
pi_133677431
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef danic het volgende:
Meiden ik moet morgen pas naar het ziekenhuis hoor
Ja, ik las het. Sorry, had in mijn hoofd dat je gisteren moest.

En voor de rest O+
pi_133677442
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Danic O+ je keuteltje :D
Tja je moet wat om het negatieve positief om te buigen hè :D
pi_133677490
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef danic het volgende:
Hebben jullie trouwens na de geboorte nog wel eens naar je kind gekeken en de naam voor het andere geslacht van je kind erbij gedacht? En wat vond je er toen van?

Wij zijn pas namen gaan bedenken toen we het geslacht wisten. Hier dus geen jongensnamen voor de meisjes of meisjesnamen voor M. Hoewel, dat laatste eigenlijk wel. Dan zou hij ze Robin hebben geheten.
pi_133677575
En als je M nu ziet, zou die naam dan bij hem/haar gepast hebben?
pi_133677680
Ik vind het eigenlijk heel moeilijk om me M als meisje voor te stellen. Maar ik denk eigenlijk van niet. M is best wel een zachtaardig jongetje, geen rauwdouwer. Ik vind Robin als meisjesnaam toch wat stoerder. Naam zou wel goed bij de meisjes passen trouwens. Nu is het dus M's 2e naam.
pi_133677706
Wij hadden toen we met 39 weken naar ziekenhuis raceten het er in de taxi nog even over, dan was het Jonas geworden. Maar dat was deels in een opwelling van 'aaaaah straks is het een naamloze jongen!', we hadden nog niet definitief gekozen voor een jongen, hadden een top vijf ofzo.

M'n baby is nu echt geen Jonas maar dat is ook omdat ik echt geen jongensversie van haar voor me kan zien.
pi_133677768
We hadden trouwens wel een jongenswerktitel: Djayden en Dylano.

(en voor een m/j Destiny en Djayden)
pi_133677778
bij ean en sac hadden we dezelfde jongensnaam of het zou passen geen idee.
pi_133677809
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Slagtanden lijkt me ook de enige logische benaming als ze begint met de hoektanden :D
Oh het kruipen is zo leuk, dat gaat ze vast snel doen en dan is het uitzicht nog afwisselender ;)
Die tanden trouwens! :o Dit is 3 weken geleden, maar worden ze écht zo groot? Ja natuurlijk, maar ik kan het bijna niet geloven!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danic wat een leuke vraag zeg! Voor we wisten dat het een jommetje werd hadden we Juno op 1 staan, maar dat zou ik nu niet meer kiezen. En ik had ook geen rossig meisje met blauwe ogen in mijn hoofd toen we die naam bedachten :@

Kyara, als M Robin had geheten had ik dat ook heel mooi bij hem gevonden, met die grote bruine kijkers O+ Djayden en Dylano zie ik natuurlijk metéén voor me. Klassiek, en hartstikke handige diverse namen om ze goed uit elkaar te kunnen houden :Y
Ik vind Robin zelf voor een jongen én voor een meisje ook heel erg mooi. Maar mijn vriend kent een stomme Robin :') Dus veto.

Ik ben trouwens blij dat jullie net zo hard om F moesten lachen als ik _O-
  woensdag 27 november 2013 @ 16:10:01 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133678173
Ik kijk op TLC wel eens naar TeenMom, en die tweeling hebben ze Ali en Aleah* genoemd! 8)7

*fouten in de spelling zijn mogelijk :')
pi_133678237
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk op TLC wel eens naar TeenMom, en die tweeling hebben ze Ali en Aleah* genoemd! 8)7

*fouten in de spelling zijn mogelijk :')
Dat is MTV ;) en babyzusje heet Adalynn.
En dan als tweede namen Faith Hope en Grace.

Voor de rest heb ik een leven hoor.
pi_133678244
LB kom op zeg, zo moeilijk is het niet.

Aleigh en Alyjiah natuurlijk.
pi_133678281
Wauw mag jij dat doen bij F? Rosalie gilt dan alsof de wereld vergaat. Maar ja, zo groot worden ze dan.

Als Rosalie een jongetje was geweest had ze Ilja geheten
O+ . En daar ben ik nog steeds heel blij mee. Hij past nu nog bij haar.
pi_133678301
Oja op voornamelijk.nl staan nu alle babynamen van dat programma, echt hilarisch om te lezen.
pi_133678339
F en Ilja! Dat is leuk zeg.
:') Suikermeneer deed: "Ilja! O+ Ieuwjah -O- "
pi_133678357
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:13 schreef Olf het volgende:
Oja op voornamelijk.nl staan nu alle babynamen van dat programma, echt hilarisch om te lezen.
Oh my :')
  woensdag 27 november 2013 @ 16:17:49 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133678424
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef Olf het volgende:

[..]

Babyzusje?? Loop jij voor ofzo? :o
  woensdag 27 november 2013 @ 16:21:26 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133678538
Beetje jammer van die tweede namen trouwens... Grace had Love moeten zijn, dan waren het de kardinale deugden geweest. Toch een gemiste kans ;(
pi_133678570
Dat programma volg ik niet :D

Bij de oudste hadden we wel een wat als het toch een meisje is naam. Maar niet doordacht en bij de tweede was het sowieso geen optie.
En eigenlijk zijn we pas naar een naam gaan kijken toen we wisten dat we jongens zouden krijgen.

En ik ben nog steeds heel blij met onze namen.
pi_133678581
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Babyzusje?? Loop jij voor ofzo? :o
Had ik al iets gezegd over geen leven?

Trouwens van dat linkje vind ik vooral de keuze om het zusje van Jamie Jayleigh te noemen een ehhhh...interessante.
pi_133678624
Kolere tering. Ik kom er net achter dat mijn nichtje (2 jaar jonger) vorige maand haar 4de kind geworpen heeft van Papa nr.3 :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133678687
Nouja, wel dapper dat ze het blijft proberen :+
Misschien kun je het eerste deel van je onderschrift inpakken als kraamcadeau ;)
  woensdag 27 november 2013 @ 16:28:18 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133678774
Suiker :D
pi_133678822
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Suikertante het volgende:
Misschien kun je het eerste deel van je onderschrift inpakken als kraamcadeau ;)
Daar wil ik niet eens bij in de buurt komen. Niet voor niets dat ze verschillende vaders hebben. A. Ze is niet wijs B. Ze heeft een uitstekende smaak wat foute mannen betreft :')
Familie Tokkie is er netjes bij.
pi_133678858
Nou ben ik wel heel nieuwsgierig naar dat onderschrift.
pi_133678899
Ach welnee dat onderschrift moet ze niet inpakken ;)

Maar het klinkt niet goed nee. En ik zou maar uit de buurt blijven voor je weer de hele familie in huis neemt.
pi_133679138
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Suikertante het volgende:
:D _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_133679142
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:31 schreef Suikertante het volgende:
Ach welnee dat onderschrift moet ze niet inpakken ;)

Maar het klinkt niet goed nee. En ik zou maar uit de buurt blijven voor je weer de hele familie in huis neemt.
Dat heb ik één keer geprobeerd om de familie weer bij elkaar te krijgen (die is jaren geleden uit één gevallen) en dat is me zwaar gevallen. Dat doe ik echt nooit weer.
pi_133679187
Zeker met een gezin van jezelf lijkt me dat teveel van het goede ja.
pi_133679464
En om het op een hele andere boeg te gooien.

Ik rammel enorm :') Nooit gedacht dat ik dat nog zou hebben na zo'n plakkerd als Fee :')
pi_133679545
:o
Echt? Maar serieus, overwegen jullie een #3?
pi_133679776
ML :+ wil niet. Dus we overwegen niets (helaas).
pi_133679818
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:52 schreef Tally het volgende:
En om het op een hele andere boeg te gooien.

Ik rammel enorm :') Nooit gedacht dat ik dat nog zou hebben na zo'n plakkerd als Fee :')
:o
Nu al?
Ik moet er zelf niet aan denken. Vandaag nog met mijn man over gesproken. Hij zou echt willen dat ik nu (of in ieder geval voor A's eerste verjaardag) al zwanger zou zijn. Ik vind dat hij makkelijk praten heeft want hij hoeft niet de eventuele ongemakken tijdens een zwangerschap te ondergaan en hij gaat een week na de geboorte weer lekker werken.

Btw, hoe vaak doen jullie nu je baby in bad? Die van ons was sinds zaterdag niet geweest. :@
pi_133679920
Bij Zoë was het meteen bij d'r geboorte al. Maar ik had gedacht dat het na Fee niet meer zou gebeuren. Ik heb er toch echt een klap van gehad (zwangerschap en geboorte) die ik nog niet helemaal te boven ben. Maar het is gebeurt. Ik rammel ;(
pi_133679989
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:06 schreef Tally het volgende:
Bij Zoë was het meteen bij d'r geboorte al. Maar ik had gedacht dat het na Fee niet meer zou gebeuren. Ik heb er toch echt een klap van gehad (zwangerschap en geboorte) die ik nog niet helemaal te boven ben. Maar het is gebeurt. Ik rammel ;(
Mijn man had het ook meteen na de geboorte al ja. Het liefst gelijk maar ik geloof dat ik er doodongelukkig over had geweest als het de eerste 3 maanden ofzo al was gebeurt. :@
pi_133680075
De jonste moet net wat van haar papa hebben :') Ze wil nu bij hem liggen en met hem spelen. Daar voor hoefde hij haar alleen al aan te kijken of ze was aan het huilen :D
pi_133680109
O en doordeweeks gaan ze allebei elek avond in bad. Deel van het slaapritueel. In het weekend wanneer we er zin in hebben. Want dan mag de oudste wat later opblijven :)
pi_133680152
Wat een rammelmannen he? Mijn man rammelt ook al, maar niet voor nu. Dat komt denk ik alleen doordat we in dit huis wonen, want hij is erg enthousiast. Die huiskwestie komt mij nog wel goed uit eerlijk gezegd, dan hoef ik zelf nog niet te bedenken wat ik wil. Want ik weet het echt nog niet.

Venco, ik denk dat F eens per week in bad of onder de douche gaat. En ik vind de ongemakken na de bevalling veel groter. Als je weer je leven op gaat pakken en dat kost zoveel moeite en energie. (oké, die bevalling en dat gebeuren rond mijn stuitje werken ook niet echt mee)
En ik vind het nu zo heerlijk makkelijk en rustig.
pi_133680225
Maar kijk nou. Daar wil je er toch 100 van O+

pi_133680247
Ja als dát zou kunnen :D
Ik wil ook nog wel een F! Maar je weet maar nooit wat er deze keer uit komt!
pi_133680303
Hier minstens drie keer per week in bad. Niet per se voor de schoonheid :+ maar ze vindt het echt heel leuk!

En vriend schrikt zich hier de pleuris als ik het over een tweede heb (wat ik weleens doe want ik denk er wel aan hoe het zou zijn enzo). Maar ik wil echt geen dreumes/kleine peuter tegelijk, liever pas als baby wat groter is. Scheelt dat het hier praktisch ook niet ideaal zou zijn dus het is gewoon eigenlijk geen serieuze optie.
pi_133680313
Als Fee net zo makkelijk was geweest als Zoë denk ik dat mijn man een derde niet erg had gevonden. Maar helaas. Ze heeft gelukkig haar eigen karaktertje O+ en die is nogal uhm heel eigen laten we maar zeggen :P
pi_133680603
Ik kan soms ook mannelijk zijn, vandaar dus... Rammelrammelrammel ;)

Verder kan ik vertellen dat ik nu eigenaar ben van een koopwoning *O* (lees heel veel modder) over ongeveer een jaar moet het klaar zijn *O*

En Ow is hier echt opeens ontroostbaar. Geen idee wat er is, ik denk ergens pijn, maar waar? Zo ken ik hem niet, echt heel zielig :'(

En verder ben ik niet goed bijgelezen, sorry!
pi_133680761
Congrats met je woning! Ik weet hoe groot de blijdschap is. ;)
Over 4 weken gaan wij eindelijk verhuizen! O+ Ongeveer 1 jaar na tekenen bij de notaris.
pi_133680800
Loj van harte! *O*
Oh en sterkte :'( Knuffelen!!
  woensdag 27 november 2013 @ 17:35:52 #53
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133680867
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef Olf het volgende:

[..]

Mijn voornaam wordt misbruikt door Teen Mom :'( (Grace dus. Niet Faith Hope }:|)

Rammelen..hier nog niet. Twijfelen zelfs of er wel een 2e komt :+ We zijn nu al zo gelukkig met z'n 3em O+ We shall see!
pi_133681055
Gefeliciteerd met je nieuwe huis Loj! En succes met kleine Ow..

Wat een sjieke voornaam heb je GotC O+

Ow en zo één als F. van Tally wil ik ook wel, met die lekkere spekbeentjes O+
pi_133681276
Loj gefeliciteerd met jullie huis *O* En beterschap voor Ow :*

Ik rammel ook. Emotioneel dus. Rationeel rammel ik totaal niet. Het blijft hier dus bij rammelen.
pi_133681899
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Mijn voornaam wordt misbruikt door Teen Mom :'( (Grace dus. Niet Faith Hope }:|)

Rammelen..hier nog niet. Twijfelen zelfs of er wel een 2e komt :+ We zijn nu al zo gelukkig met z'n 3em O+ We shall see!
Wij zijn ook heel gelukkig met z'n drieën en kan mij ook geen voorstellen om een 2e te hebben, die niet Aiden is.
Nu zei ik altijd wel dat ik ook graag een meisje zou hebben ooit maar sinds kort heb ik zoiets van: 2 jongetjes is natuurlijk net zo tof! O+
Ergens ben ik ook wel bezorgd mbt de gezondheid van een 2e baby. Ik zou extra bang zijn dat er iets mee is of dat het niet zo soepel gaat als met Aiden. Juist met het idee van: zie je, had het er toch bij 1 gelaten. Rare gedachte natuurlijk maar ik zou het ook wel eng vinden weer.
pi_133682244
Wel herkenbaar. En ik denk dat ik voor het evenwicht een Ow krijg, niet qua liefheid maar qua slaappatroon ;)
pi_133682395
Ik was altijd bang dat Fee zich nieet gewenst zou gaan voelen omdat we zo gek zijn op Zoë. Ik dacht dat je dat bij een tweede kindje niet kon hebben of in ieder geval een stuk minder :@
  woensdag 27 november 2013 @ 18:34:23 #59
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133682652
Hier ook geen rammels. Voor mijn man hoeft het helemaal niet meer. Ik weet het nog niet.
Maar met zijn 3tjes is ook fijn. Ook eerst eens kijken hoe mijn man nog gaat opknappen enz.

Ze is zo makkelijk tot nu toe dat een 2de alleen maar moeilijker kan zijn.
pi_133682780
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:18 schreef Suikertante het volgende:
Wel herkenbaar. En ik denk dat ik voor het evenwicht een Ow krijg, niet qua liefheid maar qua slaappatroon ;)
Hahahahahaha :D dat hoop ik niet voor je, nou wel qua liefheid dan ;)

Ik ben juist erg benieuwd hoe een tweede zou zijn. Heel anders, of juist beetje hetzelfde.. Ik vond het eerst heel belangrijk dat ik een makkelijk kind had. Dat hoorde ik om me heen, dus dat wou ik ook. Maar dat heb ik niet, ik heb geen moeilijk kind, maar wel een met een gebruiksaanwijzing ;) en eigenlijk vind ik dat stiekem ook wel leuk..

Misschien een leuke daily Olf, heb je een gemakkelijk kind.,

[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 27-11-2013 19:23:17 ]
  woensdag 27 november 2013 @ 18:46:43 #61
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133682991
Ooh ik rammel al maanden :') maar rationele beslissing om te wachten tot volgend najaar. Of eigenlijk: tot E kan lopen, want dat vind ik verstandiger voor mijn lijf.

Loj gefeliciteerd!! En nu maar een kalender afstrepen he! Venco al bijna, spannend hoor! Wij kunnen hopelijk half januari de sleutel krijgen O+
pi_133683068
Leuke vraag loj :P

Mijn oudste was de eerste vier maanden een huilbaby. Na vier maanden ging dat stukken beter en konden we de structuur wat meer los laten. Gelukkig want ik ben echt uithuizig.
Nu is hij wel makkelijk vind ik. Hij gaat ovee mee naar toe, vind dat leuk. Is sociaal, maakt makkelijk contact en dan ben ik echt trots.

Wel heeft hij duidelijk grenzen nodig en is hij heel erg aan het uittesten. Dat is soms echt heel erg vermoeiend. Meestal gaat het beter als we ergens zijn.

Kyan is echt veel makkelijker in de eerste negen maanden dan dat yaro was. Hij gaat prima mee in het ritme. In de wompat slaapt hij overal, lacht veel en vind alles best.
Ook vermaakt hij zich prima zelf. Hij scharrelt wel rond. Terwijl mijn oudste veel meer aandacht nodig heeft. Soms vind ik dit lastig omdat voor mijn gevoel de verdeling niet gelijk is . Dus ik let er op dat kyan ook 1 op 1 tijd heeft en yaro moet ook gewoon leren wachten.

Maar ik ben vooral blij met de interactie tussen die twee. Ze kunnen niet zonder elkaar, reageren op elkaar en zoeken elkaar op. Ze wisselen blikken uit alsof ze nu al plannetjes aan het smeden zijn. Echt genieten vind ik dat.

Ik heb echt totaal twee verschilkende jongetjes in uiterlijk en karakter. En die zijn gewoon allebei van mij O+

[ Bericht 3% gewijzigd door As1981 op 27-11-2013 19:31:44 ]
pi_133683233
Loj wat gaaf, gefeliciteerd *O*

Ik rammel echt nog niet. Ik wil heel graag een tweede maar ik zie er nu al tegenop :@ Ik vond de eerste maanden best zwaar, terwijl wij het niet eens zo heel erg moeilijk hadden. En weer zwanger zijn, bevallen, nog even niet! :)

Daily Olf:
Hier ook een huilbaby de eerste maanden. Hij heeft reflux maar na medicatie gaat het een stuk beter. Hij krijgt dat nog steeds trouwens.
En geen goede slaper helaas. Gaat nog steeds best moeizaam overdag. Ik plan mijn dingen ook om zijn slaapjes heen en kan erg opzien tegen dingen buiten de deur. Hij is wel een hele goede eter.
Verder is hij wel O+ O+ O+ hoor, maar dat was de vraag niet :+
pi_133683239
Ik was er weer, logistiek dagje overleefd. Alleen een heel belangrijk puntje vergeten. Zwembandje ophalen bij de babydump. Dus dat staat met mega letters op de kalender geschreven.

Wel bijgelezen, niet zo veel onthouden :@

Loj! YAY voor je huis, vroeg eerder of er veel aan gedaan moest worden, maar aan je latere post las ik dat het een nieuwbouw huis wordt?

Venco ook bijna verhuizen *O* Heeft lang geduurd! Moest ook nog gebouwd worden?

Senn zou Liva geheten hebben als het een meisje was. Maar nee... De naam had totaal niet bij hem gepast. Senn is een babysaurus en Liva een lief klein poppetje. Een evt 2e baby krijgt wel een nieuw verzonnen naam :)

Rammelen deed ik eigenlijk wel weer heel snel. Vriendje vind het allemaal wel best. Maar ik wil eigenlijk nog wachten tot Senn een beetje uit de voeten kan. Maar vind wel dat de 2e dan een meisje moet worden :@ En net zo'n easybaby als Senn is :D Soms 'vergeet' je gewoon dat hij er is.

Oh en Edit. Oma doet het nog. Hoefde deze keer niet te blijven gelukkig. Ze had voor de zekerheid wel maar haar nachtjapon mee genomen. Want je weet maar nooit :')
Klein ontstekingkje van binnen en met de bloedverdunners was het niet zo gek dat het zo deed bloeden zei de doktert.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:05:04 #65
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133683506
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wij zijn ook heel gelukkig met z'n drieën en kan mij ook geen voorstellen om een 2e te hebben, die niet Aiden is.
Nu zei ik altijd wel dat ik ook graag een meisje zou hebben ooit maar sinds kort heb ik zoiets van: 2 jongetjes is natuurlijk net zo tof! O+
Ergens ben ik ook wel bezorgd mbt de gezondheid van een 2e baby. Ik zou extra bang zijn dat er iets mee is of dat het niet zo soepel gaat als met Aiden. Juist met het idee van: zie je, had het er toch bij 1 gelaten. Rare gedachte natuurlijk maar ik zou het ook wel eng vinden weer.
Precies dit! :o Soort van karma idee.
Mja, nu eerst voorlopig genieten van T. en braaf de pil slikken :+
pi_133683650
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:05 schreef GotC het volgende:

[..]

Precies dit! :o Soort van karma idee.
Mja, nu eerst voorlopig genieten van T. en braaf de pil slikken :+
Kijk nou! Deze naam associatie is toch veel leuker dan '16 and pregnant'
  woensdag 27 november 2013 @ 19:11:02 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133683695
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Dat is een stuk beter O+
pi_133683757
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Haha, lekker aan t shoppen? :D
pi_133683837
Grappig, die gedachten over een tweede. Ik hoorde dat anderen die 1 kindje hadden wel eens zeggen, en dat vond ik dan gek of overdreven. En nu denk ik precies hetzelfde :+ zou een tweede wel net zo leuk zijn? Ik kan me absoluut geen tweede Silvijn of Silvientje voorstellen. En hij is nu gewoon echt makkelijk. Een actieve ondernemer en een rauwdauwertje, dat wel, maar absoluut geen zeurpiet en nog niet of zelden opvliegend. Ik vond hem in de eerste weken trouwens niet 'makkelijk'. Hij was ook echt geen supermoeilijke baby ofzo en het zal deels aan mij hebben geleden. Maar de eerste 6 of 7 weken huilde hij best veel, vooral 's avonds urenlang. En 's nachts had hij bijna altijd de hele nacht een pink nodig (wij hadden geen cosleeper dus niet zo praktisch) en als ik hem gevoed had duurde het soms een uur voordat ik hem terug kon leggen. En dan sliep hij (en wij) een uur en dan kwam hij weer. Maar dat slaaptekort in combinatie met Hard Huilen en stuwing... :X dat trok ik slecht. Maar niet lang daarna werd hij zo'n makkelijk instapmodel die perfect dient als eerste kind. Een tweede kan vast niet zo makkelijk zijn :')
  woensdag 27 november 2013 @ 19:15:25 #70
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133683839
Ik ben de Next aan het leegkopen. Bedoel, kiek nou!
pi_133683892
As, Loj is iemand anders dan Olf hè ;)

Mijne was de eerste zes maanden echt de makkelijkste baby op aard. Alles ging gemakkelijk, ze sliep snel door, lachte altijd, dronk goed, vond alles best zolang ze lekker on de wipper of draagdoek zat.

Daarna kwam iets meer temperament naar boven, stopte ze met doorslapen... :P ik denk dat ze eerst dus extreem makkelijk was en nu 'gewoon', ze heeft zo haar nukken. Echt een mens, eigenlijk ;) nog steeds kan ze overal mee naar toe maar ze laat wel veel meer van zich horen. En volgens mij ook wel al wat dreumesstreken af en toe. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Olf op 27-11-2013 19:28:10 ]
pi_133683955
Mijne heeft bijvoorbeeld ook nog nooit een krampje gehad ofzo...

Maar ben het met Loj eens, de 'makkelijkheid' is helemaal niet meer het belangrijkste! Ze is gewoon tof!
pi_133684030
Ik heb gewoon 4,5 jaar nodig gehad om klaar te zijn voor een tweede :D
Dana was een makkelijke baby en is een makkelijk en ontzettend leuke kleuter. Ik was bang dat een tweede daarom alleen maar tegen kon vallen.
Gelukkig is dat tot dusver absoluut niet het geval ;)
pi_133684266
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:13 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Haha, lekker aan t shoppen? :D
Had al eeuwen een 20 euro cadeaubon in mijn portomoknip. vandaag EINDELIJK uitgegeven aan een slaapzak. Kreeg ik vandaag weer een cadeaubon van prenatal :')

Ik weet gewoon van gekkigheid niet wat ik daar voor moet kopen. Leuke winkel enzo, maar kleding heeft hij genoeg t/m maatje 90, positie kleding heb ik ook niet meer nodig (alhoewel... die extra 10 kilo zitten er nog steeds aan :') ) En knuffels heeft hij ook zat...
  woensdag 27 november 2013 @ 19:25:47 #75
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133684274
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef GotC het volgende:
Cute O+

De broekjes van Next vallen hier raar. De pijpen heel kort en de omvang erg groot :+.

S. is tot nu toe makkelijk. Slaapt door en eet goed amper krampjes. Is meer wakker overdag en dan wil ze wel plakken O+. Maar dat is helemaal niet erg ;). Ze is alleen niet echt een lachebek maar ze is wel tevreden.
pi_133684286
quote:
Oh god... Kleding genoeg, maakt niet uit... DIE WIL IK O+
  woensdag 27 november 2013 @ 19:27:33 #77
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133684339
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Cute O+

De broekjes van Next vallen hier raar. De pijpen heel kort en de omvang erg groot :+.

S. is tot nu toe makkelijk. Slaapt door en eet goed amper krampjes. Is meer wakker overdag en dan wil ze wel plakken O+. Maar dat is helemaal niet erg ;). Ze is alleen niet echt een lachebek maar ze is wel tevreden.
Broekjes zijn ook lastig vind ik! We hebben v/d Next alleen 2 joggingbroekjes en die zijn perfect. Nja, nu te klein aan het worden :P

En heerlijk toch? O+ Lekker genieten van S.!

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Oh god... Kleding genoeg, maakt niet uit... DIE WIL IK O+
I know right :D Ik vind 'm geniaal!

13e maand uitgeven ftw :')
  woensdag 27 november 2013 @ 19:29:27 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133684436
Mijn baby is echt easy as can be O+

Huilt nooit, hooguit als je haar neerlegt en direct wegloopt, en dan is ze gelijk stil als je haar oppakt. Drinkt goed, eet goed, speelt, lacht, is gezond...

De eerste weken waren achteraf gezien best aanmodderen met voeding en gewicht, maar dat lag dus vooral aan die trage melkproductie van mij :')
pi_133684644
:@

"Kwispelt" jullie kind ook??
Sarcasme. Herken het.
pi_133684717
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:33 schreef Spirit82 het volgende:
:@

"Kwispelt" jullie kind ook??
Fuck zeg, je hebt dus toch een duitse herder gebaard -O-
pi_133684841
Ze is vast verwisseld :'(

Nee maar serieus! Als ze op haar rug ligt dan wiebelt ze haar lijfje en hoofd heen en weer als ze blij is :@
Sarcasme. Herken het.
pi_133684881
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ze is vast verwisseld :'(

Nee maar serieus! Als ze op haar rug ligt dan wiebelt ze haar lijfje en hoofd heen en weer als ze blij is :@
*;

Spees, mis je ons?
pi_133684919
Ja! Ik denk nog steeds dat ik hier heur!

Spirit, ik herken het kwispelen wel :+ Super leuk!
pi_133684978
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja! Ik denk nog steeds dat ik hier heur!

Spirit, ik herken het kwispelen wel :+ Super leuk!
Ik lees ook alvast mee met de dreumesen en daar gaat het echt over hele zinnen en wandelingen wauw!
  woensdag 27 november 2013 @ 19:42:34 #85
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133685005
E moet vooral heel hard lachen als ik kwispel :') maar ze doet t zelf ook ja :Y

Net als beide voetjes vastpakken en dan heen en weer rollen terwijl ze ppppffffbbbrrtt doet _O- En best lang los zitten!
pi_133685019
Ik ben zo moe dat ik vandaag scan. Maar die vraag hoe je kindje had geheten als het de andere geslacht was vind ik leuk. Dus daar reageer ik meteen op.
Jongensnaam wist ik al voordat ik zwanger was. Dat zou Nathan zijn. Meisjesnaam heb ik pas bedacht toen ik in mijn laatste trimester was en tot een maand voor de geboorte getwijfeld. En nu ben ik zo verliefd op de naam. Hij pas zo goed bij haar. Ik kan me geen eens meer een Nathan voor stellen
pi_133685021
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:41 schreef Olf het volgende:

[..]

Ik lees ook alvast mee met de dreumesen en daar gaat het echt over hele zinnen en wandelingen wauw!
Ja, het is hier nog veel herkenbaarder voor me, voor nu en herinneringen van de afgelopen maanden :)
  woensdag 27 november 2013 @ 19:45:03 #88
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133685124
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:42 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja, het is hier nog veel herkenbaarder voor me, voor nu en herinneringen van de afgelopen maanden :)
Wel leuk, een nieuwe faaaaaaase toch? ;) Al is dit nog vertrouwd en knus en O+!

De meisjesnaam die we voor T. hadden mag ik niet verklappen :+ Die naam heeft Yur namelijk al jaren in z'n hoofd voor z'n dochter, dus tsja. Zelfs z'n ouders weten de naam niet.
pi_133685130
Naam bij ander geslacht hadden we trouwens nog niet definitief. Ik dénk dat de keuze uiteindelijk op Amélie zou zijn gevallen. Dat was mijn lievelings en mijn vriend was niet 100% overtuigd maar vond m wel mooi. En we hadden toen echt geen alternatief. Inmiddels wordt m dat niet meer en hebben we een andere :+
  woensdag 27 november 2013 @ 19:45:54 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133685165
Ohja namen... ik vind mijn jongensnaam nog steeds fantastisch, maar dikke kans dat ik m nooit aan een jongetje kan geven ;( Een vriend van ons heet ook zo, en mijn vriend vindt t daarom geen optie :X

En ik vind E's naam ook nog steeds geweldig O+
pi_133685196
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:17 schreef Olf het volgende:
Daarna kwam iets meer temperament naar boven, stopte ze met doorslapen... :P ik denk dat ze eerst dus extreem makkelijk was en nu 'gewoon', ze heeft zo haar nukken. Echt een mens, eigenlijk ;) nog steeds kan ze overal mee naar toe maar ze laat wel veel meer van zich horen. En volgens mij ook wel al wat dreumesstreken af en toe. O+
Hihi hierdoor moet ik aan mijn man denken. Die zegt weleens: Later, als L een echt mens is...
Hij bedoelt natuurlijk een volwassene maar dan denk ik, wat is hij nu dan? :') :')

Spees :W
Spirit, herkenbaar :D had t alleen nooit met kwispelen gekoppeld
  woensdag 27 november 2013 @ 19:48:34 #92
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133685276
Ik ben ook nog steeds verliefd op T.'s naam O+
Er waren trouwens nog best veel mensen in m'n omgeving bang dat we hem écht Bob gingen noemen :'). Gekkies.
pi_133685308
Elke dag of om de dag in bad, want super tof!

Soms hebben we het wel eens over een tweede kindje, maar tegelijk zouden we het nog echt niet aandurven nu. Misschien over 10 jaar.

Loj, gefeliciteerd met je huis!

Venco ook bijna verhuizen!

En LB in januari de sleutel al!

Jemig, nu heb ik al 1000000000001 dingen proberen te typen over makkelijk kind en zulks, maar het enige wat ik er over kan zeggen: Nin is gewoon mijn allerliefste O+

Oja, de andere naam zou ook best bij haar passen!
pi_133685364
Ik vind het zo schattig O+

Wij hebben de namendiscussie uitgesteld tot we wisten dat we een meisje verwachtten. Scheelde een hoop frustratie :D

Net een mens :D Ik zei net nog tegen man dat het ongelofelijk is dat ons kleine babytje over een aantal jaar net zo groot is als ons! Dat kan toch helemaal niet?!
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:52:07 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133685433
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:49 schreef bellelena het volgende:
Elke dag of om de dag in bad, want super tof!

Soms hebben we het wel eens over een tweede kindje, maar tegelijk zouden we het nog echt niet aandurven nu. Misschien over 10 jaar.

Loj, gefeliciteerd met je huis!

Venco ook bijna verhuizen!

En LB in januari de sleutel al!

Jemig, nu heb ik al 1000000000001 dingen proberen te typen over makkelijk kind en zulks, maar het enige wat ik er over kan zeggen: Nin is gewoon mijn allerliefste O+

Oja, de andere naam zou ook best bij haar passen!
Ik wilde nog even zeggen dat ik je website (Supernatural Dad) echt té leuk vind O+ Ik hou van het sfeertje, de foto's, hoeveel liefde en warmte het uitstraalt en natuurlijk Nin O+
pi_133685436
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:46 schreef Fieder het volgende:

[..]

Hihi hierdoor moet ik aan mijn man denken. Die zegt weleens: Later, als L een echt mens is...
Hij bedoelt natuurlijk een volwassene maar dan denk ik, wat is hij nu dan? :') :')

Spees :W
Spirit, herkenbaar :D had t alleen nooit met kwispelen gekoppeld
Zo vroeg mijn schoonmoeder vorig weekend aan mijn lief die daar ging klussen, of ik dan nu helemaal alleen thuis was :')
pi_133685480
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:52 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik wilde nog even zeggen dat ik je website (Supernatural Dad) echt té leuk vind O+ Ik hou van het sfeertje, de foto's, hoeveel liefde en warmte het uitstraalt en natuurlijk Nin O+
Ohhh wat lief, dankjewel!

Binnenkort is het de bedoeling dat ik weer een nieuwe foto erbij ga zetten!
Of eigenlijk wordt het een filmpje denk ik!
pi_133685601
Ik snap wel wat je bedoelt Belle, met je stukje over makkelijk of niet. Misschien vinden anderen die van mij niet makkelijk en vind ik die van jou of van Fieder of van ... niet makkelijk. Maar makkelijk betekent voor mij eigenlijk gewoon dat ik het zo makkelijk vind om helemaal gek van hem te zijn, dat ik zijn kleine ondeugendheidjes júist zo leuk vind en dat ik inmiddels precies aanvoel wat hij wil en wat hij nodig heeft. Dát maakt het nu makkelijk en dat maakt het enerzijds dat ik heel erg uitkijk naar een tweede kindje, en anderzijds het ook best spannend vind. Want hoe kun je nou voor een heel ander kindje hetzelfde voelen?
  woensdag 27 november 2013 @ 20:00:07 #99
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133685790
Mja daar heb je wel een goed punt spees.

Iemand anders zou mijn kind misschien veel te plakkerig vinden, of ze zou meer huilen omdat niet iedereen zo gek is om alle slaapjes op de arm te laten doen ;)
pi_133685950
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:55 schreef Fieder het volgende:
Loj wat gaaf, gefeliciteerd *O*

Ik rammel echt nog niet. Ik wil heel graag een tweede maar ik zie er nu al tegenop :@ Ik vond de eerste maanden best zwaar, terwijl wij het niet eens zo heel erg moeilijk hadden. En weer zwanger zijn, bevallen, nog even niet! :)

Dit dus. :) Ik moet eerst even 'vergeten' hoe die eerste 2 á 3 maanden waren. In zwangerschap an sich heb ik ook totaal geen zin.
Trouwens, ik heb ook het beeld dat zodra mijn man en ik het weer gaan proberen, ik per direct weer zwanger ben. :') Mijn man wil er graag 2 kort op elkaar, geen 2,5 of 3 jaar verschil. Dan hoeft het wat heb betreft niet meer.
Dus hij wilt al proberen want stel dat het pas over een half jaar of een jaar raak is.
Dat idee dus.
pi_133685959
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt Belle, met je stukje over makkelijk of niet. Misschien vinden anderen die van mij niet makkelijk en vind ik die van jou of van Fieder of van ... niet makkelijk. Maar makkelijk betekent voor mij eigenlijk gewoon dat ik het zo makkelijk vind om helemaal gek van hem te zijn, dat ik zijn kleine ondeugendheidjes júist zo leuk vind en dat ik inmiddels precies aanvoel wat hij wil en wat hij nodig heeft. Dát maakt het nu makkelijk en dat maakt het enerzijds dat ik heel erg uitkijk naar een tweede kindje, en anderzijds het ook best spannend vind. Want hoe kun je nou voor een heel ander kindje hetzelfde voelen?
Ja, dat is ook wel de strekking van hoe het voor mij voelt!

Zowel Nin als ik hebben beiden wel een gebruiksaanwijzing en het 'op elkaar afstemmen' gaat soms ook wel eens met hobbeltjes, maar we houden gewoon van elkaar en zouden niet zonder elkaar kunnen *; En ik weet eigenlijk altijd precies wat er met haar is! En zij wil altijd met mij knuffelen O+ Dus we passen perfect bij elkaar en dat was nog nooit zo makkelijk ;D
pi_133686137
@Hilzillah, ja ons huis moest ook nog gebouwd worden. Heel gek, maar zonder dat we wisten dat ik zwanger was, had mijn man strek de behoefte ons huidige appartement te koop te zetten. Hij had het project van ons nieuwe huis al gezien en was er al helemaal mee bezig. Enkele dagen later bleek ik zwanger!

De bouw was in maart begonnen en 11 december wordt het opgeleverd. :)
pi_133686147
Wat fijn om te lezen Belle! Moest denken aan een poosje terug toen je niet zo lekker in je velletje zat en aan alles twijfelde. Fijn dat het nu zoveel beter voelt O+
Sarcasme. Herken het.
pi_133686209
Loj gefeliciteerd.

Ik rammel ook heel erg voor een tweede. Maar zie op tegen de eerste weken
Riley noem ik een beginnersbaby. Ze is zo makkelijk en lief. Wel heeft ze een heel pittig karakter. Wordt op het KDV ook vaak gezegd dat ik daar wel van wat kan verwachten als ze ouder is
Maar ze is echt perfect O+
pi_133686325
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef vencodark het volgende:
@Hilzillah, ja ons huis moest ook nog gebouwd worden. Heel gek, maar zonder dat we wisten dat ik zwanger was, had mijn man strek de behoefte ons huidige appartement te koop te zetten. Hij had het project van ons nieuwe huis al gezien en was er al helemaal mee bezig. Enkele dagen later bleek ik zwanger!

De bouw was in maart begonnen en 11 december wordt het opgeleverd. :)
Tof!! Dat is dus met vooruitziendeblik geweest O+ Mooi geworden?
pi_133686340
Riley is trouwens vandaag heel zielig. Haar billen en poesje zijn echt vuurrood. Net na het douchen maar heel veel poeder erop gedaan. Nu slaapt ze.

En ik weet niet meer wie de tip gaf om de vitamine D in de kast naast de voeding te zetten en in de laatste fles doen. Die tip werkt echt super.
pi_133686393
Venco, wat grappig! Mijn vriend kreeg ook plaatsvervangende nesteldrang weet ik nog O+

Spirit O+ dankje, lieve woorden!
pi_133686425
quote:
Wat zijn de betaal mogelijkheden daar? Ik heb geen creditcard maar moet dit shirt hebben O+
  woensdag 27 november 2013 @ 20:13:22 #109
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133686496
Next = iDeal :Y
  woensdag 27 november 2013 @ 20:15:46 #110
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133686582
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:12 schreef ymme het volgende:

[..]

Wat zijn de betaal mogelijkheden daar? Ik heb geen creditcard maar moet dit shirt hebben O+
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:13 schreef mousemicky het volgende:
Next = iDeal :Y
Dit dus!

En supersnelle levering. Ik had m'n vorige bestelling binnen 2 dagen ontvangen. Verder is het ook goede kwaliteit :Y

/aandeelhouder
pi_133687021
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Tof!! Dat is dus met vooruitziendeblik geweest O+ Mooi geworden?
Mijn man wist het 2 dagen na de conceptie al zeker, vertelde het zelfs aan zijn moeder!

En heel mooi geworden! Keuken komt wel 3e week van januari pas dus we zitten dan even zonder.
pi_133687046
Zeg, GotC, zit je iedereen van z'n 13e maand af te helpen? :D

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Dit is wel heel erg waar! Ik heb het gevoel dat ik een baby-voor-beginners heb, maar dat hoeft niet te betekenen dat een ander dat ook vindt. En ik heb dan een soort medelijden met de moeders die kindjes hebben die moeilijk slapen, maar daarom is het des te leuker om te lezen dat ook die moeders hun babies de allerleukste van de wereld vinden, ondanks de af en toe lastigere periodes. Ofzo, ik kan het eigenlijk niet goed uitleggen..
pi_133687137
Een dag te laat maar van nog in mijn buik met 41 weken

naar net uit mijn buik

naar 41 weken een vrolijk en lief mannetje O+
  woensdag 27 november 2013 @ 20:30:09 #114
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133687212
Wat een moppie heb je As.
En WOW wat zie je hier goed dat je zoveel bent afgevallen. Knap!
pi_133687253
Je trui matched met je sokken! ^O^
pi_133687255
Wow As, wat een toeter! En kijk die plooiarmpjes dan, dat vind ik er toch altijd zo om op te vreten uitzien. En nu alweer een ondeugend jochie O+
pi_133687268
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef vencodark het volgende:
Zo, oog voor detail zeg :D
pi_133687295
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef Juud-- het volgende:

[..]

Zo, oog voor detail zeg :D
Is ook een opvallende kleur. :P
pi_133687343
WOW As! Je buik! O+ En idd, armpjes met spekkies O+

Gotc, Mijn prenatal kaart ruilen tegen een stukje van jouw 13e maand? ;)
pi_133687380
Ik vind de is je baby makkelijk-vraag best lastig, ofzo. Omdat ik denk dat andere mensen Stickertje als een moeilijke baby kunnen ervaren als hij hun baby was. Hij is minimaal 4 keer per nacht wakker om te drinken, hij wil overdag veel aan de borst, is snel overprikkeld waardoor je niet alles kan ondernemen, en hij plakt graag en veel. Allemaal dingen die niet iedereen ziet zitten, zeker niet bij een 7-maander. En het idee dat anderen mijn geweldige Stickertje als 'lastig' zouden zien omdat hij heel normaal babygedrag vertoont maakt me een beetje verdrietig. Wat boffen dat hij ons als ouders heeft, denk ik dan.

Wij vinden hem wel heel erg makkelijk trouwens. Zolang hij onze nabijheid voelt is het al snel goed. En hij is dolgelukkig en dolverliefd op ons. Dus, STICKER FOR PRESIDENT!
  woensdag 27 november 2013 @ 20:36:47 #121
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133687480
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef Hilzillah het volgende:
WOW As! Je buik! O+ En idd, armpjes met spekkies O+

Gotc, Mijn prenatal kaart ruilen tegen een stukje van jouw 13e maand? ;)
Ik heb mijn Prenatal kaart nét opgemaakt :+

As, wat gaaf om te zien! Wat een buik had je!
pi_133687513
Ik zie geen buik van kj. Wel van As! :P
pi_133687543
L-E O+

As, Wow, je buik! En wat een mooi jommetje is daaruit gekomen!
  woensdag 27 november 2013 @ 20:38:42 #124
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133687549
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef L-E het volgende:
Ik zie geen buik van kj. Wel van As! :P
Scherp _O- Ik ben te druk met shoppen :@
pi_133687556
L-E als ik jouw verhalen lees over Sticker smelt ik. En elke moeder ervaart het gewoon anders wat zij als makkelijk of moeilijk zien. En Sticker is inderdaad de perfecte baby voor jullie O+
En dat idee heb ik bij alle baby's wel. Ze passen allemaal perfect bij het gezin waar ze geboren zijn O+
pi_133687577
Ass wat een mooie foto's O+
pi_133687601
Wat een mooie gedachte Omen, dat ieder kind het nest krijgt waar hij het beste past O+
pi_133687622
Toffe buik As!
pi_133687718
Omen, helemaal mee eens!
pi_133687929
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef vencodark het volgende:
die heb ik vaker gehoord :P

En bedankt voor alle reacties. Is was inderdaad ontploft op het einde, maar mocht ook wel met 41 weken.
pi_133688069
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:38 schreef Omentielvo het volgende:
L-E als ik jouw verhalen lees over Sticker smelt ik. En elke moeder ervaart het gewoon anders wat zij als makkelijk of moeilijk zien. En Sticker is inderdaad de perfecte baby voor jullie O+
En dat idee heb ik bij alle baby's wel. Ze passen allemaal perfect bij het gezin waar ze geboren zijn O+
True. Je went ook aan je baby. Zou gek zijn als ik ineens LE's baby zou hebben. Je past je aan aan de situatie.
pi_133688086
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mijn eerste makkelijker vond dan mijn tweede. Zegt niet dat ik dr leuker vind of hem minder leuk. Ze sliep makkelijker, was wat flexibeler.
*poef* nu is het weg
pi_133688758
Wat hebben jullie veel gekletst vandaag :D

Ik las een goede nacht van Kyara *O*
Whahaha je werktitelnamen! (Sorry als ik iemand beledig!)

Danic succes morgen!

FR hoe is het met jou afgelopen met de sonde?

Tally je babymeisje O+

Loj gefeliciteerd met je koopwoning! Wat fijn! *O* (Ik wil ook.....)
Beterschap voor Ow!

Daily Olf: eerste maanden geen gemakkelijk kind. Huilbaby met reflux en poepproblemen? Heftige eerste vier maanden. Sindsdien gaat het geweldig! En hebben we een heerlijk kind. (Behalve dan dat ze 's nachts regelmatig wakker wordt. Maar speentje is vaak voldoende)

As wat prachtig om te zien!! Je bent echt veel afgevallen zeg!

[ Bericht 17% gewijzigd door Animalmix op 27-11-2013 21:07:16 ]
pi_133688897
Oh my... Ik ben aan het facebooken, what's appen, vragenlijstjes aan het invullen, foto's van mijn telefoon aan het halen en keihard aan het dansen door de kamer. Vriendje zijn gesloof is voor een goed doel geweest.... Doeiiiii Uitzendbureau Hoiiiii Contract bij werkgever O+ O+ O+
pi_133688931
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:55 schreef Hilzillah het volgende:

Loj! YAY voor je huis, vroeg eerder of er veel aan gedaan moest worden, maar aan je latere post las ik dat het een nieuwbouw huis wordt?

Jips idd nieuwbouw.. Dus we moeten nog een jaar wachten en zijn nu eigenaar van een modderpoel ;)

Leuk om van iedereen te lezen over z'n gemakkelijke baby. Ik kwam erop omdat Ow vaak wel van zich laat horen als we ergens anders zijn. Van m'n zussen hoor ik dan ook vaak opmerkingen over dat hij veel aandacht vraagt. Dat is ook zeker zo, maar toch kreeg ik wel eens t gevoel dat ik het fout doe. En ja in vergelijking met bv m'n nichtje, die sliep vanaf dag 2 door, huilt heel weinig en ging vaak overal mee naar toe en bleef dan rustig zitten. Nou dat is wel een verschil met Ow natuurlijk, maar ik kan wel genieten van hem kunnen troosten, hoe hij tegen me aan klimt als ik wegloop en soms zelfs van een nachtsessie. Ik heb dan misschien geen gemakkelijke baby, misschien doe ik ook wel dingen fout maar ik geniet en hou zoveel van dat jochie. Ik zou echt niet zonder hem meer kunnen. Hij is perfect voor mij! O+ :'(

En nu zou ik hem nog heel graag een broertje of zusje geven. En ik maak me dan ook echt geen zorgen over hoe z'n broertje dan is.

Oh en dank voor de beterschapswensen. Volgens mij is hij toch niet ziek, na een klein uur helemaal over de rooie zijn werd hij weer rustig. We hebben daarna zelfs nog hier een enorme lachbui gehad, met een autootje tegen mama's been aanrijden is hilarisch! O+
Maar gek kind, wat er nou was geen idee O+
pi_133688938
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef Animalmix het volgende:
Wat hebben jullie veel gekletst vandaag :D

Ik las een goede nacht van Kyara *O*
Whahaha je werktitelnamen! (Sorry als ik iemand beledig!)

Danic succes morgen!

FR hoe is het met jou afgelopen met de sonde?

Tally je babymeisje O+

Loj gefeliciteerd met je koopwoning! Wat fijn! *O* (Ik wil ook.....)
Beterschap voor Ow!

Daily Olf: eerste maanden geen gemakkelijk kind. Huilbaby met reflux en poepproblemen? Heftige eerste vier maanden. Sindsdien gaat het geweldig! En hebben we een heerlijk kind. (Behalve dan dat ze 's nachts regelmatig wakker wordt. Maar speentje is vaak voldoende)

As wat prachtig om te zien!! Je bent echt veel afgevallen zeg!
Thx, tot nu toe 33 kg. Dus inderdaad best veel.

Ik vind het ook zo bijzonder dat je als ouders twee verschillende kindjes kan hebben, maar toch overduidelijk van ons. En dat je van beide net zo veel kan houden.
Wel hebben we elkaar echt moeten leren kennen, maar daarom heb je zeker die eerste tijd zo lekker samen thuis.
pi_133688997
Wat goed Hilz!!!
pi_133689004
Wat Omen zegt :Y. En hoewel ik vermoed dat wij objectief gezien een makkelijke baby hebben, vind ik het door de krampjes en het vele drinken soms toch lastig. Maar ze is duidelijk in aangeven wat ze wil of nodig heeft, en dat vind ik zo heerlijk O+. Verder lacht ze zo leuk, en is ze zo enthousiast, en geïnteresseerd, en en en... O+.

Momenteel is ze dat trouwens allemaal niet, want vandaag de tweede prikjes gehaald bij het cb. Het is huilen en slapen hier atm. Haar stats waren wel weer goed: 6750 gram en 62,5 cm! Mijn superbaby O+.
Home is where the O+ is...
pi_133689128
Morgens mijn meisje geen baby meer......
Een jaar geleden was ik 's middags met 40+6 naar de verloskundige geweest. Ze vroeg me of ik gestript wilde worden. Ik dacht, tsja waarom niet. Goed geslapen die nacht en dag. Laat die baby maar komen!
En het strippen werkte. Uurtje na mijn bezoekje begon het te rommelen. 's Avonds om 22 uur zette het door en hebben we de verloskundige gebeld. Om 6 uur 's ochtends is ons meisje thuis geboren. (Wat een verschil met de bevalling van broerlief, die eindigde in een ritje naar het ziekenhuis met persweeen)
En nu is mijn meisje alweer 1 jaar bij ons!
Heftige eerste vier maanden waarin ze heel heel heel veel heeft gehuild. Maar wat is ze lief en vrolijk en gezellig en mooi en een klein knuffelbeertje O+

Alvast een fotospam want morgen weinig tijd
  woensdag 27 november 2013 @ 21:12:56 #140
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133689376
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef Hilzillah het volgende:
Oh my... Ik ben aan het facebooken, what's appen, vragenlijstjes aan het invullen, foto's van mijn telefoon aan het halen en keihard aan het dansen door de kamer. Vriendje zijn gesloof is voor een goed doel geweest.... Doeiiiii Uitzendbureau Hoiiiii Contract bij werkgever O+ O+ O+
*O*! Wat ontzettend fijn!
pi_133689486
Jeej Hilz! Weer wat meer zekerheid, da's altijd goed!

AM: wat een snoetje O+ Alvast gefeliciteerd met je bijna-niet-meer-baby!
pi_133689551
Animalmix, die laatste foto is wel echt geweldig! O+
pi_133689627
AM alweer een jaar, jeetje zeg. Alvast van harte gefeliciteerd en wat een heel mooi meisje.
pi_133689637
Ik ben zooooo ontzettend blij!!! O+

AM: Die eerste foto! Dat uitstekende wangetje is geweldig!! En die in dat fietsstoeltje! O+ En gefeliciteerd alvast :*
pi_133689772
Hilz, gefeliciteerd!!

AM, wat een snoes O+
pi_133689796
Hilz wat super fijn!!! *O*
pi_133689838
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Naam bij ander geslacht hadden we trouwens nog niet definitief. Ik dénk dat de keuze uiteindelijk op Amélie zou zijn gevallen. Dat was mijn lievelings en mijn vriend was niet 100% overtuigd maar vond m wel mooi. En we hadden toen echt geen alternatief. Inmiddels wordt m dat niet meer en hebben we een andere :+
Excuses me?! Heb ik iets gemist? :o
pi_133689934
Hilz wat fijn

Animalmix wat een lieve foto's. Alvast gefeliciteerd. *O*
pi_133690305
*O* AnimalMix, alvast van harte gefeliciteerd! Wat een super overzicht! En herinneringen ophalen O+ :'( O+

*O* Hilz, wat goed!
pi_133690328
Feli Hilz!

AM, die foto's O+
Sarcasme. Herken het.
pi_133690633
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:00 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand anders zou mijn kind misschien veel te plakkerig vinden, of ze zou meer huilen omdat niet iedereen zo gek is om alle slaapjes op de arm te laten doen
Dat zou hier al niet kunnen bijvoorbeeld :)

Mijn meisjes zijn best makkelijk. Ze zijn alleen met 2 en dat maakt het soms wat uitdagender. En ze hebben hun periode's. Maar met alleen D of alleen J had ik ze ook makkelijk genoemd.

En M heb ik altijd al een baby voor beginners genoemd. Die was echt supermakkelijk. En nog steeds niet de moeilijkste.

(hopelijk jinx ik hiermee niks :X )

L-E O+
sommige mensen vinden dat kinderen hun eigen ouders kiezen. en dat een ieder krijgt wat hij/zij aankan.

AM, wat een mooie fotospam O+

En As, leuke foto's, en wat een buik! Mooi hoor O+

Hilz, gefeliciteerd!
  woensdag 27 november 2013 @ 22:08:22 #152
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133692682
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:20 schreef danic het volgende:

[..]

Excuses me?! Heb ik iets gemist? :o
Huh? :D dat was een vraag van... Olf dacht ik. Wat de naam voor t andere geslacht zou zijn geweest.

Animalmix wat een leuke dochter heb je. Veel plezier morgen!
pi_133693049
Een vraag van danic zelf zelfs, geloof ik!

AM goeie foto's, morgen een dreumes! *O*
pi_133693098
Zo... Primark overleefd. Ik snap de ophef niet zo, vond het eigenlijk best tegenvallen. Spul is inderdaad niet duur, maar aanbod was ook erg triest imho. En zelfs op een doordeweekse middag nog hartstikke druk (waar komen al die mensen vandaan? hebben die ook een uurtje eerder vrijgenomen?). Lars'z'n klerenkast is weer aardig gevuld, maar vooor Femke kon ik echt niets leuks vinden...

Qua naam, we zijn pas begonnen met zoeken toen we het geslacht wisten, dus geen alternatieve jongensnaam voor Femke. Ben wel blij met de naam trouwens. Hebben jullie ook dat je de naam van je kindje voorheen vrijwel nooit zag, maar nu ineens overal op ziet duiken?

Ik vond met haar trouwens de eerste 2, 3 maanden vreselijk pittig, en dan volgens mij met name vanwege de combinatie met Lars. Ze wilde niet slapen, kostte altijd zoveel tijd om haar na een voeding weer in slaap te krijgen, dat het bijna alweer tijd was voor de volgende voeding. En vijf minuutjes laten huilen werkte wel, overdag, dan sliep ze wel, maar dat wilden we 's nachts dan weer niet omdat we bang waren dat Lars er wakker van zou worden. En zelf rust vinden lukte ook niet met hem in de buurt overdag.
Oveigens heb ik wel makkelijke kindjes. Kan ze overal mee naartoe nemen, slapen overal, eten (vooralsnog) alles etc
Ik rammel niet, twee is écht genoeg.. maar ik mis wel mijn buik. Mijn zwangere buik dan, heb nu nog steeds een buikje als 3 maanden zwanger, maar da's alleen vet ;) Het bijzondere gevoel van je baby in je buik voelen, de blikken van andere mensen op straat als ze je buik zien, je bijzonder voelen... O+ dat mis ik.

AM, veel plezier morgen!

As, 33 kilo afgevallen? Wauw! Hoe? (zei ik al chocoladepepernoten snaaiend... zo iig niet ;))
pi_133693174
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:16 schreef Shandaly het volgende:
maar ik mis wel mijn buik. Mijn zwangere buik dan, heb nu nog steeds een buikje als 3 maanden zwanger, maar da's alleen vet Het bijzondere gevoel van je baby in je buik voelen, de blikken van andere mensen op straat als ze je buik zien, je bijzonder voelen... dat mis ik.
O+

dat dus!
pi_133693496
Ja ik mis dat ook wel hoor. Dat trots mogen zijn op je buik. Maar hier komt er geen derde. Alhoewel, als ik de garantie op een meid zou krijgen......

Maar nu denk ik als mensen mijn kind leuk vinden, ja die is van mij O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133693503
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

O+

dat dus!
Ja, dat mis ik ook! Ik liep ook echt wel rond van kijk-mij-eens-zwanger-zijn O+ maar als ik om me heen keek zag ik niks anders dan zwangere vrouwen en dan voelde ik me toch wat minder speciaal :{ (maar als ik mezelf dan mooier zwanger vond, dan knapte ik daar weer helemaal van op :') )
pi_133695332
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:08 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Huh? :D dat was een vraag van... Olf dacht ik. Wat de naam voor t andere geslacht zou zijn geweest.

Animalmix wat een leuke dochter heb je. Veel plezier morgen!
Ja was mijn eigen vraag inderdaad.
Maar omdat je zegt dat jullie nu een andere hebben....er is dus al over nagedacht en gesproken. Doet suggereren dat jullie er serieus mee bezig zijn. Vandaar de vraag of ik gemist heb.

As je ziet er goed uit!

AM leuke foto's. Gefeliciteerd alvast.

Rosalie is een hele makkelijke baby. Ze slaapt in elk bed waar je haar in legt. En ze wil 'staat avonds nog wel een voeding, maar die heeft ze zelf vervroegt van 23.00 naar 21.30. Dus als ik wil zou ik om 22.00 op mijn bed kunnen liggen.
Ze slaapt dan vanaf 19.30 ongeveer tot 07.45 de volgende ochtend.

Ze is altijd vrolijk, lief en heel duidelijk in wat ze wil. Zit ze in de wipstoel en geef je haar hef verkeerde speeltje.....Ze gooit het met een achteloos gebaar zo over de rand. Totdat je het goede aangeeft :D

Edit: Eva was een minder makkelijk kind. Dronk moeizaam flessen, wilde van geen eten weten en sliep niet door. Je kon haar wel overal mee naar toe nemen. Maar ze was vastberaden zsm alle stappen te doorlopen en was dus erg gefrustreerd. Rolde met 10 weken, kroop met 5 maanden en liep met 7,5 maand rond te tafel. Met 11 maanden los.
Ben wel blij dat het deze volgorde is geweest (dus eerst Eva en daarna Rosalie).
pi_133696407
Danic, ik herken dat laatste, van Eva, hier heel erg! Ze wil alles al kunnen en wil alleen maar oefenen, geen rust en soms een heleboel frustraties! Het meenemen gaat prima, ze slaapt in de draagdoek bij mij of mijn lief. Ik heb haar nog nooit ergens anders op een bed gelegd :@ Het duurde ook best lang voordat ik haar hier in een bed kon leggen en dat ze daar sliep, terwijl ik in een andere ruimte was. Tegen de tijd dat ik dat wil ergens anders, doet ze allang geen middagslapen meer ;) Verder gaat het eten hier wel heel goed (borstvoeding), maar ik kan me steeds minder goed voorstellen dat er ooit weer een nacht zal komen die ik doorslaap :') Dus nu ga ik vlug in mijn bedje!
pi_133701070
Doorslapen? Wat is dat? :')

Gefeliciteerd Hilz *O*

Gefeliciteerd AM met je dreumes! *O*
pi_133701170
Animalmix gefeliciteerd met je dreumes *O*
pi_133701192
Gefeliciteerd met je meisje Animalmix O+

Goedenmorgen dames, 05:45 en R. ligt te zingen in bed. Normaal even de luier verschonen en dan slaapt hij tot 9 uur en krijgt hij zijn eerste fles. Maar niet vandaag ;( Heb de hele nacht nachtmerries gehad :N blehh moe!
  donderdag 28 november 2013 @ 06:17:18 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133701207
AM, gefeliciteerd met je niet meer baby! *O*

En mag ik ook een klein jompeltje voor mezelf doen? Noor is een half jaar *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133701230
Gefeliciteerd XM!
pi_133701323
As wat bijzonder O+ evenlang eruit als erin!! En wat issie goed gelukt O+
Die opmerking over je sokken maakte ik ook toen je m laatst postte (vanuit t ziekenhuis of vlak na de bevalling) :D :@ )
En wat ben jij goed bezig :o 33!!! _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef L-E het volgende:
Wat een mooie gedachte Omen, dat ieder kind het nest krijgt waar hij het beste past O+
Dit :Y O+

Hilz gefeliciteerd! Wat fijn *O*

AM gefeliciteerd met je mooie meisje en een fijne dag! *O*

XM ook gefeli met de halfjaardag *O*

Omen wat sneu voor Riley. Even in de gaten houden hoor, als het niet wegtrekt of echt vuurrood is, is t misschien een schimmelinfectie, even zalfje halen dan :*
pi_133701330
Oh en nog even over Next, hoe zit het met verzendkosten? Is dat een beetje te doen? Ik zal wel dat je NL moet selecteren voor je begint met shoppen?
pi_133701483
AM, gefeliciteerd met je dreumes! *O* Hoop dat jullie een leuke dag hebben!

Aan, wat een bijzondere foto's zo samen! O+ en wat ben je goed bezig, knap hoor!

Noor een half jaar *O* Zo snel al weer :o

Leuk om te lezen over alle baby's die perfect bij hun ouders passen O+ Hier voelt dat ook zo, voor ons is ze een heerlijk makkelijk kind maar misschien dat anderen bijvoorbeeld het meerdere keren drinken per nacht als zwaarder zouden ervaren.
Ben ook heel benieuwd hoe een tweede kindje zal zijn. Kan me nog niet voorstellen dat er nog iemand is waar ik net zoveel van kan houden als van J, die ik net zo geweldig vind. Maar ik had me van te voren ook niet voor kunnen stellen hoe allesoverweldigend de liefde voor je kind is en dat ging gewoon helemaal vanzelf dus ik ga er vanuit dat dat bij een tweede ook zo zal zijn O+.

Op zich willen wij al wel redelijk snel een tweede maar aan de andere kant vind ik het ook wel heel fijn dat we nu alle tijd en aandacht hebben voor J. En ik wil eigenlijk eerst nog de zolder verbouwen, kaching :').
pi_133701484
Dank voor de felicitaties!
Meisje hier nog steeds ziek :'( en dat op haar eerste verjaardag.
Zo maar eens de huisarts bellen. Ze heeft nu weer vier dagen koorts (daarvoor eerst waterpokken met koorts, toen vier dagen koorts met hoesten en hele erge verkoudheid, toen twee dagen koortsvrij maar niet fit en nu dus weer vier dagen koorts).
En verder dank voor de maandjes dat ik met jullie mocht meekletsen! Jullie zijn lief! Ik ga naar het dreumestopic :D.
pi_133701700
Animal wat jammer! Hopelijk knapt ze nu echt snel op. Het is ook wat, dreumes worden! Van harte *O*
pi_133701715
Nu echt gefeliciteerd AM! Jammer zeg, ziek op haar verjaardag! Hopelijk wordt het toch een feestelijke dag :)
pi_133701799
Soms is een baby net een hondje. Hij rolt/speelt op de vloer en heeft ineens je voet te pakken om er eens goed in te happen. :')
pi_133701960
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef danic het volgende:

[..]

Ja was mijn eigen vraag inderdaad.
Maar omdat je zegt dat jullie nu een andere hebben....er is dus al over nagedacht en gesproken. Doet suggereren dat jullie er serieus mee bezig zijn. Vandaar de vraag of ik gemist heb.
Ohhh zo. Nee je hebt niks gemist :+ Wij Ik vind het gewoon altijd leuk om namen te verzinnen.

AM van harte! Jammer dat ze ziek is ;(
pi_133702007
Omen is het rode al weggetrokken? Anders even bellen hoor.

Am nu echt, van harte! Jammer dat ze ziek is.
  donderdag 28 november 2013 @ 08:44:43 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133702037
Wat sneu AM! Wel goed om even de huisarts te raadplegen lijkt me ja.

Hier zal er niet snel een tweede komen denk ik. Ik rammel ook nog niet echt. Ik mis wel het zwanger zijn soms, die buik en dat bijzondere gevoel idd. En het ongegeneerd alles kunnen eten :').

Gister hadden we hier echt een enorm chagrijnig kind :') Echt alles was Niet Leuk en om binnen 5 minuten van te gaan huilen. Alleen op schoot zitten was acceptabel. Hopelijk is het vanmiddag wat beter als ik haar ophaal op het kdv.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 28 november 2013 @ 08:48:12 #175
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133702077
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 07:07 schreef Fieder het volgende:
Oh en nog even over Next, hoe zit het met verzendkosten? Is dat een beetje te doen? Ik zal wel dat je NL moet selecteren voor je begint met shoppen?
http://nl.nextdirect.com/en/
Dat is de website voor NL :) En boven de ¤20 geen verzendkosten, wel binnen 3 werkdagen in huis *O*

AM gefeliciteerd met je meisje! en ook beterschap, wat sneu :*

XM halfjaardag, gefeliciteerd! *O*
pi_133702312
Ohja een halfjaardag bij XM, dat vind ik echt een leuk moment! Vanaf morgen is haar eerste verjaardag dichterbij dan haar geboorte! *O*
pi_133702379
Ja dat vond ik ook! En 7 maanden is dan echt shockerend want je leefde wel toe naar dat halve jaar, maar 7 maanden... :o
pi_133702485
AM, gefeliciteerd met je dreumes! *O*

XM, feli met een half jaar!

Gisteren Cb was goed, 6750 gram en 62,5 cm :). Lekker aan de maat nog steeds, dus, hoewel ze haar uiteindelijke lengte statistisch berekenden op slechts 174,6 cm - for what it's worth ;). Gisteravond verhoging en heel veel huilen, maar nu is ze weer vrolijk, gelukkig.

Een tweede komt hier als het aan mij ligt niet. Ik vind Ellie helemaal fantastisch, maar ik heb ook tijd voor mezelf nodig en dat is met 1 toch makkelijker dan met 2, lijkt me. Plus, ik wil haar als ze op mij lijkt, als kind zijnde de aandacht kunnen geven die ze nodig heeft om haar plaats in de wereld te vinden.
pi_133702894
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 09:19 schreef Cwen het volgende:
Een tweede komt hier als het aan mij ligt niet. Ik vind Ellie helemaal fantastisch, maar ik heb ook tijd voor mezelf nodig en dat is met 1 toch makkelijker dan met 2, lijkt me. Plus, ik wil haar als ze op mij lijkt, als kind zijnde de aandacht kunnen geven die ze nodig heeft om haar plaats in de wereld te vinden.
Trouwen? *;

J/K. Misschien komen er hier after all toch nog twee.
pi_133703016
AM, gefeliciteerd en beterschap met / voor je meisje!

XM gefeliciteerd met jouw 6 maanden oude meisje!

Mooie stats Cwen!

GotC, dat was tmi. Ik dacht dat next altijd heel duur was met verzenden -O-;)
pi_133703283
Oh 20 euro haal je zo! O+ wel jammer dat alles zo snel uitverkocht is. Of vernieuwen ze gewoon niet zo vaak? Binnenkort maar eens proefbestelling om te kijken hoe het valt. H&M kleertjes zitten hier altijd goed.
:9~
pi_133704072
Dan maar weer tijd voor een fotorondje? Ja he, jaaaaa.

SPOILER

[ Bericht 57% gewijzigd door Olf op 28-11-2013 19:15:57 ]
  donderdag 28 november 2013 @ 10:54:50 #183
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133704374
Golf wat een schatje!

Am, gefeliciteerd!

Voor Lauren hadden we wel een shortlist voor jongensnamen, maar we gingen ervan uit dat 5 echo's voldoende was om een meisje te garanderen :P
  donderdag 28 november 2013 @ 10:56:15 #184
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133704397
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:02 schreef Fieder het volgende:
Oh 20 euro haal je zo! O+ wel jammer dat alles zo snel uitverkocht is. Of vernieuwen ze gewoon niet zo vaak? Binnenkort maar eens proefbestelling om te kijken hoe het valt. H&M kleertjes zitten hier altijd goed.
:9~
Wisselt erg heb ik het idee :) Ik vind de kleertjes altijd íets ruim vallen in vergelijking met H&M, maar ze krimpen altijd wel in de droger :)

De sleepsuits zijn geweldig overigens O+ Sowieso is het allemaal goede kwaliteit. De kraamverzorgster stond er zelfs van te kijken :P

En sorry Kyara :D
  donderdag 28 november 2013 @ 10:56:32 #185
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133704406
Olf, wat een lekker ding! O+
  donderdag 28 november 2013 @ 11:06:52 #186
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133704639
Zo de eerste prikjes zitten er in. Wel zielig :{ maar het viel mee.

Ze woog nu 4040 gram en was 57 cm. Ze was wat weinig aangekomen dus er moet meer fles in :9.
Ze wilde niet echt volgen maar ze was een beetje overstuur al voor de spuiten. Thuis doet ze dat wel goed.

De rest lees ik zo wel even bij.
pi_133704942
Olf wat is ze toch leuk O+
GotC bedankt!
Bubseltje zielig he ;( hopelijk heeft ze er geen last van verder
pi_133705473
Aahw eerste prikjes, zielig!

Olf wat een leukerd :Y
pi_133706726
Foto's O+
En hier maandag weer begonnen met werken en hoewel daarna twee dagen vrij kon ik amper bijgelezen komen (komt ook wel door verjaardag van man en mij denk ik).

Gisteren per ongeluk de kinderen ingepland op het kdv ipv vandaag dus ben even een beetje wezen shoppen. Ook in ehv even de primark binnen gelopen maar wat een drukte op een doordeweekse woensdag ochtend, wil niet weten hoe het op een zaterdag/vakantiedag zal zijn. Collectie vond ik (net als shandaly??) wel tegen vallen. Heel veel voor kerst met rendierprints bijvoorbeeld en dat is gewoon niet m'n ding. Dus na de kerst denk ik nog maar eens kijken dan is het nieuwe er hoop ik ook wat van af en hoop ik niet zo druk.
Fr jij vroeg of het te doen was met baby, maar ik zou het niet doen. Ti's vrij smal op sommige stukken (kon me echt storen aan de kinderwagens ook :@ ) in de draagdoek is misschien nog een optie maar zou t zelf nie doen hoor.

Ohja en Eline drinkt vanaf het weekend vort (best) goed uit de fles *O* dus dan zit ik toch wat geruster op het werk dat ik niet op en neer hoef om te voeden :)
pi_133707047
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 07:06 schreef Fieder het volgende:

Omen wat sneu voor Riley. Even in de gaten houden hoor, als het niet wegtrekt of echt vuurrood is, is t misschien een schimmelinfectie, even zalfje halen dan :*
Ik ben net ook even naar de dokter geweest. Ze heeft daar inderdaad een infectie en daar heb ik een zalfje voor gekregen. De dokter zag nog geen schimmel, maar ze heeft om het te voorkomen daar ook een recept voor geschreven
En omdat ze van die droge wangen heb vroeg ik daar ook naar en daar heeft ze ook een receptje voor geschreven

En even trots. Bij de dokter was ze hartstikke lief bezig met de andere wachtenden en iemand zei dat ze zo'n sociaal kind was. Ik zweefde gewoon O+
  donderdag 28 november 2013 @ 12:43:54 #191
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_133707247
Ik kom hier even binnenvallen, excuses :P Wie o wie is de babymoeder die mijn irl identiteit ontmaskerd heeft? Ik zoek al een paar dagen naar een hint maar heb werkelijk geen idee :')
Oude (on)bekende.
  donderdag 28 november 2013 @ 12:52:52 #192
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133707502
Gotc hoe vallen de rompers?

Hillie fijn dat ze het flesje nu wel drinkt!

Olf wat een leukerd!

Xm halfjaardag *O*
pi_133707923
XM gefeliciteerd met de halfjaardag van Noor *O*

Olf wat een schatje is ze

Cwen mooie stats.

Bubseltje mooie stats. En de mijne deed het eerste bezoek ook niks wat ze moest doen. Maar thuis deed ze het inderdaad ook. Dus heb me daar geen zorgen overgemaakt
Hopelijk heeft zij geen last van de prikjes :*
pi_133708299
Ikke niet Mevr Mus :P wat is er dan gebeurd?

Ik ging L net naar bed brengen en hij lag in mijn armen op zn speen te sabbelen. Opeens pakt hij zijn speen uit zijn mond en stopt hem in mijn mond :D en daarna keihard lachen O+ O+
pi_133709154
XM, halfjaardag *O*

Bubseltje, sneu die eerste prikjes zeg. En hoe zien ze dat dan voor zich, er meer instoppen? Een baby stopt toch als ze geen honger meer hebben.

Mijn meisje had het vanmorgen niet zo naar haar zin bij de gastouder. Veel huilen, en maar 30 mL gedronken. Net thuis heeft ze het wel weer ingehaald.

Ik ben op mijn werk wezen kijken, en had net mijn rooster in de mail, en dan komt het ineens wel erg dichtbij.
pi_133709416
Bubs, je was wat gaan minderen met flessen toch omdat ze zoveel dronk? Zonder onaardig over te willen komen, denk ik dat het misschien beter was om dat niet zomaar te doen..baby drinkt wat ze nodig heeft en als het overdreven veel meer is, kun je iom CB misschien overstappen op andere voeding. Hoop wel dat ze snel weer de oude is na de prikjes!

Hillie: heeft E. de slag nu helemaal te pakken met de fles? Goed zeg, wat heeft nu die verandering teweeg gebracht?

Edit: en nu zit ik ook een mandje te vullen op Next :(
pi_133709579
*O* AM, gefeliciteerd met je dreumes! Hopelijk knapt ze vandaag toch nog een beetje op en heeft ze een leuke verjaardag :*

*O* XM, een halfjaar vond ik ook bijzonder, inderdaad het idee dat het dan opeens alweer dichterbij haar verjaardag is dan bij haar geboorte!

Hier staan de boventandjes op springen, ik hoop dat ze snel door komen, want nu kan ze niet slapen al twee dagen :'(
pi_133709607
Tandjes :( Ik haat die dingen echt :( Vanaf 3 maanden is ze er al mee bezig. Maar de laatste weken is het bal en word ze er steeds door wakker. Ik smeer me een ongeluk met Dentintox. En het werkt. Maar niet heel erg lang :(

En kolere hej wat een zooi sleep je mee met kinderen he voor een weekendje weg.

O en de kindjes slapen vanavond bij Oma en Opa want Papa en Mama moeten zo nodig naar het theater. Tot aan vanmorgen had de oudste er geen zin in leek het want dat koffertje werd steeds verstopt ;( en de jongste is de hele nacht wakker geweest en hadden we een mini feestje met z'n twee vanmorgen om half 6 :') Ik heb de oudste verteld dat als er iets is dat ze mama kan bellen en dat doet ze ook echt O+ Maar ik voel me een klein beetje kut dat ze uit logeren zijn :') Maar hej morgen op vakantie! O+ Voor een weekendje.
pi_133709630
Hillie nog gefeliciteerd! Fijn dat het drinken beter gaat
Omen goed dat je gegaan bent. Fijne dokter, die pakt lekker door!
Laiv wat jammer van de gastouder. En weer werken is :{

Tandjes -O- hier is er ook weer één onderweg
pi_133709648
Blijven de symptomen bij elke tand weer zo terugkomen?
pi_133709662
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:14 schreef bellelena het volgende:
De meeste wel. De kiesjes kunnen nog wat erger zijn. Qua pijn voor de kindjes dan. Was bij mijn oudste wel zo.
pi_133709671
Oh ik wilde ook nog even O+ doen voor de foto van Olf (de autocorrect van Pessie maakt er steeds Golf van _O- )
pi_133709681
Hier is ze anderhalve maand uit d'r doen geweest met die ondertandjes en een week nadat die door waren, begon het riedeltje alweer voor de boventandjes. Die staan nu EINDELIJK op doorkomen, maar dan zul je natuurlijk weer zien dat binnen een week het riedeltje weer begint voor hoektanden oid, die dan ook weer een maand a anderhalf later pas doorkomen.......

Oja, de foto's van Olf O+ O+
pi_133709755
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:16 schreef bellelena het volgende:
Hier is ze anderhalve maand uit d'r doen geweest met die ondertandjes en een week nadat die door waren, begon het riedeltje alweer voor de boventandjes. Die staan nu EINDELIJK op doorkomen, maar dan zul je natuurlijk weer zien dat binnen een week het riedeltje weer begint voor hoektanden oid, die dan ook weer een maand a anderhalf later pas doorkomen.......

Oja, de foto's van Olf O+ O+
Ach voordat ze 18 is zullen ze er wel door zijn ;)
  donderdag 28 november 2013 @ 14:19:33 #205
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_133709765
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:23 schreef Fieder het volgende:
Ikke niet Mevr Mus :P wat is er dan gebeurd?

Ik ging L net naar bed brengen en hij lag in mijn armen op zn speen te sabbelen. Opeens pakt hij zijn speen uit zijn mond en stopt hem in mijn mond :D en daarna keihard lachen O+ O+
Kreeg deze week van (8> een bericht: Mevr_Mus is ontmaskerd, en nee, onze tweede zoon gaan we echt niet jacob noemen :N Er zit hier dus iemand met een scherpe speurneus en ik weet dat ze een meisjes baby van ongeveer een half jaar heeft!
Oude (on)bekende.
pi_133709801
SPOILER
pi_133709842
Tally O+ Ze zijn zo prachtig, je twee dames!

En ik wil geen slapeloze nachten tot ze 18 is :@
pi_133709858
Mevr mus wat raar :{
Tally wat zijn ze lief O+ en wat een geweldige badstoel :o
pi_133709903
Ja, bizar verhaal Mevr_Mus?
pi_133709977
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:22 schreef Fieder het volgende:
Mevr mus wat raar :{
Tally wat zijn ze lief O+ en wat een geweldige badstoel :o
Ze wil niet meer liggen he. Dus dan maar in de stoel ;)
Die zij ook helemaal geweldig vind zoals je ziet.
Zo kunnen mijn meisjes samen in bad zonder dat ik er bij in hoeft te zitten.
Zo houden ze tenminste nog ruimte over :')

O en Mevrouw Mus. Ik ben het niet! Ook al is mijn dochtertje zo oud ;)
  donderdag 28 november 2013 @ 14:31:26 #211
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_133710061
Overigens weet ik wel irl wie het is hoor (ongeveer :6 :@ , dus niet niet zo raar, maar heb geen idee wie het hier is en dat irriteert me :@

En nu ik hier toch ben kan ik ook wel even melden dat ik hier regelmatig meelees en meegeniet van jullie baby-verhalen. Heerlijk voorpret-topic voor zwangeren O+
Oude (on)bekende.
  donderdag 28 november 2013 @ 14:41:34 #212
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133710326
Bubs, heb helaas geen idee, heb geen rompertjes van de Next, sorry!
  donderdag 28 november 2013 @ 14:49:18 #213
259886 pessie
pi_133710543
Tally wat een leuke foto's! En bwat een supersonische bad stoel :D

Mevr-mus, ik heb echt geen idee.

Hier schijnen de beide boven tanden als 2 witte strepen door het tandvlees heen, ik hoop zo dat ze vandaag allebei doorkomen. Ik ben er zo klaar mee :O
pi_133710714
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:14 schreef bellelena het volgende:
Hier wel, maar merk wel verschil in hevigheid en snelheid. Sommige duurden echt weeeeeeeeken, en andere was het na twee dagen gewoon helemaal gedaan. Als ik het zo inschat, geef je denk ik geen paracetamol. Of zijn dit verkeerde assumpties? :+ Hier heeft baby door tandjes ook af en toe echt beroerde nachten, en ze wordt er zelf dan ook niet echt gelukkiger van (want uren huilen en de volgende dag supermoe), dus dan doen we paracetamol, misschien is er iets non-medicinaals wat pijnstillend kan werken voor de nachten?

Fieder, dat van die speen in jouw mond doen is zoooo leuk! Dat doet baby hier ook, en ook met stukken eten. Krijg ik zo'n halfgekauwd stukje biet in mn mond geduwd. :+
pi_133710730
Mevrouw Mus ik snap niets van je verhaal! Heeft je vriend een bericht gehad over jouw fokleven? Huh?
  donderdag 28 november 2013 @ 14:56:26 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133710732
Wat is er gebeurd dan Mus, want ik snap het niet :?.

Olf en Tally O+

En nou weet ik niet meer. Oja tandjes. Ik haat ze ook. En thnx voor de felicitaties!
  donderdag 28 november 2013 @ 15:06:15 #217
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133710958
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef Juud-- het volgende:
Bubs, je was wat gaan minderen met flessen toch omdat ze zoveel dronk? Zonder onaardig over te willen komen, denk ik dat het misschien beter was om dat niet zomaar te doen..baby drinkt wat ze nodig heeft en als het overdreven veel meer is, kun je iom CB misschien overstappen op andere voeding. Hoop wel dat ze snel weer de oude is na de prikjes!

Hillie: heeft E. de slag nu helemaal te pakken met de fles? Goed zeg, wat heeft nu die verandering teweeg gebracht?

Edit: en nu zit ik ook een mandje te vullen op Next :(
Waarom moet ik op andere voeding over als ze tevreden is? Als een baby honger heeft merk je dat wel lijkt me? We gaven haar per ongeluk teveel naar de richtlijn. Daarna gaven we de max en soms wat meer.
Maar die richtlijn is er niet voor niets lijkt me, we gaan het niet zo streng meer aanhouden.
pi_133711160
Zeg, chill maar. Ik dacht dat het in het fv-topic gezegd was (of was het in dit topic? Nouja, hoe dan ook) dat je minder per fles ging geven omdat ze boven haar max dronk. Dat leek mij niet zo heel verstandig, want als ze meer drinkt dan ze zou moeten (hongerige baby bijvoorbeeld) dan kun je beter iom CB overstappen op andere voeding ipv minder te gaan aanbieden terwijl ze wel behoefte heeft. Ik moest dus terugdenken aan je bericht toen je net zei dat ze in de curve wat achterbleef en get cb had gezegd dat je meer mocht gaan aanbieden..
  donderdag 28 november 2013 @ 15:27:27 #219
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133711459
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:15 schreef Juud-- het volgende:
Zeg, chill maar. Ik dacht dat het in het fv-topic gezegd was (of was het in dit topic? Nouja, hoe dan ook) dat je minder per fles ging geven omdat ze boven haar max dronk. Dat leek mij niet zo heel verstandig, want als ze meer drinkt dan ze zou moeten (hongerige baby bijvoorbeeld) dan kun je beter iom CB overstappen op andere voeding ipv minder te gaan aanbieden terwijl ze wel behoefte heeft. Ik moest dus terugdenken aan je bericht toen je net zei dat ze in de curve wat achterbleef en get cb had gezegd dat je meer mocht gaan aanbieden..
Ik ben chill.. als ik het idee had dat ze honger heeft dan had ik dat echt wel met het cb overlegd ;)
pi_133712575
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:19 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Kreeg deze week van (8> een bericht: Mevr_Mus is ontmaskerd, en nee, onze tweede zoon gaan we echt niet jacob noemen :N Er zit hier dus iemand met een scherpe speurneus en ik weet dat ze een meisjes baby van ongeveer een half jaar heeft!
Is het geen lurker?

Wat een leuke foto's Tally en Olf! O+
pi_133713064
Ik zag Mus dr naam en kwam meteen kijken want de baby is er toch lang niet?? dacht ik :D maar ik snap er niks van dus ik ga weer :6
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 28 november 2013 @ 16:25:37 #222
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133713155
Ik snap er ook niks van :? Maar ben nu wel nieuwsgierig geworden :D
pi_133713445
Ik loop achter, en ik snap er niets meer van. Iemand zin in een megapost met samenvatting toevallig ;)

Ego-post-deel: Ik ben vandaag eindelijk maar eens de stad in geweest om een nieuwe fiets te gaan kopen. Moest allang, en nu J. echt stevig zit en mee kan, werd t toch echt echt echt wel tijd. Omdat ik geen zin had om alleen te gaan (lastig testrijden als ik J. bij me heb) m'n ouders meegenomen, en dat heeft me gewoon 150 euro korting opgeleverd :D :P

Blijkt m'n vader de meneer van de fietsenwinkel nog van vroeger te kennen, en kreeg ik m'n fietsstoeltje + scherm en andere toeters en bellen gratis :Y. Hoezee! Zaterdag ophalen, en dan eens kijken of kleine uk fietsen ook leuk vindt!
pi_133714472
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef Juud-- het volgende:

Heb haar toen ze lag te slapen in de box en wat zuigbewegingen maakte met haar mondje haar de fles gegeven en waarrempel dronk ze er van! Haar wakker gemaakt terwijl ze aan het drinken was en ze bleef door gaan. Dit een paar voedingen zo (proberen) te doen. Soms lukte het soms niet. Toen mijn man haar een keer laten voeden en dat ging ook (na 50 cc hield ze het vaak wel voor gezien dat wel). Dit was donderdag en vrijdag, zaterdag ochtend leek het weer niet te gaan en na de ochtendvoeding van zondag heeft ze nu alles met de fles gehad. (Borst en kunstvoeding al dan niet gemengd, ik kolf te weinig voor volledig bv en wil dat toch gaan afbouwen dus niet erg)

Ben iig erg blij met de ondersteuning van de logopediste :)
pi_133714613
Ja dat snap ik, je zit zo ook een stuk relaxter op je werk :)

Gefeliciteerd met je nieuwe fiets MM, leuk om eindelijk te kunnen gaan fietsen met je kleintje!
pi_133715507
Mevrouw Mus, apart zeg, ik ben het iig niet.

Ik "ken" wel iemand uit het babytopic van het koor waar ik ooit bij zong, maar ik geloof niet dat ik andersom al echt ontmaskerd was... :W LB.
  donderdag 28 november 2013 @ 18:42:23 #227
259886 pessie
pi_133716718
Mickey wat tof! Welke is het uiteindelijk geworden?
pi_133718012
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:55 schreef Olf het volgende:
Fieder, dat van die speen in jouw mond doen is zoooo leuk! Dat doet baby hier ook, en ook met stukken eten. Krijg ik zo'n halfgekauwd stukje biet in mn mond geduwd. :+
Ik kreeg vanmiddag een hapje van zijn koek O+

MM dat is mooi meegenomen!

Hillie dat is een opluchting

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:01 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik "ken" wel iemand uit het babytopic van het koor waar ik ooit bij zong, maar ik geloof niet dat ik andersom al echt ontmaskerd was... :W LB.
:D wat grappig
pi_133719242
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:42 schreef pessie het volgende:
Mickey wat tof! Welke is het uiteindelijk geworden?
Een lichtblauwe Gazelle Bloom. Fietste lekker, en kon ik zaterdag al ophalen :Y

Zo, nu op naar de douche. Hoezo forumverslaving om meteen na het sporten eerst hier te lezen, en dan pas te douchen.
pi_133719618
Mevr Mus, wat een gek verhaal. Waarom meldt diegene niet wie zij hier is? Of snap ik het nu niet goed? Ik ben het ook niet want ik heb geen meisjesbaby. Tenminste, dat zeg ik hier. Dat het een jongetje is moeten jullie ook maar geloven he :7

Ik ben ook wel eens ontmaskerd hier, voelde niet fijn. Heb daarna heel snel een ander account gemaakt. Is ook een van de redenen dat ik hier geen namen en foto's post. Ik heb niets te verbergen, maar het idee dat iemand die mij irl kent me gaat zitten volgen hier.. ik kreeg er kriebels van.

MM, leuk, fietsen met baby! Kijk ik ook zo naar uit! Ik denk dat het binnenkort kan want Sticker zit steeds beter los.

Rare vraag, maar hebben jullie babies ook cellulitus? :')
  donderdag 28 november 2013 @ 20:04:17 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133719684
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef L-E het volgende:
? Ik ben het ook niet want ik heb geen meisjesbaby. Tenminste, dat zeg ik hier. Dat het een jongetje is moeten jullie ook maar geloven he :7
*)

quote:
:Y
pi_133720174
Tally! Wat is dat voor geweldig badzitje! Hebben! O+ (want binnenkort een bad).
Oh en wat een leuke baby, ik zit echt te glimlachen om haar.
http://www.degrotespeelgoedwinkel.nl/zoeken/?leeftijd=0-2&sub=2
Leuk speelgoed hier trouwens. O+
pi_133720243
XM, je hebt geen bewijs gezien van mannelijkheid. En gelukkig, van die cellulitus. Ik maakte me stiekem een beetje druk :@
pi_133720333
quote:
Jep O+ :'(
pi_133720430
Ik ben het ook niet, heb geen idee waar het over gaat?

Ken hier wel iemand ook irl, maar die heb ik zelf hierheen gesleept :D

Cellulitis nog niet, maar wat niet is kan nog komen ;).
pi_133720573
Haha LE! Ik maak altijd grapjes over de cellulitisbil (surinaams uitgesproken). Ja dus :+
pi_133720609
Tijd voor een cellulitusmeet! *O*
  donderdag 28 november 2013 @ 20:24:53 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133720610
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:16 schreef L-E het volgende:
XM, je hebt geen bewijs gezien van mannelijkheid. En gelukkig, van die cellulitus. Ik maakte me stiekem een beetje druk :@
Hij (?!) zag er heul mannelijk uit!!

En vooral op de beentjes zitten lekker veel kuiltjes :9.
pi_133720722
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:24 schreef L-E het volgende:
Tijd voor een cellulitusmeet! *O*
Alleen baby's of ook mama's? :'( :'( :'(
pi_133720745
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hij (?!) zag er heul mannelijk uit!!

O+ Dat ga ik tegen 'm zeggen, vindtie tof O+
pi_133720754
Cellulitisbaby check :9
pi_133720798
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:27 schreef Fieder het volgende:

[..]

Alleen baby's of ook mama's? :'( :'( :'(
Ik denk dat de Stick verdwaalt als ik niet mee kom hoor.
  donderdag 28 november 2013 @ 20:29:15 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133720817
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:27 schreef L-E het volgende:

[..]

O+ Dat ga ik tegen 'm zeggen, vindtie tof O+
Met z'n cellulitis :D ;)

Werkt de calma btw?
pi_133720840
Cellulitis, check. Althans, ik realiseer me nu dat dat het is :')
pi_133720890
quote:
Rare vraag, maar hebben jullie babies ook cellulitus?
:Y

dreumes trouwens ook
pi_133720918
Ik heb wel een meisje van 6 maanden maar ik ben het niet! :o
E.
  donderdag 28 november 2013 @ 20:32:23 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133720967
Ik zou willen dat ik het was, want dan snapte ik het verhaal tenminste :').
pi_133721002
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Met z'n cellulitis :D ;)

Werkt de calma btw?
Nee :') Er gebeurt van alles maar hij drinkt er niet uit. Maar we willen het nog wel een paar keer de kans geven, wie weet pikt hij het nog op.
pi_133721004
XM, volgens mij is Mevr_Mus (of haar vriend) irl aangesproken op haar forumidentiteit.
  donderdag 28 november 2013 @ 20:36:18 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133721137
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:33 schreef L-E het volgende:

[..]

Nee :') Er gebeurt van alles maar hij drinkt er niet uit. Maar we willen het nog wel een paar keer de kans geven, wie weet pikt hij het nog op.
Hmm.. Hoop dat ie het nog oppikt. Anders wil ik je wel op proef de breastflow sturen :Y. Als ie dan bevalt, mag je m overnemen en anders stuur je m gewoon terug :).

Ah, Kyara, thnx. Ik begreep er al niks van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')