Nope! Hoewel ze nog niet kruipt, dus ieder zijn ding he. Ik vind het wel jammer, zo'n tandeloos babybekkie is zo ontzettend schattigquote:Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ahh Isa
Rustig aan doen kent ze niet echt he??
Hier van beide nog niksquote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope! Hoewel ze nog niet kruipt, dus ieder zijn ding he. Ik vind het wel jammer, zo'n tandeloos babybekkie is zo ontzettend schattig![]()
Olf, zo noem ik de rest van haar tanden nu al
Ja, ik las het. Sorry, had in mijn hoofd dat je gisteren moest.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef danic het volgende:
Meiden ik moet morgen pas naar het ziekenhuis hoor
Wij zijn pas namen gaan bedenken toen we het geslacht wisten. Hier dus geen jongensnamen voor de meisjes of meisjesnamen voor M. Hoewel, dat laatste eigenlijk wel. Dan zou hij ze Robin hebben geheten.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef danic het volgende:
Hebben jullie trouwens na de geboorte nog wel eens naar je kind gekeken en de naam voor het andere geslacht van je kind erbij gedacht? En wat vond je er toen van?
Slagtanden lijkt me ook de enige logische benaming als ze begint met de hoektandenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope! Hoewel ze nog niet kruipt, dus ieder zijn ding he. Ik vind het wel jammer, zo'n tandeloos babybekkie is zo ontzettend schattig![]()
Olf, zo noem ik de rest van haar tanden nu al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danic wat een leuke vraag zeg! Voor we wisten dat het een jommetje werd hadden we Juno op 1 staan, maar dat zou ik nu niet meer kiezen. En ik had ook geen rossig meisje met blauwe ogen in mijn hoofd toen we die naam bedachten
Kyara, als M Robin had geheten had ik dat ook heel mooi bij hem gevonden, met die grote bruine kijkersDjayden en Dylano zie ik natuurlijk metéén voor me. Klassiek, en hartstikke handige diverse namen om ze goed uit elkaar te kunnen houden
Ik vind Robin zelf voor een jongen én voor een meisje ook heel erg mooi. Maar mijn vriend kent een stomme RobinDus veto.
Ik ben trouwens blij dat jullie net zo hard om F moesten lachen als ik![]()
Dat is MTVquote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk op TLC wel eens naar TeenMom, en die tweeling hebben ze Ali en Aleah* genoemd!
*fouten in de spelling zijn mogelijk
Oh myquote:Op woensdag 27 november 2013 16:13 schreef Olf het volgende:
Oja op voornamelijk.nl staan nu alle babynamen van dat programma, echt hilarisch om te lezen.
Babyzusje?? Loop jij voor ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef Olf het volgende:
[..]
Dat is MTVen babyzusje heet Adalynn.
En dan als tweede namen Faith Hope en Grace.
Voor de rest heb ik een leven hoor.
Had ik al iets gezegd over geen leven?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Babyzusje?? Loop jij voor ofzo?
Daar wil ik niet eens bij in de buurt komen. Niet voor niets dat ze verschillende vaders hebben. A. Ze is niet wijs B. Ze heeft een uitstekende smaak wat foute mannen betreftquote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, wel dapper dat ze het blijft proberen
Misschien kun je het eerste deel van je onderschrift inpakken als kraamcadeau
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, wel dapper dat ze het blijft proberen
Misschien kun je het eerste deel van je onderschrift inpakken als kraamcadeau
Dat heb ik één keer geprobeerd om de familie weer bij elkaar te krijgen (die is jaren geleden uit één gevallen) en dat is me zwaar gevallen. Dat doe ik echt nooit weer.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:31 schreef Suikertante het volgende:
Ach welnee dat onderschrift moet ze niet inpakken
Maar het klinkt niet goed nee. En ik zou maar uit de buurt blijven voor je weer de hele familie in huis neemt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:52 schreef Tally het volgende:
En om het op een hele andere boeg te gooien.
Ik rammel enormNooit gedacht dat ik dat nog zou hebben na zo'n plakkerd als Fee
Mijn man had het ook meteen na de geboorte al ja. Het liefst gelijk maar ik geloof dat ik er doodongelukkig over had geweest als het de eerste 3 maanden ofzo al was gebeurt.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:06 schreef Tally het volgende:
Bij Zoë was het meteen bij d'r geboorte al. Maar ik had gedacht dat het na Fee niet meer zou gebeuren. Ik heb er toch echt een klap van gehad (zwangerschap en geboorte) die ik nog niet helemaal te boven ben. Maar het is gebeurt. Ik rammel
Mijn voornaam wordt misbruikt door Teen Momquote:Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef Olf het volgende:
[..]
Dat is MTVen babyzusje heet Adalynn.
En dan als tweede namen Faith Hope en Grace.
Voor de rest heb ik een leven hoor.
Wij zijn ook heel gelukkig met z'n drieën en kan mij ook geen voorstellen om een 2e te hebben, die niet Aiden is.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn voornaam wordt misbruikt door Teen Mom(Grace dus. Niet Faith Hope
)
Rammelen..hier nog niet. Twijfelen zelfs of er wel een 2e komtWe zijn nu al zo gelukkig met z'n 3em
We shall see!
Hahahahahahaquote:Op woensdag 27 november 2013 18:18 schreef Suikertante het volgende:
Wel herkenbaar. En ik denk dat ik voor het evenwicht een Ow krijg, niet qua liefheid maar qua slaappatroon
Precies dit!quote:Op woensdag 27 november 2013 18:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel gelukkig met z'n drieën en kan mij ook geen voorstellen om een 2e te hebben, die niet Aiden is.
Nu zei ik altijd wel dat ik ook graag een meisje zou hebben ooit maar sinds kort heb ik zoiets van: 2 jongetjes is natuurlijk net zo tof!![]()
Ergens ben ik ook wel bezorgd mbt de gezondheid van een 2e baby. Ik zou extra bang zijn dat er iets mee is of dat het niet zo soepel gaat als met Aiden. Juist met het idee van: zie je, had het er toch bij 1 gelaten. Rare gedachte natuurlijk maar ik zou het ook wel eng vinden weer.
Kijk nou! Deze naam associatie is toch veel leuker dan '16 and pregnant'quote:Op woensdag 27 november 2013 19:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies dit!Soort van karma idee.
Mja, nu eerst voorlopig genieten van T. en braaf de pil slikken
Dat is een stuk beterquote:Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Kijk nou! Deze naam associatie is toch veel leuker dan '16 and pregnant'
Haha, lekker aan t shoppen?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Kijk nou! Deze naam associatie is toch veel leuker dan '16 and pregnant'
Had al eeuwen een 20 euro cadeaubon in mijn portomoknip. vandaag EINDELIJK uitgegeven aan een slaapzak. Kreeg ik vandaag weer een cadeaubon van prenatalquote:
Cutequote:Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef GotC het volgende:
Ik ben de Next aan het leegkopen. Bedoel, kiek nou!
Oh god... Kleding genoeg, maakt niet uit... DIE WIL IKquote:Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef GotC het volgende:
Broekjes zijn ook lastig vind ik! We hebben v/d Next alleen 2 joggingbroekjes en die zijn perfect. Nja, nu te klein aan het wordenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Cute![]()
De broekjes van Next vallen hier raar. De pijpen heel kort en de omvang erg groot.
S. is tot nu toe makkelijk. Slaapt door en eet goed amper krampjes. Is meer wakker overdag en dan wil ze wel plakken. Maar dat is helemaal niet erg
. Ze is alleen niet echt een lachebek maar ze is wel tevreden.
I know rightquote:Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oh god... Kleding genoeg, maakt niet uit... DIE WIL IK
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ze is vast verwisseld
Nee maar serieus! Als ze op haar rug ligt dan wiebelt ze haar lijfje en hoofd heen en weer als ze blij is
Ik lees ook alvast mee met de dreumesen en daar gaat het echt over hele zinnen en wandelingen wauw!quote:Op woensdag 27 november 2013 19:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja! Ik denk nog steeds dat ik hier heur!
Spirit, ik herken het kwispelen welSuper leuk!
Ja, het is hier nog veel herkenbaarder voor me, voor nu en herinneringen van de afgelopen maandenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:41 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik lees ook alvast mee met de dreumesen en daar gaat het echt over hele zinnen en wandelingen wauw!
Wel leuk, een nieuwe faaaaaaase toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, het is hier nog veel herkenbaarder voor me, voor nu en herinneringen van de afgelopen maanden
Hihi hierdoor moet ik aan mijn man denken. Die zegt weleens: Later, als L een echt mens is...quote:Op woensdag 27 november 2013 19:17 schreef Olf het volgende:
Daarna kwam iets meer temperament naar boven, stopte ze met doorslapen...ik denk dat ze eerst dus extreem makkelijk was en nu 'gewoon', ze heeft zo haar nukken. Echt een mens, eigenlijk
nog steeds kan ze overal mee naar toe maar ze laat wel veel meer van zich horen. En volgens mij ook wel al wat dreumesstreken af en toe.
![]()
Ik wilde nog even zeggen dat ik je website (Supernatural Dad) echt té leuk vindquote:Op woensdag 27 november 2013 19:49 schreef bellelena het volgende:
Elke dag of om de dag in bad, want super tof!
Soms hebben we het wel eens over een tweede kindje, maar tegelijk zouden we het nog echt niet aandurven nu. Misschien over 10 jaar.
Loj, gefeliciteerd met je huis!
Venco ook bijna verhuizen!
En LB in januari de sleutel al!
Jemig, nu heb ik al 1000000000001 dingen proberen te typen over makkelijk kind en zulks, maar het enige wat ik er over kan zeggen: Nin is gewoon mijn allerliefste
Oja, de andere naam zou ook best bij haar passen!
Zo vroeg mijn schoonmoeder vorig weekend aan mijn lief die daar ging klussen, of ik dan nu helemaal alleen thuis wasquote:Op woensdag 27 november 2013 19:46 schreef Fieder het volgende:
[..]
Hihi hierdoor moet ik aan mijn man denken. Die zegt weleens: Later, als L een echt mens is...
Hij bedoelt natuurlijk een volwassene maar dan denk ik, wat is hij nu dan?![]()
![]()
Spees![]()
Spirit, herkenbaarhad t alleen nooit met kwispelen gekoppeld
Ohhh wat lief, dankjewel!quote:Op woensdag 27 november 2013 19:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wilde nog even zeggen dat ik je website (Supernatural Dad) echt té leuk vindIk hou van het sfeertje, de foto's, hoeveel liefde en warmte het uitstraalt en natuurlijk Nin
Dit dus.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:55 schreef Fieder het volgende:
Loj wat gaaf, gefeliciteerd![]()
Ik rammel echt nog niet. Ik wil heel graag een tweede maar ik zie er nu al tegenopIk vond de eerste maanden best zwaar, terwijl wij het niet eens zo heel erg moeilijk hadden. En weer zwanger zijn, bevallen, nog even niet!
![]()
Ja, dat is ook wel de strekking van hoe het voor mij voelt!quote:Op woensdag 27 november 2013 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt Belle, met je stukje over makkelijk of niet. Misschien vinden anderen die van mij niet makkelijk en vind ik die van jou of van Fieder of van ... niet makkelijk. Maar makkelijk betekent voor mij eigenlijk gewoon dat ik het zo makkelijk vind om helemaal gek van hem te zijn, dat ik zijn kleine ondeugendheidjes júist zo leuk vind en dat ik inmiddels precies aanvoel wat hij wil en wat hij nodig heeft. Dát maakt het nu makkelijk en dat maakt het enerzijds dat ik heel erg uitkijk naar een tweede kindje, en anderzijds het ook best spannend vind. Want hoe kun je nou voor een heel ander kindje hetzelfde voelen?
Tof!! Dat is dus met vooruitziendeblik geweestquote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef vencodark het volgende:
@Hilzillah, ja ons huis moest ook nog gebouwd worden. Heel gek, maar zonder dat we wisten dat ik zwanger was, had mijn man strek de behoefte ons huidige appartement te koop te zetten. Hij had het project van ons nieuwe huis al gezien en was er al helemaal mee bezig. Enkele dagen later bleek ik zwanger!
De bouw was in maart begonnen en 11 december wordt het opgeleverd.
Wat zijn de betaal mogelijkheden daar? Ik heb geen creditcard maar moet dit shirt hebbenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef GotC het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:12 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat zijn de betaal mogelijkheden daar? Ik heb geen creditcard maar moet dit shirt hebben![]()
Dit dus!quote:
Mijn man wist het 2 dagen na de conceptie al zeker, vertelde het zelfs aan zijn moeder!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Tof!! Dat is dus met vooruitziendeblik geweestMooi geworden?
Dit is wel heel erg waar! Ik heb het gevoel dat ik een baby-voor-beginners heb, maar dat hoeft niet te betekenen dat een ander dat ook vindt. En ik heb dan een soort medelijden met de moeders die kindjes hebben die moeilijk slapen, maar daarom is het des te leuker om te lezen dat ook die moeders hun babies de allerleukste van de wereld vinden, ondanks de af en toe lastigere periodes. Ofzo, ik kan het eigenlijk niet goed uitleggen..quote:Op woensdag 27 november 2013 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt Belle, met je stukje over makkelijk of niet. Misschien vinden anderen die van mij niet makkelijk en vind ik die van jou of van Fieder of van ... niet makkelijk. Maar makkelijk betekent voor mij eigenlijk gewoon dat ik het zo makkelijk vind om helemaal gek van hem te zijn, dat ik zijn kleine ondeugendheidjes júist zo leuk vind en dat ik inmiddels precies aanvoel wat hij wil en wat hij nodig heeft. Dát maakt het nu makkelijk en dat maakt het enerzijds dat ik heel erg uitkijk naar een tweede kindje, en anderzijds het ook best spannend vind. Want hoe kun je nou voor een heel ander kindje hetzelfde voelen?
Ik heb mijn Prenatal kaart nét opgemaaktquote:Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef Hilzillah het volgende:
WOW As! Je buik!En idd, armpjes met spekkies
![]()
Gotc, Mijn prenatal kaart ruilen tegen een stukje van jouw 13e maand?
die heb ik vaker gehoordquote:
True. Je went ook aan je baby. Zou gek zijn als ik ineens LE's baby zou hebben. Je past je aan aan de situatie.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:38 schreef Omentielvo het volgende:
L-E als ik jouw verhalen lees over Sticker smelt ik. En elke moeder ervaart het gewoon anders wat zij als makkelijk of moeilijk zien. En Sticker is inderdaad de perfecte baby voor jullie![]()
En dat idee heb ik bij alle baby's wel. Ze passen allemaal perfect bij het gezin waar ze geboren zijn
Jips idd nieuwbouw.. Dus we moeten nog een jaar wachten en zijn nu eigenaar van een modderpoelquote:Op woensdag 27 november 2013 18:55 schreef Hilzillah het volgende:
Loj! YAY voor je huis, vroeg eerder of er veel aan gedaan moest worden, maar aan je latere post las ik dat het een nieuwbouw huis wordt?
Thx, tot nu toe 33 kg. Dus inderdaad best veel.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef Animalmix het volgende:
Wat hebben jullie veel gekletst vandaag
Ik las een goede nacht van Kyara
Whahaha je werktitelnamen! (Sorry als ik iemand beledig!)
Danic succes morgen!
FR hoe is het met jou afgelopen met de sonde?
Tally je babymeisje
Loj gefeliciteerd met je koopwoning! Wat fijn!(Ik wil ook.....)
Beterschap voor Ow!
Daily Olf: eerste maanden geen gemakkelijk kind. Huilbaby met reflux en poepproblemen? Heftige eerste vier maanden. Sindsdien gaat het geweldig! En hebben we een heerlijk kind. (Behalve dan dat ze 's nachts regelmatig wakker wordt. Maar speentje is vaak voldoende)
As wat prachtig om te zien!! Je bent echt veel afgevallen zeg!
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef Hilzillah het volgende:
Oh my... Ik ben aan het facebooken, what's appen, vragenlijstjes aan het invullen, foto's van mijn telefoon aan het halen en keihard aan het dansen door de kamer. Vriendje zijn gesloof is voor een goed doel geweest.... Doeiiiii Uitzendbureau Hoiiiii Contract bij werkgever![]()
![]()
Excuses me?! Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Naam bij ander geslacht hadden we trouwens nog niet definitief. Ik dénk dat de keuze uiteindelijk op Amélie zou zijn gevallen. Dat was mijn lievelings en mijn vriend was niet 100% overtuigd maar vond m wel mooi. En we hadden toen echt geen alternatief. Inmiddels wordt m dat niet meer en hebben we een andere
Dat zou hier al niet kunnen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 27 november 2013 20:00 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand anders zou mijn kind misschien veel te plakkerig vinden, of ze zou meer huilen omdat niet iedereen zo gek is om alle slaapjes op de arm te laten doen
Huh?quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:16 schreef Shandaly het volgende:
maar ik mis wel mijn buik. Mijn zwangere buik dan, heb nu nog steeds een buikje als 3 maanden zwanger, maar da's alleen vet Het bijzondere gevoel van je baby in je buik voelen, de blikken van andere mensen op straat als ze je buik zien, je bijzonder voelen... dat mis ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat mis ik ook! Ik liep ook echt wel rond van kijk-mij-eens-zwanger-zijnquote:
Ja was mijn eigen vraag inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Huh?dat was een vraag van... Olf dacht ik. Wat de naam voor t andere geslacht zou zijn geweest.
Animalmix wat een leuke dochter heb je. Veel plezier morgen!
Ditquote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef L-E het volgende:
Wat een mooie gedachte Omen, dat ieder kind het nest krijgt waar hij het beste past
Ohhh zo. Nee je hebt niks gemistquote:Op woensdag 27 november 2013 23:04 schreef danic het volgende:
[..]
Ja was mijn eigen vraag inderdaad.
Maar omdat je zegt dat jullie nu een andere hebben....er is dus al over nagedacht en gesproken. Doet suggereren dat jullie er serieus mee bezig zijn. Vandaar de vraag of ik gemist heb.
http://nl.nextdirect.com/en/quote:Op donderdag 28 november 2013 07:07 schreef Fieder het volgende:
Oh en nog even over Next, hoe zit het met verzendkosten? Is dat een beetje te doen? Ik zal wel dat je NL moet selecteren voor je begint met shoppen?
Trouwen?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:19 schreef Cwen het volgende:
Een tweede komt hier als het aan mij ligt niet. Ik vind Ellie helemaal fantastisch, maar ik heb ook tijd voor mezelf nodig en dat is met 1 toch makkelijker dan met 2, lijkt me. Plus, ik wil haar als ze op mij lijkt, als kind zijnde de aandacht kunnen geven die ze nodig heeft om haar plaats in de wereld te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door Olf op 28-11-2013 19:15:57 ]
Wisselt erg heb ik het ideequote:Op donderdag 28 november 2013 10:02 schreef Fieder het volgende:
Oh 20 euro haal je zo!wel jammer dat alles zo snel uitverkocht is. Of vernieuwen ze gewoon niet zo vaak? Binnenkort maar eens proefbestelling om te kijken hoe het valt. H&M kleertjes zitten hier altijd goed.
Ik ben net ook even naar de dokter geweest. Ze heeft daar inderdaad een infectie en daar heb ik een zalfje voor gekregen. De dokter zag nog geen schimmel, maar ze heeft om het te voorkomen daar ook een recept voor geschrevenquote:Op donderdag 28 november 2013 07:06 schreef Fieder het volgende:
Omen wat sneu voor Riley. Even in de gaten houden hoor, als het niet wegtrekt of echt vuurrood is, is t misschien een schimmelinfectie, even zalfje halen dan
De meeste wel. De kiesjes kunnen nog wat erger zijn. Qua pijn voor de kindjes dan. Was bij mijn oudste wel zo.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:14 schreef bellelena het volgende:
Blijven de symptomen bij elke tand weer zo terugkomen?
Ach voordat ze 18 is zullen ze er wel door zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 14:16 schreef bellelena het volgende:
Hier is ze anderhalve maand uit d'r doen geweest met die ondertandjes en een week nadat die door waren, begon het riedeltje alweer voor de boventandjes. Die staan nu EINDELIJK op doorkomen, maar dan zul je natuurlijk weer zien dat binnen een week het riedeltje weer begint voor hoektanden oid, die dan ook weer een maand a anderhalf later pas doorkomen.......
Oja, de foto's van Olf![]()
Kreeg deze week vanquote:Op donderdag 28 november 2013 13:23 schreef Fieder het volgende:
Ikke niet Mevr Muswat is er dan gebeurd?
Ik ging L net naar bed brengen en hij lag in mijn armen op zn speen te sabbelen. Opeens pakt hij zijn speen uit zijn mond en stopt hem in mijn monden daarna keihard lachen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ze wil niet meer liggen he. Dus dan maar in de stoelquote:Op donderdag 28 november 2013 14:22 schreef Fieder het volgende:
Mevr mus wat raar![]()
Tally wat zijn ze liefen wat een geweldige badstoel
![]()
Hier wel, maar merk wel verschil in hevigheid en snelheid. Sommige duurden echt weeeeeeeeken, en andere was het na twee dagen gewoon helemaal gedaan. Als ik het zo inschat, geef je denk ik geen paracetamol. Of zijn dit verkeerde assumpties?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:14 schreef bellelena het volgende:
Blijven de symptomen bij elke tand weer zo terugkomen?
Waarom moet ik op andere voeding over als ze tevreden is? Als een baby honger heeft merk je dat wel lijkt me? We gaven haar per ongeluk teveel naar de richtlijn. Daarna gaven we de max en soms wat meer.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef Juud-- het volgende:
Bubs, je was wat gaan minderen met flessen toch omdat ze zoveel dronk? Zonder onaardig over te willen komen, denk ik dat het misschien beter was om dat niet zomaar te doen..baby drinkt wat ze nodig heeft en als het overdreven veel meer is, kun je iom CB misschien overstappen op andere voeding. Hoop wel dat ze snel weer de oude is na de prikjes!
Hillie: heeft E. de slag nu helemaal te pakken met de fles? Goed zeg, wat heeft nu die verandering teweeg gebracht?
Edit: en nu zit ik ook een mandje te vullen op Next![]()
Ik ben chill.. als ik het idee had dat ze honger heeft dan had ik dat echt wel met het cb overlegdquote:Op donderdag 28 november 2013 15:15 schreef Juud-- het volgende:
Zeg, chill maar. Ik dacht dat het in het fv-topic gezegd was (of was het in dit topic? Nouja, hoe dan ook) dat je minder per fles ging geven omdat ze boven haar max dronk. Dat leek mij niet zo heel verstandig, want als ze meer drinkt dan ze zou moeten (hongerige baby bijvoorbeeld) dan kun je beter iom CB overstappen op andere voeding ipv minder te gaan aanbieden terwijl ze wel behoefte heeft. Ik moest dus terugdenken aan je bericht toen je net zei dat ze in de curve wat achterbleef en get cb had gezegd dat je meer mocht gaan aanbieden..
Is het geen lurker?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:19 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Kreeg deze week vaneen bericht: Mevr_Mus is ontmaskerd, en nee, onze tweede zoon gaan we echt niet jacob noemen
Er zit hier dus iemand met een scherpe speurneus en ik weet dat ze een meisjes baby van ongeveer een half jaar heeft!
Heb haar toen ze lag te slapen in de box en wat zuigbewegingen maakte met haar mondje haar de fles gegeven en waarrempel dronk ze er van! Haar wakker gemaakt terwijl ze aan het drinken was en ze bleef door gaan. Dit een paar voedingen zo (proberen) te doen. Soms lukte het soms niet. Toen mijn man haar een keer laten voeden en dat ging ook (na 50 cc hield ze het vaak wel voor gezien dat wel). Dit was donderdag en vrijdag, zaterdag ochtend leek het weer niet te gaan en na de ochtendvoeding van zondag heeft ze nu alles met de fles gehad. (Borst en kunstvoeding al dan niet gemengd, ik kolf te weinig voor volledig bv en wil dat toch gaan afbouwen dus niet erg)quote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef Juud-- het volgende:
Hillie: heeft E. de slag nu helemaal te pakken met de fles? Goed zeg, wat heeft nu die verandering teweeg gebracht?
Ik kreeg vanmiddag een hapje van zijn koekquote:Op donderdag 28 november 2013 14:55 schreef Olf het volgende:
Fieder, dat van die speen in jouw mond doen is zoooo leuk! Dat doet baby hier ook, en ook met stukken eten. Krijg ik zo'n halfgekauwd stukje biet in mn mond geduwd.
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:01 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik "ken" wel iemand uit het babytopic van het koor waar ik ooit bij zong, maar ik geloof niet dat ik andersom al echt ontmaskerd was...LB.
Een lichtblauwe Gazelle Bloom. Fietste lekker, en kon ik zaterdag al ophalenquote:Op donderdag 28 november 2013 18:42 schreef pessie het volgende:
Mickey wat tof! Welke is het uiteindelijk geworden?
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef L-E het volgende:
? Ik ben het ook niet want ik heb geen meisjesbaby. Tenminste, dat zeg ik hier. Dat het een jongetje is moeten jullie ook maar geloven he![]()
quote:Rare vraag, maar hebben jullie babies ook cellulitus?
Jepquote:Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef L-E het volgende:
Rare vraag, maar hebben jullie babies ook cellulitus?
Hij (?!) zag er heul mannelijk uit!!quote:Op donderdag 28 november 2013 20:16 schreef L-E het volgende:
XM, je hebt geen bewijs gezien van mannelijkheid. En gelukkig, van die cellulitus. Ik maakte me stiekem een beetje druk
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij (?!) zag er heul mannelijk uit!!
Met z'n cellulitisquote:Op donderdag 28 november 2013 20:27 schreef L-E het volgende:
[..]Dat ga ik tegen 'm zeggen, vindtie tof
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef L-E het volgende:
Rare vraag, maar hebben jullie babies ook cellulitus?
Neequote:Op donderdag 28 november 2013 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met z'n cellulitis![]()
Werkt de calma btw?
Hmm.. Hoop dat ie het nog oppikt. Anders wil ik je wel op proef de breastflow sturenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
NeeEr gebeurt van alles maar hij drinkt er niet uit. Maar we willen het nog wel een paar keer de kans geven, wie weet pikt hij het nog op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |