abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133676719
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_133677273
Nog een verlate hoeraaaaaaa voor Luuk *O* O+
Verder heb ik vluchtig bijgelezen

Mijn werkweek zit er weer op :7
pi_133677297
Meiden ik moet morgen pas naar het ziekenhuis hoor.

Ik vond het doorkomen uiteindelijk wel meevallen spirit. Rosalie heeft nu 1 bovenrand. De tweede is onderweg.
Samen met nog een aantal als ik de bobbels in haar mond mag geloven :o

Oh jongens en ik ben zo verliefd op mijn keuteltje O+ met de eeuwige frons en stralende lach als de frons je heeft goedgekeurd! En hoe ze vanaf je arm helemaal in je klimt en dan de gezicht in je nek begraaft en verder klimt om half over je schouder hangend aan een muur te pakken.
Met die zachte handjes die samen jouw hand pakt en dan over haar gezichtje legt.....zucht O+
pi_133677319
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ahh Isa ;(

Rustig aan doen kent ze niet echt he?? :o
Nope! Hoewel ze nog niet kruipt, dus ieder zijn ding he. Ik vind het wel jammer, zo'n tandeloos babybekkie is zo ontzettend schattig O+

Olf, zo noem ik de rest van haar tanden nu al :D
Sarcasme. Herken het.
pi_133677380
Danic O+ je keuteltje :D
pi_133677405
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nope! Hoewel ze nog niet kruipt, dus ieder zijn ding he. Ik vind het wel jammer, zo'n tandeloos babybekkie is zo ontzettend schattig O+

Hier van beide nog niks :7

Baby's ftw! :')
pi_133677408
Hebben jullie trouwens na de geboorte nog wel eens naar je kind gekeken en de naam voor het andere geslacht van je kind erbij gedacht? En wat vond je er toen van?

Rosalie lag van de week 's avonds de fles te drinken en toen dacht ik ineens aan de jongensnaam die we voor haar hadden. En ik vond hem perfect passen O+
pi_133677431
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef danic het volgende:
Meiden ik moet morgen pas naar het ziekenhuis hoor
Ja, ik las het. Sorry, had in mijn hoofd dat je gisteren moest.

En voor de rest O+
pi_133677442
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Danic O+ je keuteltje :D
Tja je moet wat om het negatieve positief om te buigen hè :D
pi_133677490
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef danic het volgende:
Hebben jullie trouwens na de geboorte nog wel eens naar je kind gekeken en de naam voor het andere geslacht van je kind erbij gedacht? En wat vond je er toen van?

Wij zijn pas namen gaan bedenken toen we het geslacht wisten. Hier dus geen jongensnamen voor de meisjes of meisjesnamen voor M. Hoewel, dat laatste eigenlijk wel. Dan zou hij ze Robin hebben geheten.
pi_133677575
En als je M nu ziet, zou die naam dan bij hem/haar gepast hebben?
pi_133677680
Ik vind het eigenlijk heel moeilijk om me M als meisje voor te stellen. Maar ik denk eigenlijk van niet. M is best wel een zachtaardig jongetje, geen rauwdouwer. Ik vind Robin als meisjesnaam toch wat stoerder. Naam zou wel goed bij de meisjes passen trouwens. Nu is het dus M's 2e naam.
pi_133677706
Wij hadden toen we met 39 weken naar ziekenhuis raceten het er in de taxi nog even over, dan was het Jonas geworden. Maar dat was deels in een opwelling van 'aaaaah straks is het een naamloze jongen!', we hadden nog niet definitief gekozen voor een jongen, hadden een top vijf ofzo.

M'n baby is nu echt geen Jonas maar dat is ook omdat ik echt geen jongensversie van haar voor me kan zien.
pi_133677768
We hadden trouwens wel een jongenswerktitel: Djayden en Dylano.

(en voor een m/j Destiny en Djayden)
pi_133677778
bij ean en sac hadden we dezelfde jongensnaam of het zou passen geen idee.
pi_133677809
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Slagtanden lijkt me ook de enige logische benaming als ze begint met de hoektanden :D
Oh het kruipen is zo leuk, dat gaat ze vast snel doen en dan is het uitzicht nog afwisselender ;)
Die tanden trouwens! :o Dit is 3 weken geleden, maar worden ze écht zo groot? Ja natuurlijk, maar ik kan het bijna niet geloven!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danic wat een leuke vraag zeg! Voor we wisten dat het een jommetje werd hadden we Juno op 1 staan, maar dat zou ik nu niet meer kiezen. En ik had ook geen rossig meisje met blauwe ogen in mijn hoofd toen we die naam bedachten :@

Kyara, als M Robin had geheten had ik dat ook heel mooi bij hem gevonden, met die grote bruine kijkers O+ Djayden en Dylano zie ik natuurlijk metéén voor me. Klassiek, en hartstikke handige diverse namen om ze goed uit elkaar te kunnen houden :Y
Ik vind Robin zelf voor een jongen én voor een meisje ook heel erg mooi. Maar mijn vriend kent een stomme Robin :') Dus veto.

Ik ben trouwens blij dat jullie net zo hard om F moesten lachen als ik _O-
  woensdag 27 november 2013 @ 16:10:01 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133678173
Ik kijk op TLC wel eens naar TeenMom, en die tweeling hebben ze Ali en Aleah* genoemd! 8)7

*fouten in de spelling zijn mogelijk :')
pi_133678237
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk op TLC wel eens naar TeenMom, en die tweeling hebben ze Ali en Aleah* genoemd! 8)7

*fouten in de spelling zijn mogelijk :')
Dat is MTV ;) en babyzusje heet Adalynn.
En dan als tweede namen Faith Hope en Grace.

Voor de rest heb ik een leven hoor.
pi_133678244
LB kom op zeg, zo moeilijk is het niet.

Aleigh en Alyjiah natuurlijk.
pi_133678281
Wauw mag jij dat doen bij F? Rosalie gilt dan alsof de wereld vergaat. Maar ja, zo groot worden ze dan.

Als Rosalie een jongetje was geweest had ze Ilja geheten
O+ . En daar ben ik nog steeds heel blij mee. Hij past nu nog bij haar.
pi_133678301
Oja op voornamelijk.nl staan nu alle babynamen van dat programma, echt hilarisch om te lezen.
pi_133678339
F en Ilja! Dat is leuk zeg.
:') Suikermeneer deed: "Ilja! O+ Ieuwjah -O- "
pi_133678357
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:13 schreef Olf het volgende:
Oja op voornamelijk.nl staan nu alle babynamen van dat programma, echt hilarisch om te lezen.
Oh my :')
  woensdag 27 november 2013 @ 16:17:49 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133678424
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef Olf het volgende:

[..]

Babyzusje?? Loop jij voor ofzo? :o
  woensdag 27 november 2013 @ 16:21:26 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133678538
Beetje jammer van die tweede namen trouwens... Grace had Love moeten zijn, dan waren het de kardinale deugden geweest. Toch een gemiste kans ;(
pi_133678570
Dat programma volg ik niet :D

Bij de oudste hadden we wel een wat als het toch een meisje is naam. Maar niet doordacht en bij de tweede was het sowieso geen optie.
En eigenlijk zijn we pas naar een naam gaan kijken toen we wisten dat we jongens zouden krijgen.

En ik ben nog steeds heel blij met onze namen.
pi_133678581
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Babyzusje?? Loop jij voor ofzo? :o
Had ik al iets gezegd over geen leven?

Trouwens van dat linkje vind ik vooral de keuze om het zusje van Jamie Jayleigh te noemen een ehhhh...interessante.
pi_133678624
Kolere tering. Ik kom er net achter dat mijn nichtje (2 jaar jonger) vorige maand haar 4de kind geworpen heeft van Papa nr.3 :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133678687
Nouja, wel dapper dat ze het blijft proberen :+
Misschien kun je het eerste deel van je onderschrift inpakken als kraamcadeau ;)
  woensdag 27 november 2013 @ 16:28:18 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133678774
Suiker :D
pi_133678822
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Suikertante het volgende:
Misschien kun je het eerste deel van je onderschrift inpakken als kraamcadeau ;)
Daar wil ik niet eens bij in de buurt komen. Niet voor niets dat ze verschillende vaders hebben. A. Ze is niet wijs B. Ze heeft een uitstekende smaak wat foute mannen betreft :')
Familie Tokkie is er netjes bij.
pi_133678858
Nou ben ik wel heel nieuwsgierig naar dat onderschrift.
pi_133678899
Ach welnee dat onderschrift moet ze niet inpakken ;)

Maar het klinkt niet goed nee. En ik zou maar uit de buurt blijven voor je weer de hele familie in huis neemt.
pi_133679138
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Suikertante het volgende:
:D _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_133679142
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:31 schreef Suikertante het volgende:
Ach welnee dat onderschrift moet ze niet inpakken ;)

Maar het klinkt niet goed nee. En ik zou maar uit de buurt blijven voor je weer de hele familie in huis neemt.
Dat heb ik één keer geprobeerd om de familie weer bij elkaar te krijgen (die is jaren geleden uit één gevallen) en dat is me zwaar gevallen. Dat doe ik echt nooit weer.
pi_133679187
Zeker met een gezin van jezelf lijkt me dat teveel van het goede ja.
pi_133679464
En om het op een hele andere boeg te gooien.

Ik rammel enorm :') Nooit gedacht dat ik dat nog zou hebben na zo'n plakkerd als Fee :')
pi_133679545
:o
Echt? Maar serieus, overwegen jullie een #3?
pi_133679776
ML :+ wil niet. Dus we overwegen niets (helaas).
pi_133679818
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:52 schreef Tally het volgende:
En om het op een hele andere boeg te gooien.

Ik rammel enorm :') Nooit gedacht dat ik dat nog zou hebben na zo'n plakkerd als Fee :')
:o
Nu al?
Ik moet er zelf niet aan denken. Vandaag nog met mijn man over gesproken. Hij zou echt willen dat ik nu (of in ieder geval voor A's eerste verjaardag) al zwanger zou zijn. Ik vind dat hij makkelijk praten heeft want hij hoeft niet de eventuele ongemakken tijdens een zwangerschap te ondergaan en hij gaat een week na de geboorte weer lekker werken.

Btw, hoe vaak doen jullie nu je baby in bad? Die van ons was sinds zaterdag niet geweest. :@
pi_133679920
Bij Zoë was het meteen bij d'r geboorte al. Maar ik had gedacht dat het na Fee niet meer zou gebeuren. Ik heb er toch echt een klap van gehad (zwangerschap en geboorte) die ik nog niet helemaal te boven ben. Maar het is gebeurt. Ik rammel ;(
pi_133679989
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:06 schreef Tally het volgende:
Bij Zoë was het meteen bij d'r geboorte al. Maar ik had gedacht dat het na Fee niet meer zou gebeuren. Ik heb er toch echt een klap van gehad (zwangerschap en geboorte) die ik nog niet helemaal te boven ben. Maar het is gebeurt. Ik rammel ;(
Mijn man had het ook meteen na de geboorte al ja. Het liefst gelijk maar ik geloof dat ik er doodongelukkig over had geweest als het de eerste 3 maanden ofzo al was gebeurt. :@
pi_133680075
De jonste moet net wat van haar papa hebben :') Ze wil nu bij hem liggen en met hem spelen. Daar voor hoefde hij haar alleen al aan te kijken of ze was aan het huilen :D
pi_133680109
O en doordeweeks gaan ze allebei elek avond in bad. Deel van het slaapritueel. In het weekend wanneer we er zin in hebben. Want dan mag de oudste wat later opblijven :)
pi_133680152
Wat een rammelmannen he? Mijn man rammelt ook al, maar niet voor nu. Dat komt denk ik alleen doordat we in dit huis wonen, want hij is erg enthousiast. Die huiskwestie komt mij nog wel goed uit eerlijk gezegd, dan hoef ik zelf nog niet te bedenken wat ik wil. Want ik weet het echt nog niet.

Venco, ik denk dat F eens per week in bad of onder de douche gaat. En ik vind de ongemakken na de bevalling veel groter. Als je weer je leven op gaat pakken en dat kost zoveel moeite en energie. (oké, die bevalling en dat gebeuren rond mijn stuitje werken ook niet echt mee)
En ik vind het nu zo heerlijk makkelijk en rustig.
pi_133680225
Maar kijk nou. Daar wil je er toch 100 van O+

pi_133680247
Ja als dát zou kunnen :D
Ik wil ook nog wel een F! Maar je weet maar nooit wat er deze keer uit komt!
pi_133680303
Hier minstens drie keer per week in bad. Niet per se voor de schoonheid :+ maar ze vindt het echt heel leuk!

En vriend schrikt zich hier de pleuris als ik het over een tweede heb (wat ik weleens doe want ik denk er wel aan hoe het zou zijn enzo). Maar ik wil echt geen dreumes/kleine peuter tegelijk, liever pas als baby wat groter is. Scheelt dat het hier praktisch ook niet ideaal zou zijn dus het is gewoon eigenlijk geen serieuze optie.
pi_133680313
Als Fee net zo makkelijk was geweest als Zoë denk ik dat mijn man een derde niet erg had gevonden. Maar helaas. Ze heeft gelukkig haar eigen karaktertje O+ en die is nogal uhm heel eigen laten we maar zeggen :P
pi_133680603
Ik kan soms ook mannelijk zijn, vandaar dus... Rammelrammelrammel ;)

Verder kan ik vertellen dat ik nu eigenaar ben van een koopwoning *O* (lees heel veel modder) over ongeveer een jaar moet het klaar zijn *O*

En Ow is hier echt opeens ontroostbaar. Geen idee wat er is, ik denk ergens pijn, maar waar? Zo ken ik hem niet, echt heel zielig :'(

En verder ben ik niet goed bijgelezen, sorry!
pi_133680761
Congrats met je woning! Ik weet hoe groot de blijdschap is. ;)
Over 4 weken gaan wij eindelijk verhuizen! O+ Ongeveer 1 jaar na tekenen bij de notaris.
pi_133680800
Loj van harte! *O*
Oh en sterkte :'( Knuffelen!!
  woensdag 27 november 2013 @ 17:35:52 #53
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133680867
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef Olf het volgende:

[..]

Mijn voornaam wordt misbruikt door Teen Mom :'( (Grace dus. Niet Faith Hope }:|)

Rammelen..hier nog niet. Twijfelen zelfs of er wel een 2e komt :+ We zijn nu al zo gelukkig met z'n 3em O+ We shall see!
pi_133681055
Gefeliciteerd met je nieuwe huis Loj! En succes met kleine Ow..

Wat een sjieke voornaam heb je GotC O+

Ow en zo één als F. van Tally wil ik ook wel, met die lekkere spekbeentjes O+
pi_133681276
Loj gefeliciteerd met jullie huis *O* En beterschap voor Ow :*

Ik rammel ook. Emotioneel dus. Rationeel rammel ik totaal niet. Het blijft hier dus bij rammelen.
pi_133681899
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Mijn voornaam wordt misbruikt door Teen Mom :'( (Grace dus. Niet Faith Hope }:|)

Rammelen..hier nog niet. Twijfelen zelfs of er wel een 2e komt :+ We zijn nu al zo gelukkig met z'n 3em O+ We shall see!
Wij zijn ook heel gelukkig met z'n drieën en kan mij ook geen voorstellen om een 2e te hebben, die niet Aiden is.
Nu zei ik altijd wel dat ik ook graag een meisje zou hebben ooit maar sinds kort heb ik zoiets van: 2 jongetjes is natuurlijk net zo tof! O+
Ergens ben ik ook wel bezorgd mbt de gezondheid van een 2e baby. Ik zou extra bang zijn dat er iets mee is of dat het niet zo soepel gaat als met Aiden. Juist met het idee van: zie je, had het er toch bij 1 gelaten. Rare gedachte natuurlijk maar ik zou het ook wel eng vinden weer.
pi_133682244
Wel herkenbaar. En ik denk dat ik voor het evenwicht een Ow krijg, niet qua liefheid maar qua slaappatroon ;)
pi_133682395
Ik was altijd bang dat Fee zich nieet gewenst zou gaan voelen omdat we zo gek zijn op Zoë. Ik dacht dat je dat bij een tweede kindje niet kon hebben of in ieder geval een stuk minder :@
  woensdag 27 november 2013 @ 18:34:23 #59
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133682652
Hier ook geen rammels. Voor mijn man hoeft het helemaal niet meer. Ik weet het nog niet.
Maar met zijn 3tjes is ook fijn. Ook eerst eens kijken hoe mijn man nog gaat opknappen enz.

Ze is zo makkelijk tot nu toe dat een 2de alleen maar moeilijker kan zijn.
pi_133682780
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:18 schreef Suikertante het volgende:
Wel herkenbaar. En ik denk dat ik voor het evenwicht een Ow krijg, niet qua liefheid maar qua slaappatroon ;)
Hahahahahaha :D dat hoop ik niet voor je, nou wel qua liefheid dan ;)

Ik ben juist erg benieuwd hoe een tweede zou zijn. Heel anders, of juist beetje hetzelfde.. Ik vond het eerst heel belangrijk dat ik een makkelijk kind had. Dat hoorde ik om me heen, dus dat wou ik ook. Maar dat heb ik niet, ik heb geen moeilijk kind, maar wel een met een gebruiksaanwijzing ;) en eigenlijk vind ik dat stiekem ook wel leuk..

Misschien een leuke daily Olf, heb je een gemakkelijk kind.,

[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 27-11-2013 19:23:17 ]
  woensdag 27 november 2013 @ 18:46:43 #61
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133682991
Ooh ik rammel al maanden :') maar rationele beslissing om te wachten tot volgend najaar. Of eigenlijk: tot E kan lopen, want dat vind ik verstandiger voor mijn lijf.

Loj gefeliciteerd!! En nu maar een kalender afstrepen he! Venco al bijna, spannend hoor! Wij kunnen hopelijk half januari de sleutel krijgen O+
pi_133683068
Leuke vraag loj :P

Mijn oudste was de eerste vier maanden een huilbaby. Na vier maanden ging dat stukken beter en konden we de structuur wat meer los laten. Gelukkig want ik ben echt uithuizig.
Nu is hij wel makkelijk vind ik. Hij gaat ovee mee naar toe, vind dat leuk. Is sociaal, maakt makkelijk contact en dan ben ik echt trots.

Wel heeft hij duidelijk grenzen nodig en is hij heel erg aan het uittesten. Dat is soms echt heel erg vermoeiend. Meestal gaat het beter als we ergens zijn.

Kyan is echt veel makkelijker in de eerste negen maanden dan dat yaro was. Hij gaat prima mee in het ritme. In de wompat slaapt hij overal, lacht veel en vind alles best.
Ook vermaakt hij zich prima zelf. Hij scharrelt wel rond. Terwijl mijn oudste veel meer aandacht nodig heeft. Soms vind ik dit lastig omdat voor mijn gevoel de verdeling niet gelijk is . Dus ik let er op dat kyan ook 1 op 1 tijd heeft en yaro moet ook gewoon leren wachten.

Maar ik ben vooral blij met de interactie tussen die twee. Ze kunnen niet zonder elkaar, reageren op elkaar en zoeken elkaar op. Ze wisselen blikken uit alsof ze nu al plannetjes aan het smeden zijn. Echt genieten vind ik dat.

Ik heb echt totaal twee verschilkende jongetjes in uiterlijk en karakter. En die zijn gewoon allebei van mij O+

[ Bericht 3% gewijzigd door As1981 op 27-11-2013 19:31:44 ]
pi_133683233
Loj wat gaaf, gefeliciteerd *O*

Ik rammel echt nog niet. Ik wil heel graag een tweede maar ik zie er nu al tegenop :@ Ik vond de eerste maanden best zwaar, terwijl wij het niet eens zo heel erg moeilijk hadden. En weer zwanger zijn, bevallen, nog even niet! :)

Daily Olf:
Hier ook een huilbaby de eerste maanden. Hij heeft reflux maar na medicatie gaat het een stuk beter. Hij krijgt dat nog steeds trouwens.
En geen goede slaper helaas. Gaat nog steeds best moeizaam overdag. Ik plan mijn dingen ook om zijn slaapjes heen en kan erg opzien tegen dingen buiten de deur. Hij is wel een hele goede eter.
Verder is hij wel O+ O+ O+ hoor, maar dat was de vraag niet :+
pi_133683239
Ik was er weer, logistiek dagje overleefd. Alleen een heel belangrijk puntje vergeten. Zwembandje ophalen bij de babydump. Dus dat staat met mega letters op de kalender geschreven.

Wel bijgelezen, niet zo veel onthouden :@

Loj! YAY voor je huis, vroeg eerder of er veel aan gedaan moest worden, maar aan je latere post las ik dat het een nieuwbouw huis wordt?

Venco ook bijna verhuizen *O* Heeft lang geduurd! Moest ook nog gebouwd worden?

Senn zou Liva geheten hebben als het een meisje was. Maar nee... De naam had totaal niet bij hem gepast. Senn is een babysaurus en Liva een lief klein poppetje. Een evt 2e baby krijgt wel een nieuw verzonnen naam :)

Rammelen deed ik eigenlijk wel weer heel snel. Vriendje vind het allemaal wel best. Maar ik wil eigenlijk nog wachten tot Senn een beetje uit de voeten kan. Maar vind wel dat de 2e dan een meisje moet worden :@ En net zo'n easybaby als Senn is :D Soms 'vergeet' je gewoon dat hij er is.

Oh en Edit. Oma doet het nog. Hoefde deze keer niet te blijven gelukkig. Ze had voor de zekerheid wel maar haar nachtjapon mee genomen. Want je weet maar nooit :')
Klein ontstekingkje van binnen en met de bloedverdunners was het niet zo gek dat het zo deed bloeden zei de doktert.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:05:04 #65
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133683506
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wij zijn ook heel gelukkig met z'n drieën en kan mij ook geen voorstellen om een 2e te hebben, die niet Aiden is.
Nu zei ik altijd wel dat ik ook graag een meisje zou hebben ooit maar sinds kort heb ik zoiets van: 2 jongetjes is natuurlijk net zo tof! O+
Ergens ben ik ook wel bezorgd mbt de gezondheid van een 2e baby. Ik zou extra bang zijn dat er iets mee is of dat het niet zo soepel gaat als met Aiden. Juist met het idee van: zie je, had het er toch bij 1 gelaten. Rare gedachte natuurlijk maar ik zou het ook wel eng vinden weer.
Precies dit! :o Soort van karma idee.
Mja, nu eerst voorlopig genieten van T. en braaf de pil slikken :+
pi_133683650
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:05 schreef GotC het volgende:

[..]

Precies dit! :o Soort van karma idee.
Mja, nu eerst voorlopig genieten van T. en braaf de pil slikken :+
Kijk nou! Deze naam associatie is toch veel leuker dan '16 and pregnant'
  woensdag 27 november 2013 @ 19:11:02 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133683695
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Dat is een stuk beter O+
pi_133683757
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Haha, lekker aan t shoppen? :D
pi_133683837
Grappig, die gedachten over een tweede. Ik hoorde dat anderen die 1 kindje hadden wel eens zeggen, en dat vond ik dan gek of overdreven. En nu denk ik precies hetzelfde :+ zou een tweede wel net zo leuk zijn? Ik kan me absoluut geen tweede Silvijn of Silvientje voorstellen. En hij is nu gewoon echt makkelijk. Een actieve ondernemer en een rauwdauwertje, dat wel, maar absoluut geen zeurpiet en nog niet of zelden opvliegend. Ik vond hem in de eerste weken trouwens niet 'makkelijk'. Hij was ook echt geen supermoeilijke baby ofzo en het zal deels aan mij hebben geleden. Maar de eerste 6 of 7 weken huilde hij best veel, vooral 's avonds urenlang. En 's nachts had hij bijna altijd de hele nacht een pink nodig (wij hadden geen cosleeper dus niet zo praktisch) en als ik hem gevoed had duurde het soms een uur voordat ik hem terug kon leggen. En dan sliep hij (en wij) een uur en dan kwam hij weer. Maar dat slaaptekort in combinatie met Hard Huilen en stuwing... :X dat trok ik slecht. Maar niet lang daarna werd hij zo'n makkelijk instapmodel die perfect dient als eerste kind. Een tweede kan vast niet zo makkelijk zijn :')
  woensdag 27 november 2013 @ 19:15:25 #70
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133683839
Ik ben de Next aan het leegkopen. Bedoel, kiek nou!
pi_133683892
As, Loj is iemand anders dan Olf hè ;)

Mijne was de eerste zes maanden echt de makkelijkste baby op aard. Alles ging gemakkelijk, ze sliep snel door, lachte altijd, dronk goed, vond alles best zolang ze lekker on de wipper of draagdoek zat.

Daarna kwam iets meer temperament naar boven, stopte ze met doorslapen... :P ik denk dat ze eerst dus extreem makkelijk was en nu 'gewoon', ze heeft zo haar nukken. Echt een mens, eigenlijk ;) nog steeds kan ze overal mee naar toe maar ze laat wel veel meer van zich horen. En volgens mij ook wel al wat dreumesstreken af en toe. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Olf op 27-11-2013 19:28:10 ]
pi_133683955
Mijne heeft bijvoorbeeld ook nog nooit een krampje gehad ofzo...

Maar ben het met Loj eens, de 'makkelijkheid' is helemaal niet meer het belangrijkste! Ze is gewoon tof!
pi_133684030
Ik heb gewoon 4,5 jaar nodig gehad om klaar te zijn voor een tweede :D
Dana was een makkelijke baby en is een makkelijk en ontzettend leuke kleuter. Ik was bang dat een tweede daarom alleen maar tegen kon vallen.
Gelukkig is dat tot dusver absoluut niet het geval ;)
pi_133684266
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:13 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Haha, lekker aan t shoppen? :D
Had al eeuwen een 20 euro cadeaubon in mijn portomoknip. vandaag EINDELIJK uitgegeven aan een slaapzak. Kreeg ik vandaag weer een cadeaubon van prenatal :')

Ik weet gewoon van gekkigheid niet wat ik daar voor moet kopen. Leuke winkel enzo, maar kleding heeft hij genoeg t/m maatje 90, positie kleding heb ik ook niet meer nodig (alhoewel... die extra 10 kilo zitten er nog steeds aan :') ) En knuffels heeft hij ook zat...
  woensdag 27 november 2013 @ 19:25:47 #75
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_133684274
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef GotC het volgende:
Cute O+

De broekjes van Next vallen hier raar. De pijpen heel kort en de omvang erg groot :+.

S. is tot nu toe makkelijk. Slaapt door en eet goed amper krampjes. Is meer wakker overdag en dan wil ze wel plakken O+. Maar dat is helemaal niet erg ;). Ze is alleen niet echt een lachebek maar ze is wel tevreden.
pi_133684286
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef GotC het volgende:
Oh god... Kleding genoeg, maakt niet uit... DIE WIL IK O+
  woensdag 27 november 2013 @ 19:27:33 #77
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133684339
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Cute O+

De broekjes van Next vallen hier raar. De pijpen heel kort en de omvang erg groot :+.

S. is tot nu toe makkelijk. Slaapt door en eet goed amper krampjes. Is meer wakker overdag en dan wil ze wel plakken O+. Maar dat is helemaal niet erg ;). Ze is alleen niet echt een lachebek maar ze is wel tevreden.
Broekjes zijn ook lastig vind ik! We hebben v/d Next alleen 2 joggingbroekjes en die zijn perfect. Nja, nu te klein aan het worden :P

En heerlijk toch? O+ Lekker genieten van S.!

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Oh god... Kleding genoeg, maakt niet uit... DIE WIL IK O+
I know right :D Ik vind 'm geniaal!

13e maand uitgeven ftw :')
  woensdag 27 november 2013 @ 19:29:27 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133684436
Mijn baby is echt easy as can be O+

Huilt nooit, hooguit als je haar neerlegt en direct wegloopt, en dan is ze gelijk stil als je haar oppakt. Drinkt goed, eet goed, speelt, lacht, is gezond...

De eerste weken waren achteraf gezien best aanmodderen met voeding en gewicht, maar dat lag dus vooral aan die trage melkproductie van mij :')
pi_133684644
:@

"Kwispelt" jullie kind ook??
Sarcasme. Herken het.
pi_133684717
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:33 schreef Spirit82 het volgende:
:@

"Kwispelt" jullie kind ook??
Fuck zeg, je hebt dus toch een duitse herder gebaard -O-
pi_133684841
Ze is vast verwisseld :'(

Nee maar serieus! Als ze op haar rug ligt dan wiebelt ze haar lijfje en hoofd heen en weer als ze blij is :@
Sarcasme. Herken het.
pi_133684881
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ze is vast verwisseld :'(

Nee maar serieus! Als ze op haar rug ligt dan wiebelt ze haar lijfje en hoofd heen en weer als ze blij is :@
*;

Spees, mis je ons?
pi_133684919
Ja! Ik denk nog steeds dat ik hier heur!

Spirit, ik herken het kwispelen wel :+ Super leuk!
pi_133684978
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja! Ik denk nog steeds dat ik hier heur!

Spirit, ik herken het kwispelen wel :+ Super leuk!
Ik lees ook alvast mee met de dreumesen en daar gaat het echt over hele zinnen en wandelingen wauw!
  woensdag 27 november 2013 @ 19:42:34 #85
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133685005
E moet vooral heel hard lachen als ik kwispel :') maar ze doet t zelf ook ja :Y

Net als beide voetjes vastpakken en dan heen en weer rollen terwijl ze ppppffffbbbrrtt doet _O- En best lang los zitten!
pi_133685019
Ik ben zo moe dat ik vandaag scan. Maar die vraag hoe je kindje had geheten als het de andere geslacht was vind ik leuk. Dus daar reageer ik meteen op.
Jongensnaam wist ik al voordat ik zwanger was. Dat zou Nathan zijn. Meisjesnaam heb ik pas bedacht toen ik in mijn laatste trimester was en tot een maand voor de geboorte getwijfeld. En nu ben ik zo verliefd op de naam. Hij pas zo goed bij haar. Ik kan me geen eens meer een Nathan voor stellen
pi_133685021
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:41 schreef Olf het volgende:

[..]

Ik lees ook alvast mee met de dreumesen en daar gaat het echt over hele zinnen en wandelingen wauw!
Ja, het is hier nog veel herkenbaarder voor me, voor nu en herinneringen van de afgelopen maanden :)
  woensdag 27 november 2013 @ 19:45:03 #88
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133685124
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:42 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja, het is hier nog veel herkenbaarder voor me, voor nu en herinneringen van de afgelopen maanden :)
Wel leuk, een nieuwe faaaaaaase toch? ;) Al is dit nog vertrouwd en knus en O+!

De meisjesnaam die we voor T. hadden mag ik niet verklappen :+ Die naam heeft Yur namelijk al jaren in z'n hoofd voor z'n dochter, dus tsja. Zelfs z'n ouders weten de naam niet.
pi_133685130
Naam bij ander geslacht hadden we trouwens nog niet definitief. Ik dénk dat de keuze uiteindelijk op Amélie zou zijn gevallen. Dat was mijn lievelings en mijn vriend was niet 100% overtuigd maar vond m wel mooi. En we hadden toen echt geen alternatief. Inmiddels wordt m dat niet meer en hebben we een andere :+
  woensdag 27 november 2013 @ 19:45:54 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133685165
Ohja namen... ik vind mijn jongensnaam nog steeds fantastisch, maar dikke kans dat ik m nooit aan een jongetje kan geven ;( Een vriend van ons heet ook zo, en mijn vriend vindt t daarom geen optie :X

En ik vind E's naam ook nog steeds geweldig O+
pi_133685196
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:17 schreef Olf het volgende:
Daarna kwam iets meer temperament naar boven, stopte ze met doorslapen... :P ik denk dat ze eerst dus extreem makkelijk was en nu 'gewoon', ze heeft zo haar nukken. Echt een mens, eigenlijk ;) nog steeds kan ze overal mee naar toe maar ze laat wel veel meer van zich horen. En volgens mij ook wel al wat dreumesstreken af en toe. O+
Hihi hierdoor moet ik aan mijn man denken. Die zegt weleens: Later, als L een echt mens is...
Hij bedoelt natuurlijk een volwassene maar dan denk ik, wat is hij nu dan? :') :')

Spees :W
Spirit, herkenbaar :D had t alleen nooit met kwispelen gekoppeld
  woensdag 27 november 2013 @ 19:48:34 #92
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133685276
Ik ben ook nog steeds verliefd op T.'s naam O+
Er waren trouwens nog best veel mensen in m'n omgeving bang dat we hem écht Bob gingen noemen :'). Gekkies.
pi_133685308
Elke dag of om de dag in bad, want super tof!

Soms hebben we het wel eens over een tweede kindje, maar tegelijk zouden we het nog echt niet aandurven nu. Misschien over 10 jaar.

Loj, gefeliciteerd met je huis!

Venco ook bijna verhuizen!

En LB in januari de sleutel al!

Jemig, nu heb ik al 1000000000001 dingen proberen te typen over makkelijk kind en zulks, maar het enige wat ik er over kan zeggen: Nin is gewoon mijn allerliefste O+

Oja, de andere naam zou ook best bij haar passen!
pi_133685364
Ik vind het zo schattig O+

Wij hebben de namendiscussie uitgesteld tot we wisten dat we een meisje verwachtten. Scheelde een hoop frustratie :D

Net een mens :D Ik zei net nog tegen man dat het ongelofelijk is dat ons kleine babytje over een aantal jaar net zo groot is als ons! Dat kan toch helemaal niet?!
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:52:07 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133685433
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:49 schreef bellelena het volgende:
Elke dag of om de dag in bad, want super tof!

Soms hebben we het wel eens over een tweede kindje, maar tegelijk zouden we het nog echt niet aandurven nu. Misschien over 10 jaar.

Loj, gefeliciteerd met je huis!

Venco ook bijna verhuizen!

En LB in januari de sleutel al!

Jemig, nu heb ik al 1000000000001 dingen proberen te typen over makkelijk kind en zulks, maar het enige wat ik er over kan zeggen: Nin is gewoon mijn allerliefste O+

Oja, de andere naam zou ook best bij haar passen!
Ik wilde nog even zeggen dat ik je website (Supernatural Dad) echt té leuk vind O+ Ik hou van het sfeertje, de foto's, hoeveel liefde en warmte het uitstraalt en natuurlijk Nin O+
pi_133685436
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:46 schreef Fieder het volgende:

[..]

Hihi hierdoor moet ik aan mijn man denken. Die zegt weleens: Later, als L een echt mens is...
Hij bedoelt natuurlijk een volwassene maar dan denk ik, wat is hij nu dan? :') :')

Spees :W
Spirit, herkenbaar :D had t alleen nooit met kwispelen gekoppeld
Zo vroeg mijn schoonmoeder vorig weekend aan mijn lief die daar ging klussen, of ik dan nu helemaal alleen thuis was :')
pi_133685480
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:52 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik wilde nog even zeggen dat ik je website (Supernatural Dad) echt té leuk vind O+ Ik hou van het sfeertje, de foto's, hoeveel liefde en warmte het uitstraalt en natuurlijk Nin O+
Ohhh wat lief, dankjewel!

Binnenkort is het de bedoeling dat ik weer een nieuwe foto erbij ga zetten!
Of eigenlijk wordt het een filmpje denk ik!
pi_133685601
Ik snap wel wat je bedoelt Belle, met je stukje over makkelijk of niet. Misschien vinden anderen die van mij niet makkelijk en vind ik die van jou of van Fieder of van ... niet makkelijk. Maar makkelijk betekent voor mij eigenlijk gewoon dat ik het zo makkelijk vind om helemaal gek van hem te zijn, dat ik zijn kleine ondeugendheidjes júist zo leuk vind en dat ik inmiddels precies aanvoel wat hij wil en wat hij nodig heeft. Dát maakt het nu makkelijk en dat maakt het enerzijds dat ik heel erg uitkijk naar een tweede kindje, en anderzijds het ook best spannend vind. Want hoe kun je nou voor een heel ander kindje hetzelfde voelen?
  woensdag 27 november 2013 @ 20:00:07 #99
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133685790
Mja daar heb je wel een goed punt spees.

Iemand anders zou mijn kind misschien veel te plakkerig vinden, of ze zou meer huilen omdat niet iedereen zo gek is om alle slaapjes op de arm te laten doen ;)
pi_133685950
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:55 schreef Fieder het volgende:
Loj wat gaaf, gefeliciteerd *O*

Ik rammel echt nog niet. Ik wil heel graag een tweede maar ik zie er nu al tegenop :@ Ik vond de eerste maanden best zwaar, terwijl wij het niet eens zo heel erg moeilijk hadden. En weer zwanger zijn, bevallen, nog even niet! :)

Dit dus. :) Ik moet eerst even 'vergeten' hoe die eerste 2 á 3 maanden waren. In zwangerschap an sich heb ik ook totaal geen zin.
Trouwens, ik heb ook het beeld dat zodra mijn man en ik het weer gaan proberen, ik per direct weer zwanger ben. :') Mijn man wil er graag 2 kort op elkaar, geen 2,5 of 3 jaar verschil. Dan hoeft het wat heb betreft niet meer.
Dus hij wilt al proberen want stel dat het pas over een half jaar of een jaar raak is.
Dat idee dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')