Nope! Hoewel ze nog niet kruipt, dus ieder zijn ding he. Ik vind het wel jammer, zo'n tandeloos babybekkie is zo ontzettend schattigquote:Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ahh Isa
Rustig aan doen kent ze niet echt he??
Hier van beide nog niksquote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope! Hoewel ze nog niet kruipt, dus ieder zijn ding he. Ik vind het wel jammer, zo'n tandeloos babybekkie is zo ontzettend schattig![]()
Olf, zo noem ik de rest van haar tanden nu al
Ja, ik las het. Sorry, had in mijn hoofd dat je gisteren moest.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef danic het volgende:
Meiden ik moet morgen pas naar het ziekenhuis hoor
Wij zijn pas namen gaan bedenken toen we het geslacht wisten. Hier dus geen jongensnamen voor de meisjes of meisjesnamen voor M. Hoewel, dat laatste eigenlijk wel. Dan zou hij ze Robin hebben geheten.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef danic het volgende:
Hebben jullie trouwens na de geboorte nog wel eens naar je kind gekeken en de naam voor het andere geslacht van je kind erbij gedacht? En wat vond je er toen van?
Slagtanden lijkt me ook de enige logische benaming als ze begint met de hoektandenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope! Hoewel ze nog niet kruipt, dus ieder zijn ding he. Ik vind het wel jammer, zo'n tandeloos babybekkie is zo ontzettend schattig![]()
Olf, zo noem ik de rest van haar tanden nu al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danic wat een leuke vraag zeg! Voor we wisten dat het een jommetje werd hadden we Juno op 1 staan, maar dat zou ik nu niet meer kiezen. En ik had ook geen rossig meisje met blauwe ogen in mijn hoofd toen we die naam bedachten
Kyara, als M Robin had geheten had ik dat ook heel mooi bij hem gevonden, met die grote bruine kijkersDjayden en Dylano zie ik natuurlijk metéén voor me. Klassiek, en hartstikke handige diverse namen om ze goed uit elkaar te kunnen houden
Ik vind Robin zelf voor een jongen én voor een meisje ook heel erg mooi. Maar mijn vriend kent een stomme RobinDus veto.
Ik ben trouwens blij dat jullie net zo hard om F moesten lachen als ik![]()
Dat is MTVquote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk op TLC wel eens naar TeenMom, en die tweeling hebben ze Ali en Aleah* genoemd!
*fouten in de spelling zijn mogelijk
Oh myquote:Op woensdag 27 november 2013 16:13 schreef Olf het volgende:
Oja op voornamelijk.nl staan nu alle babynamen van dat programma, echt hilarisch om te lezen.
Babyzusje?? Loop jij voor ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef Olf het volgende:
[..]
Dat is MTVen babyzusje heet Adalynn.
En dan als tweede namen Faith Hope en Grace.
Voor de rest heb ik een leven hoor.
Had ik al iets gezegd over geen leven?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Babyzusje?? Loop jij voor ofzo?
Daar wil ik niet eens bij in de buurt komen. Niet voor niets dat ze verschillende vaders hebben. A. Ze is niet wijs B. Ze heeft een uitstekende smaak wat foute mannen betreftquote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, wel dapper dat ze het blijft proberen
Misschien kun je het eerste deel van je onderschrift inpakken als kraamcadeau
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, wel dapper dat ze het blijft proberen
Misschien kun je het eerste deel van je onderschrift inpakken als kraamcadeau
Dat heb ik één keer geprobeerd om de familie weer bij elkaar te krijgen (die is jaren geleden uit één gevallen) en dat is me zwaar gevallen. Dat doe ik echt nooit weer.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:31 schreef Suikertante het volgende:
Ach welnee dat onderschrift moet ze niet inpakken
Maar het klinkt niet goed nee. En ik zou maar uit de buurt blijven voor je weer de hele familie in huis neemt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:52 schreef Tally het volgende:
En om het op een hele andere boeg te gooien.
Ik rammel enormNooit gedacht dat ik dat nog zou hebben na zo'n plakkerd als Fee
Mijn man had het ook meteen na de geboorte al ja. Het liefst gelijk maar ik geloof dat ik er doodongelukkig over had geweest als het de eerste 3 maanden ofzo al was gebeurt.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:06 schreef Tally het volgende:
Bij Zoë was het meteen bij d'r geboorte al. Maar ik had gedacht dat het na Fee niet meer zou gebeuren. Ik heb er toch echt een klap van gehad (zwangerschap en geboorte) die ik nog niet helemaal te boven ben. Maar het is gebeurt. Ik rammel
Mijn voornaam wordt misbruikt door Teen Momquote:Op woensdag 27 november 2013 16:11 schreef Olf het volgende:
[..]
Dat is MTVen babyzusje heet Adalynn.
En dan als tweede namen Faith Hope en Grace.
Voor de rest heb ik een leven hoor.
Wij zijn ook heel gelukkig met z'n drieën en kan mij ook geen voorstellen om een 2e te hebben, die niet Aiden is.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn voornaam wordt misbruikt door Teen Mom(Grace dus. Niet Faith Hope
)
Rammelen..hier nog niet. Twijfelen zelfs of er wel een 2e komtWe zijn nu al zo gelukkig met z'n 3em
We shall see!
Hahahahahahaquote:Op woensdag 27 november 2013 18:18 schreef Suikertante het volgende:
Wel herkenbaar. En ik denk dat ik voor het evenwicht een Ow krijg, niet qua liefheid maar qua slaappatroon
Precies dit!quote:Op woensdag 27 november 2013 18:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel gelukkig met z'n drieën en kan mij ook geen voorstellen om een 2e te hebben, die niet Aiden is.
Nu zei ik altijd wel dat ik ook graag een meisje zou hebben ooit maar sinds kort heb ik zoiets van: 2 jongetjes is natuurlijk net zo tof!![]()
Ergens ben ik ook wel bezorgd mbt de gezondheid van een 2e baby. Ik zou extra bang zijn dat er iets mee is of dat het niet zo soepel gaat als met Aiden. Juist met het idee van: zie je, had het er toch bij 1 gelaten. Rare gedachte natuurlijk maar ik zou het ook wel eng vinden weer.
Kijk nou! Deze naam associatie is toch veel leuker dan '16 and pregnant'quote:Op woensdag 27 november 2013 19:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies dit!Soort van karma idee.
Mja, nu eerst voorlopig genieten van T. en braaf de pil slikken
Dat is een stuk beterquote:Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Kijk nou! Deze naam associatie is toch veel leuker dan '16 and pregnant'
Haha, lekker aan t shoppen?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Kijk nou! Deze naam associatie is toch veel leuker dan '16 and pregnant'
Had al eeuwen een 20 euro cadeaubon in mijn portomoknip. vandaag EINDELIJK uitgegeven aan een slaapzak. Kreeg ik vandaag weer een cadeaubon van prenatalquote:
Cutequote:Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef GotC het volgende:
Ik ben de Next aan het leegkopen. Bedoel, kiek nou!
Oh god... Kleding genoeg, maakt niet uit... DIE WIL IKquote:Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef GotC het volgende:
Ik ben de Next aan het leegkopen. Bedoel, kiek nou!
Broekjes zijn ook lastig vind ik! We hebben v/d Next alleen 2 joggingbroekjes en die zijn perfect. Nja, nu te klein aan het wordenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Cute![]()
De broekjes van Next vallen hier raar. De pijpen heel kort en de omvang erg groot.
S. is tot nu toe makkelijk. Slaapt door en eet goed amper krampjes. Is meer wakker overdag en dan wil ze wel plakken. Maar dat is helemaal niet erg
. Ze is alleen niet echt een lachebek maar ze is wel tevreden.
I know rightquote:Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oh god... Kleding genoeg, maakt niet uit... DIE WIL IK
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ze is vast verwisseld
Nee maar serieus! Als ze op haar rug ligt dan wiebelt ze haar lijfje en hoofd heen en weer als ze blij is
Ik lees ook alvast mee met de dreumesen en daar gaat het echt over hele zinnen en wandelingen wauw!quote:Op woensdag 27 november 2013 19:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja! Ik denk nog steeds dat ik hier heur!
Spirit, ik herken het kwispelen welSuper leuk!
Ja, het is hier nog veel herkenbaarder voor me, voor nu en herinneringen van de afgelopen maandenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:41 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik lees ook alvast mee met de dreumesen en daar gaat het echt over hele zinnen en wandelingen wauw!
Wel leuk, een nieuwe faaaaaaase toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, het is hier nog veel herkenbaarder voor me, voor nu en herinneringen van de afgelopen maanden
Hihi hierdoor moet ik aan mijn man denken. Die zegt weleens: Later, als L een echt mens is...quote:Op woensdag 27 november 2013 19:17 schreef Olf het volgende:
Daarna kwam iets meer temperament naar boven, stopte ze met doorslapen...ik denk dat ze eerst dus extreem makkelijk was en nu 'gewoon', ze heeft zo haar nukken. Echt een mens, eigenlijk
nog steeds kan ze overal mee naar toe maar ze laat wel veel meer van zich horen. En volgens mij ook wel al wat dreumesstreken af en toe.
![]()
Ik wilde nog even zeggen dat ik je website (Supernatural Dad) echt té leuk vindquote:Op woensdag 27 november 2013 19:49 schreef bellelena het volgende:
Elke dag of om de dag in bad, want super tof!
Soms hebben we het wel eens over een tweede kindje, maar tegelijk zouden we het nog echt niet aandurven nu. Misschien over 10 jaar.
Loj, gefeliciteerd met je huis!
Venco ook bijna verhuizen!
En LB in januari de sleutel al!
Jemig, nu heb ik al 1000000000001 dingen proberen te typen over makkelijk kind en zulks, maar het enige wat ik er over kan zeggen: Nin is gewoon mijn allerliefste
Oja, de andere naam zou ook best bij haar passen!
Zo vroeg mijn schoonmoeder vorig weekend aan mijn lief die daar ging klussen, of ik dan nu helemaal alleen thuis wasquote:Op woensdag 27 november 2013 19:46 schreef Fieder het volgende:
[..]
Hihi hierdoor moet ik aan mijn man denken. Die zegt weleens: Later, als L een echt mens is...
Hij bedoelt natuurlijk een volwassene maar dan denk ik, wat is hij nu dan?![]()
![]()
Spees![]()
Spirit, herkenbaarhad t alleen nooit met kwispelen gekoppeld
Ohhh wat lief, dankjewel!quote:Op woensdag 27 november 2013 19:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wilde nog even zeggen dat ik je website (Supernatural Dad) echt té leuk vindIk hou van het sfeertje, de foto's, hoeveel liefde en warmte het uitstraalt en natuurlijk Nin
Dit dus.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:55 schreef Fieder het volgende:
Loj wat gaaf, gefeliciteerd![]()
Ik rammel echt nog niet. Ik wil heel graag een tweede maar ik zie er nu al tegenopIk vond de eerste maanden best zwaar, terwijl wij het niet eens zo heel erg moeilijk hadden. En weer zwanger zijn, bevallen, nog even niet!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |